Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
npc
Pokud se to v managementu jen hemzi evropskymi manazery a pujde o cinsky vyvoj, tak jsem v klidu, protoze tak to zkrachuje do roka.
Kdyby zprava znela, ze fabrika se jen hemzi prumyslovymi spiony a ze cela jedna vyrobni linka je zaplnena rozebranymi mercedesy, volvy, bmw, audinami a jaguary, zacal bych se hodne bat.
A kdyby druha zprava znela, ze designeri jsou italove, sefinzenyr je nemec a manazeri jsou korejci, tak bych se bal velmi velmi hodne.
Kdyby zprava znela, ze fabrika se jen hemzi prumyslovymi spiony a ze cela jedna vyrobni linka je zaplnena rozebranymi mercedesy, volvy, bmw, audinami a jaguary, zacal bych se hodne bat.
A kdyby druha zprava znela, ze designeri jsou italove, sefinzenyr je nemec a manazeri jsou korejci, tak bych se bal velmi velmi hodne.
3_diamanty
cim viac takychto znaciek tym lepsie... aspon pojdu ceny aut dole a clovek si moze vybrat nepredrazene auta ake sa mu pacia... :yes😒br />
casom pride aj znovuoziveny datsun a aj vw chysta nejaku lacnu novu znacku.. bude to parada :yes: ceny pojdu dole a auta uz budu realne konecne nepredrazenym tovarom , tesim sa :yes😒br />
zatial si myslim ze ma dacia navrch..... zachytila tento trend lacnejsich aut ktore sa na nic nehraju .... a vyraba krasne praktice a sikovne auta :yes:
casom pride aj znovuoziveny datsun a aj vw chysta nejaku lacnu novu znacku.. bude to parada :yes: ceny pojdu dole a auta uz budu realne konecne nepredrazenym tovarom , tesim sa :yes😒br />
zatial si myslim ze ma dacia navrch..... zachytila tento trend lacnejsich aut ktore sa na nic nehraju .... a vyraba krasne praktice a sikovne auta :yes:
Poslední, co Evropa potřebuje, je aby se sem začaly cpát popelnice s Číny. Tedy, do Evropy (i do Česka) už pěkných pár čínských automobilek vstoupilo, ale naštěstí (!) to snad nikdy úspěchem neskončilo. A ceny aut u nás během krize klesly docela hodně, donekonečna to taky nejde.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co jsem viděl data, tak to vypadá, že trh je celkem otevřen levným vozům, že budou z Číny, nebo že nedosáhnou podobné sofistikovanosti, tolik nevadí. Hlavně, že budou levné.
Pokud se začne (ještě víc) hroutit evropská ekonomika, bude to mnoha lidem celkem naprd, že budou levné....
"Poslední, co Evropa potřebuje, je aby se sem začaly cpát popelnice s Číny. Tedy, do Evropy"
čajna vrací úder >😁 přesně tohle si říkají číňani o evropských automobilkách co tam vyrábí a prodávají a stejně tak amíci :-! takže já jsem pro fér souboj ať si to číňani zkusí a třeba překvapí a nebo taky tvrdě narazí >😒]
čajna vrací úder >😁 přesně tohle si říkají číňani o evropských automobilkách co tam vyrábí a prodávají a stejně tak amíci :-! takže já jsem pro fér souboj ať si to číňani zkusí a třeba překvapí a nebo taky tvrdě narazí >😒]
....no jak známe tvůj vkus tak se tomu ani nedivíme... Myslím, že bys potřeboval kvůli těmhle asiatům přijít o práci, aby tě ty tvé zvrácené sympatie vůči korejcům a spol. přešly. :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
A co až vám zavřou polovinu automobilových fabrik na Slovensku, protože nebude odbyt a budou sem tahat vraky z Číny, co povíš doma, až ti nedají kapesný, protože na něj nebude. To si pak v prasátku nenastřádáš ani na tu Dacii.
Atlis
takze tu mame prvu znacku, ktorej nazov neznie ako meno stankoveho predajcu ponoziek. deklarujucu kvalitu a bezpecnost europskych automobiliek. japoncom to trvalo 40 rokov, korejcom 20 a cinania to zvladnu do 10...
polovica z vas, frajerov, ktori tu ohrnujete nos budete uz v blizkej dobe stat v predajni cinskeho vyrobcu aut a este sa budete tesit, tak ako sa tesite z korejcov... 😄 a ja v tom nevidim nic zvlastne.
polovica z vas, frajerov, ktori tu ohrnujete nos budete uz v blizkej dobe stat v predajni cinskeho vyrobcu aut a este sa budete tesit, tak ako sa tesite z korejcov... 😄 a ja v tom nevidim nic zvlastne.
jozephko
Qoros neznie moc čínsky, takže to asi nebude znamenať niečo ako Dlhý pochod alebo Červená hviezda.
