Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prvni dotaz
| 25. 10. 2012 14:44
Jelikoz si to u nas koupi vic lidi jen ve velkych mestech, zajimat je budou naklady za jizdu po meste(jak dlouho dokaze jet jen na elektrinu), Praha-Brno a zpet a o vikendu na chalupu cca 60-100 km od panelaku.

Me treba zajima, jak to po chladnym ranu topi(pokud to teda nemate pres noc v teply garazi na nabijecce s nastavenym budikem* ) a kolik dojezdu to vytopeni stoji.
Cena elektřiny
| 25. 10. 2012 15:03
Je pravda, že majitelé Ampery dostanou kartu pro nabíjení s měsíčním paušálem 100,- a mohou nabíjet, jak chtějí ?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Cena elektřiny
| 25. 10. 2012 15:54
Ano, vizte [odkaz]
Opel patří do programu Elektromobilita.cz od spuštění prodeje Ampery letos v září.
Avatar - petrumr
Cena elektřiny
| 27. 10. 2012 10:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - RWD
Baterie
| 25. 10. 2012 15:12
Nikdy mi nikdo neodpověděl na to, jaká je životnost baterií, jaký je rozdíl v dojezdu první a např. pátý rok provozu (vzhledem ke klesající kapacitě baterií)? Jak dlouho se dají ty baterie používat a kolik pak stojí nové? Nebo s tím auto vydrží třeba 10let?
Snad alespoň vy najdete na toto odpovědi. Díky
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Baterie
| 25. 10. 2012 15:56
Zkušenosti s Toyotou Prius ukazují, že skutečná výdrž baterek je mnohem delší než ta garantovaná výrobcem. Pokles kapacity v horizontu mnoha let je určitě dobrá otázka, ale to asi ukáže jedině čas. Každopádně elektronika využívá jen část celkové kapacity, právě v zájmu delší životnosti. Konkrétně na čistě elektrickou jízdu je vyhrazeno "jen" 10 z celkových 16 kWh.
Avatar - Dylan McKay
Baterie
| 26. 10. 2012 06:46
:yes:
Avatar - WinDiesel
Baterie
| 26. 10. 2012 09:41
Takže si to mohu vyložit i tak, že 38% hmotnosti baterií vozím zcela zbytečně .......
Baterie
| 26. 10. 2012 14:11
a vis otom ze kdys vazis treba 85kg tak sebou zcela zbytecne vozis 85kg ;-) >:D

u banzinu nebo nafty nersis ze sebou vozis zbytecne treba 50kg paliva?
Avatar - WinDiesel
Baterie
| 26. 10. 2012 17:06
Člověče pravopis máš mizerný, ale Goebbels by tě možná upotřebil, jak hezky věci překrucuješ >:-[]
Baterie
| 27. 10. 2012 01:57
Baterku a startér taky potřebuješ jenom na nastartování svého dýzlu, ale taháš je furt se sebou po celé republice. Špičkový výkon 100kW motoru nikdy nevyužiješ, ale taháš ho stále s sebou, přestože ve skutečnosti využiješ tak 70kW. Takže vlasně vozíš 1/3 kapacity zbytečně. Ale pozastavit se nad tím tě napadlo akorát u elektromobilu. Zvláštní úkaz.
Baterie
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 27. 10. 2012 07:26
Sudiac podla tvojho prispevku, ty so sebou ocividne nosis zbytocne 1.3 - 1.4 kg...
[odkaz]

