Ekonomika
twistedTSD
0
Kromě servisní sítě a image značky u nás třeba někdo ocení lepší parametry nejvýkonnějších motorizací, u Foresteru jsem slyšel něco o korodujícím podvozku a snad i problémy s nějakým motorem(?)...Já se o tuto kategorii příliš nezajímám, takže je stěží mohu "z fleku" detailně porovnat.
Přejít do diskuze
Mimochodem i kdyby tam byl řetěz na ozubeném kolečku jako na staré motokáře tak mi to je jedno pokud je to spolehlivější a v terénu ( určeném pro tento typ vozů ! Nepopírám, že OFFroady jsou na tom mnohem lépe ) to napráská veškeré konkurenci. Takže tvůj argument je mimo.
dalsi genius... to oznacenie vzdy pouzili na to najlepsie, co skoda vyrabala. a sorry, ale nejaky yeti ozaj nie je mozne davat na uroven superbu, ktory je momentalne v modelovej ponuke najvyssie. podla tvojej logiky by laurin&klement vybavu mohol mat kazdy model. nechapem sice ako si mozes mysliet, ze by to nedegradovalo znacku laurin&klement, ale ani sa nebudem pokusat dalej to vysvetlovat... jednoducho je to degradacia znacky a basta.
Pernamentní 4X4 to samozdřejmě je. Na všechna 4 kola působí v každém okamžiku nějaká síla. Tuším, že rozmezí je 80/20 v na předek i na zadek. Subaru v normálním módu jede na 50/50 ... tudíž na všechna kola je převáděna stejná síla.
[odkaz]
[odkaz]
No forester je i prostornější. Má rozhodně lepší diesel ve všech ohledech a spolehlivější benzínové agreagáty. Ať hledám jak hledám nemůžu najít jediné pro Škodu. Jestli nějaké máš tak ( krom subjektivních věcí - jako je dizajn )mi ji prosím napiš ... nemyslím to zle, ale chtěl bych to vědět.
Tak se škodovkou jsi začal ty, ne já. Nemusím ti dokazovat nic, šupej na stránky Subaru, ať se něco přiučíš 😄
Na jízdu po městě mi velký smysl nedává (podobně jako jiné rádobyteréňáky), ale zapomínáš na to, že ne každý chce zdolávat těžký terén. Řekl bych, že v našich končinách si většina lidí kupuje 4x4 kvůli zimě a do terénu se auto možná ani nepodívá. A tady podle mě Yeti 4x4 nebude špatnou volbou. Forester bude určitě schopnějším SUV, ale zkrátka...Každý si může koupit, co mu vyhovuje nejvíc. Neodsuzoval bych ani jednu volbu.
Degraduje? Poprvé ho Škoda použila u Felicie, pak u Octavie. Proč by ho neměl mít i Yeti, to teda nechápu.
A jo, jsem přehlíd...jasný .-)...se pak musim mrknout na ta videa cos postoval..tady to nejde..
To je ale jiná věc...to co si koupíš je tvoje věc, esenbe věcně argumentuje a ty na to odpovíš...stejně si to nekoupím.
Však já s tím souhlasil. Napsal jsem ,,TAK,, jako souhlas 😄 Jen jsem dodal, že yeti nezatracuju, ale koupi této vrcholné konfigurace nechápu. 😉
jj, proto jsem psal stejně drahého (L&K)...o dvoukolce jsem nepsal (mě se představa suv a 2WD nelíbí)..hmm a koukám,že jsem předchozí příspěvěk napsal trochu na hulváta...pardon
Tak. Yeti mi rozhodně dává smysl jako třeba 4x2 na jízdu po městě apod. Kdy je to relativně levné a líbivé auto. Pokud ovšem chci 4X4, špičkovou techniku, dobrou výbavu a chci za auto utratit nějakých 800 000+ . Stává se Yeti nesmyslnou koupí. Prakticky nenabízí ( kromě možných subjektivních pocitů z dizajnu ) žádné plus oproti foresteru. Proto jak píšu výše koupi tohoto stupně výbavy nechápu.
Přesně...mam možnost jezdit ve foresteru a je to prostě pecka auto..zatim jsem nepoznal hranice, u scouta (ikdyž se mluví především o yetim,nevadí) ano..musim uznat, že petrumr umí vskutku pobavit...hehe, zavřít všechna okna centrálem je určitě nejvíc důležitý, až yeti klekne někde ve sněhu/polní cestě/lese/kdekoliv, tak v první řadě zavřít centrálem všechna okna a se může jít pro pomoc..ale však je to buřt,beztak normálně (racionálně) uvažující lidé si místo stejně drahého yetiho L&K, koupí forestera/outlandera
Souhlasim, nicmeme si myslim, ze Laurin & Klement muze byt i jinych modelech, jako napriklad Yeti. Nicmene driv (felicie) mela vybava Laurin & Klement jistou prestiz ve forme prvku, ktere jste jinak dostat proste nemohl. Treba lak u felicie a interier, ktery v jine felicii neikdy nebyl... Prvni Octavia ci Superb jsou v L&K take moc pekna auta a jeste lze najit dost zajimave veci.. Ted uz je to v podstate to nej z ceniku a 3-6 samolepek. Meli by s timto oznacenim zachazet uvazliveji...
Subaru prodává jinde než v evropě. Rusko, střední východ a USA. Tam se podívej na prodeje subaru a Yeti ... pardon oni tam tu nádheru radši ani nevozí. Subaru forester v Plné výbavě stojí to samé co Yeti. Proto srovnávám. ... Ano lesníci kupují duster, ale zkus jim dát forester a na nějaký duster zapomenou. Mimochodem subaru je tam srovnáváno s X trailem... A hádej co má duster pod kapotou...
[odkaz]
[odkaz]
Škoda yeti tam sice není, ale jsou tam auta se systémem, který používá yeti. Takže porovnat můžeš.
[odkaz]
Škoda yeti tam sice není, ale jsou tam auta se systémem, který používá yeti. Takže porovnat můžeš.
Hele klidně můžeš yetinu vzít, když ti ji máma půjčí a dojet. Mám forestera z 98 a ještě k tomu v automatu a vsadím se, že by tomu vypráskal kožich.
...jejda tady jsi pekelně vedle. Jasně, že stálej pohon není ostudou, ba naopak. Navíc tabulky spolehlivosti mluví pro málokoho tak výborně jako pro Subaru. Pakliže je pro tebe vrcholem techniky možnost otevřít/zavřít okna na dálku...nemá smysl to řešit.
P.S.. Fabie to umí tuším jen pomocí klíčku v zámku dveří...ne?
P.S.. Fabie to umí tuším jen pomocí klíčku v zámku dveří...ne?
Promiň je vidět, že jsi subaru nikdy neměl. Ba co více jsi v něm ani neseděl. A co se spolehlivosti týče jsou tyto auta špička.
[odkaz]
Ke konci videa jistě uvidíš jak moc jsi se sekl.
[odkaz]
Ke konci videa jistě uvidíš jak moc jsi se sekl.
Dám vám tajnou radu. Pokud chcete opravdové 4x4. Prostornější a dospělejší vůz. Navíc s aktuální 20% slevou. A v opravdu plné výbavě. Navštivte autosalon subaru. Opravdu nechápu kupce této škodovky 😒
Máš pravdu, laurin&klement byl nejprestižnější označení, když se dával na felicie... Od té doby už to označení jen degradují! >😁
uz len cakam kedy bude roomster praktik laurin&klement >😁 >😁 >😁 skodovka ma jediny naozaj prestiznejsie znejuci stupen vybavy urcitych modelov a zacina s nim plytvat na auta, u ktorych to nie je vhodne. tym sa vyznam modelov "laurin&klement" postupne degraduje. po skode citigo laurin&klement a rapide laurin&klement uz to bude obycajny vyssi stupen vybavy...
Tak zrovna vyhřívanej volant je skvělá věc a jak jsem ho nikdy nepotřeboval, teď si ho nemůžu vynachválit 😉
ale jo znám člověka co si na ten středovej panel nalepil kus molitanu aby ho to tolik netlačilo do kolene
Řešení pro zavazadlový prostor - to je špička :yes:
Ale proč ty předimenzovaný díry u předních kol ? :no:
Ale proč ty předimenzovaný díry u předních kol ? :no:
Jo a taky loketní opěrka je špatně navržená, přitom vychází z Oktávie.
Vyzkoušej si třeba na 100.000 km Oktávku, Tourana nebo Tiguan a poznáš o čem mluvím ... je to jiný kafe.
Vyzkoušej si třeba na 100.000 km Oktávku, Tourana nebo Tiguan a poznáš o čem mluvím ... je to jiný kafe.
Mění se to pořát 😄 Problém byl v celém koncernu s dodávkama haldexů (na multivan,nebo Passat 4motion se dodnes čeká půl roku)... Ale momentálně u Yetiho 8-10 týdnů.
Považuji 809.900,- za maličké auto, které má "staré" 2.0 TDi, stříbrně obšitý volant, ale bez vyhřívání (to je totiž jedna z nejdůležitějších výbav v zimě) a špatnou ergonomii pracoviště řidiče ( nepohodlný plynový pedál, utopená řadicí páka ) za docela špatný vtip.
Stejně jako na ostatní... Máš ho do 10 týdnů od objednání. I panoramatická posuvná střecha je za příplatek 29.200,- stejně,jako u ostatních modelů.