Zajímá vás 100kW BMW 116i? Tak to bychom si dovolili poradit - nekupujte ho. Pořiďte verzi 114i a kupte si úpravu na 110 kW od Hartge. Budete mít 10 kW a 25 Nm k dobru a ještě ušetříte.
To sice jo, ale kolik majitelu s tim nalita 100tis km a jeste si to bude nechavat dostatecne dlouhej cas aby si ten cip uzilo?
To ze se pak vsechny oturbene motory budou chipovat u druhych a dalsich majitelu jak se to ted deje s dieslama je jasne... ale tam po hartge uz asi nikdo nesahne, vzdyt Lojza odvedle z garaze to cipnout umi taky >:-[]
v BMW servise stratíš záruku tak či tak. a druhá vec - abý som ušetril 17.000 Kč, spravím si chiptunning v Nemecku? keď si pripočítam náklady ako PHM a pod., ušetrím 15.000 Kč a stratím záruku. a to sa oplatí!
Moje chyba, děkuju za opravu. Ano ACS dává vlastní záruku. Ale 60 000km(nebo 2 roky) je pro řadu M, pro normální řady BMW je to 100 000km nebo 2 roky, takže by se dalo říct, že o plnohodnotou dobu/km záruku BMW nepřijdeš :-)
Rozdíl mezi Hartgem a čiperem z parkoviště u Tesca je v tom, že Hartgeho SW úpravy nijak neovliňují tovární diagnostiku a naopak zásah bmw servisu do ŘJ auta neovlivní úpravu Hartge. Jak je toho dosaženo nevím, zato vím, že to funguje, znám i konkrétní auta upravená Hartge prakticky od novoty a záruka ze strany bmw při pravidelných servisech nijak nezpochybněna. ;-)
Krom uplne zvlast cipu/odpojitelne jednotky me nenapada jak jinak to vyresit, na druhou stranu si nejsem jisty jestli by kluci v BMW byli radi kdyby tu krabicku pod kapotou nasli az by nastal nejaky problem s turbem, chlazenim nebo tak. Reseni je krabicku vyjmout pred kazdou navstevou servisu, coz asi nebude problem, ale ideal to taky neni.
Nebo snad mas potvrzeno ze nejake konkretni auto v autorizaku BMW i s nalezenou krabickou od Hartge nemelo problem s uplatnenim zaruky (pokud ano tak tim lip).
Jinak Hartge, to je pro me hlavne H50 v generaci E46 (V10 v E90 uz se neparoval s manualem myslim), V8, 500Nm :yes:
Tam žádná extra krabička není, hartge mění data v origo ŘJ, tedy tak to aspoň je u benz. aut. A potvrzeno mám, že takto upravené ŘJ nehlásí na diagnostice žádný problém, resp. ve sledovaných parametrech žádné odchylky od origo nastavení. Jak se to dělá se mě neptej, dvě konkrétní auta hartgem upravená a jezdící do bmw značkového servisu znám, žádný problém neměla, o záruku majitelé nepřišli.
Tak tak, dodáváme nejen pro Hartge plastové díly jako nárazníky, spoilery atd. , takže tu firmu dobře znám. Kdo neviděl osobně takovéhle firmy, neumí si to představit. To fak není garážtuning, je to o stovkách tisíc EUR investovaných do vývoje modelů, forem, propagace a schválení TüV. A znám i projekty, kdy se to opravdu nevrátilo a musel to být pořádný mínus !
Treba si uvedomit, ze Hartge je na trhu uz nieco cez 40 rokov a tunia vyhradne BMW. Vsetko ma ju otestovane a ich pridavna riadiaca jednotka dokaze zvisovat vikon u dieslu u benzine ju tam nedavaju, lebo ma mali az ziadny efekt. Na vsetko je zaruka tak kludne tam mozete dat aj nove auto.