Opět předvádíš, pro sebe tak typickou, upocenou snahu, jak si po napsané vlastní blbosti zachránit zádel.
Ostatní, kdo článek přečetli, a zaregistrovali větu "I když, dlužno dodat, že logo Hondy či Hyundaie nenesou zdaleka jen automobily." Je tvůj první příspěvek od záčátku blbě. Můžu tě jen litovat, jak se snažíš, nicméně marně.
Jak jsem rikal, tvuj pripad to rozhodne neni. Koukam, ze ani napoveda, ktera Petovi stacila, aby pochopil, u tebe nezabrala. Diky bavis... >:D
Ale privedl jsi me k tomu, abych ten rebricek nastudoval poradne a zjistil, ze prave onu veticku, si vymyslel Ales a vymyslel ji spatne.
Tabulka [odkaz] totiz uvadi i oblast cinnosti. Pokud by byl hodnocen cely koncern Hyundai ci Honda, bylo by v tabulce "Diversified", stejne jako u John Deere, Siemens, GE, ci 3M. I z textu na odkazu pak vyplyva, ze u Hondy a Hyundaie hodnotili pouze "Automotive" divizi.
Jelitaku, opisujes od jinych a stejne to mas tradicne vsechno spatne... :-!
Koukam, ze uz nevis kudy kam. Musis se vic snazit. Takhle rychle se nechat zahnat do kouta - vetsinou zvladnes o 1-2 prispevky vic. Takto to neni zadna zabava... >:-[]
Koncernofilům jk píšeš to bude asi jedno. Jelikož Každý ví že Hyundai nevyrábí jen auta na rozdíl od Audi a Porsche. Čekal bych tudíž vyšší hodnotu u Hyundai o proti Audi. V Takovém případě to beru spíš jako neúspěch pro H. V případě že by se hodnotila pouze automobilová produkce tak je Hyundai hluboko za Audi a možná i za Porsche
Ano uz jen ty jsi tu chybel. Tohle uz jsme davno vyresili - pokud umis anglicky, projdi si originalni clanek a bude ti jasne, ze pises nesmysly, Peto...
O to ale v prispevku na ktery reagujes vubec neslo...
jediny co me fakt fascinuje je ten "REBRICEK" kterej me strasi na kazdym radku.... kdyz uz tak priste alespon do toho nazvu pouzivej trochu gramaticky nazvy at me to nebije do oci, protoze to pak clovek musi precist celou diskuzi a jen si udela nazor na to jakej hnup to psal.. :DD "ŽEBŘÍČEK" jakoze zebrik.. zebra... zebrinak... boha rebricek.. ikdyby to bylo naschval tak to slovo zni tak ohyzdne.. hur nez moje chlupata hýždel...
- Clanek by mozna mohl dat do souvislosti na jakem miste se umistili v celkovem zebricku firem - zadna hitparada to neni.
- Mimochodem podivejte se na takovy Samsung - podcenovani (na diskuzi auto.cz) Korejci a kde jsou a hlavne co vyrabi od malych elektrospotrebicu pres auta, zbrane az po nejvetsi lode.
- Ford je v nasich koncinach "mnohdy povazovan za nemecky"? Nechapu.
Tak nikdo tu nepochbuje o tom, že chaebol Samsung se naprostou špičkou v mnoha odvětvích, telefony počínaje a tankery konče. Jenže ta auta jim zase tak nejdou i přesto, že jim diktují Evropané.
Na druhou stranu si myslím, že je nesmyslné zmiňovat tu úspěchy Korejců ve spotřební elektronice. Pak bychom totiž také mohli říkat: "Podívejte na Mitsubishi: vyrábějí foťáky (Nikon), náklaďáky (Fuso), pivo, sklo (AGC), televize a fotovoltaiku (ME) mají obrovské ocelárny atd."
Všechno totiž patří do keiretsu Mitsubishi...prostě nemůžeme srovnávat koncerny na Žápadě a Východě.
Jo souhlas, s tim Samsungem jsem to spise myslel "absolutne" ve smyslu prvni (automotive) je Toyota, ktera je celkove na desatem miste a Samsung je celkove devaty....
Jinak - pokud mne zrak nesali - neni v prvni stovce ani Citroen, PSA ci Renault.
Fakt tam Francouzi nejsou... ;-\
Podle mě je "hodnota značky" dost pofidérní ukazatel - stejně tu značku jako takovou daná firma nikdy neprodá. A ten zmiňovaný Renault má čisté jmění skoro stejné jako Coca-Cola...jen holt není celosvětově známou značkou. Láhev koly pozná i poslední Křovák, v Renaultích modelech se pomalu nevyznám ani já. :-)
Nedávno jsem se po tom trošku pátral, a speciálně Renault vlastní krom své značky komplet Dacii a Samsung motors. Potom většinu Nissanu a AvtoVazu(Lada), nějaké procentíčko mercedesu a významný podíl Volvo truck. A to jsou jen aktivity co mají kola. Takže ono to s těmi značkami není tak jednoduché.
Před rokem se tu o relevanci tohoto hodnocení diskutovalo celkem živě. Nemám nějak chuť si to zopakovat. :-) Třeba Samsung patří mezi jejich klienty a právě Interbrand se pyšní tím, jak zvedli hodnotu značky Samsung, jak jim ukázali, jak se to má správně dělat. >:D Interbrand rozhodně nepatří mezi mé oblíbence.
