Novinky
Ano, je to fakt ostuda, že Španělé nechtějí domácí značku. U Leonu bych to chápal, není to přeci jenom etalon (snad bude nová generace lepší), ale to, že nechtějí Ibizu, už je dost divné. Měli by si vzít příklad z nás - Škoda, VW, čongové, ostatní Němci, frantíci...
Ono SEAT žádnou super velkou tradici nemá, před příchodem VW vyráběl licenční Fiaty... pokud má SEAT nějakou image, pak vznikla až za VW.
Kdežto tady se škodovka sice prodává, ale snad pod každým článkem o ní se najde velké množství lidí, co mají neukojitelnou potřebu na ní nadávat... česká mentalita také nebude zrovna příkladná. 😄
Je to ostuda ne ani tak pro SEAT, ale spíš pro samotné Španěle... Vlastně jedna z mála věcí, čím se ve světě prezentují, tedy krom svého slavného fotbalu a architektury je právě SEAT, jako jediná tradiční španělská značka. A váží si toho? Celkově mentalita jižních států je pro mne nepochopitelná. To, že je SEAT v rukou VW není argument. Škoda má stejnou pozici a na domácím trhu má skoro třetinový podíl. I když je pravdou, že právě např. Renault, PSA , VW a další mají ve Španělsku obrovské montážní závody a lidé tak vlastně kupují "domácí výrobky". Situaci nahrává i výroba SEATů v zahraničí, jako Alhambra - Portugalsko, MII -SK a Toledo - CZ.
Fabia I - nuda
Fabia II (Roomswift) - obludná krabice
Octavia II fl. - korejec
Rapid - nuda
Zdejším lidem se Škoda nezavděčí.