Ekonomika
PeterLuk
0
A ja že načo to stavajú.Dík.
Přejít do diskuze
Také v tom bude hrát roli fakt, že Q7 by měla stát na platformě MQB Evo. Stejně jako nová A4, která je plánovaná také na 2014.
Montáž bude tam kde bola, lakovňa taktiež, jediné čo bude nové je lisovňa a karosáreň. A začiatok produkcie nezávisí iba od postavenia týchto dvoch častí závodu, ale hlavne od vývojovej fázy celého projektu
Musia najprv postaviť novú zvarovňu a lakovňu....zatiaľ stoja len piliere, strecha a plášť len začali montovať...
Mě to teda připadá hroooozné i na první pohled... 8-s :no😒br />
P.S. Tuzerská firma "JE DESIGN", by se měla přejmenovat na "JE*BE DESIGN".
Q7 přišla na trh až v r. 2006, několik měsíců před A6 Allroad a ještě nedávno byly její evropská čísla zřetelně nižší, než u druhé generace Touaregu.
No ja to samozrejme neberiem ako dáky presný údaj, ale vo VW koncerne sa takýmto spôsobom počíta životnosť jednotlivých modelov. To že býva kratšia, alebo dlhšia, je samozrejme dané komerčným úspechom, resp. neúspechom daného modelu. Viď Octavia 1, defacto 14 rokov vo výrobe, a na druhej strane Golf VI, alebo V 4 roky vo výrobe.
Zrovna standartní životní cyklus auta je taková dosti nekonstantní veličina.
Škoda Octavia (mezigenerační) - 8 let, v polovině facelift
Škoda Octavia I (s Tour) - 14 let
Volkswagen Golf - 6,5 roku (průměr)
Volkswagen Passat - 5,7 roku (průměr)
Volkswagen Polo - 8,25 (průměr)
Honda Civic - 3,9 (průměr)
A to beru jen ty nejnormálnější auta.
Škoda Octavia (mezigenerační) - 8 let, v polovině facelift
Škoda Octavia I (s Tour) - 14 let
Volkswagen Golf - 6,5 roku (průměr)
Volkswagen Passat - 5,7 roku (průměr)
Volkswagen Polo - 8,25 (průměr)
Honda Civic - 3,9 (průměr)
A to beru jen ty nejnormálnější auta.
To je, i když na první pohled to tak špatný není, ale když se člověk podívá pořádně, spatří ty šílené křídla, prahy, blatníky, mlhovky, nesmyslné nástavce, kola, odrazky, hagusy...
No ve výsledku hrůůůzzzaaa.
No ve výsledku hrůůůzzzaaa.
No štandardný životný cyklus auta je 6 rokov, Q7 je tu od 2005, čiže ak bude SOP Q7 NF v 2014 tak prvá generácia tu bude 9 rokov, čo je 1,5 násobok štandardného cyklu. Zaujímavé na tom je, že to auto je vlastne už za zenitom svojej doby, ale jeho výrobné čísla sú na úrovni Touaregu, ktorý je na trhu cca 2 roky a vyrába sa v približne rovnakých počtoch ako "obstarožná" Q7.
Docela pozdě, zvlášť, když si člověk uvědomí, že Q7 přišla ještě před A6 allroad, který už je na trhu v nové generaci...
Ten tuzing (ještě před faceliftem) je na těch dvou fotkách neskutečně hrozný! 8-s
Je neuvěřitelné, že je někdo ochoten za podobné zprznění ještě zaplatit. :no:
Je neuvěřitelné, že je někdo ochoten za podobné zprznění ještě zaplatit. :no:
Tady je to vůbec hrůza s logikou obrázků. Když si třeba chci prohlídnout hlavní obrázek článku, tak na něj kliknu nebo ho otevřu v novým panelu, okně a já nevím ještě v čem všem, ale místo obrázku se mi otevře první fotka (zvláště pak u testů fotka interiéru nebo přístroj. štítu). Musím tedy dát otevřít nebo sjed dolů a doufat, že tam ta fotka bude. A to ještě nemluvím o stahování obrázků, kdy ho musím nejprve otevřít (jinak se stáhne v příšerné kvalitě a takovými těmi blbostmi na kraji). Je to ale pořád lepší než třeba debilní systém na autowebu, kde přidržuju (na mobilu klikám) šipky, jsou tam dvě, pletou se a než dojedu na konec, tak to trvá věčnost.
Nerozumím tomu, ale myslím si, že by to šlo i líp.
Nerozumím tomu, ale myslím si, že by to šlo i líp.
ono prislusne tapety su takmer pod kazdym clankom a mam pocit ze ich tam hadze automaticky podla nazvu tapety ak koresponduje s obsahom clanku, tuto proste autor neprihodil ziadne fotky tak tam ostali prave len tie tapety, neni co riesit 😄
To sice jo, ale když se článek jmenuje Audi začalo montovat Q7 v indické továrně Škody, tak mě spíš než tuning od JE DESIGNU zajímá, jak vypadá samotný auto (což samozřejmě vím), takže tyhle 2 tapety tu jsou zcela navíc a měli sem místo nich dát třeba obrázek interiéru. Samozřejmě je to detail, ale člověk si pak víc než znění samotnýho článku pamatuje tyhle nadbytečný tapety 😒 .
pani ak ste si nevsimli to niesu obrazky priamo k clanku ale tapety na plochu s motivom audi Q7 😉
Neschopnost některých jedinců v redakci mne nepřestává udivovat. Jako by nebylo obrázků Q7 dost, když už nutně nějaké chtějí k článku přiložit. Ale zvolit obrázky od tunera? Tak mne napadá, nejsou oni placeni i od obrázku, nejen od slova? 8-s