Možno je to banalita, ale predpokladom dobrého výrobku je dobré meno. Aj Toyota pre Európu a Ameriku zmenila svoje meno z ťažšie vysloveviteľného Toyoda.
Takže Číňania sa na x-tý krát možno predsa len v Európe uchytia.
Možno je to banalita, ale predpokladom dobrého výrobku je dobré meno. Aj Toyota pre Európu a Ameriku zmenila svoje meno z ťažšie vysloveviteľného Toyoda.
Takže Číňania sa na x-tý krát možno predsa len v Európe uchytia.
Magnetofon
Uvediem veci do poriadku a fakty - hlavne pre Cinskych fanusikov...
Qoros nech sa chce tvarit ako nova, pomaly zapadna automobilka tak je to spolocny podnik medzi Cinskou statou kopirovaciou automobilkou Chery a Izraelskou Israel Corpotation - vyroba prebieha v Cine. (aj ked Cinania radi zakryvaju Cinskych vlastnikov podnikov).
Statna cinska Chery je ako inak dalsia Cinska kopirovacia automobilka (ako napr. statna FAW, Geely, Great Wall, Byd a podobne).
Cinska Chery nelegalne okopirovala Chevrolet/Daewoo Matiz - Chery QQ a dodnes ho ma drzost predavat po celom svete a dokonca aj do Europy kde ma General Motors vyrobne zavody!
Okrem ineho tieto Cinske automobilky nekopiruju len komplet cele auta ale aj Europske motory, prevodovky, atd.. to je aj pripad Chery.
Svetove automobilky vynakladaju miliardy na vyvoj a Cinske kopirovacie automobilky vsetko okopiruju a zarabaju na predaji plagiatov... casti z tohoto ma peniaze aj Cinska Chery.
Co je horsie je to, ze EU automobilky nemaju v Cine ziadnu pravnu ochranu, hoci v Cine aj vyrabaju a prinasaju Cine peniaze. Cize Cinska automobilka skopiruje EU auto a plagiat predava do celeho sveta aj do Europy!!! Staci cesky pripad firmy Blata! Cinsky sud nic nespravi a nadrzuje kopirovacom - viz kauza Great Wall vs. Fiat..... Veselo sa Cinske kopie predavaju aj v EU! Naopak Cinske podniky (nielen automobilky), ktore v EU nic nevyrabaju (ale zato kopiruju EU vyrobky) a len dovazaju Cinske vyrobky maju 100% pravnu ochranu v EU (aj v Cine).
Skuste skopirovat Cinsky notebook Lenovo a do mesiaca mate zalobu na krku a potom basu! Cinska firma skopiruje EU CNC stroj, auto a nic sa nedeje...predava este do EU.
Dalsia otazka su cla.
Kym do EU je smiesne clo na dovoz auta 10% - Cinske "kopie" sa tu budu len hrnut. Cinania su majstri v podvadzani a klamani o cene vyrobku aby neplatili CLA/DPH. Naopak do Ciny su cla pri dovoze auta aj 65% - hoci Cina je clenom WTO a mali by byt max 25%. Nehovoriac o tom, ze bezne sa stava, ze napriklad EU vyrobok dovazany do Ciny stopnu Cinsky colnici aby sa skopiroval!!! O netarifnych prekazkach skoda hovorit. Cina mala donedavna zakaz dovozu autosuciatok napriek tomu, ze porusovala pravidla WTO! Naopak Cinske nelegalne kopie EU autokomponentov prudia do EU roky!
Nasa firma e😜ortovala do Ciny a tzv. "clo" sa vysplhalo na 120%!!! O tom, ze zahranicne nielen automobilky musia vytvorit v Cine join-venture s Cinskou kopirovaciou firmou, ktora ich vykradne skoda reci.
Toto je len take strucne zhrnutie. Cinske kopirovanie, podvody uz znicili Europsky textilny, najnovsie telekomunikacny priemysel - Ericsson, Lucent, NSN...Eu operatori kupuju Cinske ZTE a Huawei vyrobky (co su nelegalne kopie Europskych)...teraz Cinania znicia aj automobilovy....
To, ze par zradcov z EU pracuje pre Chery je smutne. Zasluzili by si basu za vlastizradu.
A taky ludia ako Tropper sa este raduju z Cinskych kopirovacov, je to chore.
Qoros nech sa chce tvarit ako nova, pomaly zapadna automobilka tak je to spolocny podnik medzi Cinskou statou kopirovaciou automobilkou Chery a Izraelskou Israel Corpotation - vyroba prebieha v Cine. (aj ked Cinania radi zakryvaju Cinskych vlastnikov podnikov).
