Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Audi začalo montovat Q7 v indické továrně Škody

27 komentářů

Avatar - Choochoo
Choochoo
Ten 3., 4. obr. je jak z 80, tedy vlastne nevim ani z jakych let ten design Q7 je. Tipnul bych to na 10let stary auto jako A3. Ty mracitka taky zboznuju, je to jako kdyz chtel nekdo z Felicie nebo OI udelat auto se slusnejsim ksichtem >😒]
_MT_
Neschopnost některých jedinců v redakci mne nepřestává udivovat. Jako by nebylo obrázků Q7 dost, když už nutně nějaké chtějí k článku přiložit. Ale zvolit obrázky od tunera? Tak mne napadá, nejsou oni placeni i od obrázku, nejen od slova? 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Tady je to vůbec hrůza s logikou obrázků. Když si třeba chci prohlídnout hlavní obrázek článku, tak na něj kliknu nebo ho otevřu v novým panelu, okně a já nevím ještě v čem všem, ale místo obrázku se mi otevře první fotka (zvláště pak u testů fotka interiéru nebo přístroj. štítu). Musím tedy dát otevřít nebo sjed dolů a doufat, že tam ta fotka bude. A to ještě nemluvím o stahování obrázků, kdy ho musím nejprve otevřít (jinak se stáhne v příšerné kvalitě a takovými těmi blbostmi na kraji). Je to ale pořád lepší než třeba debilní systém na autowebu, kde přidržuju (na mobilu klikám) šipky, jsou tam dvě, pletou se a než dojedu na konec, tak to trvá věčnost.

Nerozumím tomu, ale myslím si, že by to šlo i líp.
Avatar - white label
white label
Ten tuzing (ještě před faceliftem) je na těch dvou fotkách neskutečně hrozný! 8-s
Je neuvěřitelné, že je někdo ochoten za podobné zprznění ještě zaplatit. :no:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
To je, i když na první pohled to tak špatný není, ale když se člověk podívá pořádně, spatří ty šílené křídla, prahy, blatníky, mlhovky, nesmyslné nástavce, kola, odrazky, hagusy...
No ve výsledku hrůůůzzzaaa.
Avatar - white label
white label
Mě to teda připadá hroooozné i na první pohled... 8-s :no😒br /> P.S. Tuzerská firma "JE DESIGN", by se měla přejmenovat na "JE*BE DESIGN".
Avatar - Hotwire
Hotwire
pani ak ste si nevsimli to niesu obrazky priamo k clanku ale tapety na plochu s motivom audi Q7 😉
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
To sice jo, ale když se článek jmenuje Audi začalo montovat Q7 v indické továrně Škody, tak mě spíš než tuning od JE DESIGNU zajímá, jak vypadá samotný auto (což samozřejmě vím), takže tyhle 2 tapety tu jsou zcela navíc a měli sem místo nich dát třeba obrázek interiéru. Samozřejmě je to detail, ale člověk si pak víc než znění samotnýho článku pamatuje tyhle nadbytečný tapety 😒 .
Avatar - Hotwire
Hotwire
ono prislusne tapety su takmer pod kazdym clankom a mam pocit ze ich tam hadze automaticky podla nazvu tapety ak koresponduje s obsahom clanku, tuto proste autor neprihodil ziadne fotky tak tam ostali prave len tie tapety, neni co riesit 😄
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Mňa by skôr zaujímalo, kedy začnú Blave vyrábať novú generáciu. :-!
Avatar - Eddy82
Eddy82
Druhá polovica 2014
Avatar - white label
white label
Docela pozdě, zvlášť, když si člověk uvědomí, že Q7 přišla ještě před A6 allroad, který už je na trhu v nové generaci...
Avatar - Eddy82
Eddy82
No štandardný životný cyklus auta je 6 rokov, Q7 je tu od 2005, čiže ak bude SOP Q7 NF v 2014 tak prvá generácia tu bude 9 rokov, čo je 1,5 násobok štandardného cyklu. Zaujímavé na tom je, že to auto je vlastne už za zenitom svojej doby, ale jeho výrobné čísla sú na úrovni Touaregu, ktorý je na trhu cca 2 roky a vyrába sa v približne rovnakých počtoch ako "obstarožná" Q7.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Zrovna standartní životní cyklus auta je taková dosti nekonstantní veličina.

Škoda Octavia (mezigenerační) - 8 let, v polovině facelift
Škoda Octavia I (s Tour) - 14 let
Volkswagen Golf - 6,5 roku (průměr)
Volkswagen Passat - 5,7 roku (průměr)
Volkswagen Polo - 8,25 (průměr)
Honda Civic - 3,9 (průměr)

A to beru jen ty nejnormálnější auta.
Avatar - Eddy82
Eddy82
No ja to samozrejme neberiem ako dáky presný údaj, ale vo VW koncerne sa takýmto spôsobom počíta životnosť jednotlivých modelov. To že býva kratšia, alebo dlhšia, je samozrejme dané komerčným úspechom, resp. neúspechom daného modelu. Viď Octavia 1, defacto 14 rokov vo výrobe, a na druhej strane Golf VI, alebo V 4 roky vo výrobe.
Avatar - white label
white label
Q7 přišla na trh až v r. 2006, několik měsíců před A6 Allroad a ještě nedávno byly její evropská čísla zřetelně nižší, než u druhé generace Touaregu.
_MT_
A3 je naprosto stejný případ. (Tedy, jako Golf se neprodává.) A Cayenne byl na trhu 8 let.
Klaudius
Musia najprv postaviť novú zvarovňu a lakovňu....zatiaľ stoja len piliere, strecha a plášť len začali montovať...
Avatar - white label
white label
Tam kde se dělá současná Q7 by to dělat nešlo?
Avatar - Eddy82
Eddy82
Montáž bude tam kde bola, lakovňa taktiež, jediné čo bude nové je lisovňa a karosáreň. A začiatok produkcie nezávisí iba od postavenia týchto dvoch častí závodu, ale hlavne od vývojovej fázy celého projektu
Avatar - white label
white label
OK, díky.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
A ja že načo to stavajú.Dík.
Avatar - Eddy82
Eddy82
Novú lisovňu a karosáreň....
_MT_
Také v tom bude hrát roli fakt, že Q7 by měla stát na platformě MQB Evo. Stejně jako nová A4, která je plánovaná také na 2014.
Avatar - Eddy82
Eddy82
MLB
Avatar - Choochoo
Choochoo
Diky 😉