Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru BRZ dostane silnější motor

Toyota GT86 a jeho bratříček Subaru BRZ jsou skvělá auta, jen jim k dokonalosti chybí o něco silnější motor. BRZ dostane oturbený dvoulitr.
Zpět na článek
27. 10. 2012 13:06
Avatar - 3_diamanty
27. 10. 2012 09:07
tu je celkom pekny porovnavaci videotest BRZ vs Genesis vs M
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - JDM
27. 10. 2012 11:54
Re: tu je celkom pekny porovnavaci videotest BRZ vs Genesis
:yes: super test :-) a je viděť že 170 koní na zábavu fakt stačí když se umí postavit auto. A BRZtko s turbem tak to bude hardcore >:-[]
Avatar - 3_diamanty
27. 10. 2012 21:15
Re: tu je celkom pekny porovnavaci videotest BRZ vs Genesis
veru tak... vykonovo to na vysalenie sa upne staci :yes:
27. 10. 2012 18:29
Re: tu je celkom pekny porovnavaci videotest BRZ vs Genesis
Joooo jooooo joooo, tak to je nadherny.Ty jo, oh oh oooh. To je vono. Hezkyyyy. Joooo,ty vole.

Opravdu posusnanicko na to koukat.
29. 10. 2012 10:54
Re: tu je celkom pekny porovnavaci videotest BRZ vs Genesis
Výborný test! :yes:
Avatar - chup44
27. 10. 2012 13:06
Paráda
Tak uvidíme,už "iba" tých 200 koní robí z neho zábavné auto,turbo tomu pomože na rovinke takže paráda :-) Ešte by mohli v interiéri (v subaru konkrétne,toyota nie) zmeniť to autorádio,podla mňa vyzerá hrozne zastaralo...Interiér sa mi sám o sebe moc páči ale to rádio mi tam nejak nesedí,hlavne ten displej :no: Ale to je naozaj maličkosť,inak je to úžasné auto -)
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2012 14:24
Jak jsem dříve psal
Už jsem to psal pod test toho auta, že je velká škoda, když tak podvozkově vypilované auto nemá dostatečně výkoný motor.

No a hle, už i výrobci na to přišli a nabídnou něco, co z toho auta (snad) udělá ryzí kus zábavy bez slabého místa. :yes:
Rozbalit vlákno
9
27. 10. 2012 14:43
Re: Jak jsem dříve psal
nemyslím, že by na něco přišli a nebo, že by třeba četli diskuze na auto.cz a řekli si ,, jo ten jossalito má pravdu, fakt jsme to podcenili ,, . Tenhle motor byl do subaru BRZ plánovaný od začátku.
27. 10. 2012 17:03
Re: Jak jsem dříve psal
V době uvedení toho článku žádné proklamace výrobce neexistovaly. Samozřejmě, že za rozhodnutí výroce nemůžu já, nebo diskuze, to si opravdu nemyslím, jen udělali logický krok, který jsem já tehdy naznačil. ;-)
Avatar - Katikakus
27. 10. 2012 17:19
Re: Jak jsem dříve psal
Ty jsi tak dobry... :yes:
Avatar - Otrava
28. 10. 2012 02:48
Re: Jak jsem dříve psal
Vlastně, klidně s tím mohli ještě počkat:) Verze bez turba je prý beznadějně vyprodaná...a tohle by mohlo po čase opět zvednout prodeje. >:-[]
Ale jo, tohle je asi to jediné, co tomu autu mohlo chybět (když už člověk chce rýpat),
Avatar - Dinar
28. 10. 2012 12:48
Re: Jak jsem dříve psal
Já si naopak myslím, že ten turbomotor je zbytečnost, resp. dostane brz někam mimo jeho přirozený cíl. To auto, má být jednoduchou, levnou a lehkou zadokolkou. A takovou i je, tak je postaveno, i když s tou levností je to na hraně. A přidám-li silnější a složitější motor, budu muset použít větší a širší kola, větší brzdy, posílit převodovku atd., takže se nutně cenou posune brz jinam, a mám obavu, že už mimo svůj terč, mimo svou cílovou skupinu. S ohledem na to, jak se aktuálně za svou cenu prodává, není žádné silnější "lepší" verze třeba. Z druhé strany umím pochopit, že zrovna Subaru chce mít ve svém autě turbomotor, jen si myslím, že pro auto typu brz ho netřeba.
28. 10. 2012 14:57
Re: Jak jsem dříve psal
Tím si zas nejsem úplně jist. Konkurence pro takové auto bude Genesis, 370Z a Cayman, víc toho myslím není. Problém je, že Genesis ani 370Z jako Cayman nejezdí a Cayman může být pro někoho zbytečně luxusní a drahý, když mu jde hlavně o jízdu. BRZ turbo takovou mezeru alespoň teoreticky dobře vyplňuje. Určitě jsou lidi,co chtějí auto jako BRZ, ale přáli by si větší výkon, proto taky vznikají všemožné neoficiální kity. Lidi to očividně chtějí, tak je logické to začít prodávat.
Avatar - Dinar
28. 10. 2012 16:11
Re: Jak jsem dříve psal
S kity je to těžké, mnohdy je najdeš na už tak levných autech, že namontovány, klidně cenu daného auta zdvojnásobí, jinými slovy aftermarket se chová jinak než trh nových aut, lidé jsou za úpravy schopni utratit hrubě nelogické peníze a můžeš jim argumentovat tím, že za daný peníz už by měli parametry srovnatelné nové auto. A právě v této "logice" vidím problém dražšího byť výkonnějšího bzr, za cenu přes mega bude mít problém, on v Evropě moc netáhne ani 370Z a to má V6 a mnohem lepší vnitřek. Takže já moc optimista nejsem, ale velmi rád se v tomto případě spletu.
28. 10. 2012 23:29
Re: Jak jsem dříve psal
Prodeje ukážou.

Nemyslím, že by se nenašli zákazníci pro výkonější BRZ či GT86, v ohledu toho, že jde o rozšíření nabídky, nikoliv možnost jedinou. Pokud můžu mluvit za sebe, mě v projevu toho vozu více koníků prostě chybí. Psal jsem to u testu toho vozu, napíšu to znova. Pokud má auto špičkový podvozek a člověk umí "trošku" řídit, první, co mu začne chybět, jsou koníci navíc. A u tohoto vozu (mi) začnou chybět setsakra brzy.

Druhá věc je, že ona "levnost", o které píšeš, u tohoto vozu až tak aktuální opravdu není.
29. 10. 2012 07:35
Re: Jak jsem dříve psal
Tohle auto (BRZ turbo) má podle mě nárok se prodávat i dráž než STI. Výkon bude dost podobný a takové placaté zadokolkové coupé má samo o sobě přidanou hodnotu. Obzlášť pokud kvóty pro Evropu budou stejné jako u slabší varianty, bude to prodejné za relativně velké peníze.
Ideál by podle mě byla vysokootáčková atmosféra s 250 koni jako u S2000, jenže to už dnes bohužel dělat nejde, tak se to musí nahnat turbem. Takhle budou dostupné dvě verze a obě mají své místo. Tím chci říct, že o slabší verzi se nedá říct, že by jí chyběly koně, jen to je dostupný (ne dostupný jako ve zbytku světa, ale když za ty peníze existuje jen Genesis a MX-5, zas tak špatná nabídka to není) sporťák ve stylu MX-5, kde se hraje na něco úplně jiného, navíc má oproti ní výkonu až až. Samo o sobě dává to auto smysl. Pochybuji, že by si lidi začali místo atmosfér hromadně kupovat turbo, můžou myslím dobře koexistovat.