Nahle je vse jasne...jak chce byt seat v cernych cislech kdyz neni schopen kontrolovat ani svuj domaci trh?
overnight
0
Je to ostuda ne ani tak pro SEAT, ale spíš pro samotné Španěle... Vlastně jedna z mála věcí, čím se ve světě prezentují, tedy krom svého slavného fotbalu a architektury je právě SEAT, jako jediná tradiční španělská značka. A váží si toho? Celkově mentalita jižních států je pro mne nepochopitelná. To, že je SEAT v rukou VW není argument. Škoda má stejnou pozici a na domácím trhu má skoro třetinový podíl. I když je pravdou, že právě např. Renault, PSA , VW a další mají ve Španělsku obrovské montážní závody a lidé tak vlastně kupují "domácí výrobky". Situaci nahrává i výroba SEATů v zahraničí, jako Alhambra - Portugalsko, MII -SK a Toledo - CZ.
Otrava
0
Kdežto tady se škodovka sice prodává, ale snad pod každým článkem o ní se najde velké množství lidí, co mají neukojitelnou potřebu na ní nadávat... česká mentalita také nebude zrovna příkladná. 😄
šmoula nešika
0
Já mám třeba Škodovku velice rád, ale ty, co jí kritizují, z části chápu, když totiž příjde řeč na design, dopadne to takhle😒br />
Fabia I - nuda
Fabia II (Roomswift) - obludná krabice
Octavia II fl. - korejec
Rapid - nuda
Zdejším lidem se Škoda nezavděčí.
Emel
0
Ono SEAT žádnou super velkou tradici nemá, před příchodem VW vyráběl licenční Fiaty... pokud má SEAT nějakou image, pak vznikla až za VW.
šmoula nešika
0
Ano, je to fakt ostuda, že Španělé nechtějí domácí značku. U Leonu bych to chápal, není to přeci jenom etalon (snad bude nová generace lepší), ale to, že nechtějí Ibizu, už je dost divné. Měli by si vzít příklad z nás - Škoda, VW, čongové, ostatní Němci, frantíci...
3_diamanty
0
clio je v celkovom poradi az daleko vzadu....
Misanick
0
jsou teda bída na tak velkou zemi ;-\ .
3_diamanty
0
:yes: a to si este nevidel rumunsky trh :yes:
pelikoš
0
to se nelze divit při 25% nezaměstnanosti :no:
jinak qashqai jede 😉
Fabia I - nuda
Fabia II (Roomswift) - obludná krabice
Octavia II fl. - korejec
Rapid - nuda
Zdejším lidem se Škoda nezavděčí.