Ekonomika
Máme tu krásný příklad toho, jak automobilky zlevňují končící modely. Zákazník pak řeší dilema, jestli si má za lákavou cenu koupit starý model nebo chvíli počkat a pochlubit se sousedovi s novým. Prodejci a automobilka pak mají jistotu, že od nich zákazník jen tak neuteče. Navíc se tak zbaví skladovek a zvýší zájem o nový model.
alambert
miluju takovéhle objevné konspirační teorie...
ano automobilky se, stejně jako všechny ostatní firmy na světě, snaží prodat své produkty...
co tam máš dál...?
ano automobilky se, stejně jako všechny ostatní firmy na světě, snaží prodat své produkty...
co tam máš dál...?
Já se tu nic objevovat nesnažím, touhle taktikou se řídí většina firem všeho druhu a je to zcela přirozené. Jen jsem se snažil poukázat na to, že zájemce o Forester si teď nejspíš projde pěkným dilema.
Len tak zo zaujímavosti som si pozrel aktuálny cenník Subaru na Slovensku - keď som odpočítal od najlacnejšej verzie Forestera ich "aktuálnu" zľavu (ktorá tam mimochodom visí už pár mesiacov), tak som ešte stále dostal číslo myslím 24 158 EUR a keď som si toto číslo vynásobil aktuálnym stredom eur/czk, tak som dostal hodnotu 608 782 CZK!!! Ak použijem tento postup obrátene a sumu 471 000 CZK vydelím stredom 25,23, dostanem číslo 18 668 EUR!!! Za to tu nekúpim ani Kiu Sportage s nejakým normálnejším pohonom... A to sa bavíme o aute s najlepším pohonom 4X4 v danom segmente, nadpriemernými jazdnými vlastnosťami či už na ceste alebo v teréne a spoľahlivosťou. A tu chce ešte niekto viac spustiť z ceny? Viem, že ten prepočet kurzom stred nie je celkom presný, ale tá cena za to auto je podľa mňa fantastická... Keď si len vezmem taký zaprdený TIGUAN Trend&Fun 1,4 TSI 4MOTION 160k M6, tak ten stojí 24 950 EUR a to je oproti Foresteru skôr hračka pre deti, s tým motorčekom 1,4 TSI a Forester ho porazí prakticky vo všetkých kritériách...
alambert
co na tom, že to je super nabídka...když to nemá na kapotě znak z vw group nebo aspoň jinej německej, je to v ČR bez šance...
stejně jako třeba mazdy, které jsouu teď za skvělé ceny a stejně jim je to prd platný...třeba šestka v základu (nicméně se slušnou výbavou) za 503 tis., v kombíku s 2.2D za 530, v plný výbavě se 120 kw za 645...v září prodáno 31 ks... 8-s
o mazdě 5 s 6 airbagama, klimou atd za 360 ani nemluvim... 8-s
stejně jako třeba mazdy, které jsouu teď za skvělé ceny a stejně jim je to prd platný...třeba šestka v základu (nicméně se slušnou výbavou) za 503 tis., v kombíku s 2.2D za 530, v plný výbavě se 120 kw za 645...v září prodáno 31 ks... 8-s
o mazdě 5 s 6 airbagama, klimou atd za 360 ani nemluvim... 8-s
Tak hlavně že kvality forestera mimo ČR umí ocenit a tak se všude jinde prodává výborně, náš trh je malý, nezajímavý. 😉
Pravda pravda, Nové Subárko, jak se to jmenuje, XV? Jde ve Švýcarech na dračku. A v celé Evropě.
Pravda je ale také, že to není tak dávno, a jeden z mých dodavatelů řadil Č do německojazyčné oblasti spolu s Rakouskem, Švýcarskem a Německem. Přesně v těchto zemích jdou vozy koncernu na dračku, mimo tuto "německojazyčnou" oblast už je to podstatně slabší (neplatí pro D3).
Pravda je ale také, že to není tak dávno, a jeden z mých dodavatelů řadil Č do německojazyčné oblasti spolu s Rakouskem, Švýcarskem a Německem. Přesně v těchto zemích jdou vozy koncernu na dračku, mimo tuto "německojazyčnou" oblast už je to podstatně slabší (neplatí pro D3).
Jistě, golf jedničkou své třídy v Itálii, to je slabota, vůbec vw v Itálii, Beneluxu, skandinávii, vždy ve svých třídách v top 3, jinými slovy vw koncern vždy v pozici nejimportovanější značky. Asi se svým přítelem žijete v nějaké jiné Evropě. A co ten forester, o kterém je tato debata, je to skutečně mimo náš "zabedněný" trh takový trhák?
petrumr
ještě ubrat 72tkč a možná začnou prodávat :yes:
Vlastně ani nechápu z čeho třeba prodejci Subaru popřípadě Alfy, Fiatu vlastně žijí. Nic neprodávají skoro nic neservisují.... tristní.
[odkaz]
b) jazda s atmosferou, ktoraje poriadne udusena emisnymi limitmy nie je ziadna hitparada
Na CNG má nejvyšší výkon, nejnižší spotřebu. Dá se s ním jet na CNG za 90 haléřů na km, osobní zkušenost.
Legendární jsou zničená turba a dvojhmoťáky včetně spojek u VW díky čipování .......