Ekonomika
Máme tu krásný příklad toho, jak automobilky zlevňují končící modely. Zákazník pak řeší dilema, jestli si má za lákavou cenu koupit starý model nebo chvíli počkat a pochlubit se sousedovi s novým. Prodejci a automobilka pak mají jistotu, že od nich zákazník jen tak neuteče. Navíc se tak zbaví skladovek a zvýší zájem o nový model.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já se tu nic objevovat nesnažím, touhle taktikou se řídí většina firem všeho druhu a je to zcela přirozené. Jen jsem se snažil poukázat na to, že zájemce o Forester si teď nejspíš projde pěkným dilema.
Len tak zo zaujímavosti som si pozrel aktuálny cenník Subaru na Slovensku - keď som odpočítal od najlacnejšej verzie Forestera ich "aktuálnu" zľavu (ktorá tam mimochodom visí už pár mesiacov), tak som ešte stále dostal číslo myslím 24 158 EUR a keď som si toto číslo vynásobil aktuálnym stredom eur/czk, tak som dostal hodnotu 608 782 CZK!!! Ak použijem tento postup obrátene a sumu 471 000 CZK vydelím stredom 25,23, dostanem číslo 18 668 EUR!!! Za to tu nekúpim ani Kiu Sportage s nejakým normálnejším pohonom... A to sa bavíme o aute s najlepším pohonom 4X4 v danom segmente, nadpriemernými jazdnými vlastnosťami či už na ceste alebo v teréne a spoľahlivosťou. A tu chce ešte niekto viac spustiť z ceny? Viem, že ten prepočet kurzom stred nie je celkom presný, ale tá cena za to auto je podľa mňa fantastická... Keď si len vezmem taký zaprdený TIGUAN Trend&Fun 1,4 TSI 4MOTION 160k M6, tak ten stojí 24 950 EUR a to je oproti Foresteru skôr hračka pre deti, s tým motorčekom 1,4 TSI a Forester ho porazí prakticky vo všetkých kritériách...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak hlavně že kvality forestera mimo ČR umí ocenit a tak se všude jinde prodává výborně, náš trh je malý, nezajímavý. 😉
Pravda pravda, Nové Subárko, jak se to jmenuje, XV? Jde ve Švýcarech na dračku. A v celé Evropě.
Pravda je ale také, že to není tak dávno, a jeden z mých dodavatelů řadil Č do německojazyčné oblasti spolu s Rakouskem, Švýcarskem a Německem. Přesně v těchto zemích jdou vozy koncernu na dračku, mimo tuto "německojazyčnou" oblast už je to podstatně slabší (neplatí pro D3).
Pravda je ale také, že to není tak dávno, a jeden z mých dodavatelů řadil Č do německojazyčné oblasti spolu s Rakouskem, Švýcarskem a Německem. Přesně v těchto zemích jdou vozy koncernu na dračku, mimo tuto "německojazyčnou" oblast už je to podstatně slabší (neplatí pro D3).
Jistě, golf jedničkou své třídy v Itálii, to je slabota, vůbec vw v Itálii, Beneluxu, skandinávii, vždy ve svých třídách v top 3, jinými slovy vw koncern vždy v pozici nejimportovanější značky. Asi se svým přítelem žijete v nějaké jiné Evropě. A co ten forester, o kterém je tato debata, je to skutečně mimo náš "zabedněný" trh takový trhák?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vlastně ani nechápu z čeho třeba prodejci Subaru popřípadě Alfy, Fiatu vlastně žijí. Nic neprodávají skoro nic neservisují.... tristní.
[odkaz]
b) jazda s atmosferou, ktoraje poriadne udusena emisnymi limitmy nie je ziadna hitparada
Na CNG má nejvyšší výkon, nejnižší spotřebu. Dá se s ním jet na CNG za 90 haléřů na km, osobní zkušenost.
Legendární jsou zničená turba a dvojhmoťáky včetně spojek u VW díky čipování .......