Novinky
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
0
Juke je mimořádně hnusný! :no:
Přejít do diskuze
Jestli to nebude jejich majetkovým propojením s rendlíkem. >😒]
Rebdlík je schopen zkreaturovat i jinak solidní značky :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rebdlík je schopen zkreaturovat i jinak solidní značky :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
bude to někdy okolo roku 2000 kdy proběhly pár motoristickýma časákama úžasný zprávy o tom jak frajer postavil z vlastních zdrojů auto do kterého se lila jen voda kterou si to auto samo předělalo do vodíku a pak na to nějakým kouzlem jelo... už tehdál jsem si říkal že to se na 100% nechytne a jsem docela smutný z toho že jsem měl zase jednou pravdu...
[odkaz]
Jen 4% vodíku se vyrábí elektrolýzou a i tady je otázka, jak je ta elektřina vyrobena...
Dokud nebudou fungovat reaktory 4. generace, kde bude vodík levným "odpadním" produktem, nemají auta na vodík smysl.
Ještě jeden článek o tom, proč je zatím auto na vodík naprostý nesmysl😒br /> [odkaz]
Jen 4% vodíku se vyrábí elektrolýzou a i tady je otázka, jak je ta elektřina vyrobena...
Dokud nebudou fungovat reaktory 4. generace, kde bude vodík levným "odpadním" produktem, nemají auta na vodík smysl.
Ještě jeden článek o tom, proč je zatím auto na vodík naprostý nesmysl😒br /> [odkaz]
je škoda,že nezazněly nějaký informace o chystaných vozech z té konference,ale třeba se něco dozvíme jindy...doufám že to bude brzy
Nezlobte se na mne, ale tenhle clanek je nejaky pahyl, ne? To je promarnena prilezitost na zajimavy clanek. Pisete, ze jste meli sanci "vyzpovidat" a krom jedne polovety tam neni ani carka. Nechapu.
Vrchol je pasaz😒br />
Unikátní vůz je plně funkční a má pojišťovací hodnotu 10 milionů euro, tedy téměř čtvrt miliardy korun. Nepřekvapí proto, že se o koncept po celou dobu staral tým dvou lidí, kteří zajišťují i bezproblémový transport. My jsme se jako jediní dostali přímo k nakládání prototypu a u toho jsme vyzpovídali zodpovědné lidi od Nissanu.
Muž, který má celou logistiku na starosti, tají svou identitu. Jeho poslání je ale jasné – umí ovládat prototyp a je stále s ním. Tají i většinu technických informací, ale něco přece jen pustí. Třeba fakt, že auto jako takové by se mohlo vyrábět. Chybí jen potřebná infrastruktura vodíkových čerpacích stanic. Nissan ale této vývojové cestě věří: automobilka opakovaně deklarovala, že auta na vodík začne prodávat v roce 2017.
;-\
Vrchol je pasaz😒br />
Unikátní vůz je plně funkční a má pojišťovací hodnotu 10 milionů euro, tedy téměř čtvrt miliardy korun. Nepřekvapí proto, že se o koncept po celou dobu staral tým dvou lidí, kteří zajišťují i bezproblémový transport. My jsme se jako jediní dostali přímo k nakládání prototypu a u toho jsme vyzpovídali zodpovědné lidi od Nissanu.
Muž, který má celou logistiku na starosti, tají svou identitu. Jeho poslání je ale jasné – umí ovládat prototyp a je stále s ním. Tají i většinu technických informací, ale něco přece jen pustí. Třeba fakt, že auto jako takové by se mohlo vyrábět. Chybí jen potřebná infrastruktura vodíkových čerpacích stanic. Nissan ale této vývojové cestě věří: automobilka opakovaně deklarovala, že auta na vodík začne prodávat v roce 2017.
;-\
Hele určitě ne. Jedno auto mám cca 1 rok staré, viz moje auto.cz a druhé má teprve 3 roky, takže ještě není čas na výměnu >😁
a nedá se dát na první pohled.navíc fotografie na monitoru nedokáže odhalit to,jak to skutečně vypadá...
Buď ses špatně díval, nebo se ti líbí konzervativní design.....
[odkaz]
[odkaz]
Teď jsi mě dostal. Skoro 5. min videonávod na klíček. To by potřeboval pan Vaverka až zase bude testovat nějakého Renaulta. 😄
jak si uvedl v první větě,je to design co prodává.je to sice subjektivní,ale mě se většina těch aut líbí,protože nakukují do budoucna...
Výrobcom elektromobilov - a v podstate aj iných áut bez spaľovacieho motoru - zatiaľ nedošlo, že auto predáva aj dizajn, nielen technika. Elektromobilom sa moc v Európe nedarí - a myslím si, že jedným z dôvodov, aj keď nie hlavným, je ich vyslovene ošklivý tvar. Nissan Leaf, Peugeot Ion, Opel Ampera, Toyota Prius - jedno škaredšie káčatko ako druhé. A rovnaké to je aj s týmto vodíkovým prototypom.
Prečo elektromobil alebo vodíkomobil nemôže byť klasický kombík ako Passat či Mondeo? Alebo aspoň Octavia či Focus? V takom aute by bolo dosť miesta na batérie aj na batožinu.
Prečo elektromobil alebo vodíkomobil nemôže byť klasický kombík ako Passat či Mondeo? Alebo aspoň Octavia či Focus? V takom aute by bolo dosť miesta na batérie aj na batožinu.
Jo, v tom s tebou souhlasím, prodává se dobře - Evropa 1-7/2012 65tis ks. Fakt nechápu. Jde jen o to jak dlouho mu to vydrží. Pro mě je to prostě hnusné auto, toť vše :no:
Škoda, že tady Áda ještě nebyl. Jeho názvy mě vždycky dostanou. Třeba rendlík rybník nemá chybu. Nebo Blió je taky úžasný. Kdo ví, jak by dopadl hnissan terra..
A Tvůj názor / odsudek zase nezmění nic na tom, že se líbí a velice dobře prodává. >😁 >😁 >😁
No hele, já se na něj byl i podivat a prolezl si ho. A můj názor se nezměnil, je to uvnitř malé a zvenku velice ošklivé auto :no: Verze R na tom nic nemění >😒]
Note znám, jen mi ten koncept přijde nižší a spíš jako nová Almera nebo jak se to bude jmenovat.
to je koncept nového notu a takto vypadá produkční verze (japonská) evropská bude asi příští rok [odkaz]
zkus být objektivní...nebo alespoň slušný.můžeš napsat že se ti nelíbí,ale ne že je hnusný.jinak JUKE-R se začal vyrábět :-! [odkaz]
To těšení je právě o tom, že nevíš, co z těch konceptů se tam objeví. Třeba to bude tragédie. Pokud bych jen čekal jestli bude víčko nádrže kulaté nebo hranaté, tak bych se asi moc netěšil. Ale třeba bych i jako opravdový fanda nějaké takové značky do toho taky časem pronikl.
Škoda, že tady ještě nebyl Áda. Ten by TeRRU určitě ocenil. Já už se těším na nové modely se kterými přijde Nissan do Evropy. Koncepty jsou velkým příslibem.
jedním slovem parádní a dokonce to bylo na návštěvě v čechách.má to šťávu,drive...bravo nissan :yes: