Mění se to pořát :-) Problém byl v celém koncernu s dodávkama haldexů (na multivan,nebo Passat 4motion se dodnes čeká půl roku)... Ale momentálně u Yetiho 8-10 týdnů.
Považuji 809.900,- za maličké auto, které má "staré" 2.0 TDi, stříbrně obšitý volant, ale bez vyhřívání (to je totiž jedna z nejdůležitějších výbav v zimě) a špatnou ergonomii pracoviště řidiče ( nepohodlný plynový pedál, utopená řadicí páka ) za docela špatný vtip.
Jo a taky loketní opěrka je špatně navržená, přitom vychází z Oktávie.
Vyzkoušej si třeba na 100.000 km Oktávku, Tourana nebo Tiguan a poznáš o čem mluvím ... je to jiný kafe.
uz len cakam kedy bude roomster praktik laurin&klement >:D >:D >:D skodovka ma jediny naozaj prestiznejsie znejuci stupen vybavy urcitych modelov a zacina s nim plytvat na auta, u ktorych to nie je vhodne. tym sa vyznam modelov "laurin&klement" postupne degraduje. po skode citigo laurin&klement a rapide laurin&klement uz to bude obycajny vyssi stupen vybavy...
Souhlasim, nicmeme si myslim, ze Laurin & Klement muze byt i jinych modelech, jako napriklad Yeti. Nicmene driv (felicie) mela vybava Laurin & Klement jistou prestiz ve forme prvku, ktere jste jinak dostat proste nemohl. Treba lak u felicie a interier, ktery v jine felicii neikdy nebyl... Prvni Octavia ci Superb jsou v L&K take moc pekna auta a jeste lze najit dost zajimave veci.. Ted uz je to v podstate to nej z ceniku a 3-6 samolepek. Meli by s timto oznacenim zachazet uvazliveji...
dalsi genius... to oznacenie vzdy pouzili na to najlepsie, co skoda vyrabala. a sorry, ale nejaky yeti ozaj nie je mozne davat na uroven superbu, ktory je momentalne v modelovej ponuke najvyssie. podla tvojej logiky by laurin&klement vybavu mohol mat kazdy model. nechapem sice ako si mozes mysliet, ze by to nedegradovalo znacku laurin&klement, ale ani sa nebudem pokusat dalej to vysvetlovat... jednoducho je to degradacia znacky a basta.
Dám vám tajnou radu. Pokud chcete opravdové 4x4. Prostornější a dospělejší vůz. Navíc s aktuální 20% slevou. A v opravdu plné výbavě. Navštivte autosalon subaru. Opravdu nechápu kupce této škodovky :-(
...jejda tady jsi pekelně vedle. Jasně, že stálej pohon není ostudou, ba naopak. Navíc tabulky spolehlivosti mluví pro málokoho tak výborně jako pro Subaru. Pakliže je pro tebe vrcholem techniky možnost otevřít/zavřít okna na dálku...nemá smysl to řešit.
P.S.. Fabie to umí tuším jen pomocí klíčku v zámku dveří...ne?
Subaru prodává jinde než v evropě. Rusko, střední východ a USA. Tam se podívej na prodeje subaru a Yeti ... pardon oni tam tu nádheru radši ani nevozí. Subaru forester v Plné výbavě stojí to samé co Yeti. Proto srovnávám. ... Ano lesníci kupují duster, ale zkus jim dát forester a na nějaký duster zapomenou. Mimochodem subaru je tam srovnáváno s X trailem... A hádej co má duster pod kapotou...
Mimochodem i kdyby tam byl řetěz na ozubeném kolečku jako na staré motokáře tak mi to je jedno pokud je to spolehlivější a v terénu ( určeném pro tento typ vozů ! Nepopírám, že OFFroady jsou na tom mnohem lépe ) to napráská veškeré konkurenci. Takže tvůj argument je mimo.
Pernamentní 4X4 to samozdřejmě je. Na všechna 4 kola působí v každém okamžiku nějaká síla. Tuším, že rozmezí je 80/20 v na předek i na zadek. Subaru v normálním módu jede na 50/50 ... tudíž na všechna kola je převáděna stejná síla.
Přesně...mam možnost jezdit ve foresteru a je to prostě pecka auto..zatim jsem nepoznal hranice, u scouta (ikdyž se mluví především o yetim,nevadí) ano..musim uznat, že petrumr umí vskutku pobavit...hehe, zavřít všechna okna centrálem je určitě nejvíc důležitý, až yeti klekne někde ve sněhu/polní cestě/lese/kdekoliv, tak v první řadě zavřít centrálem všechna okna a se může jít pro pomoc..ale však je to buřt,beztak normálně (racionálně) uvažující lidé si místo stejně drahého yetiho L&K, koupí forestera/outlandera
Tak. Yeti mi rozhodně dává smysl jako třeba 4x2 na jízdu po městě apod. Kdy je to relativně levné a líbivé auto. Pokud ovšem chci 4X4, špičkovou techniku, dobrou výbavu a chci za auto utratit nějakých 800 000+ . Stává se Yeti nesmyslnou koupí. Prakticky nenabízí ( kromě možných subjektivních pocitů z dizajnu ) žádné plus oproti foresteru. Proto jak píšu výše koupi tohoto stupně výbavy nechápu.
jj, proto jsem psal stejně drahého (L&K)...o dvoukolce jsem nepsal (mě se představa suv a 2WD nelíbí)..hmm a koukám,že jsem předchozí příspěvěk napsal trochu na hulváta...pardon
Na jízdu po městě mi velký smysl nedává (podobně jako jiné rádobyteréňáky), ale zapomínáš na to, že ne každý chce zdolávat těžký terén. Řekl bych, že v našich končinách si většina lidí kupuje 4x4 kvůli zimě a do terénu se auto možná ani nepodívá. A tady podle mě Yeti 4x4 nebude špatnou volbou. Forester bude určitě schopnějším SUV, ale zkrátka...Každý si může koupit, co mu vyhovuje nejvíc. Neodsuzoval bych ani jednu volbu.
No forester je i prostornější. Má rozhodně lepší diesel ve všech ohledech a spolehlivější benzínové agreagáty. Ať hledám jak hledám nemůžu najít jediné pro Škodu. Jestli nějaké máš tak ( krom subjektivních věcí - jako je dizajn )mi ji prosím napiš ... nemyslím to zle, ale chtěl bych to vědět.
Kromě servisní sítě a image značky u nás třeba někdo ocení lepší parametry nejvýkonnějších motorizací, u Foresteru jsem slyšel něco o korodujícím podvozku a snad i problémy s nějakým motorem(?)...Já se o tuto kategorii příliš nezajímám, takže je stěží mohu "z fleku" detailně porovnat.