Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M550d se v Británii prodávat nebude, může za to konstrukce

BMW nenabídne Britům naftové „eMko“ řady 5. Musí si počkat na další generaci, která umožní výrobu s volantem napravo.
Zpět na článek
30. 10. 2012 13:43
30. 10. 2012 13:50
30. 10. 2012 13:54
30. 10. 2012 23:11
31. 10. 2012 13:28
30. 10. 2012 14:03
30. 10. 2012 15:57
30. 10. 2012 20:28
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 10. 2012 13:41
31. 10. 2012 07:46
31. 10. 2012 20:06
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 11. 2012 01:21
30. 10. 2012 14:46
30. 10. 2012 17:10
30. 10. 2012 13:43
LOL
Tak im treba, maju mat volant na spravnej strane >:-[]
Rozbalit vlákno
5
30. 10. 2012 13:54
Re: LOL
To už taky zkoušeli [odkaz] ;-)
Re: LOL
Na světě žije víc lidí v zemích, kde se jezdí vlevo. než v zemích, kde se jezdí vpravo. Jezdit vlevo je normální. :-!
30. 10. 2012 23:11
Re: LOL
Tuhle blbost si vzal kde?
Stačí se podivat sem a hned jse jasný kterej je víc:
[odkaz]
31. 10. 2012 13:28
Re: LOL
:yes:

Jazdenie vlavo je prezitok z jazdenia na konoch, kde jazdec musel byt pripraveny tasit mec vpravo, preto sa jazdilo po lavej strane. Nikoho neprekvapi, ze Britania dodrziava tradicie a ostalo to aj v jej byvalych koloniach.

V aute s automatom je to prakticky jedno, ale pri manuali mi ako pravakovi viac vyhovuje preradovanie pravou rukou. Lavu mam akusi nemotornu :-)
30. 10. 2012 14:03
LHD in UK
v UK prihlasite bez problemov auto s lavostranny riadenim, v DE taktiez auta s pravostrannym riadenim.
na SR a CZ to ale mozne nie je
Rozbalit vlákno
6
30. 10. 2012 15:57
Re: LHD in UK
auto s lhd v cz prihlasit jde. je to trochu problem ale na ceske znacky to dat jde. jeste par mesicu apujdu do toho sam. :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 10. 2012 20:28
Re: LHD in UK
Spravne, prihlasit europske auto v Britanii nie je vobec problem, existuju desiatky specialistov na dovoz a predaj LHD...

Neohovoriac o tom, ze mnohe automobilky predavaju resp. predavali LHD auta oficialne, hlavne maloseriove modely, resp. auta, o ktore je zaujem, ale RHD verzia sa este nevyraba: Chevrolet, Chrysler, Smart, Porsche.... Dokonca niektori dileri dokazu na poziadanie doviezt a predat LHD auto - oficialne.
31. 10. 2012 13:41
Re: LHD in UK
Jde, ale jednoduché to rozhodně není. Záleží co s řízením vpravo se přihlašuje. Zde si nejsem uplně jist, ale pro modely nehomologované v ČR je nutno prodělat prakticky homologaci, takže v podstatě vše zajímavé z jap. produkce. Naopak, pokud již vozidlo bylo přihlášeno a provozováno např. v DE, neměl by to být tak velký problém. Budu ale rád, pokud někdo se zkušenostmi toto ještě upřesní, protože si opravdu nejsem jist. ;-\
31. 10. 2012 07:46
Re: LHD in UK
Da sa to, v nasom meste vidim kopu ciganov na anglickych Octaviach, Feliciach a Sharanoch... >:-[]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 10. 2012 20:06
Re: LHD in UK
Ze si ty z Michaloviec :-)
1. 11. 2012 01:21
Re: LHD in UK
Proč by to nešlo? Znám v ČR pár majitelů vozů s volantem napravo (importované jako nové z UK/ Japonska). Ale nevím, jak moc bezproblémový proces to je. A určitě záleží, co se to vůbec snažíš přihlásit.
Avatar - eXp10it
30. 10. 2012 14:46
opravdu nejde
Nazýval bych věci pravým jménem a neříkal že nejde. Určitě jde, jen by to anglický zákazník na svém malém trhu asi těžko zaplatil.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
30. 10. 2012 16:39
Štvorkolky by sa Britom zišli
Nedávno som čítal článok, ako jazdia Briti v zime. Ešte donedávna bolo používanie zimných gúm zaťažené VYŠŠÍM poistným, pretože sa tieto gumy líšia od schválenej špecifikácie letných gúm :-) . Ale poisťovne vraj postupne dostávajú rozum aj vo Veľkej Británii.
A keď napadne 2 centimetre snehu, svet sa zastaví. Deti nejdú do škôlky ani do školy. Na jednom blogu som čítal, že po takejto "kalamite" doviezli deti do škôlky len 2 mamičky- nejaká Nemka a pisateľka blogu - z Čiech alebo zo Slovenska.
Takže štvorkolky by sa Britom určite zišli.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 4hill
30. 10. 2012 19:48
Re: Štvorkolky by sa Britom zišli
Myslím že mají svých čtyřkolek dost ,nehlede na fakt že taková "kalamita je tam minimálně..
31. 10. 2012 07:49
Re: Štvorkolky by sa Britom zišli
tak pred dvomi rokmi bolo v Londyne asi na pol dna 3 centimetre snehu! >:D
To uz bola priam apokalypsa ;-)
1. 11. 2012 01:24
Re: Štvorkolky by sa Britom zišli
Vždyť čtyřkolky maminky mají, milované Land Rovery/ Range Rovery. ;-)
Avatar - euro89
30. 10. 2012 17:10
Proč to nejde?
Ne že by britové o něco přišli, prostě si nekoupí nejvýkonější silniční traktor na světě. :-! Spíš mě zaráží, že se tam nesmí prodávat auta s levostranným řízením. Na přelomu 80. a 90. let se z podobných důvodů nedělaly pravostranný Delty HF Integrale a Themy 8.32 a přesto se ty auta v Británii i Japonsku prodávala, dokonce měli britové svojí speciální limitovanou edici Delty Verde York. To se za ty roky změnily na ostrovech zákony?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pekelná Micinka
30. 10. 2012 18:51
Re: Proč to nejde?
Možná né na ostrovech, ale v Bruselu. Kdybych o to auto hodně stál a nevadilo mi řízení na opačné straně, než vyhovuje provozu, tak bych ho přihlásil někde v beneluxu, možná i ve Francii, ale vzhledem ke "kanálové" animositě bych si to asi hodně rozmýšlel.
31. 10. 2012 13:40
Re: Proč to nejde?
Skor ide o prax jednotlivych statov ako o pravo EU. Prave naopak, Komisia zazalovala na Sudnom dvore EU Polsko ( [odkaz] ) a myslim aj Litvu kvoli tomu, ze neumoznuju registraciu aut s pravostrannym riadenim.

K tomu prihlaseniu v cudzine: neviem, ako je to v UK, ale v Beneluxe kvoli danovym a inym povinnostiam maju obyvatelia (vratane cudzincov prihlasenych na pobyt) povinnost mat tam registrovane aj auta. Auto s cudzou SPZ si doma nenechaju dlho pobehovat len tak.
Avatar - Lucaslegend
30. 10. 2012 19:16
Re: Proč to nejde?
To je divne... v Irsku prihlasit auto s opacnym volantom ide a anglicko ma dost podobne zakony, tak sa cudujem ze to zmenili..... je to inac dost skoda ze sa na svk nedaju prihlasit auta z irska a UK , bol by to dobry biznis vozit pouzite auta sem :-) mozno to je dovod preco to tak je.....
Avatar - euro89
30. 10. 2012 21:12
Re: Proč to nejde?
Mě to štve z důvodu, že si nemůžu dovézt auto ani z Austrálie. Od dětství se mi líbí Holdeny a třeba Maloo VXR nebo nějaký starý Statesman z osmdesátek patří do skupiny "dream cars". Jedinou cestou je buď přestavba řízení, nebo ponechání na původních značkách. Kamarád měl takhle Lancer EVO VI Tommi Makinen na britských značkách, ale to podle mě není ono (možné problémy s pojištěním, při nehodě a pod.). Přestavba je zase možná jen u aut, která se vyrábí i s levostranným řízením. To znamená, že třeba u současný generace Holdenu Commodore by šly použít díly z Pontiacu G8, ale u starších Holdenů má člověk prostě smůlu.
30. 10. 2012 22:08
Re: Proč to nejde?
v čechách by jsi Maloo přihlásil :-) sice by to byla cesta trnitá, ale přihlásil :-) ;-)
31. 10. 2012 01:03
Re: Proč to nejde?
Maloo je naprostá šílenost, a to auto je jednoduše sexy. Zesměšnit pár managerů v A8 nebo "závodníky" v Octaviích, by byla sranda, jen vidět ty protažený ksichty jak se jim vzdaluje pick-up, na druhou stranu, je to jak řekl Hammond, když máte Maloo dobrý businessman asi nebudete ;-)
31. 10. 2012 20:36
Re: Proč to nejde?
To ale řekl o vxr8 bathurst (srovnával s audi s4), ne o maloo :-)
1. 11. 2012 01:29
Re: Proč to nejde?
Kdo by s tebou v A8 závodil? Jo, ty myslíš nějakou 16 letou... >:-[]
Avatar - Barrichello
1. 11. 2012 11:35
Re: Proč to nejde?
Na to ti stačí Dodge RAM SRT10 popřípadě potuněná 5,7 V8, z který jde vmyáčknout víc než těch sériových 390-395 HP