Prostorné, ale přitom neobvykle sportovní MPV z dílny Fordu si odvezlo krátce po startu kariéry řadu ocenění, včetně titulu Car of the Year 2007. I ti nejlepší ale musí dostat čas od času další péči.
Důvody prodejnosti jsou něco jiného než kvalita interiéru o kterém se tady bavíme. To je jako já bych tvrdil, že vícezrný chléb je lepší než Tesco chléb a ty bys oponoval, že Tesco chleba se prodá více. Samozřejmě Mondeo má své klady, neobdsikutovatelné, ale interiér na špici třídy nepatří.
Nevšiml jsem si, že by Renault byl v Kanadě prodáván, ale možná by měl u zdejšího frankofonního obyvatelstva úspěch, co my víme.
Mimochodem, já tady celou dobu mluvím o Fordu, nevím kde jsi vzal Renault. Ten má třeba interiéry podařené, třeba takové Mondeo Laguně nešahá ani po kotníky.
Souhlas. Maxíkem jsem se projel a žádný negativní pocity z interiéru jsem neměl. A co se týká uspořádání a velikosti různejch čudlíků, já k tomu přistupuju tak, že to prostě automobilky dělaj každá trochu jinak a nemám problém. Důležitější je stejně to svezení, nebo se pletu...? :-O
A? Je to proste jeho štýl, materiály sú kvalitné, všetko lícuje veľmi presne a podobné tvary ani povrchy už prakticky nikto ďalší nemá. Je to funkčné a po krátkom zoznámení sa stratí aj zdanlivý chaos alebo zložitosť. Ale však jasné, nepáči sa ti interiér, nekúpiš Forda. ;-)
Čo máš proti interiéru? Typický Ford, aj keď trochu chladný. Jediná výtka, niektoré tlačidlá by mohli byť väčšie a trochu inak usporiadané, ale inak o.k. ;-) Čo sa Ti na ňom nepáči?