Aha, toho jsem se neúčastnil. :-)
O Interbrandu jsem jen slyšel (slova chvály to fakt nebyla), ale jinak o té firmě nevím nic. Přece jen, pohybuju se v trochu odlišné oblasti. Jestli ale za vzestupem Samsungu jako brandu stojí oni, úspěch se jim nedá upřít. :-)
O stabilních úspěších a růstu značky Hyundai již dnes nikdo nepochybuje. Zde se jedná o další potvrzení posilování značky. Podobně v první desítce nejsilnějších je i u hodnocení Millward Brown: [odkaz]
Jinak samozřejmě, mě jako příznivce těší ono meziroční posilování, to je až šokující: "Jihokorejský Hyundai posílil meziročně svou hodnotu o 24,4 % na 7,5 miliardy USD a v této statistice mu tak náleží pomyslné stříbro před BMW a Volkswagen."
Takže v růstu jasně Hyundai před BMW a VW! ;-):yes:
A nejde už jen o hodnotu značky, ale taktéž o kvalitu značky (i když to spolu samo sebou souvisí). V roce 2011 Autobild: "Stejně jako každý rok, také letos vydal německý Auto Bild „Quality Report“, ve kterém hodnotil celkem dvacet automobilek z celého světa. Pro rok 2011 byl vyhlášen jako výrobce nejspolehlivějších aut už podruhé za sebou korejský Hyundai." - [odkaz]
Takže v kvalitě zase Huyndai v čele před Hondou, Mazdou, Toyotou, Škodou, Audi, BMW, Mercedesem... VW!
Vaše příspěvky jsou opravdu k pobavení. Když nic nemáte a málo získáte, tak je potom růst vždycky markantní.
PS: A ten vtip o kvalitě patří k vašim lepším. Až se mi oloupe volant u BMW dám vám vědět ;-)
Ano, a o tom ale hovořím! Mě zase pobavil ten váš! >:D Jako bych nevěděl, od jakého "dna" se Hyundai úspěšně odrazila a frčí; a to zvláště v této krizové době! A o volantu mé i30 vám zase já klidně mohu dát vědět již nyní! Mám ji od 2009 a volant jak fungl nový >:D (a pozor: to nepoužívám žádný spešl sáček nebo spešl rukavice) >:D ... ;-)
Ono by bylo trestuhodné, kdyby neexpandoval když má prakticky jednosměrnou smlouvu o volném obchodu s Evropou, ale o to tu tak nejde. Vy tu slavíte jak na nový rok a přitom srovnáváte kvalitu koncernu BMW s prakticky jedinou značkou. Udržet několik značek skrze celé spektrum automobilového a motocyklového trhu je trochu jiná liga. Proto jsou v této době uspěchy i ostatních koncernových značek jako MB a Toyota opravdu úspěchy s velkým "u".
A ohledně loupání volantu - bylo to myšleno obecně.
PS: možná kdybyste nepoužíval tolik vykřičníku, nepůsobil by váš text jako brožura od Hyundaie
Tak nikdo tady neslavil a neslaví jak na nový rok... žádné ohňostroje a přípitky se tu zcela jistě nekonaly :-) ... A vykřičník! >:D To bych jako neřekl, že to někdo může až tak sledovat! >:D ... Mám jej rád, pro zdůraznění, zesílení k větě oznamovací... k tomu má oblíbená citace: "Vykřičník (!) je interpunkční znaménko, které se nejčastěji používá po citoslovci, pro ukončení věty zvolací nebo zdůraznění věty oznamovací." - cs.wikipedia.org/wiki/Vykřičník
Jinak s tou brožurou to je fakt přehnané... myslím, že se jistojistě v brožuře Hyundaie nedočteš něco z mé vlastní zkušenosti, že mám i30 od 2009 a že se mi prostě nic neloupe, případně, že jsem zcela s autem spokojen... ;-)
Hyundai s Kiou patria k absolutnej spicke v automobilovm priemysle... tieto rozne ocenenia ankety a rastuce statistiky predaja kvality imidzu su toho len dokazom :yes::yes::yes:
Kritici neprajnici a posmeskari musia sklonit hlavy.... casy sa zmenili.. teraz je to H/K kto sa moz inym smiat :yes:
je to parada - H/K su proste spickove auta, a sranda je v tom ze ich ofenziva a kvalita este stale napreduje... este sranda nekonci :yes:;-), sranda prave zacina a ja sa uz zacinam smait stale viac z toho ako H/K ukrajuje predaje europskym suntom :yes:
Nic není na věky, za pomocí Rapidů a Daček vás psožerce vypráskáme z Evropy. Je si třeba uvědomit co je vlastenecká hrdost a kdo je kolaborant, který jde proti vlastním lidem.
Je to tak... Nějak podobně to hezky popsal autor v aktuálním článku, testu i o cee´du kombi "Kombíková hvězda v druhém vydání: nová Kia cee´d SW."
"Se cee´dem předvedla ještě před pár lety vysmívaná korejská značka obdivuhodný výkon. Stalo se z něj auto, které znají i nemotoristé. Vozí reputaci povedeného, nekazícího se pracanta, který ostudu nedělá. Taková další novodobá ikona českých garáží." - [odkaz]
Tak šuntovní už oproti třeba i cee´du jsou jasně třeba francouzi, či Opel (např. k podvozku): "Podvozek (cee´du) je jistý a zároveň pohodlný. Padne hned do ruky. V tom patří mezi nejlepší své kategorie. Působí "německy" festovně, ale není těžkopádný jako Opel Astra. Hlavně žehlí skvěle nerovnosti a je jistější než houpaví francouzští konkurenti." ;-) ... - [odkaz]