Statna cinska Chery je ako inak dalsia Cinska kopirovacia automobilka (ako napr. statna FAW, Geely, Great Wall, Byd a podobne).
Cinska Chery nelegalne okopirovala Chevrolet/Daewoo Matiz - Chery QQ a dodnes ho ma drzost predavat po celom svete a dokonca aj do Europy kde ma General Motors vyrobne zavody!
Okrem ineho tieto Cinske automobilky nekopiruju len komplet cele auta ale aj Europske motory, prevodovky, atd.. to je aj pripad Chery.
Svetove automobilky vynakladaju miliardy na vyvoj a Cinske kopirovacie automobilky vsetko okopiruju a zarabaju na predaji plagiatov... casti z tohoto ma peniaze aj Cinska Chery.
Co je horsie je to, ze EU automobilky nemaju v Cine ziadnu pravnu ochranu, hoci v Cine aj vyrabaju a prinasaju Cine peniaze. Cize Cinska automobilka skopiruje EU auto a plagiat predava do celeho sveta aj do Europy!!! Staci cesky pripad firmy Blata! Cinsky sud nic nespravi a nadrzuje kopirovacom - viz kauza Great Wall vs. Fiat..... Veselo sa Cinske kopie predavaju aj v EU! Naopak Cinske podniky (nielen automobilky), ktore v EU nic nevyrabaju (ale zato kopiruju EU vyrobky) a len dovazaju Cinske vyrobky maju 100% pravnu ochranu v EU (aj v Cine).
Skuste skopirovat Cinsky notebook Lenovo a do mesiaca mate zalobu na krku a potom basu! Cinska firma skopiruje EU CNC stroj, auto a nic sa nedeje...predava este do EU.
Dalsia otazka su cla.
Kym do EU je smiesne clo na dovoz auta 10% - Cinske "kopie" sa tu budu len hrnut. Cinania su majstri v podvadzani a klamani o cene vyrobku aby neplatili CLA/DPH. Naopak do Ciny su cla pri dovoze auta aj 65% - hoci Cina je clenom WTO a mali by byt max 25%. Nehovoriac o tom, ze bezne sa stava, ze napriklad EU vyrobok dovazany do Ciny stopnu Cinsky colnici aby sa skopiroval!!! O netarifnych prekazkach skoda hovorit. Cina mala donedavna zakaz dovozu autosuciatok napriek tomu, ze porusovala pravidla WTO! Naopak Cinske nelegalne kopie EU autokomponentov prudia do EU roky!
Nasa firma e😜ortovala do Ciny a tzv. "clo" sa vysplhalo na 120%!!! O tom, ze zahranicne nielen automobilky musia vytvorit v Cine join-venture s Cinskou kopirovaciou firmou, ktora ich vykradne skoda reci.
Toto je len take strucne zhrnutie. Cinske kopirovanie, podvody uz znicili Europsky textilny, najnovsie telekomunikacny priemysel - Ericsson, Lucent, NSN...Eu operatori kupuju Cinske ZTE a Huawei vyrobky (co su nelegalne kopie Europskych)...teraz Cinania znicia aj automobilovy....
To, ze par zradcov z EU pracuje pre Chery je smutne. Zasluzili by si basu za vlastizradu.
A taky ludia ako Tropper sa este raduju z Cinskych kopirovacov, je to chore.
Neviem ako LENOVO, ale tí, čo píšu na ASUSe, možno registrovali na stránke zastúpenia asusu záruku. Kto z Vás si prečítal záručnú zmluvu, ktorú akceptoval ? Neviem, či sa vám bude dobre spať, keď ste súhlasili s tým, že všetky náležitosti zmluvy sa riadia právom PRC. Možno majú trest za reklamáciu zastrelenie, možno výprask bambusovou palicou a možno výmenu počítača. Ja som neakceptoval, a čo tí, čo akceptovali.
