Technika
Odokar
0
a jdu do toho 😊, teda jestli to pak nebude za mega 8-s
jossalito
0
Do značné míry bude kopírovat výbavu Golfu, jen o některé specialitky příjde. Což ale bežným zákazníkům Octavie, potažmo škodovky, vadit nijak nebude.
sice bude dizanovo nudne strohe a velkostou uz az zbytocne obrovske auto ale rozhodne to bude dobre auto :yes: len mam pocit ze narast rozmerov nesposobi narast predaja ale naopak... no uvidime... octavia ma kazdopadne vyborne meno v celej europe a aj vyborne predajne vysledky.... bude to urcite opat europsky bestseller len mozno uz nie az taky velky ako terajsia octavia...kedze par zakaznikov jej zoberie rapid..... ktory doteraz na trhu nebol 😉
octavia a ani golf nic nove do triedy v tomto smere neprinasaju. adaptivny radarovy tempomat ma vo vybave ff mk3 uz takmer 1.5r, takze vw iba dohana konkrenciu.
Dobrý den, Ford Focus (stejně jako Opel Astra) mají adaptivní tempomat na bázi laserového paprsku, nejedná se o radar.
ok, moze byt. aj ked v principe je to uplne jedno 😄
Jedno to není. Laserové jsou levnější, hůře fungují za špatných povětrnostních podmínek a nemají moc rády špinavá auta (tak mne napadá, co asi "říkají" na vozy s matnými laky). Mercedes, BMW, Audi, Porsche, ti všichni používají radarové systémy, klidně i se dvěma, nebo třemi radary a někdy elektronika doplňkově využívá informace i z ostatních senzorů.
Je to ta technologia, co moze kolidovat s vojenskymi radarmi a ak ich zacne rusit, tak to mozu na dialku vymnut? Aspon tak som to niekde cital. Mozno prave a Autotipe.
Systémy, se kterými jsem se setkal, pracují v pásmu 76-77 GHz, které je v řadě zemí schváleno pro automobilové aplikace. Je to klasická kamera pracující v milimetrovém spektru. Má tak omezený dosah, že jen těžko budeš něco rušit. Radary s dlouhým dosahem využívají jiných pásem a strategická pásma jsou vyhrazena. To by musela vojenská akce probíhat v okolí pár set metrů. I tak, když se auta vybavena těmito systémy potkají, nic se neděje. Vojenská technika by měla být ještě odolnější.
vw nikdy nebol spickou techniky..... je to taky priemer len dobre zabaleny a s vysokou cenou..
Jo a teď by se slušelo také dodat, kdo tu lepší techniku má.
Jinak se tvůj příspěvěk opět řadí jen mezi výkřiky z kanálu. 😉
Jinak se tvůj příspěvěk opět řadí jen mezi výkřiky z kanálu. 😉
hmmm...bmw,mercedes,toyota,honda,volvo,m… a další..........všici mají něco (tvoje věta "...kdo tu lepší techniku má" ..není příliš chytrá, na pár příkladů a automobilek určitě přijdeš...checht,tady to zas bude vtipný)
petrumr
nemáš pravdu, koncern má vždy to nejnovější, jenom se o tym moc nemluví.
Tohle byla špičková technika (v rámci automobilového průmyslu) tak před 15 lety. Už několik let je dostatečně levná i pro nižší střední. Jde o celkem oblíbený systém, takže jeho nasazení bude z velké části otázka generační obměny (zase není tak žádaný). Běžná produkce nebývá o špičce techniky. Je o tom, kdy se ti co vyplatí nabízet. Hlavním zaměřením vývoje je tu hledání způsobů, jak udělat to, co už umíme, levněji.
A kdo třeba v základu nabídne 😁S? Nebo jeho obdobu?
focus.
nový focus je s prominutím hnus.. o ST se ani nebavím,takhle to sprasit oproti předešlému modelu... to radši lehce pozměněnou octavku,která neurazí než focus...
Panda Trekking má elekto "špéru" v základu😄
Je jen otázka, jestli tuhle hračku podporuje palubní elektronika. Podle mne tomu tak u Golfu nebylo a VW si nemyslel, že se upgrade vyplatí. Dnes je to jednoduché, Golf sdílí i elektronickou architekturu s budoucím Passatem, takže cokoli bude VW chtít nabídnout ve střední třídě, bude moct mít i Golf.
Sériová výroba OIII začíná ve 45KT/12.Oficální fotografie by měli být v tomto týdnu.
Školení pro dealery bude v únoru 2013. :-!
Školení pro dealery bude v únoru 2013. :-!
no tak uvidíme, jestli máš přesné informace insidere ...
To mám :-!
Ze Škodováckého odboráře😒br />
Hovořil dále o situaci ve výrobě vozů, motorů a převodovek. Ohlédl se také za rokem 2012, kdy se před hromadnou dovolenou začala vyrábět převodovka SQ100 a také začala výroba modelů Rapid a Toledo a v těchto dnech žádá firma o náběh plné výroby převodovek DQ200. Dále sdělil, že dojde k náběhu výroby motoru EA211, který je pro Mladou Boleslav důležitý, zajistí totiž v této oblasti dobrou zaměstnanost. Ve 45. týdnu začne nabíhat výroba nové Octavie a také výroba Yeti v Rusku, kam se budou dodávat plechové díly z ČR.
Ze Škodováckého odboráře😒br />
Hovořil dále o situaci ve výrobě vozů, motorů a převodovek. Ohlédl se také za rokem 2012, kdy se před hromadnou dovolenou začala vyrábět převodovka SQ100 a také začala výroba modelů Rapid a Toledo a v těchto dnech žádá firma o náběh plné výroby převodovek DQ200. Dále sdělil, že dojde k náběhu výroby motoru EA211, který je pro Mladou Boleslav důležitý, zajistí totiž v této oblasti dobrou zaměstnanost. Ve 45. týdnu začne nabíhat výroba nové Octavie a také výroba Yeti v Rusku, kam se budou dodávat plechové díly z ČR.
petrumr
bude sranda pro ty co mají to pipátko, jak to pípá, když to zachytí nějakou blbiinu. 😄
si trošku pleteš s parkovacíma senzorama ne? Adaptivní tempomat pokud vím žádný zvuk nevydává, ten totiž rovnou brzdí
petrumr
ale vysílá kmitočtový vlny co zachytí ten bazmek co pipá před benzínkou, před každým radarem, když tě změří laser atd.jmenuje se to antiradar a cestou ve městě to pořád pípá a bliká a jak zastaví řidiče co to má, tak ještě se sněma hádá.
Jo tak, tak to mě nenapadlo, že to takto vlastně funguje. Pravda, ale je to taky vlastně neplánovaná cesta, jak ty blázny s antiradarem přesvědčit, že to jaksi postrádá smysl.
Policejní radary fungují většinou na jiných frekvencích. Což neznamená, že špatně nastavený detektor nespustí pokaždé, když okolo projede auto s adaptivním tempomatem. Jo, horší jsou ty laserové, LIDAR jako LIDAR, tam už záleží na jeho sofistikovanosti a asi trochu štěstí.
petrumr
policie u nás měří v 34GHz a 34,3GHz ten tempomat nevím, ale vím, že antiradar beltronics euro který chytne 34.00, 34.30, 34.70 a 35.50 GHz začne pípat i na zrcátka audi, co mají proti slepýmu uhlu.Ve městě i na infotabule atd.
Už je to tu zase, proč?
1. Už na špionážní fotce (původní) to bylo jasně vidět, tak proč kvůli tomu píšete další článek, který tak maximálně ubírá serveru na serióznosti.
2. Proč by Octavia toto neměla dostat, když stojí na platformě MQB a navíc je o třídu víš a pod sebou má ještě Rapida. Toto jste zde navíc již psali.
3. Baví vás vůbec ještě psát o něčem, co už jste tu párkrát zmínili a doplnit to navíc starou fotkou?
Myslel jsem si, že pro čtenáře, po té otravné kampani s Rapidem, zlepšíte kvalitu článků, ale ono je to ještě horší!!!, a to je dost i na mě. :no😒br />
PS: Bude zítra článek Škoda Octavia dostane LED světla?
1. Už na špionážní fotce (původní) to bylo jasně vidět, tak proč kvůli tomu píšete další článek, který tak maximálně ubírá serveru na serióznosti.
2. Proč by Octavia toto neměla dostat, když stojí na platformě MQB a navíc je o třídu víš a pod sebou má ještě Rapida. Toto jste zde navíc již psali.
3. Baví vás vůbec ještě psát o něčem, co už jste tu párkrát zmínili a doplnit to navíc starou fotkou?
Myslel jsem si, že pro čtenáře, po té otravné kampani s Rapidem, zlepšíte kvalitu článků, ale ono je to ještě horší!!!, a to je dost i na mě. :no😒br />
PS: Bude zítra článek Škoda Octavia dostane LED světla?
Video tu myslím ještě nebylo, tak třeba to. : )) [odkaz] A jestli bylo tak pardon, zas to tu tak často nepozoruju >😁
petrumr
jo a ještě bude článek jak rapid dostane nový TSI.
Kolik přileze tych otravných komunistů a kdo vás platí, že se tady nesmí nic psát. 😄 odkud vylízáte, jste dotěrní jak hmyz. :-!
Kolik přileze tych otravných komunistů a kdo vás platí, že se tady nesmí nic psát. 😄 odkud vylízáte, jste dotěrní jak hmyz. :-!
Lebo stačí malý ťukanec a radar je KO .....
Už vidím tých blbcov s radarom čo uháňajú v hmle 150 km/h .... lebo však oni majú radar ....
Osobne túto "vymoženosť" za zbytočnosť, resp. skôr škodlivú vec, lebo veľa hlupákov sa začne na takéto "zázraky" spoliehať viac ako na zdravý rozum ....
Už vidím tých blbcov s radarom čo uháňajú v hmle 150 km/h .... lebo však oni majú radar ....
Osobne túto "vymoženosť" za zbytočnosť, resp. skôr škodlivú vec, lebo veľa hlupákov sa začne na takéto "zázraky" spoliehať viac ako na zdravý rozum ....
Stačilo by mi, kdyby Octavia měla v základu zadní stěrač, který většinou ve firemních flotilách chybí. Každý ho tam zapomene přidat a pak když couváte na druhý den z hotelu, někde, kde to neznáte, za deště, tak je to velmi na ***. Raději ten stěrač v základu, než radar.
kdo chce radar, připlatí si za radar ... kdo chce zadní stěrač, připlatí si za zadní stěrač ... takto fungují normální lidi kteří si kupují auto pro sebe ... ve fleetových flotilách se hraje na "cenu od s klimou" a detaily jako zadní stěrač, bederní opěrka, kontrola tlaku v pneu atd. flletmanager nebo majitel obvykle neřeší
no právě, že to neřeší, a zadní stěrač v této třídě nemá v základu snad jen Octavia. A je to naprd, když tam není. raději si zaplatit, že ho tam nechci, než že chci.
V octávii je za příplatek.jenom v OIIC je standartně.
Co takhle zkusit "couvat na zrcátka"? Jsem celkem zvyklý na průzory místo zadních oken, takže mne něco takového nerozhodí. 😉 A u sedanů/ kupé nic takového stejně nebývá. Jo, klasické hatchbacky, kde se ti díky turbulencím špiní celý zadek, to je něco jiného.
Co mne vždy zaráželo, když má daný automobil karosářskou variantu jak sedan, tak liftback, tak sedan stěrač nemá, ale liftback ano.
Také mne zaráží, kdo si připlácí za stěrač u 911 (ano, i u 911 je za příplatek). Mne na zádi akorát ruší. Čert vem výhled. >😒]
Co mne vždy zaráželo, když má daný automobil karosářskou variantu jak sedan, tak liftback, tak sedan stěrač nemá, ale liftback ano.
Také mne zaráží, kdo si připlácí za stěrač u 911 (ano, i u 911 je za příplatek). Mne na zádi akorát ruší. Čert vem výhled. >😒]