Videa
sir
0
hlavně je to startovaci motor v Mondeu.....muzes si vzdy vybrat neco jineho 😄 1,6 EB 2,0 EB a nebo naftu
Přejít do diskuze
No nevím podle mě právě turbo dělá z benzínových auto něco pohodlně použitelného. Není třeba točit motor 4-5000, aby to trcohu jelo. A z mojí zkušenosti spojuje výhodu nízké spotřeby + když chci tak to jede...
A jel jsi s trojhrnkem?
Hodně lidí to odsuzuje. A všechny, co znam a svezli se tak byli prekvapeni, jak se motor chova...
Ikdyž sám bych teď šel taky do 1,6 Ecoboost 110kw to je důstojný motor😊
Hodně lidí to odsuzuje. A všechny, co znam a svezli se tak byli prekvapeni, jak se motor chova...
Ikdyž sám bych teď šel taky do 1,6 Ecoboost 110kw to je důstojný motor😊
Fordy mě nechávali vždy chladným, ale poslední dobou tvary karoserie vypadají velice hezky a myslím že FORD míří dobrým směrem, ale to je asi tak vše když vidím tříválec, tak bych to auto nechtěl snad ani zadarmo. Děkuji ale o tříválce a maloobsahové motory pod 1.6 do budoucnosti nechci doma vidět. To raději budu doufat, že než abych byl nucený si koupit motor do sekačky, tak budou auta s elektromotorem za běžnou cenu.
no nedavno tu mali clanok o tom ako superb a fabia vyzeraju ako bentley... co asi nebola moc vyhra. >😒]
u focuse s tím souhlasím, u Mondea/Fusionu ne, ten má výraz nezaměnitelný, pro mě pozitivní, to že se odvolává na Aston podle mě problém není, zcela originální už dnes není nikdo.
Souhlas, taky se mi to zda zbytecne tezkopadne, predek hrozne robustni i z boku. Za me nic moc.
Nechápu, co řešíte? Všichni se kopírují navzájem přebírájí inspiraci, atd.
A tohle nové Monde👋Fusion pro mě vypadá skvěle. Je nechápu, že do Evropy se má dostat snad za dva roky...
8-s
A tohle nové Monde👋Fusion pro mě vypadá skvěle. Je nechápu, že do Evropy se má dostat snad za dva roky...
8-s
No ale co si budeme povídat - kdyby to na předku místo modrého oválu mělo logo BYD nebo Great Wall, tak byste tu o hnusném plagiátu psali všichni.
mě se ten vliv designu astonu líbí, chápu, že vyznavačům nejmenovaného koncernu se vzhledem nezavděčí, jako ostatně jakákoliv jiná automobilka.
Ford vlastnil Aston mezi lety 1994 - 2007, takze stal u zrodu designu Astona jaky je dnes. Vubec bych se nedivil, kdyby za tim designem stal nekdo primo z Fordu a ted proste jen pouzivaji vlastni designove prvky na svych autech pro bezne lidi.