Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
taka ostra cervena ako ma ferrari.... tieto zlte fiaty mi nepripadaju vobec v style F1... skor vyzeraju ako auta na rozvoz pizze 8-s co su v podstate aj tak ale aspon by to cervenou farbou zakryli 😉
Zkus se pro začátek podívat třeba na brazilskou vlajku, jaké má barvy... Massa není jediným brazilským jezdcem v F1.
wolff
Tak mě se to Palio líbí...
Když si vzpomenu co tady prezentoval svého času VW z tamních závodů, tak tohle si v Evropě i umím představit. Pěkný... I v té žluté...
V červené se Sporting samozřejmě dělá taky, ale ne v této edici...
Když si vzpomenu co tady prezentoval svého času VW z tamních závodů, tak tohle si v Evropě i umím představit. Pěkný... I v té žluté...
V červené se Sporting samozřejmě dělá taky, ale ne v této edici...
Anonym
Barrichello už nejezdí, Senna asi letos dojezdí a tak zbývá z Brazilců jen Massa.
S touhle edicí měli přijít o pár let dřív....
S touhle edicí měli přijít o pár let dřív....
shamal
Je opravdu zábavné, jak se tady řeší barva aut, která se v Evropě a tím méně u nás nikdy nebudou prodávat. Vy co se vám to nelíbí si holt, až si budete v Brazílii kupovat auto koupíte něco jiného, no.
Mě by daleko víc zajímalo, jak je daleko myšlenka prodávat Uno ve Velké Británii, která tady byla při jeho uvedení na trh prezentovaná. Britský trh snese ledacos - prodává se tady stále třeba i takový Proton a většina korejců si prodeje taky vyzkoušela nejdřív v GB než se vrhla přez La Manche....
Mě by daleko víc zajímalo, jak je daleko myšlenka prodávat Uno ve Velké Británii, která tady byla při jeho uvedení na trh prezentovaná. Britský trh snese ledacos - prodává se tady stále třeba i takový Proton a většina korejců si prodeje taky vyzkoušela nejdřív v GB než se vrhla přez La Manche....
No konečně někdo nad věcí.... Za mě navíc- je možná škoda, že se to v Evropě (krom snad GB) neobjeví. Auta takto jednoduchá, pro své účely pohodlná, asi i bitelnější než evropské ekvivalenty a neutažená eurohovadskými předpisy pro běžné každodenní použití - přepravy z bodu A do B- tu chybí.
info@competizione.cz
Tato auta jsou přímo dělaná pro český trh (robustní zpevněná konstrukce karoserie, zesílené zavěšení, měkčí odpružení, větší a tenčí sedadla, větší nádrž, výkonnější topení, minimální servisní náročnost... prostě auta určená pro mizerné rozbité silnice a levé mechaniky). Bohužel se tady neprodávají.
Kdyby v ČR Fiat za dobrou cenu pod názvem Bay-Chung-Fu prodával Palio a Uno, nemusel by stěhovat zastoupení do Budapešti.
Problémem Fiatu až nejméně 20 let nejsou auta, ale (ne)prodejní(á) politika.
Kdyby v ČR Fiat za dobrou cenu pod názvem Bay-Chung-Fu prodával Palio a Uno, nemusel by stěhovat zastoupení do Budapešti.
Problémem Fiatu až nejméně 20 let nejsou auta, ale (ne)prodejní(á) politika.
Takhle se asi Fiat zachránit nepodaří.
Fiat uz nema kam klesnout nize.
Apropo, vsimli jste si taky, jak umne vyretusovali cele zpetne zrcatko, asi aby to tak nebylo na ocich, ze ve Fiatu ho nezvladli v teto limitce dodat v barve auta ...
8-s
Nevim kde teda zijes, ale zrovna Brazilie je zeme s velikosti ekonomiky ktera predci ekonomiku Velke Britanie. Je to zeme protikladu, pripoustim, ale rozhdne to nejsou nejake opice ktere seskocily z vetve. Takze minimalne jim ta zrcatka nastrikat mohli, to by snad Fiat nepolozilo.