Podle Američanů nejnebezpečnější konkurent trojkového BMW současnosti bude v Evropě těžit z koncernového know-how a do portfolia zařadí i nejsilnější diesel od Opelu.
Tak pár veci na ten članok, prve 3 foto interieru su z XTS. Čo sa týka dieslu..nie som nadšeny ale ak to pomôže na vývoj poradnych V8- 6-6,5l, prečo nie? Čo sa týka Astry to ako drámu neberiem,lebo aj Audi A4 používa koncernove motory spolu so Škodou Octavia, alebo VW Golf(dokonca neviem či aj Polo nepouživa 2,0tdi) No skepsa tu je..ale dufam ž eich predaju čo najviac a budu peniaze na vyvoj poraidných schopnych V8(prípade V12) modelov pre CTS-V, Cammaro, Corvette a pod
Donedávna to stejné motory nebyly, Audi je muselo mít upravené (a mělo je dřív než VW), nicméně konstrukčně byly a jsou spřízněné. Otázka je, čí motory to jsou (spíš filosofická, jinak na tom nezáleží). Jo, jiná situace je u A1 a A3. To jen taková technická.
Jinak na tom není nic nenormálního. Pokud chceš nabídnout širokou paletu motorů, překryvu se jen těžko vyhneš. A dvoulitrové diesely jsou ve střední třídě hodně důležité z hlediska prodejů, za to u Astry zmíněný motor bude tvořit jen okraj prodejů.
tak komicke to vobec nie je ... kedze cadilac aj opel patia do koncernu GM z coho logicky vyplyva ze niektore motory v opli aj cadillacu budu zhodne... takze je to skor logicke riesenie ako komicke...
JJ, samozrejme že je to logické. Len mi príde sranda, že v aute za 50 000, ktoré by mohlo mať riadnu V8ku je motor z Oplu Astra za 20 000. Logické to samozrejme je, podobne to robí (ako už Balkan spomenul) napríklad aj VW/Audi.
tak tomuto autu,aj ked sa jedna o Cadillac asi V8 nadobro nehrozi ;-\ A urpimne, načo aj? V6 3,6 s automatom je akuratan solidnú rýchlosť aj na super komfort. ATS-V možno použije čo použije. A 2,0 diesel? nie je to dôledok europskej predposratosti z veľkých motorov? ja si myslim že ano :'-(:-(
sa bojim ze az prilis konkurent BMW 3- ja mam auta radsej ako CTS- sport luxury, nech je trocha sport, ale hlavne luxus a pohodlie, inak- koukni:
[odkaz]
[odkaz]
sice BMW 3 vyhrava ale nie pre potesenie z jazdy,ale pretoze ze Cadillac ma nedokonceny CUE system, ten vsak o 1-2 roky vyladia,som zvedavy s cim pride BMW a Audi vtedy co vymyslia
od cadillacu, těch 328ček nebo A4 2,0T je na silnicích podstatně méně než stejných aut s dvoulitrovým dýzlem. A to biturbo už má i solidní výkon, pokud k němu dají v cadillacu lepší převodovku než opel, může to být velmi zajímavé auto. :yes:
ATS je dle testu, ktere jsem precetl a videl, hodne solidni auto a myslim si, ze v Evrope by mohl mit trosku uspech. Snad upravi manualni prevodovku, MotorTrend ji v kombinaci s 2,0 T docela kritizoval.
Jakkoliv je trochu úsměvné číst třeba o jízdních vlastnostech od člověka, který to auto v rámci testu pošle ze silnice, vypadá to s malým caddym konečně nadějně. I když si odmyslím trochu toho přílišného us. "nadhledu", např. ve vztahu k převodovce, vypadá ATS velmi slibně. Že by konečně další schopná zadokolka ve třídě? Uvidíme. :yes: