Novinky
ronick
0
Marko - musím opět :yes: :yes: Parádní info. Díky :yes:
Marko
0
😉
Díky Marko za skvělý článek :yes: Zelená ekománie nám šlape po evropském kulturním a technologickém dědictví z nejcennějších, ale věřme, že Ferrari zůstane Ferrari i v dalších desetiletích.
Slape, slape... Keby tak slapalo zavadzanie alternativnych technologii, a zvysovanie energetickej efektivnosti, ako zacinaju slapat restrikcie - tak by bolo hej!
A nesouvisí to spolu? Myslim ze unii je pomerne jedno s jakou efektivitou budou auta jezdit. Jde jim o to, aby se v Evrope dalo dýchat. Tedy kladou limity na emise, protoze to je to, co je zajima... Jak se s tim automobilky (potazmo ostatni prumysl) vyporadaji, je pro ne nedulezite... Je zajima pouze vysledny efekt - logicky!
To o cem pises, je pak vlastne resenim pro automobilky, jak nizsich emisi dosahnout... Zvysovanim energeticke efektivnosti a podobne...
EU rika co, nikoliv jak... To, ze nekdo dokaze pomocii technologii i pri nizkych emisich dosahovat dobrych vykonu, je pouze jeho deviza.
To o cem pises, je pak vlastne resenim pro automobilky, jak nizsich emisi dosahnout... Zvysovanim energeticke efektivnosti a podobne...
EU rika co, nikoliv jak... To, ze nekdo dokaze pomocii technologii i pri nizkych emisich dosahovat dobrych vykonu, je pouze jeho deviza.
Európska únia je skostnatelý byrokratický aparát, ktorý nevie čo robí, ani prečo to robí, ani nie je ochotná zamyslieť sa nad tým, či to robí dobre. Zakazovať a určovať hranice dokáže každý, určiť správny smer a podporiť vývoj, na to už obvykle kašlú. Svetom hýbu iba prachy, nič iné. Nejaké emisie, to je skôr len kulisa. Ako som už písal inde, letecká či lodná doprava sa nerieši, s emisiami fabrík sa dá kupčiť. Všetko je len kšeft.
Může mě někdo říct, co je pěkného na interiéru ve Ferrari??? Fakt se mě hnusí. A exteriér je podle mě taky pěkně odporný. Už Porsche je hezčí
Marko, článok nekomentujem, ako vždy skvelý... :yes: No napadlo ma s tou normou ako to bude s čiptuningom a úpravcami. Výrobcovia sa môžu na hlavu postaviť aby splnili limity a potom niekto "v garáži" čipne riadiačku, zmení výfuk... :-!
Toto by zaujímalo aj mňa. Zatiaľ to vyzerá tak, že chiptuningu nastáva zlatá éra. Jedine že by sa sprísnili kontroly STK. "Obálkovou metódou" asi prejsť pôjde. Každopádne by Marko mohol odpovedať.
No >😁 ...to je otazka, ako sa tato norma uvedie do praxe. Predpokladajme, ze ak si kupis auto a prides s nim na STK, musi splnat to co ma uvedene v technicaku (+ -).
Takze potom tu mame dve alternativy: bud kupis auto priamo od tunera, ktory ako koncovy vyrobca nesie zopdpovednost za predavany produkt (takze je to on, kto plati "pokutu" za vytunovane auto - co by pre mnohych neznamenalo dobre, ale skor zle casy), alebo si to das urobit dodatocne a na STK ponesies nasledky za to, ze realita nesuhlasi s papiermi. Teraz je otazka, ci Ti na to nedaju papiere na prevadzku, alebo bude existovat taxa aj pre fyzicke osoby, ktore si budu musiet zaplatit "dan s vykonu".
Pockajme, a uvidime...kazdopadne mozeme cakat, ze to bude velmi precizne nastavene tak, aby sa to obist nedalo... 😉
Takze potom tu mame dve alternativy: bud kupis auto priamo od tunera, ktory ako koncovy vyrobca nesie zopdpovednost za predavany produkt (takze je to on, kto plati "pokutu" za vytunovane auto - co by pre mnohych neznamenalo dobre, ale skor zle casy), alebo si to das urobit dodatocne a na STK ponesies nasledky za to, ze realita nesuhlasi s papiermi. Teraz je otazka, ci Ti na to nedaju papiere na prevadzku, alebo bude existovat taxa aj pre fyzicke osoby, ktore si budu musiet zaplatit "dan s vykonu".
Pockajme, a uvidime...kazdopadne mozeme cakat, ze to bude velmi precizne nastavene tak, aby sa to obist nedalo... 😉
A nebo to bude tak, že Tuneři vymyslí okliku. Než pojedou na STK, tak chip půjde vypnout, pak znova zapnout. Jednou za dva roky vypnout nebo zapnout nebude problém 😉
Alebo. >😁 Ale aj tak si myslim, ze EU (resp. legaslativci clenskych krajin) si to postrazia, tak aby neboli skodnymi... ;-\
Presne tak, ceska "ochcávačka" tu bude vždycky...
Napriklad Carlson a Brabus resi chiptunnig pro M-B dalsi krabickou, kterou pripichnes na ridici jednotku a par dalsich kabliku... Tak, ze to udelas v garazi za par minut... To pak neni problem CHIP pred STK-ckem odpojit a zas zapojit az se vratis.. JE ale mozne ze si EU doslapne primo na vyrobce CHIPu... To se uvidi...
Napriklad Carlson a Brabus resi chiptunnig pro M-B dalsi krabickou, kterou pripichnes na ridici jednotku a par dalsich kabliku... Tak, ze to udelas v garazi za par minut... To pak neni problem CHIP pred STK-ckem odpojit a zas zapojit az se vratis.. JE ale mozne ze si EU doslapne primo na vyrobce CHIPu... To se uvidi...
Prvá vec ktorú chcem vedieť je, prečo úradníci nepovolili omnoho voľnejší limit pre týchto výrobcov.
Druhá je, prečo nemohlo, tieto pokuty dať do cien aut. Určite by neboli omnoho drahšie.
A tá tretia: V12 od Ferrari je už naveky minulosťou?
Druhá je, prečo nemohlo, tieto pokuty dať do cien aut. Určite by neboli omnoho drahšie.
A tá tretia: V12 od Ferrari je už naveky minulosťou?
cituji: "Ako prezradil Amadeo Felisa, nový vrcholný model s motorom V12 bude priamočiaro orientovaný na maximálny výkon.." takže minimálně do roku 2010 V12 minulostí není!
1.) Dobra otazka na zleho cloveka.
2.) Pokuty a naklady na vyvoj sa ciastocne urcite premietnu v cenach tychto aut. Vsetko a vzdy ale nejde hodit na zakaznika. Rozdiel sa bude nejakym sposobom vzdy delit medzi koncovu cenu a zisk vyrobcu. U kazdej exkluzivnej znacky inak, v pomere, ktory bude vychdzat z podnikatelskeho modelu a financii konmkretnej znacky.
3.) Nemyslim. Motory V12 budu asi sucastou konvencneho vrcholoveho radu, ale s mensim objemom (kezde tam bude to "twin-turbo", ktore ho bude dorovnavat na sucasnu uroven).
2.) Pokuty a naklady na vyvoj sa ciastocne urcite premietnu v cenach tychto aut. Vsetko a vzdy ale nejde hodit na zakaznika. Rozdiel sa bude nejakym sposobom vzdy delit medzi koncovu cenu a zisk vyrobcu. U kazdej exkluzivnej znacky inak, v pomere, ktory bude vychdzat z podnikatelskeho modelu a financii konmkretnej znacky.
3.) Nemyslim. Motory V12 budu asi sucastou konvencneho vrcholoveho radu, ale s mensim objemom (kezde tam bude to "twin-turbo", ktore ho bude dorovnavat na sucasnu uroven).
Ale s atmosférickými V12 je za 5 rokov asi koniec, že?
Ano, so vsetkymi atm. je asi koniec..
To je dost jasné. Vyvyrovat se modelu "pro moviteho (majitel ferrari) zakony (potazno limity) neplati". 99% populace bude honit emise aby kompenzovali to co zacoudi ferrari... Proste rovne podminky pro vsechny.
Ty si snad sohlasil s politikou Bush-e, kdy Evropa tlacila emise dolu (se vsemi nejen financnimi dusledky pro prumysl) a Amerika si vesele cadila naplno?
Ty si snad sohlasil s politikou Bush-e, kdy Evropa tlacila emise dolu (se vsemi nejen financnimi dusledky pro prumysl) a Amerika si vesele cadila naplno?
dakujem za clanok, ale pre mna najzaujimavejsi fakt bol spomenuty len okrajovo. je nieco blizsie o 599 superamerica, terminy, mnozstva,....
Zistit o Ferrari nieco na vlastnu past je obrovsky problem. Prakticky sa da vychadzat len z toho co clovek vidi, vie vycitat zo suvislosti, alebo co verejne prezradi niekto z Ferrari. Preto viac info nemam a do spekulacii sa pustat nechcem.
Superamerica pride subezne s faceliftom 599 GTB v roku 2011 (vystavna premiera mozno bude uz v Parizi 2010). Mnozstav v akych bude vyrabana - netusim .
Superamerica pride subezne s faceliftom 599 GTB v roku 2011 (vystavna premiera mozno bude uz v Parizi 2010). Mnozstav v akych bude vyrabana - netusim .
[odkaz]
Tak nevim, vypadá to podivně 😲
Tak nevim, vypadá to podivně 😲
ajaj...trochu moc prázdných ploch na můj vkus, bíla barva tomu asi taky neprospívá. Celkem zajímavej zadek, ačkoli jsem pořád doufal v kulatý zadní lampy. Co se mi ovšem líbí hodně, je ta palubovka :yes:
Ten přední nárazník mi přijde trochu humpoláckej, možná je to celkově těmi velkými plochami, ale ten spodek je zkrátka divnej... jako kdyby si to někdo vyráběl doma v garáží 😉
Ono je to dost tím, že fotka čumáku je přepálená, takže prakticky nevidíš detaily tvarování (prolisy, atp.). V reálu bude čumák ok, naopak obavy mám o zadní partie, který bych rád viděl o dost hranatější, než podle všeho jsou. Nechme se překvapit.
suhlasim. vyzera to ako fiat bravo strihnuty s alfou mito. :no: nemam nic proti tymto autam ale predsa len s designom sa velmi nepochlapili ;-\
tak jestli to není nějaká fotomontáž, tak potěš pánbůh. Vypadá to otřesně. Jak větší parodie na MiTo... 8-s :no:
Trochu se uklidňuju, že tajný fotky na Superb II co utekly z dílny škodovky vypadaly taky hrozně a nakonec to dopadlo ok. Snad to bude podobný případ 😉
No já mám strach že tady jaksi není o čem. Mě se nelíbil předek ani MiTa a ani 8C, ale tohle je designovej průser. Jestli se někdo poškleboval nad novou Deltou ať se dobře podívá na tyhle fotky. To neni hlodavec, to je vykulenej kapoun na výletě do Bibione. Jestli hodlá Alfa designově pokračovat tímhle směrem, děsím se nástupce 159 a 166 pokud nějací budou... Sbohem a šáteček... 😢 :no:
Na druhou stranu nedávno zveřejněné dva obrázky rudého Milána vypadají celkem dobře a a když to člověk srovná tak je to 100% toho co vidíme na těch bílých z továrny. Ten nový xicht Alfy se spíš hodí na Lancii, kde i jistá podobnost s Deltou je. U Alfy víc čekám ostřejší, agresivní rysy.
Vykulenej kapoun, to sedí 😄 :yes:
Vykulenej kapoun, to sedí 😄 :yes:
Podľa mňa je to jednoduché. Za limitmi CO2 stojí sporteba, čiže závislosť na rope. Ekológia je len medzinárodne-politicky akceptovateľná zásterka, ináč by sa šlo aj po iných škodlivinách.
Ja s tlakom na znižovanie spotreby ropy súhlasím, omnoho horšie by bolo obmedzovanie výkonu, max. rýchlosti a pod. Ľudia na jednej strane nadávajú na limity CO2 (spotreby), keď však stúpne ropa, nadávajú, prečo s tým vláda nič nerobí. Toto je príklad toho, že robí.
Veľké a drahé autá nemôžu byť zo znižovania vyňaté, lebo práve ony sú nositeľmi nových technológii. Vývoj je drahý a v drahých autách sa najrýchlejšie zaplatí.
Okrem toho, pokrok sa nedá zastaviť a výrobcovia ako Ferrari nemôžu stáť stranou, musia proste byť na špici čo sa techniky týka. Aj z tohto dôvodu dlhodobé výnimky nepomôžu, skôr naopak. Keď budú hybridy a elektromobily štandardom v lacnejších autách, čisto spaľovací motor Ferrari nebude stačiť.
Osobne si myslím, že nás čaká výrazný posun vpred. Stačí zažiť, čo dokáže elektromotor s trolejbudom plným ľudí. Akonáhle sa vyrieši problém skladovania/získavania elektrickej energie - toto sa práve deje - budúcnosť bude svetlá - mohutný záťah od 0 do 12000 otáčok a k tomu ticho 😄
Ja s tlakom na znižovanie spotreby ropy súhlasím, omnoho horšie by bolo obmedzovanie výkonu, max. rýchlosti a pod. Ľudia na jednej strane nadávajú na limity CO2 (spotreby), keď však stúpne ropa, nadávajú, prečo s tým vláda nič nerobí. Toto je príklad toho, že robí.
Veľké a drahé autá nemôžu byť zo znižovania vyňaté, lebo práve ony sú nositeľmi nových technológii. Vývoj je drahý a v drahých autách sa najrýchlejšie zaplatí.
Okrem toho, pokrok sa nedá zastaviť a výrobcovia ako Ferrari nemôžu stáť stranou, musia proste byť na špici čo sa techniky týka. Aj z tohto dôvodu dlhodobé výnimky nepomôžu, skôr naopak. Keď budú hybridy a elektromobily štandardom v lacnejších autách, čisto spaľovací motor Ferrari nebude stačiť.
Osobne si myslím, že nás čaká výrazný posun vpred. Stačí zažiť, čo dokáže elektromotor s trolejbudom plným ľudí. Akonáhle sa vyrieši problém skladovania/získavania elektrickej energie - toto sa práve deje - budúcnosť bude svetlá - mohutný záťah od 0 do 12000 otáčok a k tomu ticho 😄
To je samozrejme pravda, len je otazkou, ako na to bude reagovat klientela. A co to spravi so znackou a jej hospodarskymi vysledkami (hlavne vo faze toho prechodu, kedy to nemusi byt vzdy pijamne pozitivne). Ono ide teraz skor o celkovy pohlad na vec. Ci maju byt vyrobcovia ako Ferrari v cele vyvoja, ktory raz bude standardom pre cely priemysel, alebo maju ostat "staromilskymi" firmami, ktore ostanu pri + - dnes znamom pohone aj v buducnosti, ked uz standardom bude nieco ine. Ci si nemaju postavit image, prave na tej klasike, aj ked za cenu nejakych pokut (pre vyrobcov samych / majitelov tychto aut). Jedna aj druha cesta je mozna, jedna aj druha ma svoje + a -.
Hezky clanek, jenze duveryhodnost v nem uvedenych informaci u me vyrazne snizuje fakt, ze u Amedeo Felisy je uvedena funkce sefvyvojare. Felisa je pritom CEO Ferrari, jako takovy je do budoucich planu automobilky urcite detailne zasvecen, ale asi urcite neni hlavnim vyvojarem.
Jen pro zajímavost uvádím návrh poplatků za emise od roku 2012 v D pro majitele vozidel,zní:120g CO2=200 EUR,za každý gram + nebo - 3 EUR.Zdroj TV VOX.Tyto poplatky mají být zavedeny v celé EU.
Ahoj Marko, není mi úplně jasné, kdo a za jakých podmínek má tu pokutu platit - zda se to týká výroby nebo registrace vozidla. První verze, kterou jsem slyšel, byla, že platit se bude za auta vyrobená v EU. To by ale zřejmě moc chytré nebylo, takže se dá očekávat něco jako platba při registraci na základě homologace, dohody se zastoupením automobilky.. otázka je, co pak s individuálními dovozy a z čeho se bude průměr počítat u aut, která nejsou v EU standardně prodávána. Máš k tomu nějaké detailnější info?
Jo, na topole podle skal, zelený euromužík zatleskal... Na počátku minulého století to začínalo, na počátku století tohoto to všechno pozvolna končí. Zatím máme iluzi svobody za volantem, sice sešněrování předpisy a asistenty jízdy, přesto si zatím skulinu nalezne každý. Když už nikde jinde, pak nad ránem někde na opuštěné okresce, či na německé dálnici...
Pro ferrari, jakožto absolutní auta nastanou samozřejmě absolutní problémy... Do toho všudypřítomný rudohlav s dábelskou myšlénkou, že přeci sto koní stačí... a máme tu pozvolna autokomunismus. Každému co zachce... akorát to nebude smrdět a samozřejmě ani jezdit.
Přeji Ferrari, ať to všechno zvládne. Asi všichni vnímáme tuhle automobilku jako z té pravé lásky zrozenou a také tak budovanou, prostě to pravé co auto dělá autem.
Hlávkoví saláti mají ovšem vždycky navrch, vždyť stačí jen protlačit daňové úlevy na hybridní auta a je vymalováno. Do toho nějakej ten filmovej trhák, jak hrdina jede ve svém hybridu zachránit na disco svou lásku ze spárů kokakoly a my všichni, co milujem ten benzínovej parfém, to prskání svíček do ospalého rána, my, co milujem vlásenky na plnou tři, co milujem horizonty a opuštěný malý pumpy, kde si můžem poklábosit s čerpadlářem, my co milujem ty malý venkovský dílny, plný vyplejtanejch kol na ohnutým rámu, my všichni se můžem jít bodnout. Jo, jo, nastává století panáků a amatérů života. Štípni si lístek a kušuj...
P.S. Bravo Marko :yes:
Pro ferrari, jakožto absolutní auta nastanou samozřejmě absolutní problémy... Do toho všudypřítomný rudohlav s dábelskou myšlénkou, že přeci sto koní stačí... a máme tu pozvolna autokomunismus. Každému co zachce... akorát to nebude smrdět a samozřejmě ani jezdit.
Přeji Ferrari, ať to všechno zvládne. Asi všichni vnímáme tuhle automobilku jako z té pravé lásky zrozenou a také tak budovanou, prostě to pravé co auto dělá autem.
Hlávkoví saláti mají ovšem vždycky navrch, vždyť stačí jen protlačit daňové úlevy na hybridní auta a je vymalováno. Do toho nějakej ten filmovej trhák, jak hrdina jede ve svém hybridu zachránit na disco svou lásku ze spárů kokakoly a my všichni, co milujem ten benzínovej parfém, to prskání svíček do ospalého rána, my, co milujem vlásenky na plnou tři, co milujem horizonty a opuštěný malý pumpy, kde si můžem poklábosit s čerpadlářem, my co milujem ty malý venkovský dílny, plný vyplejtanejch kol na ohnutým rámu, my všichni se můžem jít bodnout. Jo, jo, nastává století panáků a amatérů života. Štípni si lístek a kušuj...
P.S. Bravo Marko :yes:
Asi je najvyšší čas zobrať niečo z účtu a rýchlo si kúpiť v bazári nejaký riadne veľký atmosferický V12 a poriadne si ho užiť nakoľko éra dinosaurov práve končí. Potom budeme deťom hovoriť zážitky, ako tých dvanásť hrnčekov bublalo a ťahalo... 😒
Nic moc myślenka :no:
Resp. kdo to cte tak vidi jen omezene myslenky vytate neurvalou sebestrednosti. Kup si auto jake chces, klidne sestnactivalec, ale zaplat si to. Tedy naklad na kompezaci emitovaneho CO2. Jak uz nekdo rekl, "kdyz chces opici, musis mit i na banany..."
Stejne tak mohl nekdo nadavat, ze uz si po ranu nemuze jit do lese strelit ctyri kusy vysoke, medveda a ryse k tomu... Jelikoz uz vlastne ani neni co... Stejne tak asi pejskari nadavaji, ze musi zacit sbirat * po svych milaccich. Je treba ale videt i pohledem tech druhych, kteri jsou radi, ze do toho * pred dvermi baráku nestoupnou kazde rano, kdyz jdou do prace...
Resp. kdo to cte tak vidi jen omezene myslenky vytate neurvalou sebestrednosti. Kup si auto jake chces, klidne sestnactivalec, ale zaplat si to. Tedy naklad na kompezaci emitovaneho CO2. Jak uz nekdo rekl, "kdyz chces opici, musis mit i na banany..."
Stejne tak mohl nekdo nadavat, ze uz si po ranu nemuze jit do lese strelit ctyri kusy vysoke, medveda a ryse k tomu... Jelikoz uz vlastne ani neni co... Stejne tak asi pejskari nadavaji, ze musi zacit sbirat * po svych milaccich. Je treba ale videt i pohledem tech druhych, kteri jsou radi, ze do toho * pred dvermi baráku nestoupnou kazde rano, kdyz jdou do prace...
Bože ty si sprostý. Veď ak uväžiš všetky autá s V6 zistíš, že celkovo sú menej ekologické ako tie miliony a miliony C1 atď. Vidím, že ak takýto tupci rozhodujú o budúcnsoti Ferrari, potom sa nemôžeme čudovať tomu, že zlatá éra končí. :no:
Kdyby tedy všichni jezdili V6 místo C1, tak by to bylo lepší, to se snažíš tvrdit? EU chce zamezit rozmáhání velkých aut v malých EU městech, jak po stránce emisí, tak po stránce prostoru. Bohužel to odnesou i Ferrari. Kupec Ferrari ale příplatek v řádi jedné Fabie co padne za ekopoplatek by až tak pocítit neměl. Zbytečná histerie, to je pokrok, stejně by se podobnou cestou museli za pár desetiletí vydat.
Tak tou hornou vetou si jasne dokázal, že vôbec netušíš o čom hovorím. A pokial sa domnievaš, množstvo V6 je dosť veľké na to, aby boli škodlivejšie prírode ako malých aut, tak potom nemáš o autách ani šajnu.
Další lekcí bude pojem logika: [odkaz]
Máš přečteno? Tak ještě jednou.
Hotovo? Taaak, teď ještě jednou přečíst a myslet.
Hotovo? Teď si přečti svou smysl nedávající druhou větu a zkus to napsat znova s použitím toho nového, co jsem tě dnes naučil. Nezapomeň, že i o prázdninách na sobě musíš pracovat!
Máš přečteno? Tak ještě jednou.
Hotovo? Taaak, teď ještě jednou přečíst a myslet.
Hotovo? Teď si přečti svou smysl nedávající druhou větu a zkus to napsat znova s použitím toho nového, co jsem tě dnes naučil. Nezapomeň, že i o prázdninách na sobě musíš pracovat!
Zaujímavé, že vždy vyzdvyhuješ môj vek a tvôj vek, ako si oproti mne starý, ale tak ľahko pri mne stratíš argumenty, že to je až zarážajúce.
Nahoře jsi napsal nesmysl: "Veď ak uväžiš všetky autá s V6 zistíš, že celkovo sú menej ekologické ako tie miliony a miliony C1 atď."
Předělej to tak, aby to dávalo smysl. Já jsem se o to pokusil, ale tys to myslel asi ještě jinak. Tu logiku jsis přečetl? Zkus ji vkládat do psaní, jinak to nedává smysl
Předělej to tak, aby to dávalo smysl. Já jsem se o to pokusil, ale tys to myslel asi ještě jinak. Tu logiku jsis přečetl? Zkus ji vkládat do psaní, jinak to nedává smysl
Čo ti na tom nedáva zmysel?
[odkaz]
Tady si nastuduj pro změnu pojem ekologie.
Chtěl si říci, že miliony C1 znečistí životní prostředí více než pár stovek V6, ano? Sousloví "menej ekologické " znamená, že více znečišťují životní prostředí.
Tady si nastuduj pro změnu pojem ekologie.
Chtěl si říci, že miliony C1 znečistí životní prostředí více než pár stovek V6, ano? Sousloví "menej ekologické " znamená, že více znečišťují životní prostředí.
Aha, menej ekologický je ten čo viac znečisťuje prostredie. No pokiaľ je Ronaultko tvoja jediná zbraň robenie z druhých blbov, tak potom to skutočne nepotrebuje žiadny ďalší komentár, než že si hlupáčik.
Tak tím ses korunoval!
Měl jsem trpělivosti hodně, ale nepomohlo to.
Naposledy. Ekologie je zjednodušeně a v této podobě v jaké tady diskutujeme ochrana přírody. Ekologické výrobky (recyklovaný papír, auta s nižšími exhalacemi...) méně znečišťují přírodu, jsou proto ekologické. Výrobky, které více znečišťují životní prostředí (igelitové tašky, PET láhve, šestiválec...) více poškozují životní prostředí, jsou proto méně ekologické.
Přijď příští rok na Den Země. Letos tam bylo spoustu dětiček ve věku 5-10 let a leckteří pochopili pojem ekologie lépe než ty, třeba by ti to mohli vysvětlit lépe než já, nejsem přecejen pedagog 😉
P.S.: Blba z Tebe dělat opravdu není třeba, zvládáš to briskně sám.
Měl jsem trpělivosti hodně, ale nepomohlo to.
Naposledy. Ekologie je zjednodušeně a v této podobě v jaké tady diskutujeme ochrana přírody. Ekologické výrobky (recyklovaný papír, auta s nižšími exhalacemi...) méně znečišťují přírodu, jsou proto ekologické. Výrobky, které více znečišťují životní prostředí (igelitové tašky, PET láhve, šestiválec...) více poškozují životní prostředí, jsou proto méně ekologické.
Přijď příští rok na Den Země. Letos tam bylo spoustu dětiček ve věku 5-10 let a leckteří pochopili pojem ekologie lépe než ty, třeba by ti to mohli vysvětlit lépe než já, nejsem přecejen pedagog 😉
P.S.: Blba z Tebe dělat opravdu není třeba, zvládáš to briskně sám.
Tak já napíšem, že V6 nie sú menej ekologické než C1, leo ich je oveľa viac a ty mi na to vysvetluješ čo je to ekologia. Ani si mi nedokázal povedať, čo na mojom príspevku nechápeš. Skutočne, ľudská blbosť ma neprestane udivovať. Bravo Ronaultko. Dnes si sa predviedol. :yes:
Nejde chápat nesmysl. Napsal jsi😒br />
"Veď ak uväžiš všetky autá s V6 zistíš, že celkovo sú menej ekologické ako tie miliony a miliony C1 atď". Ty si popíráš v té větě to, co sám tvrdíš.
Vím, co chceš říct, že malá auta jsou méně ekologická než V6, protože je jich méně. Ale už v této myšlence máš hloupost, protože kdybys chtěl omezovat exhalace, tak dle tvého klíče bychom zakázali auta s méně exhalacemi a ty s více exhalacemi povolili. Výsledek by byl ten, že lidé by jezdili v autech V6, i ti, co jezdí v malých, tudíž by se exhalace zvedly. Chápeš.
A druhou chybu máš v tom, že naprosto zcestně vyjadřuješ to, co myslíš tím, že nechápeš co znamená více ekologické.
Buď jsi retardovaný nebo nechceš pochopit.
Vím, co chceš říct, že malá auta jsou méně ekologická než V6, protože je jich méně. Ale už v této myšlence máš hloupost, protože kdybys chtěl omezovat exhalace, tak dle tvého klíče bychom zakázali auta s méně exhalacemi a ty s více exhalacemi povolili. Výsledek by byl ten, že lidé by jezdili v autech V6, i ti, co jezdí v malých, tudíž by se exhalace zvedly. Chápeš.
A druhou chybu máš v tom, že naprosto zcestně vyjadřuješ to, co myslíš tím, že nechápeš co znamená více ekologické.
Buď jsi retardovaný nebo nechceš pochopit.
Nie Ronaultko. Zmýlil som sa. Namiesto C1 sú menej ekologické som dal V6 sú menej ekologické. To, že by som C1 nahradil V6 je výplod tvojej tupej hlavy. Takúto tuposť si môžeš myslieť len ty
HA, KONEČNĚ!
Citace, která stojí za trojí zopakování😒br /> "Zmýlil som sa"
"Zmýlil som sa"
"Zmýlil som sa"
KONEČNĚ!
K tomu druhému a tvému názoru. Jak chceš tedy řešit snížení exhalací? O tom tady diskutujeme. To, že já se Tě zeptám, jestli chceš řešit snížení emisí zavedením V6 do všech aut, je logické vyjadření tvého příspěvku.
A chovej se slušně, jinak půjdeš za dveře nebo klečet do kouta. (Škoda že zakázali rákosku, ještě bys za pár let poděkoval)
Citace, která stojí za trojí zopakování😒br /> "Zmýlil som sa"
"Zmýlil som sa"
"Zmýlil som sa"
KONEČNĚ!
K tomu druhému a tvému názoru. Jak chceš tedy řešit snížení exhalací? O tom tady diskutujeme. To, že já se Tě zeptám, jestli chceš řešit snížení emisí zavedením V6 do všech aut, je logické vyjadření tvého příspěvku.
A chovej se slušně, jinak půjdeš za dveře nebo klečet do kouta. (Škoda že zakázali rákosku, ještě bys za pár let poděkoval)
Nie nie. Nijako. Proste chcem povedať, že na V6 nemá platiť rovnaký emisný limit ako na C1, lebo nie je tak neekologický.
To je sice hezké, že se jich prodá méně, ale to je cílém EU, aby lidé koupil méně aut, které vyprodukují velké množství CO2.
Nebo si rozmysleli, zda potřebují pro jízdu po městě SUV nebo A6.
Že to schytá Ferrari je věc druhá, ale zase kupec Ferrari by měl mít na to, aby si zaplatil ekologický poplatek. Nekupuje auto proto, aby ušetřil a jezdil za pár litrů.
Nebo si rozmysleli, zda potřebují pro jízdu po městě SUV nebo A6.
Že to schytá Ferrari je věc druhá, ale zase kupec Ferrari by měl mít na to, aby si zaplatil ekologický poplatek. Nekupuje auto proto, aby ušetřil a jezdil za pár litrů.
A prečo by mal platiť poplatok? 8-s 8-s 😲
Protože ničí životní prostředí více než řidič C1. Takže buď si to zaplatí a peníze se (doufejme) použijí pro ekologii nebo bude chodit pěšky, když nechce něco jako C1.
Ale v počte všetkých aut ničí prostredie viac C1.
Takže řešení je C1 zakázat, ano? Nebo jak to chceš řešit?
Ak máš názor, že vo finále je C1 viac ekologická, tak načo ti hovoriť. Inak cením ten príklad, kde si mi základ, z ktorého som počítal POMER si vynásobil stoma. Určite vyjde niečo iné. >😁 >😁
Já Tě zavřu do nevětrané garáže s Ferrari se zapnutým motorem. Pak tě zavřu do stejné garáže s C1, pokud tedy přežiješ to Ferrari... pak tvrď které auto je více ekologické >😁
Ano, ale ak zavreš do 150 000 Porsche čo je 45 000 000 CO2 a do 1 000 000 čo znamená 100 000 000 CO2, čo bude menej škodlivé?
Každé auto má svého řidiče, takže do té obrovské garáže bychom zamkli 150 tis. řidičů a nastartovali.
Do gigaobrovské garáže bychom nacpali 1M C1 a milion řidičů.
Kteří by se zadusili dříve?
Do gigaobrovské garáže bychom nacpali 1M C1 a milion řidičů.
Kteří by se zadusili dříve?
Ale najprv mi ty odpovedz na to, čo som sa pýtal ja.
Můžeš tisickrát říkat, že jsem to já kdo se pos*al, ale dokud ti budou kolem zadku lítat mouchy, tak ti nikdo nuvěří.. ;-\
Být tebou tak radši už mlčím, než tady budeš všem jen pro srandu.. Něco třeba jako že já neříkám Alonsovi, že zajíždí trapně špatné časy...
Už jen argumentace nadávkami, vetšinou nevypovídá o valné inteligenci...
Navíc mám pocit, že se ti tvou myšlenku nepodařilo napsat. Měj se a předvším nedělej ostudu sám sobě :no:
Být tebou tak radši už mlčím, než tady budeš všem jen pro srandu.. Něco třeba jako že já neříkám Alonsovi, že zajíždí trapně špatné časy...
Už jen argumentace nadávkami, vetšinou nevypovídá o valné inteligenci...
Navíc mám pocit, že se ti tvou myšlenku nepodařilo napsat. Měj se a předvším nedělej ostudu sám sobě :no:
24 ročný muž a nevidí moju argumentáciu, iba nadávku. Tup je tup.
Promiň, vysvětlovat něco tříletému dítěti má smysl... Tobě ne...
Pokud vím, uvedl jsi jeden absurdní argument, který jsi navíc ani nedokázal zformulovat..
Pokud vím, uvedl jsi jeden absurdní argument, který jsi navíc ani nedokázal zformulovat..
á som iba napísal, že V6 nie sú menej ekoloigcké ako C1 a ďalšie takéto autá. Aby tu dutá hlava plná hojaako ty pochopila: Aj keď jedna C1 má omnhoo menej emisii ako Ferrari, je ich toľko oproti všetkým Porsche ďalším takýmto autám. Keď to bude už len v pomerre 1:10. Porsche ich je 1, Citreonov 10. Takže: 3.1=3. Ale 10.1=10. Výsledok? C1 a ďalšie tieto autá sú menej ekologické. Tá 10 a 3 hovorí o počte aut. Ak si aj tak myslíš, že malé autá sú v konečnom dôsledku viac ekologické ako V6, tak potom platí: KTO JE TUPEC, JE TUPEC.
Víš co je Kajfiku nejhorší ? Že páni politici jdou opět cestou "nejmenšího odporu".
Je hrozně jednoduché "skřípnot" (resp. "omezit") běžné motoristy, nebo automobilky. Hádej, kdo zaplatí ty náklady na vývoj a "úspory".
A kdyby to celé byla opravdu ta nejefektivnější, nebo alespoň efektivní cesta pro zelené ovzduší, tak s tím problém opravdu nemám, ale podíl znečištění ovzduší osobními automobily není nijak zásadní v porovnání např. s leteckou dopravou a průmyslem. Jako efektivní a ekologický krok pro čistčí metropole považuji např. německý model s eko-známkami na auto.
Je mi jasné, že se někde začít musí, ale tenhle způsob se mi opravdu nelíbí.
Je hrozně jednoduché "skřípnot" (resp. "omezit") běžné motoristy, nebo automobilky. Hádej, kdo zaplatí ty náklady na vývoj a "úspory".
A kdyby to celé byla opravdu ta nejefektivnější, nebo alespoň efektivní cesta pro zelené ovzduší, tak s tím problém opravdu nemám, ale podíl znečištění ovzduší osobními automobily není nijak zásadní v porovnání např. s leteckou dopravou a průmyslem. Jako efektivní a ekologický krok pro čistčí metropole považuji např. německý model s eko-známkami na auto.
Je mi jasné, že se někde začít musí, ale tenhle způsob se mi opravdu nelíbí.
No oproti "507--" alespoň diskuze na úrovni.
Co k tomu říct, než že je to tak. Všechno jde kupředu ať se nám to líbí nebo ne. Žádná s firem charitu nedělá a vývoj vždy zaplatí kupující.
Asi je to o posouzení čísel. Mohu jen doufat, že zcela nesmyslné to není a že snižování emisí u automobilů bude mít postřehnutelný dopad. Jinak emisni normy jsou a budou i pro průmysl, úkolem je to aby se jimi řídily i ostatní země/kontinenty.
Máš ale rozhodně pravdu, že snížení emisí u aut je průchodnější než u letadel. Tam to zřejmě vypadá, že je na rozhodnutí "zeleného" pasažéra jestli zaplatí příspěvek na kompenzaci škodlivin a nakolik to funguje, je otázkou.
Politik nemůže být nikdy odborník a řekl bych, že rozhoduje až o problémech řádně přežehlených výzkumy, studiemi a analýzami.. Asi dostali čísla, že timto nařízením budou klesat emise takovým tempem a buď se jim to líbilo nebo ne.
Ideální to asi není ale já říkám, že emise jsou (se mi zdají +-) spravedlivé pro všechny auta a majitelé Ferrari ještě mohou být rádi, že se nepřepočítávají na počet sedadel ale jen na auto...
Dalším faktem je, že např. na I.P. Pavlova je "nedýchatelno" zejména díky autům. A věřím, že kdyby všechna měla poloviční emise, bylo by to lepší...
Je to tlak na automobilky směrem k novým technologiím, ačkoliv je jasné že časy na okruzích to rozhodně nezkrátí...
Co k tomu říct, než že je to tak. Všechno jde kupředu ať se nám to líbí nebo ne. Žádná s firem charitu nedělá a vývoj vždy zaplatí kupující.
Asi je to o posouzení čísel. Mohu jen doufat, že zcela nesmyslné to není a že snižování emisí u automobilů bude mít postřehnutelný dopad. Jinak emisni normy jsou a budou i pro průmysl, úkolem je to aby se jimi řídily i ostatní země/kontinenty.
Máš ale rozhodně pravdu, že snížení emisí u aut je průchodnější než u letadel. Tam to zřejmě vypadá, že je na rozhodnutí "zeleného" pasažéra jestli zaplatí příspěvek na kompenzaci škodlivin a nakolik to funguje, je otázkou.
Politik nemůže být nikdy odborník a řekl bych, že rozhoduje až o problémech řádně přežehlených výzkumy, studiemi a analýzami.. Asi dostali čísla, že timto nařízením budou klesat emise takovým tempem a buď se jim to líbilo nebo ne.
Ideální to asi není ale já říkám, že emise jsou (se mi zdají +-) spravedlivé pro všechny auta a majitelé Ferrari ještě mohou být rádi, že se nepřepočítávají na počet sedadel ale jen na auto...
Dalším faktem je, že např. na I.P. Pavlova je "nedýchatelno" zejména díky autům. A věřím, že kdyby všechna měla poloviční emise, bylo by to lepší...
Je to tlak na automobilky směrem k novým technologiím, ačkoliv je jasné že časy na okruzích to rozhodně nezkrátí...
Mě u tohohle zeleného "šílenství" ve vztahu ke sportovním značkám (automobilům) trochu vadí i to, že "nejde" postavit na stejnou úroveň supersport a "běžný" spotřební vůz už jen z charakteru používání.
Docela by mě zajímalo (samozřejmě utopicky nesmyslné) porovnání průměrně ročně najetých km dejme tomu u F430 a třeba Oct. II a pak to přepočítat na spotřebu, emise atd... Při počtu prodaných supersportů a "běžné" produkce mi to opět přijde jako kapka v moři.
Bohužel, když už by měla platit pravidla, tak pro všechny stejná. Nějak si neumim představit, jak by se sledovalo, kolik kdo s jakym autem najel km a dle emisí platit anti-eko daň.
P.S. A ta I.P. Pavlova ? Jak jsem již psal výše viz. německý model.
Docela by mě zajímalo (samozřejmě utopicky nesmyslné) porovnání průměrně ročně najetých km dejme tomu u F430 a třeba Oct. II a pak to přepočítat na spotřebu, emise atd... Při počtu prodaných supersportů a "běžné" produkce mi to opět přijde jako kapka v moři.
Bohužel, když už by měla platit pravidla, tak pro všechny stejná. Nějak si neumim představit, jak by se sledovalo, kolik kdo s jakym autem najel km a dle emisí platit anti-eko daň.
P.S. A ta I.P. Pavlova ? Jak jsem již psal výše viz. německý model.
Marko, prečo sa automobilky nechceli súdiť za tie emisie?
Musis pockat, marko zrovna s timto dotazem obvolava vsechny zainteresovane ze vsech "poskozenych" automobilek...
Dotaz za milion toto.... >😁 >😁 >😁
Duvod je dost podobny tomu proc se nesoudis, kdyz ti ze dne na den v obchode podrazi rohliky... Soudit se muzes, jde o to, jake trumfy mas v ruce...
Dotaz za milion toto.... >😁 >😁 >😁
Duvod je dost podobny tomu proc se nesoudis, kdyz ti ze dne na den v obchode podrazi rohliky... Soudit se muzes, jde o to, jake trumfy mas v ruce...
Tak tretlíkovi ako ty poviem len jedno. Tu ide o miliardy. Nie miliony. Ani stvoky milionov. Miliardy. MILIARDY.
Nechci pobuřovat, ale jek už jsem výše naznačil, mohlo být i hůř...
Například kdyby se emise nevztahovaly jen na auto ale i na počet cestujících (resp. sedadel). Je evidentní, že auto pro pět je zelenější, než auto pro dva se stejnými emisemi... To by se teprve u Ferrari divili... 😐
Například kdyby se emise nevztahovaly jen na auto ale i na počet cestujících (resp. sedadel). Je evidentní, že auto pro pět je zelenější, než auto pro dva se stejnými emisemi... To by se teprve u Ferrari divili... 😐
Tak by proste do Ferrari doplnili dve skladacie sedačky. Síce by sa tam vošla max. desiata, ale auto by bolo 4-miestne. >😁
Beztak sa aj v 5-miestnom aute najčastejšie vozí jeden-dvaja ľudia, takže týmto štýlom počítať by to asi nešlo.
Skôr si myslím, že emisné limity pre takéto vozy by povedzme do určitého počtu vyrobených kusov ročne mali byť voľnejšie - a premietnuté napríklad nejakou ekologickou daňou v cene auta.
Opačný extrém, totiž opierať savýhradne o úžitkovosť a využiteľnosť auta by mohol znamenať koniec mnohých výrobcov športiakov, áut pre voľný čas, aj úpravcov. Auto by zostalo len úžitkovým predmetom a to by bola škoda.
Beztak sa aj v 5-miestnom aute najčastejšie vozí jeden-dvaja ľudia, takže týmto štýlom počítať by to asi nešlo.
Skôr si myslím, že emisné limity pre takéto vozy by povedzme do určitého počtu vyrobených kusov ročne mali byť voľnejšie - a premietnuté napríklad nejakou ekologickou daňou v cene auta.
Opačný extrém, totiž opierať savýhradne o úžitkovosť a využiteľnosť auta by mohol znamenať koniec mnohých výrobcov športiakov, áut pre voľný čas, aj úpravcov. Auto by zostalo len úžitkovým predmetom a to by bola škoda.
"Logika hovorí, že ani veľké množstvo malých aut neprekoná v emisiách omnoho menší počet šesťvalcových aut"
P.S.😜ozdravujem predsedníctvo Zlateho Vnetilku.
P.S.😜ozdravujem predsedníctvo Zlateho Vnetilku.
Pokud méně ekologické znamená, že šetří životní prostředí, tak ano, protože když nechápeš pojem ekologie, tak je to s Tebou marné. Zlatý prosťáčku >😁
Aha, takže ty máš názor, že tieto malé autá sú aj napriek tomu množstvu ekologickejšie ako V6. Takže až si aj toto bral z wikipédie, tak potom ti doporučím ešte jeden odkaz:
[odkaz]
[odkaz]
Takže tvé řešení je zavést všem šestiválce, pak tedy bude ekologii zadostiučiněno? Dobrý nápad. (K rozluštění této věty použij včerejší učivo - Ironie)
Za odkaz díky, mám rád studenty, kteří se učí napřed a jsou pilní jako ty. Odkaz ti schvaluji jako studijní materiál.
Za odkaz díky, mám rád studenty, kteří se učí napřed a jsou pilní jako ty. Odkaz ti schvaluji jako studijní materiál.
Já som iba napísal, že V6 nie sú menej ekoloigcké ako C1 a ďalšie takéto autá. Aby tu dutá hlava plná hoja ako ty pochopila: Aj keď jedna C1 má omnoho menej emisii ako Ferrari, je ich toľko oproti všetkým Porsche ďalším takýmto autám. Keď to bude už len v pomere 1:10. Porsche ich je 1, Citroenov 10. Takže: 3.1=3. Ale 10.1=10. Výsledok? C1 a ďalšie tieto autá sú menej ekologické. Tá 10 a 3 hovorí o počte aut. Ak si aj tak myslíš, že malé autá sú v konečnom dôsledku viac ekologické ako V6, tak potom platí: KTO JE TUPEC, JE TUPEC.
Ach dítě retardované se špatně vyučuje.
Chápu tvou prvotní myšlenku, ale tu jsi úplně špatně vyjádřil. Vysvětlení máš nahoře.
A pokud chceš jen nadívat, tak to zkoušej, ale moc to už tak žalostné úrovni tvých příspěvků neprospěje.
Chápu tvou prvotní myšlenku, ale tu jsi úplně špatně vyjádřil. Vysvětlení máš nahoře.
A pokud chceš jen nadívat, tak to zkoušej, ale moc to už tak žalostné úrovni tvých příspěvků neprospěje.
Zato ty máš žalostnú úroveň len v hlave. Ak myšlienku, že C1 je vo finále menej ekologická ako V6 za hlúposť, tak potom neviem, kto je dement.
Ty rozpočitáváš celou modelovou řadu dohromady. Ale exhalace se neměří na všechny modely, ale na jedno auto a jednoho řidiče, v praxi vyjádřeno na km.
To je jako bys řekl, že VW Golf je nejrychlejší auto v Evropě, protože když vynásobíš všechny max. rychlosti s počtem prodaných kusů, tak jsou rychlejší než Ferrari.
Stejně by to bylo v úmrtnosti, kdy by byl GOlf asi nejnebezpečnější auto v Evropě.
To je jako bys řekl, že VW Golf je nejrychlejší auto v Evropě, protože když vynásobíš všechny max. rychlosti s počtem prodaných kusů, tak jsou rychlejší než Ferrari.
Stejně by to bylo v úmrtnosti, kdy by byl GOlf asi nejnebezpečnější auto v Evropě.
Hele, ak si myslíš, že ma vytáčaš, tak sa mýliš. Iba ma udivuješ. Uvedom si, že sčítanie všetkých aut v emisiach je normálne, lebo toto je reálny vplyv. Sčítanie rýchlosti je od veci. Ale jedno platí. Kto je tupec, je kto...
Omezit exhalace tím, že lidem zakážeš jezdit s auty s velkými exhalacemi jde. Druhou možností je zakázat jezdit všemi auty. Tak si vyber, která cesta je lepší. Taky bys mohl do školy jezdit na kolečkových botech.
Jeho logika je na úrovni: Lidé jsou obézní, když zakážeme vyrábět šaty velkých velikostí tak lidé už obézní nebudou 😉
Kto je tupec, je tupec.
Aha. Takže si to zoberme. Nejaké Porsche so 300g/km CO2. A C1 so asi 100g/km CO2. Po svete chodí viac než milion týchto aut(Aygo, 107-to isté) Porsche 911 tejto generácie o roku 2004 maximálne 150 000. Takže: 1 000 000x100 čo je 100 000 000 je podľa Ronaulta menej ako 300x150 000 čo je 45 000 000. Hmm, vysokoškolák čo nevie jednoduchú matematiku?
Tvůj výpočet je blbost. Řidič Porsche ujede 100 km, čímž vytvoří dle tvých hodnot 30 000 g CO2.
Řidič C1 ujede 100 km, čímž vytvoří 10 000 g CO2.
Chápeš, že tvůj výpočet je kravina?
Řidič C1 ujede 100 km, čímž vytvoří 10 000 g CO2.
Chápeš, že tvůj výpočet je kravina?
Nie. Neachápem. Furt je to tak jak hovorím: 10 000x 1 000 000 aut je 10 000 000 000, ale 30 000x 150 000 je furt len 4 500 000 000. :-!
biolit plus zabije při vypuštění 300g obsahu jednoho švába. Biolit ultra zabije při vypuštění 100g také jednoho švába. Který biolit ušetří mou kapsu? :-!
A obaja stoja toľko isto? >😁 >😁
Porsche a C1 stojí stejně? Ty dneska perlíš >😁
Nie, to sa pýtam. Nejde o tvoju peňaženku. Ide o vplyv na životné prostredie. A v tom je úspornejší Ultra.
Teraz mi povieš, že C1 je ekologickejšie, ty si tupec, bože.
Teraz mi povieš, že C1 je ekologickejšie, ty si tupec, bože.
Bůh je tupec? To se mu líbit nebude, nejspíš na Tebe sešle nějakou morovou ránu. I když Tebe evidentně už potrestal dostatečně a nás teď trestá Tvou existencí.
Ale k věci.
Vysvětli nám jak chceš snížit exhalace ty. Velkým autům dovolit velké a malým malé. Fajn. Ale nic se nesnížilo, Evropané stále jezdí po městech velkými vozy. Co teď?
Ale k věci.
Vysvětli nám jak chceš snížit exhalace ty. Velkým autům dovolit velké a malým malé. Fajn. Ale nic se nesnížilo, Evropané stále jezdí po městech velkými vozy. Co teď?
Chceš ľudom kázať v čom budú jazdiť? Chceš ich sankciovať ľudí za to, že si vyberú to čo sa im páči.
Já? Ani ne, ale EU ano, má k tomu pochopitelné důvody. Ekologie a z velké části je Evropa až moc závislá na ropě a zemním plynu. Příští zimu vám na SK plyn nepošlem, to pak pochopíš EU >😁
Aha, tých 3000 Ferrari/rok odčerpá viac ropy ako tie miliony malých aut?
A čo chceš, aby v čom jazdili bývalý majitelia Ayga? V Twingách? >😁
A čo chceš, aby v čom jazdili bývalý majitelia Ayga? V Twingách? >😁
Majitelé Ayga ať jezdí v Aygu. Ferrari ale nebylo cílem restrikcí EU, to se svezlo. Cílem byly daleko běžnější auta jako třeba Passat, Laguna (jo i Renault, ať máš radost), či větší v EU běžná auta jako A6 či SUV.
pro inteligentnější😒br />
peněženka = životní prostředí
plus = porsche
ultra = C1
Porsche nikdy nebude ekologičtější než C1 ani v globále neb nikdy neodveze tolik lidí jako ona C1.
Pro prudce inteligentní - je to volba mezi dvěma zly, kdy C1 je to menší zlo, než kdyby měli všichni doma šestiválec (byť by to bylo krásné)
plus = porsche
ultra = C1
Porsche nikdy nebude ekologičtější než C1 ani v globále neb nikdy neodveze tolik lidí jako ona C1.
Pro prudce inteligentní - je to volba mezi dvěma zly, kdy C1 je to menší zlo, než kdyby měli všichni doma šestiválec (byť by to bylo krásné)
A prečo by nebol v globále, keď ho je menej. Čo hovoríš na toto?
Takže si to zoberme. Nejaké Porsche so 300g/km CO2. A C1 so asi 100g/km CO2. Po svete chodí viac než milion týchto aut(Aygo, 107-to isté) Porsche 911 tejto generácie o roku 2004 maximálne 150 000. Takže: 1 000 000x100 čo je 100 000 000 je podľa teba menej ako 300x150 000 čo je 45 000 000.
45 000 000(PORSCHE) je viac ako 100 000 000(CITROEN)
Takže si to zoberme. Nejaké Porsche so 300g/km CO2. A C1 so asi 100g/km CO2. Po svete chodí viac než milion týchto aut(Aygo, 107-to isté) Porsche 911 tejto generácie o roku 2004 maximálne 150 000. Takže: 1 000 000x100 čo je 100 000 000 je podľa teba menej ako 300x150 000 čo je 45 000 000.
45 000 000(PORSCHE) je viac ako 100 000 000(CITROEN)
Tatrováku, je to marné, zasekl se. Teď začne pořvávat "Prečo?" >😁
A nie je to tak ako píšem?
Není. Máš to tu napsáno asi 100x
Celá ta Evropa s stovkami milionů obyvatel, celý Evropský parlament, který si zvolili Evropané, je vlastně naprosto hloupý proti Tobě. >😁 Vlastně by z Tebe měli udělat vůdce, ne? Jmenovali bychom se Kocourkovská unie >😁
Celá ta Evropa s stovkami milionů obyvatel, celý Evropský parlament, který si zvolili Evropané, je vlastně naprosto hloupý proti Tobě. >😁 Vlastně by z Tebe měli udělat vůdce, ne? Jmenovali bychom se Kocourkovská unie >😁
Tak ako je to s tým č som písal😒br />
Takže si to zoberme. Nejaké Porsche so 300g/km CO2. A C1 so asi 100g/km CO2. Po svete chodí viac než milion týchto aut(Aygo, 107-to isté) Porsche 911 tejto generácie o roku 2004 maximálne 150 000. Takže: 1 000 000x100 čo je 100 000 000 je podľa teba menej ako 300x150 000 čo je 45 000 000.
45 000 000(PORSCHE) je viac ako 100 000 000(CITROEN)
45 000 000(PORSCHE) je viac ako 100 000 000(CITROEN)
Přepočti na km a počty přepravených osob.
Aha. Už odbiehaš. Predtým žiadny prepočty na osoby. Ak mám pravdu, už to pozmeníš.
Tak dobrá. Přepočti na jedno auto a jeden km, když ti osoby tak strašně vadí, i když jsou statisticky významní.
Vy ste e😜erti....
Spočítajte spotrebu jedného boenigu alebo airbusu ročne, k tomu spotrebu jednej kontajnerovej lode prevážajúcej autosúčiastky cez pol zemegule a zistíte, že to vaše hranie sa na gramy je úplne smiešne... :-!
Spočítajte spotrebu jedného boenigu alebo airbusu ročne, k tomu spotrebu jednej kontajnerovej lode prevážajúcej autosúčiastky cez pol zemegule a zistíte, že to vaše hranie sa na gramy je úplne smiešne... :-!
No to je sice hezké, ale plachetnicový tanker je zatím asi jen budoucnost 😉 Zkus ale místo boingem lidi přepravovat v malých tryskáčích. Jak jsem tady psal, EU cílila na jiné značky než Ferrari či Rolls, taky majitelé těchto značek by neměli mít problém si připlatit. Jsou i lepší způsoby jak omezit emise, to ano.
A prečo by všetci mali lietať po svete ako splašení...nech sedia doma, a obchodujú konferenciou cez internet. Ušetríme hromady paliva, ešte väčšie náklady na dopravu, ušetríme prírodu a nedonesieme odnikiaľ žiadnu svinskú chrípku. Samé pozitíva. >😁
Takže ROnault si myslí, že ak tento príkla😜 300:100 vynásobíme 100 krát, tak nevyjde nám to isté. Tak ako toto je možné. Ty si nemal rovnicu, čo.
Každý Ferrari dokáže přinést tolik radosti a nadšení, že je v jeho případě ničení životního prostředí zanedbatelný.
Čo cením. Nedopovedal si mi totiž na túrovnicu.
Ty tvrdíš, že táto rovnica😒br /> 10-5=35-30
A táto rovnica😒br /> 10-5=35-30/.10
Je niečo iné?
Tak podme na to!
1. ROVNÁ SA
2. ROVNÁ SA
No nič. :-!
Ty tvrdíš, že táto rovnica😒br /> 10-5=35-30
A táto rovnica😒br /> 10-5=35-30/.10
Je niečo iné?
Tak podme na to!
1. ROVNÁ SA
2. ROVNÁ SA
No nič. :-!
Ano, matematiku jsi se naučil v první a druhé třídě dobře.
A teď se vrhni na statistiku. To se ale učí až výše, na střední a důsledněji na VŠ. To ještě nějaký ten pátek potrvá, stejně jako až dostaneš pohled na svět dospělého člověka.
A teď se vrhni na statistiku. To se ale učí až výše, na střední a důsledněji na VŠ. To ještě nějaký ten pátek potrvá, stejně jako až dostaneš pohled na svět dospělého člověka.
Nemáš na to čo povedať? Smutné. Zas som ťa zahnal. Už po koľkýkrát. Si úbožiak. :no: :no:
Kolkykrát? Ne, tys mě nezahnal, ty nechceš chápat názory ostatních a sám se poučit, že se pleteš. Jednou jsi to už dnes dokázal.
Ty sa pletieš. Nevieš ani rovnicu. :no:
No rovnice je fajn, ale umím statistiku. Říká Ti něco třeba chí kvadrát? Ne?
A co třeba logika?
A co třeba logika?
A čo rovnica? >😁 8-s >😒] :no:
Ano, ale ak zavreš do 150 000 Porsche čo je 45 000 000 CO2 a do 1 000 000 čo znamená 100 000 000 CO2, čo bude menej škodlivé?
a dá se z toho odvozovat😒br />
1. Porsche nikdo nechce
2. Porsche je drahé
3. Porsche je ekologické
2. Porsche je drahé
3. Porsche je ekologické
Ne, špatně.
Těch 150 000 Porsche bude mít 150 000 řidičů, kteří ujedou 150 000 km s 45 M g CO2.
1000 000 řidičů C1 udělá 1 000 0000 km a vyprodukují 1 miliardu CO2.
Když to vydělíš kolik g CO2 se vypustí na 1 km, tak řidiči Porsche vyprodukují více CO2.
Těch 150 000 Porsche bude mít 150 000 řidičů, kteří ujedou 150 000 km s 45 M g CO2.
1000 000 řidičů C1 udělá 1 000 0000 km a vyprodukují 1 miliardu CO2.
Když to vydělíš kolik g CO2 se vypustí na 1 km, tak řidiči Porsche vyprodukují více CO2.
Ano, ale ak zavreš do 150 000 Porsche čo je 45 000 000 CO2 a do 1 000 000 čo znamená 100 000 000 CO2, čo bude menej škodlivé?
Čo ti tu nie je nejasné. Vidíš, že nemáš pravdu a len sa hádaš.
Čo ti tu nie je nejasné. Vidíš, že nemáš pravdu a len sa hádaš.
Milion C1 má milion řidičů, 150 000 Porsche má 150 000 řidičů.
No a čo?
Když to nechceš pochopit nebo nemůžeš, tak ze sebe zbytečně blba nedělej.
Škodlivější bude Porsche, protože tvůj model není shodný s realitou.
Prečo by nebol? Veď to auto neškodí len tomu vodičovi, ale hlavne ovzdušiu. A to je len jedno. le chceš povedať, že 150 000 Porsche vypustí emisie d 150 000 ovzduší a 1 000 000 do C1 1 000 000 ovzduší?
Stále vypustí 150 000 Porsche do jednoho ovzdušia 45 000 000 g CO2/km a C1 do jednoho ovzdušia 100 000 000 g CO2/km.
Prečo by nebol? Veď to auto neškodí len tomu vodičovi, ale hlavne ovzdušiu. A to je len jedno. le chceš povedať, že 150 000 Porsche vypustí emisie d 150 000 ovzduší a 1 000 000 do C1 1 000 000 ovzduší?
Stále vypustí 150 000 Porsche do jednoho ovzdušia 45 000 000 g CO2/km a C1 do jednoho ovzdušia 100 000 000 g CO2/km.
Už jsem ti to tu psal několikrát. Navíc Porsche svým Cayenne je modelový důvod pro zavedení tohodle poplatku.
Vše tady máš několikrát napsáno, ode mne, tatrováka... vyber si. Pokud jsi to dosud nepochopil, tak dále s Tebou čas ztrácet nebudu. Diskuze s Tebou nekončí pochopením, ale tím, že tě rodiče nebo v tvém případě zdravotní sestřička na psychiatrii pošle spát.
Vše tady máš několikrát napsáno, ode mne, tatrováka... vyber si. Pokud jsi to dosud nepochopil, tak dále s Tebou čas ztrácet nebudu. Diskuze s Tebou nekončí pochopením, ale tím, že tě rodiče nebo v tvém případě zdravotní sestřička na psychiatrii pošle spát.
Jasné, teoreticky je Porsche omnoho škodlivé viac ako C1.
Ale čo PRAX?Porsche jazdí 150 000. Citreonov milion
100 krát 1 000 000 je 100 000 000
300 krát 150 000 je 45 000 000.
Tak čo je VIAC EKOLOGICKÉ V PRAX-i?
Ale čo PRAX?Porsche jazdí 150 000. Citreonov milion
100 krát 1 000 000 je 100 000 000
300 krát 150 000 je 45 000 000.
Tak čo je VIAC EKOLOGICKÉ V PRAX-i?
Porsche není jediné auto s produkcí CO2 nad 120 g/km. To, že u vás v dolní horní jezdí jen Fabie Combi ještě neznamená, že v Bibione (pro Tebe destinaci milionářů - ještě teď se směju >😁 >😁 >😁 >😁 ) jezdí samé Fabie Combi.
Zas od veci. Skús niečo priamo k tomu napísať.
Přepočti si to na km a počet přepravených osob. Ale to jsem ti už několikrát psal.
A to už načo?
Abys to pochopil, že řidič Porsche znečišťuje ovzduší více než řidič Ayga. Auta bez řidičů jsou statisticky bezvýznamní, protože nejezdí, stojí.
P.S.: Čekám, že odpověď bude Prečo nebo že jsem tupec, na víc se nezmůžeš.
P.S.: Čekám, že odpověď bude Prečo nebo že jsem tupec, na víc se nezmůžeš.
Škodlivější bude Porsche, protože tvůj model není shodný s realitou.
Prečo by nebol? Veď to auto neškodí len tomu vodičovi, ale hlavne ovzdušiu. A to je len jedno. le chceš povedať, že 150 000 Porsche vypustí emisie d 150 000 ovzduší a 1 000 000 do C1 1 000 000 ovzduší?
Stále vypustí 150 000 Porsche do jednoho ovzdušia 45 000 000 g CO2/km a C1 do jednoho ovzdušia 100 000 000 g CO2/km.
Prečo by nebol? Veď to auto neškodí len tomu vodičovi, ale hlavne ovzdušiu. A to je len jedno. le chceš povedať, že 150 000 Porsche vypustí emisie d 150 000 ovzduší a 1 000 000 do C1 1 000 000 ovzduší?
Stále vypustí 150 000 Porsche do jednoho ovzdušia 45 000 000 g CO2/km a C1 do jednoho ovzdušia 100 000 000 g CO2/km.
Už mě otravuje pořád číst, jak se po sté opakuješ. Každý (i Ronault) chápe, co se tu snažíš říct. Tvůj argument má ale jenom část pravdy a ty si asi myslíš, že čím víckrát to napíšeš, tím víc to bude pravda. Tvůj argument je něco jako kdybys řekl, že většina vrahů jsou muži a proto by vražedkyně měly mít mírnější postihy.
Přestaň to tu prosím tapetovat. Děkuji.
Přestaň to tu prosím tapetovat. Děkuji.
Úplne od veci. Vraha treba potrestať exemplárne, nemôžeš ich sčítať. Ale uznáš, prečo by mal mať Smart rovnaký emisný limit ako BUGATTI?
[odkaz]
Logika hovorí, že BUGATTI má mať rovnaký emisný limit ako Smart?
Logika hovoří, že Bugatti má spalovací motor jako Smart
Hoši, tady ty vaše výpočty jsou hezké, ale co takhle se zamyslet nad pravou podstatou. Jak je možné, že nějací zelení politici mají tak ohromné slovo a před 15 lety by je za tenhle názor zakopali zaživa do země, zakopali by je motoristi a vyznavači pravých aut za to, že vymýšlí takové hovadiny. Proč má zelený politik nárok brát nám skutečná auta, kterým když nakopneš motor rozbuší se ti srdce, máš strach si do něj sednout protože rídit ho umí jen ti nejlepší řidiči. řazení je tuhé, spojka klade odpor a motor buble a otáčky šplhají do červeného pole, okolí vozu je čuch spáleného benzínu... copak už tohle nikdo nechce?