Na rozdíl od Primusové hrůzy se na toto auto dá dívat. Baterky jsou už snad pod podlahou. Takže už jen umět to nabít doma v garáží a odjet kousek do práce na elektriku. Co převodovka, ale je tam asi CVT, která celkem dokáže být stejně zvukově otravná jako nafta.
tak veru je pravda ze auris je kukatelny ale k peknemu autu ma este riadne daleko..... ale celkovy dojem je ako sme uz toyoty zvyknuti.... taky neutralny, auto ani neurazi ani nenadchne teda aspon co sa tyka dizajnu, technika bude urcite spickova.... ;-)
Co se týče dizajnu japonců, tak mi spíše přijde, že neumí auto nafotit. Prostě na obrázcích většinou vypadá všechno hrozně divně, ale ve skutečnosti jsou to pěkná auta. Hrozně se těším na mazdu 6 - na obrázku je moc hezká, takže ve skutečnosti to bude bomba.
To jsi přehnal. Nafta ve vyšších otáčkách nevyje a nepiští, v provozních otáčkách má často nižší hlukovou hladinu než konvenční benzíny, bylo to už vícekrát změřeno.
V cestovních rychlostech o naftě nevíš.
Nic jsi nenalhávej, po dálnici o dieslu nevíš, ale třeba v Superbu DSG o něm víš dobře v nízkých rychlostech a když automat pustí otáčky na 1400 tak ten rezonanční zvuk podtočeného motoru je nepříjemný.
Problem dizlu je v tom, ze potrebujes male chemicke laboratorium, aby si s tym jazdil aspon tak cisto, ako s benzinom a potom potrebujes fyzikalne laboratorim NASA, aby to aj nejako jelo. Za toho predpokladu je mozne, ze diesel bude celkom prijemne oturbeny, sprevodovany, odhlucneny, filtrovany, snimany a cisteny a uzijes si jeho urcite vyhody.
Ty už jsi asi hodně dlouho neseděl v nějakém novějším autě, že? Postavit debatu na tom, že jsi se svezl pédéčkovám Superbem - je hodně slabé. A odvozovat od toho jaký mají nebo nemají zvuk všechny ostatní diesely - to je ubohé.
Vyzývám Tě - dejme si schůzku u dealera Hyundaie nebo Škody - a necháme si pustit tříválce 1,1 CRDI nebo 1,2 TDI - a ............... budeš opravdu v šoku. A potom se svezeme. A znovu upozorňuji že to jsou 3-válce.
A potom zajedeme k Subaru a necháš si zavázat oči a pustíme Ti jejich benzíny a potom boxer diesel.
Místo planých a hloupých řečí to chce nějaký skutek.
Kombíky sú pre automobilky super biznis. Veď za každé dodatočné kilo železa a plastov dostanú takmer 1.000 Kč. A to pritom karoséria kombíku neobsahuje žiadnu dodatočnú elektroniku alebo high techniku, ktorú by už nemal hatchback.
Len pre porovnanie - pri novom aute stojí kilogram auta 200 - 300 Kč. A to vrátane motora a elektroniky. Samozrejme to sú ceny bežných áut do veľkosti Octavie.