A teraz k tomu kopírovaniu. Niekde som čítal článok, ako čínske firmy riešia tieto spory. Pokiaľ ich žaluje výrobca, ktorý je akciovou spoločnosťou, jednoducho ho kúpia, na burze sa tomu zabrániť nedá. Stačí podiel, ktorý im umožní stiahnuť žalobu. Dolárov majú dosť a treba ich minúť, kým stratia hodnotu. Z prehľadu firiem, s ktorými už vyriešili spory, tak nejak vychádza, že veľa komponentov už vyrábajú tradiční európski výrobcovia v európskych závodoch... a s majiteľom v Číne. A montujú sa v európe do európskych áut s dlhoročnou tradíciou, napríklad Mercedesov ( ospravedlňujem sa katarskému šejkovi za spojenie Mercedes - tradičná európska automobilka, aspoň sa dobre zasmial, je to majiteľ ). Takže zo svojich áut vyhádžte komponenty eur´pskych výrobcov v čínskych rukách a ráno ich tlačte do práce a poobede z práce. Tento telocvik vám zlepší postavu, kondíciu, a bude lepší vzduch. Netreba ani elektromobily >😁
A teraz k tomu kopírovaniu. Niekde som čítal článok, ako čínske firmy riešia tieto spory. Pokiaľ ich žaluje výrobca, ktorý je akciovou spoločnosťou, jednoducho ho kúpia, na burze sa tomu zabrániť nedá. Stačí podiel, ktorý im umožní stiahnuť žalobu. Dolárov majú dosť a treba ich minúť, kým stratia hodnotu. Z prehľadu firiem, s ktorými už vyriešili spory, tak nejak vychádza, že veľa komponentov už vyrábajú tradiční európski výrobcovia v európskych závodoch... a s majiteľom v Číne. A montujú sa v európe do európskych áut s dlhoročnou tradíciou, napríklad Mercedesov ( ospravedlňujem sa katarskému šejkovi za spojenie Mercedes - tradičná európska automobilka, aspoň sa dobre zasmial, je to majiteľ ). Takže zo svojich áut vyhádžte komponenty eur´pskych výrobcov v čínskych rukách a ráno ich tlačte do práce a poobede z práce. Tento telocvik vám zlepší postavu, kondíciu, a bude lepší vzduch. Netreba ani elektromobily >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je smutne, ze zahranicne firmy v mnohych oblastiach podnikania (netvrdil som, ze vo vsetkych) v Cine mozu drzat max. 50% podiel a su nutene vytvorit joint-venture s Cinskou firmou, ktora nasledne ich know-how vykradne a "secko" skopiruje.... (VW-FAW priklad)
Ale pre Cinske firmy tieto obmedzenia v EU neplatia a veselo kupuju 100% podiely v EU firmach...aj Cinska automobilka Geely (ktora kupila Volvo) je znamy kopirovac...
Toto je uplne chore..... tvrdim, ze aj politici EU su poriadny zradcovia ked nechaju, aby tu Cinske kopirovacie firmy dovozom plagiatov nicili Europske firmy...napr. Huawei, ZTE...
Ale pre Cinske firmy tieto obmedzenia v EU neplatia a veselo kupuju 100% podiely v EU firmach...aj Cinska automobilka Geely (ktora kupila Volvo) je znamy kopirovac...
Toto je uplne chore..... tvrdim, ze aj politici EU su poriadny zradcovia ked nechaju, aby tu Cinske kopirovacie firmy dovozom plagiatov nicili Europske firmy...napr. Huawei, ZTE...
Pokud vím, skutečně tak v některých případech postupovali - ve firmě, která je žalovala, koupili dostatečně velký podíl a mimosoudně se dohodli. A prsty mají tady v Evropě v kde čem. Hlavně na úrovni velkých dodavatelů. Tuhle strategii si prostě mohou dovolit.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nojo ale já nevidím tak velkej průser v tom kopírovaní pokud se to netváří jako originál to je potom podvod a to je prasárna ale pokud třeba číňani okopírujou třeba chevyho a prodávají to pod svojí značkou každý ví o co jde a pak už je to o tom člověku co si to koupí , to je jeho svědomí že radši utratí svoje peníze za čínskou kopii a tady by ses spíš měl pozastavit , nad těmi lidmi co to kupují protože kdyby nebyla poptávka nebyla by nabídka . a tak je to s tržnicema lidi na to nadávaj ale pak na olomoucký litaj od stánku ke stánku a kupujou lacoste trička a nike boty podívej se na aukro na mobilní telefony, je tam stovka čínskejch kopii iPhonu a lidi to kupujou ,
Magnetofon
Po prichode predaja Qorosu do EU by mohol GM okamzite zazalovat Cinskeho majitela - kopirovaciu statnu automobilku Chery v EU za kopirovanie Chevroletu/Daewoo Matiz a ziadat obrovske odskodne nakolko Chery predava nadalej tuto kopiu po celom svete...aj v EU!
:yes:
:yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud se tu Cinani uchytnou a uspeji s dovozovkou primo z Ciny, tak to je vicemene konec automobiloveho prumyslu v Evrope, snad s vyjimkou tech nejluxusnejsich limuzin a sportovnich specialu.
V USA to ide dole vodou a bude to tam onedlho ako v Cine. Hromada milionarov a zbytok bude makat za minimalnu mzdu.
uz nostradamus tvrdil ze zlta rasa ovladne svet ... ma pravdu :yes: