Ekonomika
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Xawier
0
Stejně jako na ostatní... Máš ho do 10 týdnů od objednání. I panoramatická posuvná střecha je za příplatek 29.200,- stejně,jako u ostatních modelů.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Xawier
0
Mění se to pořát 😄 Problém byl v celém koncernu s dodávkama haldexů (na multivan,nebo Passat 4motion se dodnes čeká půl roku)... Ale momentálně u Yetiho 8-10 týdnů.
Považuji 809.900,- za maličké auto, které má "staré" 2.0 TDi, stříbrně obšitý volant, ale bez vyhřívání (to je totiž jedna z nejdůležitějších výbav v zimě) a špatnou ergonomii pracoviště řidiče ( nepohodlný plynový pedál, utopená řadicí páka ) za docela špatný vtip.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo a taky loketní opěrka je špatně navržená, přitom vychází z Oktávie.
Vyzkoušej si třeba na 100.000 km Oktávku, Tourana nebo Tiguan a poznáš o čem mluvím ... je to jiný kafe.
Vyzkoušej si třeba na 100.000 km Oktávku, Tourana nebo Tiguan a poznáš o čem mluvím ... je to jiný kafe.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo a ještě nemá raketovej pohon, v kufru grill a na střeše heliport, nekupovat, je to * 😄
a gratis zas len bezne veci,ktore mali byt standardom uz v nizsej vybave... :no:
uz len cakam kedy bude roomster praktik laurin&klement >😁 >😁 >😁 skodovka ma jediny naozaj prestiznejsie znejuci stupen vybavy urcitych modelov a zacina s nim plytvat na auta, u ktorych to nie je vhodne. tym sa vyznam modelov "laurin&klement" postupne degraduje. po skode citigo laurin&klement a rapide laurin&klement uz to bude obycajny vyssi stupen vybavy...
Máš pravdu, laurin&klement byl nejprestižnější označení, když se dával na felicie... Od té doby už to označení jen degradují! >😁
Souhlasim, nicmeme si myslim, ze Laurin & Klement muze byt i jinych modelech, jako napriklad Yeti. Nicmene driv (felicie) mela vybava Laurin & Klement jistou prestiz ve forme prvku, ktere jste jinak dostat proste nemohl. Treba lak u felicie a interier, ktery v jine felicii neikdy nebyl... Prvni Octavia ci Superb jsou v L&K take moc pekna auta a jeste lze najit dost zajimave veci.. Ted uz je to v podstate to nej z ceniku a 3-6 samolepek. Meli by s timto oznacenim zachazet uvazliveji...
Degraduje? Poprvé ho Škoda použila u Felicie, pak u Octavie. Proč by ho neměl mít i Yeti, to teda nechápu.
dalsi genius... to oznacenie vzdy pouzili na to najlepsie, co skoda vyrabala. a sorry, ale nejaky yeti ozaj nie je mozne davat na uroven superbu, ktory je momentalne v modelovej ponuke najvyssie. podla tvojej logiky by laurin&klement vybavu mohol mat kazdy model. nechapem sice ako si mozes mysliet, ze by to nedegradovalo znacku laurin&klement, ale ani sa nebudem pokusat dalej to vysvetlovat... jednoducho je to degradacia znacky a basta.
Dám vám tajnou radu. Pokud chcete opravdové 4x4. Prostornější a dospělejší vůz. Navíc s aktuální 20% slevou. A v opravdu plné výbavě. Navštivte autosalon subaru. Opravdu nechápu kupce této škodovky 😒
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
>😁 >😁 >😁 nedělej ze sebe hlupáka... tedy více
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Promiň je vidět, že jsi subaru nikdy neměl. Ba co více jsi v něm ani neseděl. A co se spolehlivosti týče jsou tyto auta špička.
[odkaz]
Ke konci videa jistě uvidíš jak moc jsi se sekl.
[odkaz]
Ke konci videa jistě uvidíš jak moc jsi se sekl.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
byla tam octavia Scout na plechu, což spíš bude mluvit v prospěch zimních pneu.
...jejda tady jsi pekelně vedle. Jasně, že stálej pohon není ostudou, ba naopak. Navíc tabulky spolehlivosti mluví pro málokoho tak výborně jako pro Subaru. Pakliže je pro tebe vrcholem techniky možnost otevřít/zavřít okna na dálku...nemá smysl to řešit.
P.S.. Fabie to umí tuším jen pomocí klíčku v zámku dveří...ne?
P.S.. Fabie to umí tuším jen pomocí klíčku v zámku dveří...ne?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano, řada Legacy minimálně zajisté. Výkon se přenáší trvale na všechna kola.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
manuální subaru jsou stálá 4X4 vždy. Snad jen kromě Justy
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Subaru prodává jinde než v evropě. Rusko, střední východ a USA. Tam se podívej na prodeje subaru a Yeti ... pardon oni tam tu nádheru radši ani nevozí. Subaru forester v Plné výbavě stojí to samé co Yeti. Proto srovnávám. ... Ano lesníci kupují duster, ale zkus jim dát forester a na nějaký duster zapomenou. Mimochodem subaru je tam srovnáváno s X trailem... A hádej co má duster pod kapotou...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
[odkaz]
[odkaz]
Škoda yeti tam sice není, ale jsou tam auta se systémem, který používá yeti. Takže porovnat můžeš.
[odkaz]
Škoda yeti tam sice není, ale jsou tam auta se systémem, který používá yeti. Takže porovnat můžeš.
[odkaz] - srovnání SUBARU4x4 s BMW a AUDI
Bych tě mohl těma videama, kde subaru napráskalo všem v okolí snad i umlátit ! >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To je ale jiná věc...to co si koupíš je tvoje věc, esenbe věcně argumentuje a ty na to odpovíš...stejně si to nekoupím.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak se škodovkou jsi začal ty, ne já. Nemusím ti dokazovat nic, šupej na stránky Subaru, ať se něco přiučíš 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přesně...mam možnost jezdit ve foresteru a je to prostě pecka auto..zatim jsem nepoznal hranice, u scouta (ikdyž se mluví především o yetim,nevadí) ano..musim uznat, že petrumr umí vskutku pobavit...hehe, zavřít všechna okna centrálem je určitě nejvíc důležitý, až yeti klekne někde ve sněhu/polní cestě/lese/kdekoliv, tak v první řadě zavřít centrálem všechna okna a se může jít pro pomoc..ale však je to buřt,beztak normálně (racionálně) uvažující lidé si místo stejně drahého yetiho L&K, koupí forestera/outlandera
Tak. Yeti mi rozhodně dává smysl jako třeba 4x2 na jízdu po městě apod. Kdy je to relativně levné a líbivé auto. Pokud ovšem chci 4X4, špičkovou techniku, dobrou výbavu a chci za auto utratit nějakých 800 000+ . Stává se Yeti nesmyslnou koupí. Prakticky nenabízí ( kromě možných subjektivních pocitů z dizajnu ) žádné plus oproti foresteru. Proto jak píšu výše koupi tohoto stupně výbavy nechápu.
jj, proto jsem psal stejně drahého (L&K)...o dvoukolce jsem nepsal (mě se představa suv a 2WD nelíbí)..hmm a koukám,že jsem předchozí příspěvěk napsal trochu na hulváta...pardon
Na jízdu po městě mi velký smysl nedává (podobně jako jiné rádobyteréňáky), ale zapomínáš na to, že ne každý chce zdolávat těžký terén. Řekl bych, že v našich končinách si většina lidí kupuje 4x4 kvůli zimě a do terénu se auto možná ani nepodívá. A tady podle mě Yeti 4x4 nebude špatnou volbou. Forester bude určitě schopnějším SUV, ale zkrátka...Každý si může koupit, co mu vyhovuje nejvíc. Neodsuzoval bych ani jednu volbu.
No forester je i prostornější. Má rozhodně lepší diesel ve všech ohledech a spolehlivější benzínové agreagáty. Ať hledám jak hledám nemůžu najít jediné pro Škodu. Jestli nějaké máš tak ( krom subjektivních věcí - jako je dizajn )mi ji prosím napiš ... nemyslím to zle, ale chtěl bych to vědět.