Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Radkos
jo jasny, vpredu ma mensi kotouce nez vzadu... >😁
Ze by kvuli zadnimu nahonu?
Tak to je na zlatý ventilek >😁 co má náhon společné s velikosti kotoučů?
Pokud je zadni kolo pohanene, tak vyzaduje vetsi silu k zastaveni/zbrzdeni. Uz jen v pripade, kdy je stlacen plynovy i brzdovy pedal zaroven.
>😁 hele, už k tomu nic nepiš
Mýlit se je lidské.. 😄
..a(le) myšeňka to je (vskutku) ORIGINÁLní :yes: 😉
..a(le) myšeňka to je (vskutku) ORIGINÁLní :yes: 😉
Njn, asi si aji na kole hodím na zadek alespoň 180 mm kotouč, jelikož to má taky zadní náhon, motorky mívaj asi nějakým nedopatřením na předním kole brzdové kotouče 2 a výslednice sil při brždění vůbec neprochází osou předního kola.
Motorkám VŮBEC NErozumím - ale to s těmi 2 brzdovými kotouči zní "zajímavě" 😄
Aby to kdokoli pochopil, nemusí rozumět zrovna motorkám, na to stačí selský rozum a trochu logiky... 😉
Řekla jsem že "to zní ZAJÍMAVĚ" 😉
No právě, ono to vyznělo spíš alibisticky, než pochopeně... 😉
Hmmm 😉
Já si tedy (snad) ty dva kotoučky nějak "dovedu představit" (a že do auto kol by to, kvůli jejich tvaru, asi spíš NEšlo...), ale RÁDA se nechám "opravit" = NAVRHNĚTE jak by asi tak měla znít "lepší" odpověď (než byla ta má 😄
Já si tedy (snad) ty dva kotoučky nějak "dovedu představit" (a že do auto kol by to, kvůli jejich tvaru, asi spíš NEšlo...), ale RÁDA se nechám "opravit" = NAVRHNĚTE jak by asi tak měla znít "lepší" odpověď (než byla ta má 😄
Do auta by to spíš opravdu nešlo, ale i do auta se dopředu dávají "dvojité" (chlazené) kotouče mnohem častěji, než dozadu, kde často stačí (nejen menší průměrem) jednoduché, případně dokonce ještě pouze bubnové brzdy, které mají vzadu i některé (slabší/menší) motocykly/skútry.
Já vím (že přední musí být větší..), proto jsem také psala "mýlit se je lidské" 😉
PS: Mimochodem můj nový (vyšší třídy) autofavorit Lexus GS 450h zvládne zastavit (s předními kotouči 356 mm) za (neskutečných) 33 m :yes: 😄
PS: Mimochodem můj nový (vyšší třídy) autofavorit Lexus GS 450h zvládne zastavit (s předními kotouči 356 mm) za (neskutečných) 33 m :yes: 😄
Tak zavolejte do bimmeru, ze to delaji blbe, ty auta...
Nemyslíš, že ty velikosti kotoučů spletli v redakci? V Bimmeru to mají určitě v richtiku.
Nespletli. [odkaz] Neni to sice M6 gran coupe, ale bavorak to je. Mimochodem jako duvod uvadi presne to, co jsem rikal.
V pořádku, omlouvám se za ukvapené jednání, ale to co píše klučina na fóru, jsi ani omylem neříkal. Napsals, že kotouče musí být větší kvůli zadnímu náhonu (což není úplně pravda, větší jsou kvůli dsc) a pro případ, že je sltačený brzdový a plynový pedál zároveň (o tom ani zmínka). Fórum říká, že při plném nasazení a neustálému zasahovaní trakčí kontroly (nebo nahrazení svorného diferenciálu systémem dsc), by menší kotouče nemusely stíhat odvádět dost tepla do okolí a mohly by uvadat. Při vypnuté elektronické asistetci však důvod k větším zadním kotoučům zcela odpadá, náhon nenáhon.
Je mozne, ze jsem ten prispevek z fora spatne pochopil, ale v teto vete rika neco podobneho, co jsem rikal ja "Because the DSC system would brake the rear wheels under full throttle, it takes a lot of energy to slow the wheel down..." Pokud je tedy "full throttle" mysleno jako "plny plyn" v souvislosti s plynovym pedalem a ne ze se DSC ta kola snazi zbrzdit co nejvice to jde, nebo tak neco.
Ano, takhle to opravdu funguje. Ale dsc nebude mačkat brzový pedál, ovládá brzdy bez vědomí řidiče, na tohle jsem narážel, brzdový pedál může zůstat v klidové poloze. DSC dostálo tedy pár změn, obvykle je jeho zásah pojil s "odříznutím" přísunu paliva, nyní bude pouze brzdit.
Není to žádná oficiálně potvrzená informace, navíc je to z kanadského fóra a BMW pro USA/Kanadu mohou mít v tomto ohledu odlišná řešení od Evropy. Ale hlavně se tam nikde neuvádí, jestli jsou i vzadu kotouče chlazené (dvojité) a pokud ne, pak by mohl mít zadní kotouč větší průměr i z tohoto důvodu.
janičko
Takéto niečo chýbalo už dlhšie. stará M šestka bola síce dobrá ale dizajnom zaostávala a stále si našla odporcov...ale toto je skvost....vlastne uz nemam slov ..je to nadhera ...
Dinar
je k sežrání, snad bude i jízdně dokonalé. 😄 :yes:
[odkaz]
PS: Ano, něco jako předzvěst budoucích ("sportovnějších") budoucích modelových generací BMW by to (snad) MOHLO být.. 😄
..nicméně JÁ bych si při výběru asi možná nejspíš vybrala "trochu jiná" (kdysi jsem viděla FANTASTICKÁ NE"originál" kola na BMW 7 - jednoduchoučký "trojlist" - nikdy jsem již nic podobného NEviděla.. a od jakého výrobce tehdy byla také NEzjistila...
Taky není Ronal jako Ronal, stejně jako není MB jako MB (např. Ačko a SLS).
Jeden muj klient se mi kasal jak mu prodejce dal na cayena cca pul mega slevu jak to osefovali, ze to prihlasi nak na import pak ze s tim jezdil nakonec ze tam je jedna dve vady a prodali mu to, on spokojenej oni tez no a ja se nedivim kdyz jim pak za zimmi 20tky s pirelli scorpion ice snow za sadu vcetne kol vyplacnul 160 000😃)). Nechci slevu zadarmo. Tim chci rict, ze ty kola byly tez OE a taky Ronal a jeste k tomu dost hnusny, takze v nakladech tak za 50 ale pro prodejce 110 doma.
PS: omlouvam se za preklepy pisu z telefonu a na plazi na to moc nevidim😃)) to neni provokace😃)).
Každopádně je nemalou cenou kola z prvovýroby (tedy i jako originální ND) zaručena i určitá (relativně vyšší/vysoká) kvalita, včetně odolnosti kola proti případné deformaci nárazem apod.
Originální kola z prvovýroby (od Ronalu) za 15 tis. sice logicky nebudou 5x kvalitnější než aftermarketovky Ronal za tři litry, ale rozdíl v kvalitě (samozřejmě včetně designu, případně povrchové úpravy apod.) tam určitě bude. Sám jsem měl aftermarketové Ronaly na bývalém Golfu a jejich mechanická odolnost vůči nárazu byla podstatně horší, než teď mají Ronaly s prvovýroby, navíc s nízkoprofilovější pneumatikou. Současné Ronaly z prvovýroby se v tomto ohledu vyrovnají předchozím BBS z prvovýroby, které jsou jinak (především tvarově) naprosto shodné...
PS: Ne NEpodařilo - první vozy budou až PO NOVÉM ROCE! 😉
PPS: VÍM že jste typ co (když si soused koupí nový vůz) mu ho raději obejdete s mincí a propíchnete pneu, než abyste "hnul ..." a měl to samé (ne-li lepší). Záááávist je HROZNÁ vlastnost (paradoxně NEJvíce rozšířena mezi komunisty - jako jste vy.. :no: 😐
Víte, většinou lidem přeji "to nejlepší", ale vy si NEzasloužíte vědět jaké je to létat 1. třídou, NEzasloužíte si vědět jak rajské pláže jsou na Malediven nebo Seychellen, NEzasloužíte si pocity při jízdě (ve Ferrari apod) v rychlostech vysoce nad 250 km/h atd...
..a až se doma (konečně) dohodneme jaký motor do toho RR, NEbojte se, speciálně VÁM dám vědět
Pěkný den (všem ostatním KROM vás 😄
No a na vaši (docela ZOUFALOU - fakt "případ pro psychologa") otázku z dnes 8:02 si asi umíte odpovědět sám.. 😄
Jaké to je být (takový) "nýmand" že ani to "obcházení sousedova auta s korunou" se vám NEdaří..? 😉
PS: (takováhle) Kombinace záááávisti kombinovaná se šovinismem - to se denně NEvidí..
PS: (jinak) viz minulé PS 😉
PS: Něco "o autech" (aby v tom zase nebyla další chyba) byste (konečně) NE"svedl"?
2) takže o autech (jako obvykle) NIC?
3) jsem ráda že jste mé texty (ať mne už NEobtěžujete apod.) alespoň četl
4) takže PROČ mne stále "napadáte" - řeknete (alespoň) to? 😉
Vy jste tu o mně psal BUBOSTI NEdozírné (které vám dokonce musely být smazány) a cítíte se "dotčen" že já reaguji (třeba) :no: ;-\ :no: ??? 😄 >😒]
A abych si byla jista - NEvíte PROČ jste dělal co jste dělal (opakovaně o mně píšete "bláboly") a ŽÁDNÝ cíl to NEmá (děláte to "ani nevíte proč"?
(případně nejste SCHOPEN na cokoliv z tohoto odpovědět..
PS: A na slova "jste debilní" jste jistě také "hrdý" :yes😒br /> PPS: Mám pocit že jste (bohužel jsme) "zaneřádili" místní prostor určený k diskuzi o autech až až = Co kdybych (poté co jste mne "odhalil" - jak mé "dluhy" tak moji adresu) + to že NErozeznám přímé vstřikování od přeplňování) vyhlásila že MIG_35 mne zcela odhalil a jeho přehled a znalosti mne TAK převyšují a zastiňují, že zdrcena se zatajeným dechem stojím v prachu před jeho velikostí a PROTO sem již nikdy NEbudu psát..
Naprostá NEschopnost postavit se ČELEM SVÝM činům - (opět) jak TYPICKÉ 😉