Ekonomika
petrumr
dobrá cena, akorát by mně zajímalo, kolik je čekacích měsíců na tenhle model a plus něco jako střešní okno 😐
Xawier
0
Stejně jako na ostatní... Máš ho do 10 týdnů od objednání. I panoramatická posuvná střecha je za příplatek 29.200,- stejně,jako u ostatních modelů.
petrumr
no jenom někdo čekal i 4 měsíce, tak jsem se jenom ptal, asi se to už zlepšilo.Já jsem měl fábku vyrobenou za tři týdny.
Xawier
0
Mění se to pořát 😄 Problém byl v celém koncernu s dodávkama haldexů (na multivan,nebo Passat 4motion se dodnes čeká půl roku)... Ale momentálně u Yetiho 8-10 týdnů.
Považuji 809.900,- za maličké auto, které má "staré" 2.0 TDi, stříbrně obšitý volant, ale bez vyhřívání (to je totiž jedna z nejdůležitějších výbav v zimě) a špatnou ergonomii pracoviště řidiče ( nepohodlný plynový pedál, utopená řadicí páka ) za docela špatný vtip.
petrumr
naco potřebuješ vyhřívanej volant, když tam budeš mět bufík a vyhřívaný sedačky? 😄
Jo a taky loketní opěrka je špatně navržená, přitom vychází z Oktávie.
Vyzkoušej si třeba na 100.000 km Oktávku, Tourana nebo Tiguan a poznáš o čem mluvím ... je to jiný kafe.
Vyzkoušej si třeba na 100.000 km Oktávku, Tourana nebo Tiguan a poznáš o čem mluvím ... je to jiný kafe.
petrumr
to si musíš upravit sedadlo, potom to je ok, určitě nevíš o čem píšeš
Jo a ještě nemá raketovej pohon, v kufru grill a na střeše heliport, nekupovat, je to * 😄
a gratis zas len bezne veci,ktore mali byt standardom uz v nizsej vybave... :no:
uz len cakam kedy bude roomster praktik laurin&klement >😁 >😁 >😁 skodovka ma jediny naozaj prestiznejsie znejuci stupen vybavy urcitych modelov a zacina s nim plytvat na auta, u ktorych to nie je vhodne. tym sa vyznam modelov "laurin&klement" postupne degraduje. po skode citigo laurin&klement a rapide laurin&klement uz to bude obycajny vyssi stupen vybavy...
Máš pravdu, laurin&klement byl nejprestižnější označení, když se dával na felicie... Od té doby už to označení jen degradují! >😁
Souhlasim, nicmeme si myslim, ze Laurin & Klement muze byt i jinych modelech, jako napriklad Yeti. Nicmene driv (felicie) mela vybava Laurin & Klement jistou prestiz ve forme prvku, ktere jste jinak dostat proste nemohl. Treba lak u felicie a interier, ktery v jine felicii neikdy nebyl... Prvni Octavia ci Superb jsou v L&K take moc pekna auta a jeste lze najit dost zajimave veci.. Ted uz je to v podstate to nej z ceniku a 3-6 samolepek. Meli by s timto oznacenim zachazet uvazliveji...
Degraduje? Poprvé ho Škoda použila u Felicie, pak u Octavie. Proč by ho neměl mít i Yeti, to teda nechápu.
dalsi genius... to oznacenie vzdy pouzili na to najlepsie, co skoda vyrabala. a sorry, ale nejaky yeti ozaj nie je mozne davat na uroven superbu, ktory je momentalne v modelovej ponuke najvyssie. podla tvojej logiky by laurin&klement vybavu mohol mat kazdy model. nechapem sice ako si mozes mysliet, ze by to nedegradovalo znacku laurin&klement, ale ani sa nebudem pokusat dalej to vysvetlovat... jednoducho je to degradacia znacky a basta.
Dám vám tajnou radu. Pokud chcete opravdové 4x4. Prostornější a dospělejší vůz. Navíc s aktuální 20% slevou. A v opravdu plné výbavě. Navštivte autosalon subaru. Opravdu nechápu kupce této škodovky 😒
petrumr
ale spojka haldex je lepší jak elektromagnet od subaru.A ještě, tam si nemůžeš dát doplnky, co uznáš za vhodný.Néé, subaru je jenom na reklamách dobrý auto a ve sportě-to nemá co do činění co koupíš v obchodě.
>😁 >😁 >😁 nedělej ze sebe hlupáka... tedy více
petrumr
no máš teda dost času to obhájit, ale čest smajlíkama subaru neuděláš.Kdyby to byl nějakej zázrak, tak by se o tym dalo mluvit, ale poruchový elektromagnetický spojky zápasí s poruchama viskozní spojky, tak majitel subaru si nevybere, hlavně, že se mu ty kola točí a má menší spotřebu, když se to posere.Když řidič nezavře všechny okna centrálem, je už na pomyšlenou, pro koho ty auta vůbec dělají.
Promiň je vidět, že jsi subaru nikdy neměl. Ba co více jsi v něm ani neseděl. A co se spolehlivosti týče jsou tyto auta špička.
[odkaz]
Ke konci videa jistě uvidíš jak moc jsi se sekl.
[odkaz]
Ke konci videa jistě uvidíš jak moc jsi se sekl.
petrumr
promin, ale tuším, že v autech se moc nevyznáš, pouštěl jsem to si x krát, ale yeti tam nebyl, akorát subaru, který mělo pneu jiný, než nizoučká octávia na nízkoprofilových letních gumách. 😲
...jejda tady jsi pekelně vedle. Jasně, že stálej pohon není ostudou, ba naopak. Navíc tabulky spolehlivosti mluví pro málokoho tak výborně jako pro Subaru. Pakliže je pro tebe vrcholem techniky možnost otevřít/zavřít okna na dálku...nemá smysl to řešit.
P.S.. Fabie to umí tuším jen pomocí klíčku v zámku dveří...ne?
P.S.. Fabie to umí tuším jen pomocí klíčku v zámku dveří...ne?
petrumr
a subaru copak je stálá čtyřkolka? 😄
Ano, řada Legacy minimálně zajisté. Výkon se přenáší trvale na všechna kola.
petrumr
jak trvale?, kdyby to nemělo mezinápravovou spojku, tak by se o tym dalo polemizovat 😄
manuální subaru jsou stálá 4X4 vždy. Snad jen kromě Justy
petrumr
Není pravda, mají taky spojku mezi nápravama, kdyby se tá spojka dala uzavřít, možná, ale duster ztoho nebude nikdy.Kdyby to bylo k článku o terenních autech, tak bych ti tu iluzi nebral, ale srovnávat yeti ve výbavě se subaru, které musí slevnovat, aby aspon pár kousků prodali.Lidi už nebaví reklama, ale praxe a subaru u lesníků potvrdilo, že lepší si koupit dustra u kterýho to jdefakty zavřít ten mezinápravák.
Subaru prodává jinde než v evropě. Rusko, střední východ a USA. Tam se podívej na prodeje subaru a Yeti ... pardon oni tam tu nádheru radši ani nevozí. Subaru forester v Plné výbavě stojí to samé co Yeti. Proto srovnávám. ... Ano lesníci kupují duster, ale zkus jim dát forester a na nějaký duster zapomenou. Mimochodem subaru je tam srovnáváno s X trailem... A hádej co má duster pod kapotou...
petrumr
jo, ale nebyla kamera ve vnitřku, co tam měl zaplýho.
[odkaz]
[odkaz]
Škoda yeti tam sice není, ale jsou tam auta se systémem, který používá yeti. Takže porovnat můžeš.
[odkaz]
Škoda yeti tam sice není, ale jsou tam auta se systémem, který používá yeti. Takže porovnat můžeš.
[odkaz] - srovnání SUBARU4x4 s BMW a AUDI
Bych tě mohl těma videama, kde subaru napráskalo všem v okolí snad i umlátit ! >😁
petrumr
věřím ti, ale nepřesvědčils tuším nikoho. Subaru si nekoupím a basta :yes: Snažils ses, ale prodeje subaru budou klesat i nadále, nebot je krize a vozit pořád to co využiješ jednou ročně je na pováženou i ta cena, sleva moc nepomáhá a to tuším už běží 5let.
To je ale jiná věc...to co si koupíš je tvoje věc, esenbe věcně argumentuje a ty na to odpovíš...stejně si to nekoupím.
petrumr
a ty jsi nedokázal jak je subaru pemanentní čtyřkolka, a ještě taháš do yetiho fábii.....Kdyby subaru něčím zaujalo, tak ho už dávno mám a ostatní taky. 😄
Tak se škodovkou jsi začal ty, ne já. Nemusím ti dokazovat nic, šupej na stránky Subaru, ať se něco přiučíš 😄
petrumr
jooo, tak si to po sobě přečti a netahej mne mezi bazmeky, když subaru má spojku mezi nápravama, tak není permanentní čtyřkolka, ale někdo reklamám věří. 😄
petrumr
PS.co sem planceš fábiu, tady je článek o yeti
Nevím co je planceš, ale sám jsi ji vytáhnul už ve druhým příspěvku.
petrumr
druhý příspěvek je , že HALDEX a nevím jak si zmozku vytáhl ze slova haldex škodu, nebo jak potom fábii 😄 tuším, že se ti to pěkně v té hlavě pomíchalo.Co kdybys sis prohlídl to subaru ze spodu?Nééé, že by ses ušpinil >😁
Přesně...mam možnost jezdit ve foresteru a je to prostě pecka auto..zatim jsem nepoznal hranice, u scouta (ikdyž se mluví především o yetim,nevadí) ano..musim uznat, že petrumr umí vskutku pobavit...hehe, zavřít všechna okna centrálem je určitě nejvíc důležitý, až yeti klekne někde ve sněhu/polní cestě/lese/kdekoliv, tak v první řadě zavřít centrálem všechna okna a se může jít pro pomoc..ale však je to buřt,beztak normálně (racionálně) uvažující lidé si místo stejně drahého yetiho L&K, koupí forestera/outlandera
Tak. Yeti mi rozhodně dává smysl jako třeba 4x2 na jízdu po městě apod. Kdy je to relativně levné a líbivé auto. Pokud ovšem chci 4X4, špičkovou techniku, dobrou výbavu a chci za auto utratit nějakých 800 000+ . Stává se Yeti nesmyslnou koupí. Prakticky nenabízí ( kromě možných subjektivních pocitů z dizajnu ) žádné plus oproti foresteru. Proto jak píšu výše koupi tohoto stupně výbavy nechápu.
jj, proto jsem psal stejně drahého (L&K)...o dvoukolce jsem nepsal (mě se představa suv a 2WD nelíbí)..hmm a koukám,že jsem předchozí příspěvěk napsal trochu na hulváta...pardon
Na jízdu po městě mi velký smysl nedává (podobně jako jiné rádobyteréňáky), ale zapomínáš na to, že ne každý chce zdolávat těžký terén. Řekl bych, že v našich končinách si většina lidí kupuje 4x4 kvůli zimě a do terénu se auto možná ani nepodívá. A tady podle mě Yeti 4x4 nebude špatnou volbou. Forester bude určitě schopnějším SUV, ale zkrátka...Každý si může koupit, co mu vyhovuje nejvíc. Neodsuzoval bych ani jednu volbu.
No forester je i prostornější. Má rozhodně lepší diesel ve všech ohledech a spolehlivější benzínové agreagáty. Ať hledám jak hledám nemůžu najít jediné pro Škodu. Jestli nějaké máš tak ( krom subjektivních věcí - jako je dizajn )mi ji prosím napiš ... nemyslím to zle, ale chtěl bych to vědět.