Ekonomika
Akoby to riadili odchovanci nášho Mečiara. Ten tiež tu dal firmy rôznych špinám, tie vycucali peniaze a spoločnosť skrachovala. Čo sa týka Roveru, ten dostal balíček na záchranu, ktorý mal vydržať tuším na niekoľko mesiacov, ale po rokovaniach s Číňanmi, ktorý ich nechceli, peniaze záhadne vystačili iba na týždeň. A ešte zaujímavejšie je, že Číňania Rover chceli až po jeho krachu.
Co je zajímavé na tom, že ho chtěli po krachu? Před krachem by museli převzít komplet všechny dluhy, to by chtěl jen blázen.
Angličani zase chtějí vyšetřovat něco, co je jasné. Prostě Rover vyráběl tragická auta, totálně jim ujel vlak automobilového průmyslu. Britové se často smějou Němcům jak dělají auta., ale Němci prodávají a o to tu jde.
Angličani zase chtějí vyšetřovat něco, co je jasné. Prostě Rover vyráběl tragická auta, totálně jim ujel vlak automobilového průmyslu. Britové se často smějou Němcům jak dělají auta., ale Němci prodávají a o to tu jde.
Kdo ví...
Prostě klasický scénář,než poslední zhasne >😒] ...
[odkaz]
[odkaz]
nebo jinak
[odkaz]
Ostatně výše zmíněný seriál je v tomto geniální >😁 ...
Jo a 75-ka byl krásný vůz :yes: ...
Problém bude asi v tom, že Británie je strašně drahou zemí a buď zde fungují montovny (Toyota, Honda, Nissan) nebo superdrahá auta (RR, Jaguar).
Myslím, že ta komise nezjistí nic, nebo dojde k jednomu poměrně jednoduchému závěru - že Rover nebyl na jedné straně konkurenceschopný a na druhou stranu prostředí a okolnosti znemožňovaly provést efektivní revitalitalizaci. Těch okolností může být celá řada, ale zcela určitě se jednalo o technické zaostávání a slabý vývoj (pro britský průmysl dost charakteristický jev...), drahá pracovní síla.
Známí (neautorizovaný servis) opravovali před několika lety 75ku Rovera. Jednalo se o lehkou bouračku a když si chtěli koupit plechy, zjistili, že na ně budou čekat půl roku, kdy je fabrika pojede. Takže jim auto stálo na dvoře půl roku, než ho dali dohromady. To se to pak těžko konkuruje.....
[odkaz]