Ucelom prebytocnej kapacity je predlzit zivotnost baterie. V mojom slovniku sa slovo ucel a slovo zbytocnost nezhoduju.
Baterie
| 29. 10. 2012 09:21
Nevozíš to zbytečně. Je to tak proto, aby ta baterie byla dostatečně dimenzována. Kdyby měla jen 10kWh a všech 10 kWh se využívalo, šla by rychle do kytek. To máš jako dostatečně dimenzované podvozkové díly, dostatečně široký a tuhý skelet karoserie. Také to váží mnohem více než kdyby se to udělalo jen na nezbytně nutnou tloušťku, aby to drželo pokupě. Jenže vymeteš první díru a máš po půlce nápravy. Trefíš sloupek a bude to totálka. Taky chceš říci, že ta kila pro vyšší bezpečnost a vyšší výdrž auta vozíš zbytečně? :-)
Avatar - Bristol
Baterie
| 5. 3. 2013 12:58
to ale vozíš i u spalovacího motoru přece, kolikrát využiješ celý výkon a celý točivý moment?...teď nechci obhajovat elektromobily-podle mě je to nepraktická a drahá sranda pro 90% populace, ale tenhle argument je stejný pro všechny motory, problém u elektromobilu je jiný a to ten že je ve skutečnosti mnohem méně ekologický než motor spalovací...
Avatar - lordlord
.
| 25. 10. 2012 15:30
Porovnání ampery (ceny auta a nákladů) ve srovnání s jinýma autama, po kolika km se začne vyplácet?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
.
| 25. 10. 2012 16:01
Když vezmeme typově podobné auto (komapktní liftback), třeba Škodu Rapid, tak v nejvyšší výbavě s navigací a dieselovým motorem stojí asi 460 tisíc. Ampera stojí víc než dvojnásobek, takže takto čistě ekonomicky se prostě nemůže vyplatit - a ani to u ni nikdo doslovně neslibuje.
.
| 25. 10. 2012 16:39
ako môžte porovnavať amperu s rapidom .... to je snaď žart.... kľudne by som ju porovnal napriklad s volvom alebo s toyotou. tu ide o to pochopiť čo je to za auto a čo má predstavovať. dúfam že pribudne kompletný a podrobný článok
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
.
| 25. 10. 2012 21:31
Přesnější by bylo určitě přirovnání k Hondě Insight, ale ta má taky zelenou techniku, tak by ten příměr ke konvenčnímu autu nebylo tak vypovídající
.
| 26. 10. 2012 07:47
A co takle Amperu přirovnat k něčemu alespoň trochu podobnému, třeba klidně i od Oplu, Astře. Nezlobte se na mě, ale srovnávat Amperu(která se ani trochu nesnaží být low.cost) s Rapidem, že kterého šetření čiší na 100honů....... ;-\
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
.
| 26. 10. 2012 10:20
Astra je větší a nenese s sebou břemeno amerického původu, takže má lepší provedení mnoha detailů.
.
| 26. 10. 2012 10:27
No o břemenu které za sebou táhne rapid bych raději ani nemluvil >:-[] Rozhodně by se v této třídě našel vhodnější "zástupce" klasické školy.
.
| 29. 10. 2012 10:07
Jak vidíš, srovnat lze klidně úplně všechno s čímkoliv. Když můžeme srovnat Amperu s Rapidem, klidně ji můžeme srovnat taky se Superbem za 1,235 milionu a hned je na tom Ampera docela dobře :-)
Avatar - Bristol
.
| 5. 3. 2013 13:01
a pořád ten interiér se zdá být 2x lepší než ten v rapidu...co takhle to srovnat s podobně vybaveným a plnohodnotným členem segmentu C? Dejme tomu třeba s golfem za 600tisíc...?
Avatar - WinDiesel
.
| 26. 10. 2012 17:07
Co já vím tak na zeleno natírá techniku jen John Deere. >:D Vy jste ale krásně podlehl rétorice ekoteroristů ....... gratuluji. >:D
Avatar - Peto02
Konkurenti?
| 25. 10. 2012 15:54
Pro a proti, porovnanie s Prius Plug-in Hybrid. Co sa viac oplati? Ked niekto dochadza do prace 10km a ked niekto zo satelitu 30km, pripadne obcasny vylet na chatu? O navratnosti oproti klasickym pohonom sa netreba ani bavit, je to technologia buducnosti za ktoru si treba priplatit...
Dalej ma zaujima cena prevadzky automobilu, servisne prehliadky a pod. oproti vozidlu s podobnymi proporciami a povedzme dieslovym motorom s podobnym vykonom.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Konkurenti?
| 25. 10. 2012 16:03
To je dokonce námět na úplně samostatný článek. Svůj názor na to mám, v testu se určitě promítne.
Konkurenti?
| 25. 10. 2012 23:19
Osobně bych si vsadil na Prius, nicméně při dojíždění 30 km tam a 30 zpět si jen s bateriemi nevystačíš. Podle mne ale celkově lépe funguje. Když by na to přišlo, spíš bych se koukal po klasických hybridech než po plug-in. V případě Priusu jde o rozdíl mezi normálním a plug-in cca 300-370 tisíc, což jen tak při spotřebě 5 litrů na 100 km neprojezdíš. Oproti Ampeře jak by smet.

Pokud jde o Prius (a ostatní Toyoty s HSD), nemá žádné vícenáklady v porovnání s benzínovými Toyotami. Jako plus můžeš brát absenci příslušenství, vše je elektrické, máš tedy jednodušší a méně namáhané ústrojí.

Pokud jde o návratnost ve srovnání s konvenčními motory, tak v rámci nabídky Toyoty jde o celkem konkurenceschopnou motorizaci. Při srovnání se zbytkem nabídky na trhu dost záleží na tom, co vlastně chceš, rozhodně to není taková hrůza, jako to bývala. Když porovnáváš podobný výkon a výbavu, tak si nemusí vést špatně, obzvláště proti dieselům. Jak jsou na tom s výkupními cenami, nevím. Pokud plánuješ provoz nad deset let, tak by asi bylo dobré počítat s výměnou baterií, ale těžko říct, kolik tou dobou bude stát.
dojazd
| 25. 10. 2012 16:33
par otazok:
- aky je dojazd na elektriku, kolko klesne kapacita pocas studenej noci vonku (koli studenym bateriam)
- kolko % energie sa da dobit motrom/zjazdom dole kopcom
- da sa jazdit po meste na ciste elektricky pohon aj v zime? aj ked je auto celu noc vonku na zime? napriklad tak ze by som auto dobijal len cez den ked som v praci a cez noc nie je garazovane. a aky to ma vplyv na dojazd
Dotaz
| 25. 10. 2012 18:37
už to tu zaznělo, ale také mě zajímá co se stane s dojezdem na ele. když ráno příjdu k vymrzlému autu, pustím vyhřívání skel, max. topení a ofuk skel.
Taky zda je nějaká funkce, a jak případně funguje, s kterou lze auto v zimě napojit přes noc na ele. síť s tím, že by se před plánovaným odjezdem auto vytopilo dopředu.
Stejně tak jak je to se servisem? Běžný automechanik u oplu nejspíš nemá elektrotechnické vzdělaní aby mohl do tohoto auta zasahovat.

Děkuji.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Dotaz
| 25. 10. 2012 21:28
Sice není úplně zima, ale takovou podzimní simulaci chystáme.
Dotaz
| 25. 10. 2012 23:53
Volt/ Ampera se neumí vyhřát/ vychladit na zadaný čas. Lze toho docílit dálkovým startem (proto ho má), ale ne časovačem, pokud vím. Pro tuhle funkci musí být auto "nastartované", tedy zapnuté. Motor Trend předehřívání testoval a nebyl spokojen s výkonem. I po více než půl hodině byl v autě mráz. Ale četl jsem, že je na to snad nějaký trik, jak auto rychleji vyhřát.

Jinak auto se nesnaží za jízdy kabinu vytopit na zadanou teplotu, když si myslí, že je to moc energeticky náročné, hlavně prý vyhřívá sedačky a topí na nohy.
Dotaz
| 27. 10. 2012 11:55
u Fordu to myslím funguje...jak u elektrickeho FOcusu tak u CMax hybrid...ten casovac topeni, kdyz je to napojene do proudu, mozna i bez toho....ovlada se to chytrym telefonem.
nabijanie
| 25. 10. 2012 19:34
kolko KW skutocne spotrebujem na plne nabitie baterii a ako dlho trva uplne nabitie?
Avatar - jazva
Ňo...
| 25. 10. 2012 20:53
Mňa by teda zaujímalo, že či sa v redakcii nájde niekto(odvážlivec), kto si prečíta návod na obsluhu... >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Ňo...
| 25. 10. 2012 21:27
Třísvazkový návod je po 18 tisících km stále zatavený ve fólii. Doufejme, že nás nepostihne žádná neřešitelná závada a zůstane to tak i nadále :-)
Avatar - Ronault.
Ňo...
| 25. 10. 2012 23:28
Jako závada na vaší intuici, jste chtěl říci, ne?
Užitečná hmotnost
| 25. 10. 2012 21:03
Pozor na ni.. nastoupili jsme do auta 4 normální chlapi, udělali okružní testovací jízdu, abychom posléze zjistili, že jsme auto přetížili :-) Takže sice má 4 sedadla, ale je pro 3 a trošku bagáže.

Taky Vám příde ergonomie tlačítek na středovém panelu absolutně příšerná?

Jinak musím říct, že to jede celkem hezky. Auto si sice spíše obléknete, než do něj nastoupíte, ale to je dneska celkem běžný. Futuristický linky jsou docela líbivý, jen u těch ovládacích prvků bych zůstal u klasiky, která je léty prověřená a dobře se ovládá i poslepu, reps. pohmatu
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Užitečná hmotnost
| 25. 10. 2012 21:33
Ty tlačítka se nám taky moc nelíbí. Škoda, že příští Mondeo dostane asi něco podobného...
Užitečná hmotnost
| 25. 10. 2012 21:57
Jsem fanoušek Mondea a jak jsem byl nadšený designem exteriéru, tak interiér byl celkem zklamání, resp. hlavně ta tlačítka na panelu a množství tlačítek na volantu.

Bohužel všechny dnešní eVozidla jsou příliš těžký. Jedno jestli se bavíme o Ampeře, Octavii E-line nebo čemkoliv jiném.. jsem zvědavý, jak se vytáhne BMW se svojí 'i' řadou, která má přinášet konstrukci přímo šitou na míru emobilitě.
Užitečná hmotnost
| 27. 10. 2012 11:59
tlacitek na volantu je stejne jako u stavajici verze, pokud ho mate plne vybavene...a je to ok..i to ovladani.

Navic bych se toho panelu u noveho Mondea nebal....malo kdy clovek saha na tlacitka na stgredovem panelu...vetsinou vse ovladam z volantu. max jednorazove upravit teplotu, ci pustit vyhrivani predniho zadniho okna..

Spise aby jsme se Monde nekdy dockali :D:D:D kdyz ma byt az na konci 2014
Užitečná hmotnost
| 26. 10. 2012 00:49
A mě se třeba líbí :-) dokonce to bylo i na třetí místo [odkaz]
Klima
| 26. 10. 2012 00:22
Je tady spousta dotazů, jak se bude auto chovat v zimě. Já jsem spíš zvědav, co v létě. Má kompresor elektrický nebo hnaný řemenem?
A pak ještě jeden, kterým se možná hodně strapním..má tohle auto taky klasickou autobaterii, nebo si pro všechny situace vystačí s bateriemi určenými k samotnému pohonu?
Odolnosť batérií ...
| 26. 10. 2012 07:30
Zaujímalo by ma akú odolnosť majú batérii pre bežných nehodách - nemyslím samozrejme totálku ....

Neverím veľmi, že prežijú bez poškodenia i náraz po ktorom nie je auto na odpis ..... skúšal to vôbec niekto ?

A ako je zabezpečené, že "nepocestujú" pri náraze do priestoru cetujúcich .... je tam nejaká ochranná konštrukcia ?
Odolnosť batérií ...
| 26. 10. 2012 10:17
Jaké poškození hrozí bateriím, které nehrozí běžné elektronice? Když hodíš mobilním telefonem/ notebookem o zem, opravdu je baterie mezi těmi komponenty, o které budeš mít strach? Pokud jde o fyzické poškození, popřípadě poškození chladícího systému, tak k tomu nesmí dojít. Tohle by asi někdo dokázal zpřesnit, jsem na to teď moc líný. ;-)

Zajímají tě vysoké rychlosti, nebo ty běžné, testovací? Baterie od prostoru cestujících odděluje karoserie. Z následujících obrázků si snad uděláš představu: [odkaz] [odkaz]

Spíš je podle mne problém, že hasiči nemají s hybridy moc zkušeností a případná vážná nehoda pro ně může být pěkný oříšek.
Avatar - WinDiesel
Odolnosť batérií ...
| 26. 10. 2012 17:13
Dceři odešla baterie ve foťáku za 1 měsíc, foťák jinak funguje bezvadně. >:D Tak to je odpověď.
Samozřejmě se ještě pořádně neví, jak to s bateriemi bude a s jejich životností, ale podle mne se začnou závady brzy rojit - u Nissanu Leafů se to již v USA děje - po 1 roce 50% kapacity dolů, to samé u vozů Tesla - při úplném vybití výměna baterie.
Odolnosť batérií ...
| 27. 10. 2012 00:31
Také dokáži zničit baterii, během chvilky, když na to přijde. Ale běžně mi ve spotřební elektronice vydrží pět let.
Odolnosť batérií ...
| 27. 10. 2012 05:36
No kúpiť za také astronomické peniaze "spotrebné" vozidlo, ktoré vydrží päť rokov mi pripadá dosť nerentabilné ...... :-(
Odolnosť batérií ...
| 27. 10. 2012 09:39
Jenže baterie ve spotřební elektronice používám úplně jinak, než je používá elektromobil/ hybrid. U elektroniky pro mne bývá kritická hmotnost a rozměry. Stejně zastarává během roku nebo dvou a nová baterie kolikrát tvoří zlomeček pořizovací ceny. U aut se používá jiný, mnohem dražší přístup, který je ale pořád výhodnější z dlouhodobého hlediska (nedávno jsem to tu někomu ilustrativně počítal). Máš jich mnohem víc, než je třeba, a mohou tak být používány v mnohem šetrnějším cyklu. Pokud však nedokážeš dodržet základní pravidla, která jsou uvedena i v manuálu, nebo na stránkách Nissanu, tak to auto můžeš než se naděješ krásně zničit.

Proto jsem zdůraznil spotřební. Auta vydrží mnohem víc. Alespoň malou nápovědou by ti měla být záruka. U Leafu nebo Priusu 8 let (v Californii 10 let díky záruce na emise, jestli se nepletu). A teď si to porovnej se zárukou na baterii u spotřební elektroniky.
Odolnosť batérií ...
| 29. 10. 2012 09:45
Jo, radši koupit rentabilní octávku s TSI a za 2 roky vyměnit motor :-)
hlavne
| 26. 10. 2012 14:16
hlavne udelajete normalni test bezneho ridice takovehoto vozu, tedy mormalni rozumne jezdeni, caste jezdeni na spotrebu a snaha se alespon drzet urcitych doporuceni vyrobce jak s takovimto autem jezdit

taky by mne zajimalo jak si to poradi s E85 ajak se to u daneho "generatoru" v tomto aute projevi, ale to asi za tyden nestihnete moc otestovat
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
hlavne
| 26. 10. 2012 17:06
E85 zatím Ampera spalovat nemůže, ale upravená verze s touto možností by se měla začít vyrábět příští rok, kdy se i nepatrně zlepší spotřeba energie v čistě elektrickém módu - dle americké normy z 22,5 na 21,8 kWh/100 km. Mimochodem, tento údaj o spotřebě zdá se odpovídá realitě v pražském podzimním provozu.
Vzhledem k tomu, že jezdím hodně po dálnici
| 26. 10. 2012 15:18
... mne u auta zajímá spotřeba při dálniční rychlosti. Za kolil jede Ampera při 130 km/h, když už má vybité baterky ?
Vzhledem k tomu, že jezdím hodně po dálnici
| 26. 10. 2012 16:34
[odkaz]
Vzhledem k tomu, že jezdím hodně po dálnici
| 26. 10. 2012 21:34
Z toho článku bohužel není jasné, jak po té dálnici jeli ... zda se snažili udržet tachometrových 130 nebo reálných 130. Ale ať už ta hodnota 8l/100 km patří čemukoliv, tak to není tak hrozné, jak jsem si myslel. Přesto by mne to neuspokojilo ... k čemu je "úsporné" auto za milion, když na dálnici žere víc než moje ojeté auto se starým osmiventilovým dvoulitrem.
Prostě Ampera je auto do města, jedině tam dokáže být efektivní a ve srovnání s diesely velmi ekologická, i kdyby jela čistě na benzín.
Ale kdy vyvine někdo superúsporné auto na dálnici ?
Vzhledem k tomu, že jezdím hodně po dálnici
| 26. 10. 2012 22:12
Ampera bude mít při konstantní dálniční rychlosti 130km/h a při vybitých bateriích spotřebu někde v rozmezí mezi 4-5l/100km v závislosti na terénu, využívání klimatizace a jiných přístrojů spotřebovávající eletrickou energii.
Vzhledem k tomu, že jezdím hodně po dálnici
| 26. 10. 2012 22:42
To by se mi líbilo. Po přestavbě na LPG by to znamenalo spotřebu kolem 6 litrů, čili 1Kč na km. Bohužel je tomu jinak, viz "Šamanův" odkaz výše.
Vzhledem k tomu, že jezdím hodně po dálnici
| 27. 10. 2012 11:38
jannovs, taketo nezmysly sem viac nepis. Ampera ma pohotovostnu hmotnostt 1732 kg !!!
Avatar - WinDiesel
Služební vozidlo
| 26. 10. 2012 17:16
Jezděte s tím stylem "služebního vozidla" to znamená za všech okolností pedál na podlaze - to bude opravdu zajímavý test.
Nepřizpůsobujte se vozidlu, ať se vozidlo přizpůsobí VAŠEMU JÍZDNÍMU STYLU. Všechno ostatní je o ničem.
Služební vozidlo
| 26. 10. 2012 21:42
nesmysl, ne vsichni jezdi se sluzebakem jak prase s pedalem na podlaze
Služební vozidlo
| 26. 10. 2012 22:09
Ano, souhlasím. Ampera a i všechny jiné tyto auta nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo s nohou na podlaze. Ampera je výjimečné auto a pokud chceme využít jeho potenciálu, tak opravdu nemá cenu jezdit jako prasata. Nemyslím si, že by se našel člověk, který by si koupil takovéhle auto a jezdil s ním na rychlost.
Avatar - WinDiesel
Služební vozidlo
| 27. 10. 2012 11:07
Máš nějaký důvod Amperu šetřit? Pokud má toto auto uspět, nelze ho šetřit, musí se ukázat v dobrém světle ve všech směrech. Pokud to nedokáže, je to auto (ještě navíc za takovéto peníze) nanic.
Služební vozidlo
| 27. 10. 2012 12:32
to ze exoti jako ty auto trapi neznamena, ze to tak delaji vsichni :-) znam nekolik lidi co maji sluzebni auta, a jezdi uplne normalne, slusne a nemaji potrebu z auta zdimat co se da, a to jak lidi z CR tak ze zahranici, a nevidim jedinej duvod proc by melo auto uspet jen pokud se nesetri?
Služební vozidlo
| 26. 10. 2012 22:45
Ne všichni, ale skoro všichni. Nemyslím jak prase, ale prostě rychleji, než když jede svým soukormým autem. V levém pruhu dálnice vidívám nejvíce právě služebáky - když člověk nemusí platit palivo, tak na to prostě šlápne.
Avatar - WinDiesel
Služební vozidlo
| 27. 10. 2012 11:11
Pokud něco nevlastních, ale můžeš to používat, jak kdyby to bylo tvoje, budeš se k tomu chovat jako prase. Z cizího krev neteče.
Ale pokud někdo chce, aby se takto s Amperou NEJEZDILO, rovnou ji vyřazuje z potenciálního využití jako služebního vozidla. Ještě dříve, než prokázala svoje kvality.
Služební vozidlo
| 27. 10. 2012 12:04
souhlas....chce to test normalniho jezdeni..pracovniho jezdeni.
Stve me..ze vsude u testu hybridu je napsano..musite se prizpusobit...a maximalne vytezit..bla bla...pritom pak jedou po dalnici 110 po okresce 80 a pomalicku polehoucku......kdyz takhle clovek jede s normalnim motorem...at benzin nebo diesl...taky dosahne male spotreby...vis ruzne EKO zavody...atd...
Služební vozidlo
| 29. 10. 2012 09:53
Co to je normální ježdění? Ne každý je uspěchaný manažer (jak jsem pochopil z naší dřívější diskuse), co nikdy nic nestíhá a pořád pospíchá a všichni ostatní jenom překážejí a pod.
Avatar - Johny.Rico
Služební vozidlo
| 28. 10. 2012 12:56
Ně každý jezdí jak prase ;-)
Služební vozidlo
| 29. 10. 2012 09:58
Ale vozu se do jisté míry přispůsobit musíš. Jinak budeš jezdit s naftou, jinak s benzínem a jinak s takovým hybridem. Nebo by tady měl redaktor milující vůni benzínu začít točit nafťáka do 7000, aby se auto přizpůsobilo jeho jízdnímu stylu? Ne, přizpůsobí se redaktor. Stejně tak by to měl udělat v případě hybridu. To auto dokáže být úsporné, když bude řidič spolupracovat. Kdo tohle nehodlá akceptovat, ať si koupí auto jiné.
Vážená redakcia, ...
| 27. 10. 2012 11:24
... čo znamená informácia "Výdrž: 6.1l/100 km"?
[odkaz]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Vážená redakcia, ...
| 28. 10. 2012 16:30
Je to nepřesný překlad docela nešťastného anglického výrazu "lifetime" (správněji lifetime MPG), který znamená průměrnou spotřebu po celou dobu vlastnictví vozu.
Vážená redakcia, ...
| 28. 10. 2012 22:17
Dakujem za odpoved. Len mi nie je jasne, ci je to priemerna spotreba jazdy so spalovacim motorom alebo je v tom zapocitana aj jazda na "baterky"?
Ampera zaijmava nezajimava?
| 27. 10. 2012 12:07
..stejnak mě toto vozidlo nepřijde nijak převratné.....spíše jen GM potřeboval hodně rychle něco vytvořit..co bude zajímavé...a co na trhu není...oproti klasickému EV nebo hybridu.

A tak za nehoráznou cenu, prodává auto, které má mizernou prostornost, mizerný výkon a mizernou spotřebu :-)

Ale účel splnil.....zaujal "odbornou veřejnost" ...udělal si reklamu....a lidi se kouknou...co že to ten GM/či tady Opel...prodává za normální auta...a koupí si je :-)
Ampera zaijmava nezajimava?
| 29. 10. 2012 10:01
A oni opravdu vytvořili něco, co na trhu není a je docela zajímavé :-) Ta cena nehorázná být klidně může, ale co zde minulý týden testovali Superba za 1,235 mio, mi nepřijde už nic divné :-)
Prakticka zkusenost s AMPEROU
| 31. 10. 2012 14:21
Od pocatku cervna tohoto roku provozuji OPEL AMPERA a pomalu ziskavam objektivnejsi pohled na toto auto. V soucasne dobe mam najeto necelych 8 tis. km. Dalsi az priste.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku