Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C5 3,0 HDi (177 kW): Vrcholný turbodiesel se dostal na český trh s cenou 949.900,- Kč

Chcete Citroën za milion korun? Od začátku července nabízí francouzská automobilka pro individualisty třílitrový turbodiesel do modelu C5. Standardní ceníková cena je 1.049.900,- Kč, do konce srpna se bude nabízet o 100 tisíc Kč levněji.
Zpět na článek
11. 7. 2009 19:25
neregistrovaný ".Deadlift"
7. 7. 2009 10:59
7. 7. 2009 11:03
7. 7. 2009 12:15
7. 7. 2009 11:18
7. 7. 2009 11:38
7. 7. 2009 11:40
7. 7. 2009 11:49
7. 7. 2009 11:51
7. 7. 2009 12:00
7. 7. 2009 12:12
7. 7. 2009 12:54
7. 7. 2009 11:45
7. 7. 2009 11:52
7. 7. 2009 12:00
7. 7. 2009 12:03
7. 7. 2009 13:15
7. 7. 2009 13:34
7. 7. 2009 13:40
7. 7. 2009 14:17
7. 7. 2009 14:46
7. 7. 2009 14:58
7. 7. 2009 15:08
8. 7. 2009 23:28
neregistrovaný "Donovan"
7. 7. 2009 11:02
7. 7. 2009 11:16
7. 7. 2009 12:13
7. 7. 2009 12:24
7. 7. 2009 12:30
7. 7. 2009 12:16
7. 7. 2009 12:17
7. 7. 2009 12:21
7. 7. 2009 12:31
7. 7. 2009 12:34
7. 7. 2009 12:37
7. 7. 2009 12:35
7. 7. 2009 12:42
7. 7. 2009 12:56
7. 7. 2009 12:27
7. 7. 2009 12:54
7. 7. 2009 10:56
Citronový hrábě
No tak citroen za jedničku, to už je kára opravdu jen pro šlechtu :-O Ten motor je vážně tak netrpělivě očekávaná revoluce, jak jsem tady nedávno četl?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ".Deadlift"
11. 7. 2009 19:25
Re: Citronový hrábě
177kw a 6hrnek, to už musí bejt pěkný. Ale spíš evoluce.
Ale kur.va je to kára a ten inetriér je k sežrání. Jenom by mě zajímalo co je to na fotkách za výbavu, když je tam i navigace a přitom kolem rádia a pod volantem jsou pořád neobsazený fleky na další čudliky
Avatar - white label
7. 7. 2009 10:58
Citró(e)nová Kylie...
...tak nespi a rychle něco napiš (všemi deseti) na své značkové klávesnici... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
7. 7. 2009 11:20
Re: Citró(e)nová Kylie...
No taaaak, budme trochu galantní... ;-) Ked je to v tejto konfigurácii niekoho srcovka, nech sa tesí. BTW zlé auto to v tejto verzii zrejme nebude.
Avatar - white label
7. 7. 2009 11:45
Re: Citró(e)nová Kylie...
Nic o "zlém autu" jsem nepsal, navíc jsem Kylie(i) pomáhal dokonce s jeho konfigurací, takže s "galantností" mi "pomáhat" nemusíš... ;-)
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 10:59
Limity
Vzpomínám na výkřiky jedné zdejší tetky, jak nebudou mít C5 či C6 problémy ani s 200kw verzí tohoto dýzlu, ale i u Citroenu to, jak je vidět, vidí jinak, a přestože výkon jednoturbové verzi nechali, krouťák omezili, logicky, ono těch 450Nm na předek je opravdu tak na hranici. Jinak, pro C5 je tenhle motor vstupenkou mezi smetánku, bezpochyby, přesto rozpaky zůstáváji, dvěstěčtyřicet koní by auto střední třídy mělo rozpohybovat podstatně rychleji než za skoro 8 vteřin na sto, vždyť konkurence to umí se srovnatelnými motorizacemi o skoro dvě sekundy rychleji, C5 3,0hdi je tak srovnatelný s předokolkou Audi, ale 2,7tdi, což rozdhodně není trhač asfaltu, a 325d je dokonce rychlejší. Ona bude C5 s tím třílitrem asi dost váhový otesánek. No a pak cena, chápu, že špičková V6 nafta musí něco stát, otázkou je, kolik lidí bude ochotno dát mega za C5ku, dle mého tohle bude varianta pro velmi zarputilé fanoušky značky. Takže u mě jak :yes: tak :no:
Rozbalit vlákno
71
7. 7. 2009 11:03
Re: Limity
Nemůžeš C5 srovnávat s prémií, nebo podprémií Audi, ne? Asi nevíš, co je to Monaco a píše se v článku především o "individualistech", tak na to pozor! ;-)
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 12:15
Re: Limity
Jo, budou mít i klub, výhodou je, že čísla průkazek budou výhradně jednociferná. ;-)
Avatar - white label
7. 7. 2009 11:04
Re: Limity
"Tetka" s tebou asi souhlasit úplně nebude, ale já ano... ;-)
Avatar - iudex
7. 7. 2009 11:18
Re: Limity
Jedno treba uznat, a to (uz v clánku spomínaný) fakt, ze je to jediný neprémiový sedan v triede, ktorý má trojlitrový turbodiesel. Výkon je spickový, krútiaci moment, ako sám píses, zrejme priskrtený kvoli trakcii. A ze na sto to dá citrón s automatom za 7,9, noooo, dá sa to i lepsie, ale také BMW dokáze vytazit vzdy viac dynamiky z obdobného výkonu ako konkurencia. Ale to je BMW. Takze spravodlivo treba C5 porovnávat s Mondeom, Passatom, 407 ci Insigniou. A tu sa nemá za co hanbit.
Avatar - Pierro
7. 7. 2009 11:38
Re: Limity
Souhlas. Konečně nezaujatý názor, se kterým se shodnu. Srovnávejme srovnatelné. Ani Ford, ani VW o italech či japoncích nemluvě, takovouhle motorizaci do střední třídy prostě nemají. To že je německá trojka o krok napřed je snad pochopitelné. Ne nadarmo se řadí do prémie... ;-) :-!
7. 7. 2009 11:40
Re: Limity
Ty jsi tedy galantní, klobouk dolu ;-)
Avatar - Pierro
7. 7. 2009 11:49
Re: Limity
to není o galanci, to je fakt... Brumla (tedy tetička) bude mít dozajista radost a svého oře už má víceméně vybraného... ;-)
7. 7. 2009 11:51
Re: Limity
Hmmm... tak to s ní už nevydrží ani ta obstarožní fenečka.
Avatar - Ricardo
7. 7. 2009 12:00
Re: Limity
Paní Bruml(ová) čeká na DS5, ni?
Avatar - positivemind
7. 7. 2009 12:10
Re: Limity
Co je ten její Brumla přesně, ta stávající C5? Furt to tu používá a já ne a ne přijít na to, co tím myslí :-)
7. 7. 2009 12:12
Re: Limity
Brumla je ta hezčí, minulá generace ;-)
Avatar - Ricardo
7. 7. 2009 12:54
Re: Limity
Tak to mně uniklo, že Brumla už takto lehce začíná přesluhovat. Přece jenom aby to neustálé dálniční lítání po německu do premiéry DS5 v roce 2011 vydržel... >:D
Avatar - Ricardo
7. 7. 2009 11:45
Re: Limity
Zaplácli díru na trhu... to je názor můj.
Avatar - Pierro
7. 7. 2009 11:52
Re: Limity
až to plácnou do nástupce X-Typu a projedeš se v něm, budeš vrnět blahem víc jak tenhle šestihrnek v nízkejch otáčkách. Díra nedíra. A když tě sveze tetička a dostaneš k tomu modrý lentilky, budeš vejskat radostí, jak prvnička na stohu.... >:-[]
Avatar - Ricardo
7. 7. 2009 12:00
Re: Limity
Modrý lentilky? To souvisí se Subaru nebo to je básnický příměr pro promrzlý bradavky? >:D
7. 7. 2009 12:03
Re: Limity
Prada dělá i lentilky?
Avatar - Pierro
7. 7. 2009 13:15
Re: Limity
vjágra chlapci, vjágra... >:D
Avatar - Ricardo
7. 7. 2009 13:34
Re: Limity
To my ještě neznáme >:D
Avatar - Pierro
7. 7. 2009 13:40
Re: Limity
počkej až poznáš... >:D
Avatar - Pierro
7. 7. 2009 14:46
Re: Limity
mám to domluvit s tetičkou?? >:D
Avatar - white label
7. 7. 2009 14:51
Re: Limity
Ty s tím strašením nedáš pokoj a navíc to ještě stupňuješ!!! >:-[]
Avatar - Pierro
7. 7. 2009 14:58
Re: Limity
>:D >:D >:-[] kdo se bojí nesmí do CITROENU... >:D
Avatar - white label
7. 7. 2009 15:08
Re: Limity
Hlavně ne mezi jeho(citrónu) "půlky"... 8-s >:-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2009 18:41
Re: Promiňte, že jsem se ....
... NEzúčastnila "diskuze" - já STRAŠNĚ NEstíhám (v práci je děsný "spěch/shon/stress, takže místo "klábosení" o C5 jsem se šla "odreagovat" - koupit si něco nového na sebe, nějaký pěkný DOPLNĚK - botičky, kabelku, šátek - a POVEDLO se! Narazila na jeden moc Moc MOC móóóóóóóóc PĚKNÝ pořídila jsem si ho ...
Na účtu je napsáno ...
... Citroën C5 V6 3.0 HDi Exclusive Criollo Plus ... :yes: ;-)
Avatar - white label
7. 7. 2009 19:48
Re: Promiňte, že jsem se ....
No tak co barva, kola atd.? ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2009 20:05
Re: Promiňte, že jsem se ....
Kola (KONEČNĚ do česka "dorazivší") 19ti palcová Adriatique, barva "písková" Mativoire a v česku se stejně jako ta kola zatím NEprodávala ani "lepší" kůže Criollo..
PS: Do výbavy V6 3.0 Exclusive Criollo Plus se vlastně NEdá (doslova!) už NIC dokoupit - jen "klasická" barva/metalíza, místo 18tek za NEskutečných 10 t. kč (u nás "doma" stávala 650€ - pravda NEvím jak teď, NEkoukala jsem se) ony 19ti palcové "krásky" a případně "přídavné topení" - střešní okno mne NE"bere" ;-)
TAKto má (dle mne) vypadat/jezdit/působit vůz STŘEDNí třídy :yes:
Pěkný den :-)
Avatar - white label
7. 7. 2009 20:25
Re: Promiňte, že jsem se ....
Jaká je teda ta barva v reálu?
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2009 20:28
Re: Promiňte, že jsem se ....
Písková? ;-)
Avatar - white label
7. 7. 2009 20:33
Re: Promiňte, že jsem se ....
To vím, že je to béžová metla, ale jak vypadá v reálu, vidělas ji už?
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2009 20:46
Re: Milý white label(e) ...
.. na voze NE (ale Brumla je TMAVOšedivý - tak to chtělo "změnu" ;-) )
PS: A "stříbrné" jsem již měla DVA vozy, také jsem maličko zvažovala ČERNOU a ... a prostě jsme se nakonec ROZHODLA pro SVĚTLOU (z nichž mi tahle přišla "nejlepší" :-)
PPS: Jsem "mutvá" - s tím že NEmám vůbec čas jsem si NEvymýšlela - mějte se tu PĚKNĚ a NE"zlobte" (já se jdu "těšit" na "ž(l)aloka" ;-)
Dobrou :-)
7. 7. 2009 21:40
Re: Milý white label(e) ...
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
7. 7. 2009 22:26
Re: Milý (skoro)synovče!
NEtrapte tetičku!

[odkaz]

;-) :yes: :-) - to je na tu BARVU, jinak dle koleček je to tak nejLEVNĚJŠí varianta/verze..

PS JAKou byste (z)volil(i) VY milý (skoro)synovče a vy (ostatní)?

[odkaz]

Dobrou :-)
neregistrovaný "Donovan"
8. 7. 2009 23:28
Re: Milý (skoro)synovče!
Já bych šel do Mauricia :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2009 23:34
Re: Milý Donovan(e)!
ZAJÍMAVÝ (NEmasový) typ, řekla bych.. ;-)
DĚKUJi za "názor" :-)
Pěkný den (s TOUhle C5 s TÍMhle motorem v TÉhle výbavě = úúúplně URČITĚ :yes: ;-)
Avatar - white label
9. 7. 2009 01:42
Re: Milý Donovan(e)!
Nevím jak hodně je "NEmasový" typ, ale já osobně tam horší barevnou variantu už prostě nevidím... 8-s ;-)
Avatar - Pierro
9. 7. 2009 14:10
Re: Milý Donovan(e)!
černou. černou jako ta noc plná vášně a emocí. Kylie, zvaž ještě ten výběr barvy... ;-)
Avatar - white label
9. 7. 2009 14:16
Re: Milý Donovan(e)!
Já bych šel do té nejtmavší šedé, ale s Navtechem by sis s tou černou rozuměl, vně i uvnitř...
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2009 14:24
Re: Milý Pierro!
Proti noci VÁŠNĚ a EMOCí věru NIC NEnamítám a ČERNOU jsem "zvažovala", nicméně na 98-99% je "rozhodnuto" ;-)
PS: Asi vás ŠOKuji, ale maličko jsem "zvažovala", resp. "zaujala" mne i (světlonce)zelená SUROiT
PPS: Na "tmavé" asi nějak momentálně NEmám "náladu" (popravdě 90% mého oblečení/ošacení/kabelek a bot - prostě VŠEHO - je ČERNÝCH) - NEvím "co" to je, ale TAK to (prostě) je ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
9. 7. 2009 14:34
Re: Milý Pierro!
To víš, ve tvém věku už se ti tyhle černé "věci" mohou hodit čím dál častěji... :-!
;-)
P.S. Na tom tvém odkazu (Zagame) ta zelená (asi nejen ta) chybí, proč?
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2009 15:09
Re: Milý white label(e) ...
Dala jsem ODKAZ na PRVNí přehled barev, který na mne googlík "vyplivl" (myslím že to byla Australia) a ... tam zelenou asi/možná NEradi ;-)
PS: Jinak konfigurator Citroën je v Evropě (znám ho tedy ze 3 států) STEJNÝ (tedy v "detailech" - konkrétní nabídce maličkostí a vlastně myslím že možná i barev - se malinko LIŠí, ale jsou to spíše DROBNOSTi - jako že JEDNA barva "chybí", či NEjsou/NEbyla ta 19ti palcová kola apod.)
Prostě já DŘÍVE měla "v hlavě" SCHWARZ/BLACK/černou, ale "něco" se ZMĚNILO a volím SVĚTLOU (proto ta "možnost" světlounké zelené a "finálová" písková MATIVOIRE (Buřtík mi říkal že poslední dobou NEJvíce chodím "černobílá" - oproti dřívější PŘEVAŽUJíCí "černé", tak po TMAVĚ šedém FULMINATOR Brumlovi přichází ... ;-)
PPS: S tím mým VĚKem se NEtrapte - je to sice PŘÍSNĚ TAJNÉ, ale VÁM to (ze "staré" známosti) PROZRADÍM: "Mé PRAVÉ jméno je Marty, Emilia Marty :-)
Pěkný den (v Ž(L)ALOKovi V6 3.0 HDi Exclusive Criolla Plus :yes: ;-)
Avatar - white label
9. 7. 2009 15:38
Re: Milý white label(e) ...
Já myslel, že spíš Magdalena Dobromila Rettigová... :*) ;-)

Díval jsem se na ten konfig. a ta zelená není tak úplně světlá, taková šedo-stříbrno-zelená a vůbec není špatná, naopak určitě mnohem zajímavější a "originálnější" než tahle zlato-béžová skorotuctovka... ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2009 16:56
Re: Milý white label(e) ...
Tak šedo-stříbrno-zelná říkáte...?
Tak to se už MOC těším, až své C5ky dáme VEDLE SEBE a "posoudíme" zda je lepší zlato-béžovo-písková či VAŠE... ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
9. 7. 2009 18:18
Re: Milý white label(e) ...
Konečně nějaký hodně dobrý vtip... :yes: >:D

P.S. Ne "zelná", ale zelená...! ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2009 20:03
Re: Milý white label(e) ...
To asi ta Magdalena Dobromila... ;-)
Avatar - white label
9. 7. 2009 22:25
Re: Milý white label(e) ...
To bude ono..., ta role by ti sedla líp, než to hraní si
z autíčkama... ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2009 22:51
Re: Milý white label(e) ...
NEmyslím - a NEJlepší (šéf)kuchaři bývají (přeci!) "chapečci" - takže, možná VY byste byl "výborná" Magdalena Dobromila (VĚŘÍM že v TOMto /kuchařském/ oboru se vám NEvyrovnám... ;-)
PS: Již se TĚŠÍM na naše zel(e)no-pískové "porovnání" :-)
Dobrou ;-)
Avatar - white label
9. 7. 2009 23:13
Re: Milý white label(e) ...
Opakovaný vtip, není vtipem... ;-)
...a tady to platí dokonce dvakrát...
Avatar - Hammunasakra
10. 7. 2009 19:45
Re: Milý white label(e) ...
Já to (přeci) NEmyslela jako VTIP :-)
PS: Já se OPRAVDU "těším", až se se svými ZELENO-PÍSKOVÝMi C5kami setkáme ;-)
Avatar - white label
10. 7. 2009 21:23
Re: Milý white label(e) ...
Víš přece, že bych šel raději do té "Fullminator", ale pokud si já někdy koupím něco s názvem C5, tak to bude spíš nějaká trhavina, než ten Citroen C5... ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 7. 2009 21:31
Re: Milý white label(e) ...
FULMINATOR je přeci Brumla (a NE že by se mi dnes NElíbila nebo tak něco, ale k tvarům současné C5 se mi spíše "hodí" buď ČERNÁ, nebo naopak ta "světlá")
PS: NEtuším čím jezdíte, ale Citroën C5 V6 3.0 HDi Exclusive Criollo zde možná NEmá až TAKové "renomé", ale o to VÍC by vás možná "překvapil" (ve třídě jen TĚŽKO hledáte lepší sedadla, ve třídě jen TĚŽKO hledáte díky vrstveným sklům tižší interiér, ve třídě je TĚŽKO hledáte lepší motor, ve třídě jen TĚŽKO najdete to vše POHROMADĚ navíc "převázané" mašličkou v podobě 5ti leté záruky, navíc s BONUSem příjemné ceny)
PPS: Popravdě vlastně JEDINÉ "mínus" je cena při prodeji (tedy pro MNE - pro kupujícího to je BOMBA/výhra.. ;-)¨
Pěkný den (v téhle C5 by byl - pardon - BUDE :-)
Avatar - white label
10. 7. 2009 21:47
Re: Milý white label(e) ...
Kola jsem ti schválil, ale k té "béžové metle" jich je skoro škoda... :no: ;-\ bude to vypadat jak taxík v metalíze na 19"kách...
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2009 11:42
Re: Milý white label(e) ...
No problém - já na (auto)"pudelce" vozím nápis:

WE BRAKE FOR NOBODY!

PS: NEviděl jste snad "Spaceballs"? ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - iudex
8. 7. 2009 08:34
Re: Milý white label(e) ...
Tak to blahozelám ku kúpe :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2009 10:10
Re: Zatím jen ...
... k "objednávce", ale DĚKUJi! :-)
Avatar - Pierro
8. 7. 2009 11:29
Re: Zatím jen ...
Kdy bude k dodání?? A co barva interiéru?? Bude ti ladit ke kostýmku, kabelce a lodičkám?? ;-)
Avatar - positivemind
8. 7. 2009 11:38
Re: Zatím jen ...
A psovi? A bytu? A jachtě?
Avatar - positivemind
8. 7. 2009 11:39
Re: Zatím jen ...
Já pogratuluji ve chvíli, kdy nám ho ukážeš :-) a doufám, že přijde i trocha objektivní kritiky, nejen vše růžové.
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2009 11:43
Re: Zatím jen ...
...v PÍSKOVÉ... milý Brabčák(u), v KRÁSNÉ světlé PÍSKOVÉ! ;-)
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 12:06
Re: Zatím jen ...
Ale to já přece taky uznávám, vždyť říkám, že se touto motorizací citroen posunuje k těm nejlepším, jenže logicky se s nimi pak také musí srovnávat. Vždyť, budeš-li posuzovat např. dýzlový dvoulitr ve střední, taky neřekneš, že ten v mondeu nemůžeš srovnat s 320d jen proto, že BMW je přece premie.

A naprosto jiná věc je otázka smyslu této motorizace v autě jako je C5, tedy mainstreamové střední třídě, kde za šestiválec je ochotno zaplatit velmi málo zákazníků, což je hlavní důvod, proč dnes naftové šestiválce většina mainstreamu nenabízí, ač je v předchozích generacích nabízela např. VW nebo Opel, dát přes mega za mondeo nebo insignii v naftě se zákazníkům nechce, a míň tyhle motorizace ani stát nemůžou. Šestiválce v mainstreamu jsou z hlediska prodejů jen okrajovou záležitostí, a větší smysl dávají spíš benzinové, jako vrcholné resp. sportovně zaměřené varianty, ta různá R nebo OPC. ;-)
Avatar - positivemind
7. 7. 2009 12:09
Re: Zatím jen ...
Osobně doufám, že se dostane i do 407 a nahradí stávající 2.7HDi - ne že bych si ho koupil, ale jsem fanda :-)

Jsem přesvědčen o tom, že do nové 408 ho zařadí také. A ve skrytu duše doufám i v haldex (žádný pseudo-terénní auto) a ve 200KW verzi :yes:
7. 7. 2009 12:05
Re: Zatím jen ...
450Nm na predok nie je vobec na hranici. Problem je, ze sa tam po sprevodovani dostane podstatne viac...
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 12:17
Re: Zatím jen ...
Kolika auty se 450 Nm a předním náhonem jsi jel?
7. 7. 2009 13:38
Re: Zatím jen ...
Neviem, nesledujem to. Dost mozne ze ani jedno take nebolo.

Len tak na okraj: ako to suvisi s mojim tvrdenim, ze sprevodovanim sa krutiaci moment nezachovava? Ak budes drzat motor v rezime ked dava 450Nm a celkovy prevod bude 1:2, na kolesach mas dvojnasobny krutiaci moment (pri polovicnych otackach). Zachovava sa vykon, nie krutiaci moment. Samozrejme len priblizne, dake straty su v kazdom prevode. Myslim ze sme to brali na fyzike, asi 7 trieda ZS...
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 13:47
Re: Zatím jen ...
Len tak naokraj, pokud jsi chtěl ukázat, že víš, co je to převodovka, pak sis k tomu mohl založit nějaké vlastní vlákno, jinak ta tvá první reakce na to co jsem napsal o hraničních 450Nm motoru auta s předním náhonem nedává smysl.
Avatar - white label
7. 7. 2009 14:21
Re: Zatím jen ...
To je přece logické, navíc převodovky snad používají všechny běžné automobily, takže na srovnání vlastností aut s podobným kr. mom. motoru (navzájem) není ani tolik "fyziky ZŠ" potřeba...
Stačí se podívat jak se technici Fordu (nakonec úspěšně) prali se 440 Nm na přední kola FoRS (což je mimochodem větší oříšek než samotný výkon 305PS), nebo, že např. VW "dává" často
k 2.0TFSI na předek jen 280Nm, ale na verze 4x4 už 350Nm při prakticky shodném výkonu...
7. 7. 2009 14:22
Re: Zatím jen ...
"...ono těch 450Nm na předek je opravdu tak na hranici..."

Ty si zas naopak svojim tvrdenim dokazal, ze o tom, co je prevodovka, vela nevies. Pretoze tych 450Nm neposobi "na predek" ale len na vystupny cap klukovky, spojku a vstupny hriadel prevodovky. Prave ta moja prva reakcia je uplne presna. Lenze neviem ako ti to lepsie vysvetlit, zrejme ti chybaju zaklady mechaniky...
Avatar - white label
7. 7. 2009 14:30
Re: Zatím jen ...
Tedy Teddy, ty ale dokážeš být pěkný "komisní akademik"... ;-)
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 14:41
Re: Zatím jen ...
Asi je zbytečné, cokoliv vysvětlovat, náš malý Teddy se zas jen potřebuje vymezit, tak to zkouší. Ostatní viz. white label 14:21, trpělivý jako vždy. :-) ;-)
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 11:02
OT: MB E
Pěkný test, konečně mám pocit, že jel někdo stejným autem jako já, po těch obvyklých časopiseckých blábolech o dokonale komfortním Mercedesu, jako vždy, atd. atp., klišé vládne světu. Aleš Jungman má u mě za jedna. :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
13
7. 7. 2009 11:16
Re: OT: MB E
Asi "jen" napsal, jak to je a má na to cit ;-) Každopádně si ale nedovedu v dnešní době představit, čím by někdo z "trojky" mohl vyčnívat nad druhým. Podle mě je to jen o preferenci značky a pocitu. S převodovkou naprosto souhlasim, že pokud jí nerozpůlí v AMG, tak je to trochu dědkovský řazení a tam je zase králem BMW. Jsem zvědavej na ty měchy, tam se to určitě posune dál.
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 12:13
Re: OT: MB E
Mě osobně to nevadí, já bych vynechal ten sportovní podvozek, co jsem testoval, a tenhle standard by mi asi (komfortem srovnatelný s pětkou) vyhovoval, na vzduchu to zas nebude zatáčet. Tím zlepšením jízdních vlastností se např. mě zdánlivě otevírali možnosti, éčko by mohlo být ve výběru, jenže nelíbí se mi jiné věci, např. krátké sedačky, to pitomé umístění voliče převodovky nebo tvary vnitřku. Ten motor sice není pořád tak dobrý (projevem) jako třílitr BMW, ale šlo by to, horší je to s převodovkou, ta mu ubírá. Celkově, když éčko tak asi 350 cdi na vzduchu, to bude dobré auto, silný komfort, typický méďa. ;-)
7. 7. 2009 12:24
Re: OT: MB E
Ten ovladač převodovky mě nevadí. Naopak mě vadí u BMW. Už je to jen joystik a stejně se chová i odezva do ruky. V podstatě jen tlačítko s tyčkou a málo místa na kafe. Spojení jízdního zážitku s komfortem přechází už jen spíš na ten komfort, aby tě nic neotravovalo. S tim korespondujou i všechny ty blbiny, co za tebe čtou značky a hlídaj auta v pruzích v sousední vesnici. U těch měchů ve sport. režimu to pro jakous takous syrovější jízdu bude, ale zapneš to tak jednou za měsíc stejně, jako ruční kvedlání.
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 12:30
Re: OT: MB E
Kafe, kafe, máš si ho dát doma, to na benzinkách stejně stojí za kulový. >:D ;-) Ale ne, odkládání věcí, to je slabina bavoráků, na kafe tam něco je (i když si držáky musíš přikoupit jako extra :*) ) horší ale s flaškama, do dveří nacpu max. peněženku, v loketce mám mp3ku, páč originál rádio umí prd, takže jezdím s permanentně vyklopenou opěrkou mezi zadníma sedačkama, která má vepředu dva držáky na flašky, už mám za ty roky na to vytrénovaný pravoruční chmat, ale tohle je u BMW fakt bída, navíc v novém to nebude lepší. :no:
7. 7. 2009 12:16
Re: OT: MB E
:-) :yes: Jo, velmi očekávaný test. Věty k opakovanému čtení :yes:
7. 7. 2009 12:17
Re: OT: MB E
Mozna stejnym autem, ale podivej se na jakych kolech je testovaci "Ecko". Na pro tuto tridu normalnich 18" by byl zrejme komfort s vykricnikem.
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 12:21
Re: OT: MB E
Stejným bylo myšleno obrazně, já jsem jel tuhle motorizaci se sportovním podvozkem na osmnáctkách a o komfortu se vůbec nedá mluvit (psal jsem to na blogu). Jenže četl jsem pár testů, kde se právě mluvilo o tom, jak je éčko úžasně komfortní auto, a tady, na auto.cz, se jen potvrzuje, že mě zadek nešálil, auto je tvrdé i na standardním podvozku a šestnáctkách. ;-)
Avatar - iudex
7. 7. 2009 12:31
Re: OT: MB E
Mozno je to prirodzená a do urcitej miery pochopitelná reakcia M-B na vecné výcitky na Ecko ohladom nedostatku "sportovosti", ktorá sa teraz vsade presadzuje. Na jednej strane si tým rozsirujú operacný priestor a mozno získajú nových zákazníkov, na druhej strane je to trochu skoda, lebo ako sám píses, kto ocakáva maximálnx komfort, ide do Mercedesu. A ked ho nedostane, moze byt sklamaný.
Avatar - iudex
7. 7. 2009 12:34
Re: OT: MB E
P.S. k tým testom: rovnako som cítal test Ecka s AMG paketom, kde sa nadchýnali nad "typickým komfortom M-B" 8-s Potom cloveka napadne, do akej miery to "testujú" a do akej iba preberajú PR clánky výrobcu...
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 12:37
Re: OT: MB E
Jo, podobné jsem měl na mysli, chápu sice, že každý máme jiný zadek, ale co je moc...
7. 7. 2009 12:35
Re: OT: MB E
Jo, vubec to nebylo psano jako rozpor. Sam jsem v E250 na 17" zazival pocity Mercedesu neprislusici ;-) Mozna je to i tim, ze jsem presedal z S320, ktere i na 19" poskytuje uzasny komfort.
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 12:42
Re: OT: MB E
Vynechám-li naftu, líbila se mi pofaceliftová E350 na vzduchu, to bylo zajímavý auto, možná k něčemu podobnému s věkem dojdu. ;-)
7. 7. 2009 12:56
Re: OT: MB E
Uprimne se mi vic libila predchazejici generace vic nez ta nova. Nemuzu ji prijit na chut...

Na druhou stranu jsem v Brne sedel v E coupe, bila barva a to se mi libi. Je dynamictejsi, odrazi i luxusni status Mercedesu a pritom lehka a nenucena. Trik s delenym "beckovym" bocnim oknem na ni fantasticky funguje. Celkove je na rozdil od sedanu kupe lehke na pohled a postrada bachratost a komplikovanost zadni casti vozu.

U redakci testovaneho kusu me navic vadi dva pary pridavnych svetel v narazniku. To by snad nevymyslel ani pseudotuner.
7. 7. 2009 12:27
VÁLCOVAČKA
No, tak teď to dostane komplet střední mainstream k sežrání... Nebo ne? Samozřejmě, že ne, střední mainstream nehraje na výstřelky. Zde jde o trochu něco jiného. Střední mainstream, to jsou především festovní dříči. Přitom musí logicky nechávat prostor pro extraligu v podobě prémie. Přelétavci jednou nohou po kyčle v mainstreamu a druhou po kotníky v prémii (šestiválec) to mají o poznání těžší. Musí motivovat potenciální kupce k agoniálnímu provětrání konta, vždyť cena přes milión není k přehlédnutí. Současně pak musí dotčené kupce uchlácholit, že prémie je jen oční klam... není, v prémii je prémiové vše. Mainstream, a zde velmi silně přitakávám Dinarovi, ten má jiné majstrštyky. Jak je to jednoduché a jak je to... složité. Naštěstí o tom, kdo je ve třídě nejlepší, nepopulárnější vypovídají prodejní tabulky. Jak si stojí C5?

P.S. Přečti vedle test A4 Allroad, abys pochopil co je prémiová střední třída, co je auto, a co je styl :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Dinar
7. 7. 2009 12:35
Re: VÁLCOVAČKA
Ale tak já to obecně nezatracuju, VW také k posílení image používá premiové "triky", tu motor V6 tu něco jiného, třeba system Individual, jiná věc je, že ten V6 se nevyhne srovnání s V6 od MB nebo I6 BMW, chtějí-li za něj u VW podobné peníze. Použil-li Citroen premiový trik v podobě dýzlové V6, měla by s ním C5 jezdit stejně nebo podobně jako premie, jinak to ztrácí kouzlo. ;-)
7. 7. 2009 12:54
Re: VÁLCOVAČKA
Jistě. Jak jsem to dopsal, naběhla mi do hlavy věta... jak je možné, že frantíci nejsou schopni udělat solidní prémivou řadu? Tři automobilky a vykrývají stejné kvalitativní segmenty. Je to škoda.
7. 7. 2009 12:58
Re: VÁLCOVAČKA
Museli V6 naftu nasadit pro zvyseni image pred nasazenim DS5, ktera by mohla fungovat podobne jako Passat CC. Tedy nepremie, ale s jakousi pridanou hodnotou. Prave u DS5 si nedokazu predstavit cokoliv s motorem o vykonu pod (chce se mi napsat 200HP...) 150 koniku.
Avatar - iudex
7. 7. 2009 12:48
Re: VÁLCOVAČKA
Nevidím akýkolvek dovod dávat do jednej vety A4 Allroad a C5... teda okrem cistej provokácie >:-[] .
K testovanej A4 Allroad: je to bezpochyby spicka, len práve vo vztahu k spomínanému Avantu a Q5-ke mi akosi nie je dost zrejmý význam existencie Allroadu: neponúka to také jazdné vlastnosti mimo cesty ani "terénny image" ako Q5ka, výzorovo sa od Avantu lísi minimálne, na úrovni lahkého optického tuningu Avantu; kto bude jeho reálne jeho kupec (reálne, nie taký, akého si vysnívalo marketingové v Audi)?
7. 7. 2009 13:03
Re: VÁLCOVAČKA
Pro me je treba A4 All prijatelnejsi nez Q5. Ta je podle me zbytecne otekla a nenabizi v porovnani s A4 ani moznost vzduchoveho podvozku navic. S klasickou A4 mam problem u celniho parkovani u obrubniku, jinak krasne tvarovany naraznik ma prilis vystracene lizatko a je to opravdu "vosastlich". To by prave Allroad resil, dalsi a ne nepodstatnou veci je mekci nastaveni podvozku a tady bych nevahal ani minutu nad priplatkem za Audi Drive Select, to dokaze jak filtrovat nerovnosti a dat pocit nenucene jizdy na vetsine povrchu, stejne jako moznost na hladke silnici prijemne pritvrdit.
Jinak bohuzel neprijemny fakt s vnitrnim prostorem, A4 i pres velky rozvor nenabizi o moc vic (pokud vubec o neco) nez M-B C a BMW rady 3.
Avatar - white label
7. 7. 2009 13:17
Re: VÁLCOVAČKA
"Vzduchový" podvozek se dodává (sériově) pouze do Allroadu A6, do Allroadu A4 se naopak nenabízí ani za příplatek... :-!
7. 7. 2009 13:23
Re: VÁLCOVAČKA
A pisu snad neco jineho? Pokud se zactes, pak objevis, ze je napsano: "Pro me je treba A4 All prijatelnejsi nez Q5. Ta je podle me zbytecne otekla a nenabizi v porovnani s A4 ani moznost vzduchoveho podvozku navic." Psano NAVIC!
Proste je pro me Q5 vic o kompromisech, nez obycejny kombik.
Avatar - white label
7. 7. 2009 13:43
Re: VÁLCOVAČKA
Tak sorry, ale dalo se to pochopit i jinak... ;-)
Avatar - Pierro
10. 7. 2009 11:38
Shrnovačka pro mou milou (tetičku)
Kylie, opravdu sis dobře rozmyslela výběr barvy?? Opravdu cítíš, že ta písková se ti bude líbit i za rok, kdy tato barva tvého spodního prádélka přestane být in?? Kdy béžové lodičky a hnědé punčocháčky již nebudou v kurzu??
Já bych přeci jen zvolil nějakou tmaví barvu. Osobně bych šel do černé či temně zelené. Černá je elegantní barva co nikdy nevyjde z módy, trochu tajemná, trochu ponurá, trochu vyzývavá, vždy však dráždivě lákavá, stejně tak jako letní noc plná vzrušení a vášně, očekávání tajemna a kouzel. Erotická a krásná, rafinovaná a smyslná jako krásná žena,jako ty... Kylie, uvažuj o tom... ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
10. 7. 2009 19:58
Re: Shrnovačka pro mou milou (tetičku)
DĚKUJi za "kompliment".. :-)
.. ale nějak mám CHUŤ na "světlou" (ve "finále" jsem vybírala mezi onou šedo-stříbrno-zelenou SUROIT a pískovou MATIVOIRE (která docela pěkně ladí s TOP kůží Criollo)
PS: A já na barvy zas tak NEdám - a TMAVÝ je Brumla (a nejen on), prostě už je to (skoro)dáno... ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
10. 7. 2009 21:25
Re: Shrnovačka pro mou milou (tetičku)
Tak teda "aspoň" tu SUROIT... :-!
Avatar - Hammunasakra
10. 7. 2009 21:38
Re: Milý white label(e) ...
...tak tedy dobrá: "SVOLUJi" - můžete mi koupit Suroit (a NEzapomeňte na ty pěkné 19ky (jinak je ve výbavě Criollo Plus vše - střešní okno mne NE"bere" a přídavné topení asi ani NEpotřebuji.. ;-)
PS: Dohodnuto? :-)
Avatar - white label
10. 7. 2009 21:49
Re: Milý white label(e) ...
Přece bys nechtěla aby obyčejný člověk kupoval osobní "limuzínu" takové "hraběnce"... :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2009 11:45
Re: Milý white label(e) ...
Ale "tak nějak" to fungovalo "odvěků" - PROČ bychom "rušili" staré DOBRÉ "zaběhnuté" zvyky ...
PS: Samozřejmě se můžete "složit" s ostatními "obyčejnými" ;-)
PPS: Já jsem "silná" - já se s tím "vyrovnám" :-)
Tak JAK?!? Bude Ž(l)alok ZELENÝ (Suroit), nebo PÍSKOVÝ (Mativoire)?
Pěkný den :-)
Avatar - white label
11. 7. 2009 11:57
Re: Milý white label(e) ...
Vem raděj ten (zajímavý) "Suroit" a uvidíš, že mi ještě nejednou poděkuješ... :yes: ;-)

[odkaz]

[odkaz]

suroit :yes:
mativoire :no:

P.S. Ta suroit je takový "černý kůň", vypadá super a bude i relativně velmi praktický...
Nakonec asi (celkově) ještě lepší než ten fullminator...!
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2009 12:09
Re: Milý white label(e) ...
;-\

..víte, že NEjde ani jeden z těch ODKAZů? 8-s

Suroit = ;-)
Mativoire = :-)
Asi TAK nějak to vidím já..
Pěkný (mativoire) den :-)
Avatar - white label
11. 7. 2009 12:18
Re: Milý white label(e) ...
Mně jdou oba dobře a přímo z diskuse...problém bude někde u tebe..., tak dej do googlu (obrázky) "Citroen C5 suroit" a na první straně otevři fotku z autosalonu, zvětši si ji... a hned to sama přeobjednáš...
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2009 12:27
Re: Milý white label(e) ...
... já tu barvu ZNÁM a OPRAVDU byla nakonec "ve finále"! ;-)
PS: Na ty ODKAZy mi to píše "error" - ale to NEvadí, já si "předvybírala" jak dle obrázků, tak FINÁLe dle vzorníku a OPRAVDU jsem na 99,99% ROZHODNUTA..
PPS: Tak se NE"zlobte" ;-)
Končím, přepínám, odjíždím (přiznávám že NE s Brumlou) - Pěkný den :-)
Avatar - white label
11. 7. 2009 12:29
Re: Milý white label(e) ...
Jak chceš..., ale potom mi tu nebreč... :-( ;-)

P.S. Až vedle tebe zaparkuje druhá C5ka..., ale to je vlastně blbost..., to spíš vyhraješ první cenu v obou tazích sportky! :*)
>:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2009 16:01
Re: Milý white label(e) ...
První cenu v OBOU tazích "sportky"? Tak to DĚKUJi za PŘÁNí! :-)
PS: Doufám že to přání platí i pro Lotto??
PPS: Já NEsázím (tak jednou za rok), ale NE v česku (i když vyhrát v OBOU tazích ... hmmm, asi si příště VSADÍM i v tom česku ;-)
Myslíte že bych si pak mohla "dovolit" (konečně!) ten Bristol?
Pěkný den (a NEbojte se, brečet NEbudu - a tu ZELENOU ... vám PŘEJi :-)