Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Uno a Palio ve stylu Formule 1

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (13)
Fiat na autosalonu v Sao Paulu představil nové limitované edice modelů Uno a Palio s označením Interlagos Special Series.

Mezi novinky představené na letošním autosalonu v Sao Paulu pořádaném na přelomu října a listopadu se zařadily i Fiaty Uno a Palio v nových provedeních Interlagos Special Series. Ta nesou jméno brazilského závodního okruhu a zároveň odkazují na poslední letošní podnik seriálu Formule 1, který se zde pojede 25. listopadu.

Základem obou novinek jsou modely Uno Sporting, Palio Sporting a Sporting Dualogic, které se dočkaly pouze kosmetických úprav, zatímco technika je beze změn. Právě jim má dodat ještě sportovnější vzhled žlutý lak karoserie pojmenovaný Interlagos Yellow. Ten je určen výhradně pro Uno a Palivo Interlagos Special Series.

Žlutý lak karoserie doplňují prvky v podobě vnějších zpětných zrcátek, rámů oken, spoileru nad zadním oknem, částí nárazníků a polepů v černé barvě. Kontrastní kombinace žluté s černou spolu se zatmavenými světlomety a standardními litými koly mají dodat dvojici hatchbacků dostatečně dynamický vzhled.

V interiéru vládne černá barva, kterou doplňuje prošívání žlutou nití na čalounění sedadel a koženém volantu.

Standardem pro Uno i Palio Interlagos Special Series jsou chromované rámečky přístrojů, sportovní pedály, výškově stavitelné sedadlo řidiče, třetí hlavová opěrka na zadním sedadle, elektrické ovládání vnějších zpětných zrcátek a oken, klimatizace a rádio s CD i MP3 přehrávačem, vstupem USB a rozhranním Bluetooth. Palio je navíc standardně vybaveno elektrickým střešním oknem a ovládáním rádia na volantu.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (13)
Avatar -
anonym
9. 11. 2012 10:05
Uno a ČR
Tato auta jsou přímo dělaná pro český trh (robustní zpevněná konstrukce karoserie, zesílené zavěšení, měkčí odpružení, větší a tenčí sedadla, větší nádrž, výkonnější topení, minimální servisní náročnost... prostě auta určená pro mizerné rozbité silnice a levé mechaniky). Bohužel se tady neprodávají.
Kdyby v ČR Fiat za dobrou cenu pod názvem Bay-Chung-Fu prodával Palio a Uno, nemusel by stěhovat zastoupení do Budapešti.
Problémem Fiatu až nejméně 20 let nejsou auta, ale (ne)prodejní(á) politika.
7. 11. 2012 09:41
Re: Special Series :-)
jasny, takze to zrcatko nevyretusovali, v Brazilii jsou asi podle tebe vsichni takovi chudaci, ze nemaji ani na zrcatko... >:D

Nevim kde teda zijes, ale zrovna Brazilie je zeme s velikosti ekonomiky ktera predci ekonomiku Velke Britanie. Je to zeme protikladu, pripoustim, ale rozhdne to nejsou nejake opice ktere seskocily z vetve. Takze minimalne jim ta zrcatka nastrikat mohli, to by snad Fiat nepolozilo.
7. 11. 2012 09:11
Re: Zábava
No konečně někdo nad věcí.... Za mě navíc- je možná škoda, že se to v Evropě (krom snad GB) neobjeví. Auta takto jednoduchá, pro své účely pohodlná, asi i bitelnější než evropské ekvivalenty a neutažená eurohovadskými předpisy pro běžné každodenní použití - přepravy z bodu A do B- tu chybí.
6. 11. 2012 20:22
Re: Special Series :-)
pochopil jsi, že to je autíčko pro brazilský, rozvojový trh? Běžná verze Una i Palia je tam velmi oblíbená, na to auto se prostě nemůžeš dívat evropskýma očima.... Prober se....
6. 11. 2012 18:32
Re: unu aj paliu v style F1 by sa hodila cervena farba
Zkus se pro začátek podívat třeba na brazilskou vlajku, jaké má barvy... Massa není jediným brazilským jezdcem v F1.