Ekonomika
Mňa by skôr zaujímalo, kedy začnú Blave vyrábať novú generáciu. :-!
Druhá polovica 2014
Docela pozdě, zvlášť, když si člověk uvědomí, že Q7 přišla ještě před A6 allroad, který už je na trhu v nové generaci...
No štandardný životný cyklus auta je 6 rokov, Q7 je tu od 2005, čiže ak bude SOP Q7 NF v 2014 tak prvá generácia tu bude 9 rokov, čo je 1,5 násobok štandardného cyklu. Zaujímavé na tom je, že to auto je vlastne už za zenitom svojej doby, ale jeho výrobné čísla sú na úrovni Touaregu, ktorý je na trhu cca 2 roky a vyrába sa v približne rovnakých počtoch ako "obstarožná" Q7.
Zrovna standartní životní cyklus auta je taková dosti nekonstantní veličina.
Škoda Octavia (mezigenerační) - 8 let, v polovině facelift
Škoda Octavia I (s Tour) - 14 let
Volkswagen Golf - 6,5 roku (průměr)
Volkswagen Passat - 5,7 roku (průměr)
Volkswagen Polo - 8,25 (průměr)
Honda Civic - 3,9 (průměr)
A to beru jen ty nejnormálnější auta.
Škoda Octavia (mezigenerační) - 8 let, v polovině facelift
Škoda Octavia I (s Tour) - 14 let
Volkswagen Golf - 6,5 roku (průměr)
Volkswagen Passat - 5,7 roku (průměr)
Volkswagen Polo - 8,25 (průměr)
Honda Civic - 3,9 (průměr)
A to beru jen ty nejnormálnější auta.
No ja to samozrejme neberiem ako dáky presný údaj, ale vo VW koncerne sa takýmto spôsobom počíta životnosť jednotlivých modelov. To že býva kratšia, alebo dlhšia, je samozrejme dané komerčným úspechom, resp. neúspechom daného modelu. Viď Octavia 1, defacto 14 rokov vo výrobe, a na druhej strane Golf VI, alebo V 4 roky vo výrobe.
Q7 přišla na trh až v r. 2006, několik měsíců před A6 Allroad a ještě nedávno byly její evropská čísla zřetelně nižší, než u druhé generace Touaregu.
Musia najprv postaviť novú zvarovňu a lakovňu....zatiaľ stoja len piliere, strecha a plášť len začali montovať...
Tam kde se dělá současná Q7 by to dělat nešlo?
Nerozumím tomu, ale myslím si, že by to šlo i líp.
Je neuvěřitelné, že je někdo ochoten za podobné zprznění ještě zaplatit. :no:
No ve výsledku hrůůůzzzaaa.