Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Suzuki v Americe končí s prodejem osobních aut

18 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
na chvostu nejen v prodejích, ale i v tabulkách spolehlivosti a oblíbenosti.

No ale je to těžká rána, protože před ním bývalo Vw, tak aby ten nebyli soudruzi z Vlkohradu poslední >😁 >😁 >😁
jossalito
He he he, ho ho ho, hi hi hi. 8-s

Než spolehlivostí narazí na hubu VW, tak nejdřív půjde tvůj beznadějně poslední Chrysler, následovaný Dodgem, Jeepem, RAMem a Jaguarem.
VW je dokonce před Infinity.

He he, ho ho, hi hi. :-!
Avatar - Anonym
Anonym
EHMMM [odkaz]

A Jaguar je druhý, to si ale hoooodně slušně přestřelil

https😐/pictures.dealer.com/j/jdpower/… >😁
jossalito
Opět nevíš, o čem píšeš.

[odkaz]

He he, ho ho, hi hi. :-!
Avatar - Anonym
Anonym
to je počet problémů na 100 vozidel, kde se počítaj kraviny typu prasklá žárovka a ani tam VW nezáří...

To co jsem postoval já je studie Kvalita dle značek.
jossalito
Tys předně psal o spolehlivosti a na tu jsem regaoval.

V tabulce máš napsaný, že Chrysler a jeho koncernové značky jsou spolehlivostně podprůměrné a na chvostu. Kvalita, jako pojem, je něco úplně jiného, čemu ty osobně vůbec nerozumíš. :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Počáteční kvalita je jak je vozidlo kvalitní když vejde z továrny jako funglovka.

Já měl 3 chrysery a žádný zásadní problémy mimo spotřebák a nějaký netěsnosti sem nikdy neřešil.
Takže asi tak.
jossalito
Jo, takže si akorát potvrdil, že vůbec nevíš o čem točíš.

Uzavřeme to tak, že Chrysler + jeho koncernový značky jsou co do spolehlivosti bezkonkurenční *** a tím to hasne. :-!
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁

I kdyby to tak bylo ta co já s tím?
To napiš Wolffovi, Chrysler vlastní fiat takže to at si řeší pan Serjoža Makaron.
jossalito
Jo, jde vidět, že kam šlápnou Italové, tam sto let tráva neroste.

Nejspíš začli kafrat konstruktérům do práce a výsledek je takový, že je na tom Chrysler Group stejně, jako Fiat Group v Evropě.
Avatar - Anonym
Anonym
On by nejdřív nesměl Mercedes AG snížit stav lidí dohlížejících na kvalitu výroby do roku 1998 na třetinu.
Ale pan Zetsche halt potřeboval papírově snížit náklady no.

Tomu se říká šetřit na nesprávným místě.
Avatar - King
King
>😁 >😁 >😁 >😁 Příznivce značky, která se objevuje ve statistikách J.D. Power na 4. a 7. místě od konce se do krve hádá s příznivcem značky, které patří 1. a 10. pozice od konce. Tak to je velký. >😁 :yes:
jossalito
Asi jsi to nějak nepobral, že? :-!
Avatar - King
King
Přesně tak, diskuzní cancy na ACZ nepobírám už dlouho. 😄
jossalito
Odkazy jen popisují realitu, hlavičko. :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes: >😁

predbehol si ma 😉
Avatar - Bristol
Bristol
no popravdě se ani moc nedivím, nemá zrovna moc vozů které by se trefovali do vkusu US customers, a kizashi s vitarou to moc nevytrhnou...
Avatar - Aladeen
Aladeen
Od začiatku mi bolo jasné že sa Suzuki v USA neuchytí , Amíci preferujú veľké koráby s dĺžkou 5 metrov a o malé auta od Suzuki proste nie je záujem ;-\