Ekonomika
jossalito
0
Odkazy jen popisují realitu, hlavičko. :-!
Přejít do diskuze
King
>😁 >😁 >😁 >😁 Příznivce značky, která se objevuje ve statistikách J.D. Power na 4. a 7. místě od konce se do krve hádá s příznivcem značky, které patří 1. a 10. pozice od konce. Tak to je velký. >😁 :yes:
Anonym
On by nejdřív nesměl Mercedes AG snížit stav lidí dohlížejících na kvalitu výroby do roku 1998 na třetinu.
Ale pan Zetsche halt potřeboval papírově snížit náklady no.
Tomu se říká šetřit na nesprávným místě.
Ale pan Zetsche halt potřeboval papírově snížit náklady no.
Tomu se říká šetřit na nesprávným místě.
Aladeen
Od začiatku mi bolo jasné že sa Suzuki v USA neuchytí , Amíci preferujú veľké koráby s dĺžkou 5 metrov a o malé auta od Suzuki proste nie je záujem ;-\
jossalito
Jo, jde vidět, že kam šlápnou Italové, tam sto let tráva neroste.
Nejspíš začli kafrat konstruktérům do práce a výsledek je takový, že je na tom Chrysler Group stejně, jako Fiat Group v Evropě.
Nejspíš začli kafrat konstruktérům do práce a výsledek je takový, že je na tom Chrysler Group stejně, jako Fiat Group v Evropě.
Anonym
>😁 >😁 >😁
I kdyby to tak bylo ta co já s tím?
To napiš Wolffovi, Chrysler vlastní fiat takže to at si řeší pan Serjoža Makaron.
I kdyby to tak bylo ta co já s tím?
To napiš Wolffovi, Chrysler vlastní fiat takže to at si řeší pan Serjoža Makaron.
jossalito
Jo, takže si akorát potvrdil, že vůbec nevíš o čem točíš.
Uzavřeme to tak, že Chrysler + jeho koncernový značky jsou co do spolehlivosti bezkonkurenční *** a tím to hasne. :-!
Uzavřeme to tak, že Chrysler + jeho koncernový značky jsou co do spolehlivosti bezkonkurenční *** a tím to hasne. :-!
Anonym
Počáteční kvalita je jak je vozidlo kvalitní když vejde z továrny jako funglovka.
Já měl 3 chrysery a žádný zásadní problémy mimo spotřebák a nějaký netěsnosti sem nikdy neřešil.
Takže asi tak.
Já měl 3 chrysery a žádný zásadní problémy mimo spotřebák a nějaký netěsnosti sem nikdy neřešil.
Takže asi tak.
jossalito
Tys předně psal o spolehlivosti a na tu jsem regaoval.
V tabulce máš napsaný, že Chrysler a jeho koncernové značky jsou spolehlivostně podprůměrné a na chvostu. Kvalita, jako pojem, je něco úplně jiného, čemu ty osobně vůbec nerozumíš. :-!
V tabulce máš napsaný, že Chrysler a jeho koncernové značky jsou spolehlivostně podprůměrné a na chvostu. Kvalita, jako pojem, je něco úplně jiného, čemu ty osobně vůbec nerozumíš. :-!
Bristol
no popravdě se ani moc nedivím, nemá zrovna moc vozů které by se trefovali do vkusu US customers, a kizashi s vitarou to moc nevytrhnou...
Anonym
to je počet problémů na 100 vozidel, kde se počítaj kraviny typu prasklá žárovka a ani tam VW nezáří...
To co jsem postoval já je studie Kvalita dle značek.
To co jsem postoval já je studie Kvalita dle značek.
Anonym
EHMMM [odkaz]
A Jaguar je druhý, to si ale hoooodně slušně přestřelil
https😐/pictures.dealer.com/j/jdpower/… >😁
A Jaguar je druhý, to si ale hoooodně slušně přestřelil
https😐/pictures.dealer.com/j/jdpower/… >😁
jossalito
He he he, ho ho ho, hi hi hi. 8-s
Než spolehlivostí narazí na hubu VW, tak nejdřív půjde tvůj beznadějně poslední Chrysler, následovaný Dodgem, Jeepem, RAMem a Jaguarem.
VW je dokonce před Infinity.
He he, ho ho, hi hi. :-!
Než spolehlivostí narazí na hubu VW, tak nejdřív půjde tvůj beznadějně poslední Chrysler, následovaný Dodgem, Jeepem, RAMem a Jaguarem.
VW je dokonce před Infinity.
He he, ho ho, hi hi. :-!
Anonym
na chvostu nejen v prodejích, ale i v tabulkách spolehlivosti a oblíbenosti.
No ale je to těžká rána, protože před ním bývalo Vw, tak aby ten nebyli soudruzi z Vlkohradu poslední >😁 >😁 >😁
No ale je to těžká rána, protože před ním bývalo Vw, tak aby ten nebyli soudruzi z Vlkohradu poslední >😁 >😁 >😁