Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 301 přichází na český trh, ceny začínají na 220.000 Kč

Sedan Peugeot 301 byl představen v Paříži a nyní přijíždí z továrny ve španělském Vigu i k nám.
Zpět na článek
9. 11. 2012 11:24
9. 11. 2012 11:47
9. 11. 2012 11:57
9. 11. 2012 15:45
9. 11. 2012 17:30
9. 11. 2012 12:10
9. 11. 2012 12:39
9. 11. 2012 15:18
10. 11. 2012 12:12
9. 11. 2012 12:52
9. 11. 2012 12:56
9. 11. 2012 13:10
9. 11. 2012 13:17
9. 11. 2012 13:30
9. 11. 2012 13:36
9. 11. 2012 14:33
9. 11. 2012 14:39
9. 11. 2012 14:49
9. 11. 2012 14:52
9. 11. 2012 23:33
10. 11. 2012 00:31
10. 11. 2012 14:58
10. 11. 2012 15:29
9. 11. 2012 16:34
9. 11. 2012 16:40
11. 11. 2012 21:39
10. 11. 2012 12:14
9. 11. 2012 15:24
9. 11. 2012 16:28
9. 11. 2012 13:33
9. 11. 2012 13:37
9. 11. 2012 13:46
9. 11. 2012 13:12
9. 11. 2012 13:27
9. 11. 2012 13:36
9. 11. 2012 13:39
9. 11. 2012 13:41
9. 11. 2012 13:46
9. 11. 2012 13:52
9. 11. 2012 16:14
9. 11. 2012 13:55
9. 11. 2012 16:20
9. 11. 2012 18:10
11. 11. 2012 21:02
9. 11. 2012 15:37
9. 11. 2012 16:30
9. 11. 2012 13:51
9. 11. 2012 13:38
9. 11. 2012 13:57
9. 11. 2012 16:12
9. 11. 2012 13:41
9. 11. 2012 12:58
9. 11. 2012 13:30
9. 11. 2012 12:59
9. 11. 2012 13:58
9. 11. 2012 14:04
10. 11. 2012 20:51
11. 11. 2012 19:42
9. 11. 2012 12:48
9. 11. 2012 12:59
9. 11. 2012 13:18
9. 11. 2012 18:11
9. 11. 2012 18:24
10. 11. 2012 01:27
9. 11. 2012 11:26
9. 11. 2012 11:59
9. 11. 2012 12:18
9. 11. 2012 13:30
9. 11. 2012 14:27
9. 11. 2012 13:42
9. 11. 2012 13:47
9. 11. 2012 14:02
9. 11. 2012 13:50
9. 11. 2012 14:45
9. 11. 2012 16:20
9. 11. 2012 16:13
9. 11. 2012 16:12
9. 11. 2012 17:17
10. 11. 2012 00:43
9. 11. 2012 13:55
9. 11. 2012 14:25
9. 11. 2012 23:38
9. 11. 2012 17:52
9. 11. 2012 23:39
9. 11. 2012 17:43
9. 11. 2012 18:13
9. 11. 2012 18:25
9. 11. 2012 18:40
9. 11. 2012 18:38
9. 11. 2012 20:01
9. 11. 2012 20:23
9. 11. 2012 20:11
9. 11. 2012 20:27
10. 11. 2012 18:10
9. 11. 2012 18:59
9. 11. 2012 19:28
9. 11. 2012 22:32
9. 11. 2012 22:48
9. 11. 2012 23:57
10. 11. 2012 00:09
10. 11. 2012 00:42
10. 11. 2012 00:10
10. 11. 2012 00:32
10. 11. 2012 10:38
10. 11. 2012 00:34
10. 11. 2012 10:44
10. 11. 2012 16:32
10. 11. 2012 19:14
10. 11. 2012 21:24
11. 11. 2012 22:08
10. 11. 2012 02:58
10. 11. 2012 10:43
10. 11. 2012 11:35
10. 11. 2012 08:39
10. 11. 2012 08:46
10. 11. 2012 10:55
10. 11. 2012 15:15
10. 11. 2012 15:55
10. 11. 2012 17:09
11. 11. 2012 14:41
11. 11. 2012 18:12
9. 11. 2012 11:24
Plná palba
za cenu základního rapidu. Tomu se říká hozená rukavice. A co se týče dizajnu nemají si tihle dva co vyčítat. O rapidu jsme slyšeli hodně a každý den jsme byli masírováni tím co je to za úžasné auto. A pak se ze tmy vynoří citroen a škodu rozdrtí. Bohužel
Rozbalit vlákno
80
Avatar - 3_diamanty
9. 11. 2012 11:28
Re: Plná palba
:yes: rapid skoncil.... s tymi cenami to bude nepredajne auto.... neviem kto urcuje slovenske ceny ale niekto sa urcite musel zblaznit... kedze dat za HTP vyse 11 000 eur aj to este s uvadzacim bonusom je zlodejina ..... za tuto cenu mam C-elysse alebo P301 s 1.6tkou a so slusnou vybavou :yes:
9. 11. 2012 11:47
Re: Plná palba
To, kdo tady skončil si povíme za rok, až uvidíme prodeje obou modelů :-) Porovnáváš tady model, který má už teď do jara vyčerpané kvóty na výrobu s modelem, který je postaven jako znouzectnost a Peugeot uráží sám sebe, když si svoje auta necení na tolik, aby je nabízel za víc...
9. 11. 2012 11:57
Re: Plná palba
Jenže tu výrobní kapacitu mu naplní zákazníci ze zahraničí, kde je Rapid opravdu hodně levné auto a naši fleetoví zákazníci, kteří za Rapida zaplatí podobnou cenu jako za P301. A pak se najde i pár jedinců, kteří uvěří bajkám prodejce o palebce jako v Superbu. Jedno takové děcko znám. :-)
Avatar - kari.laz
9. 11. 2012 13:43
Re: Plná palba
Automobilce může být úplně jedno, kdo to koupí. Hlavní je že bude prodávat. A i kdyby to šlo 100% do fleetu, tak to na tom nic nemění.
Avatar - rohYpnol
9. 11. 2012 15:01
Re: Plná palba
1. co jsem se bavil, tak firemní zákazníci nemají u normálního prodejce nijak dramatické slevy - ano, jsou určitě nezanedbatelné, ale nejsou to (v této cenové relaci) 30 tis. apod. Možná jiný přístup bude, pokud bude vozový park rozsáhlejší a půjde třeba o desítky vozů...

2. KDE je Rapid opravdu hodně levné auto 8-s ? V Německu za těch 14990 éček či kolik si za to řekli >:D ?
9. 11. 2012 15:45
Re: Plná palba
Třeba v tom Německu je ceníkový základ 13 990,- a to je hodně nízká cena, která ve vztahu ke konkurenci odpovídá tak našim 220 000,- Kč. Stejné je to i v UK a jinde. Za tu cenu se tam prodávají subkompakty. Rapid je tam na úrovni Pola nebo Clia, u nás je na tom jako Golf.
9. 11. 2012 17:14
Re: Plná palba
Podle této logiky by u nás měl Ceed startovat na 220 000Kč. V Německu od 14 490EUR, tzn. kolem 360 000Kč.

Ale máš pravdu, Škoda prodá raději v Německu za draho než plačkám tady za dvě stě tisíc.
9. 11. 2012 17:30
Re: Plná palba
Ceed tak 230 000,-. Přece jenom je i v tom Německu o trochu dražší. Ta cena myslím docela odpovídá.
9. 11. 2012 12:10
Re: Plná palba
Nemyslím si, že by rapid skončil. Včera jsem ho poprvé viděl naživo ve stříbrné metalíze a vypadá opravdu velice hezky. Liftback je praktický, dizajn, dle mého, stravitelnější. Když bych musel (naštěstí nemusím), volil bych z těchto dvou rapida, i když cena je opravdu sebevědomá. Proč by ho ale prodávali laciněji, když pude na dračku aji s takovou cenovkou?
9. 11. 2012 12:39
Re: Plná palba
A no tak jistě. Rapid je v jízdně i technicky trochu výše a hlavně je to liftback a škodovka, což samo o sobě je u nás rozhodující kritérium pro 80 % potenciálních zákazníků o low-cost v nižší střední. PSA budou zvláště na našem trhu cenově agresivní, aby zkusili Rapid potrápit, ale velké prodeje tu nečekají. Proto si možná můžou dovolit dumpingovou cenu.
Avatar - rohYpnol
9. 11. 2012 15:05
Re: Plná palba
PROČ by měl být jídzně výš??? Naopak si myslím, že P301 na tom bude líp, první testy ukazují na hodně dobrou práci - bytelný, jednoduchý podvozek. Něco jako kdysi Octavia I. Rapid oproti tomu s přední nápravou z Fabie... Nevěští to podle mě nic dobrého.
9. 11. 2012 15:18
Re: Plná palba
Rapid je lepší v jízdních vlastnostech (P301 bude houpavější) a v přesnosti řazení a řízení. Odolnost podvozku budou mít oba dobrou (ta přední náprava z Pola není špatná), P301 možná i lepší (má být stavěný primárně na horší cesty). Komfortnější a plavnější je určitě Peugeot. Jestli budu za pár let mezi Toledem a C-Elysee vybírat a ceny budou nastavené jako teď, pak těch 50tis. ve prospěch podobně vybaveného i silného (navíc atmosféra proti TSI) C-Elysee asi rozhodne v jeho prospěch.
Avatar - twistedTSD
9. 11. 2012 15:34
Re: Plná palba
Proč? Vždyť jízdní vlastnosti Rapidu byly chváleny snad ve všech testech, které jsem četl.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 12:12
Re: Plná palba
ve všech českých >:D >:-[] testech. Já jsem s vozem jel a upřímně bych jízdní vlastnosti a komfort jednoznačně označil za horší než v Octavii I. Tedy bída. měřeno samozřejmě požadavky na nižší střední třídu.
Avatar - Snooob
9. 11. 2012 12:52
Re: Plná palba
Presne tak, Rapid neskončil. Totiž niektorí ľudia si okrem auta kupujú aj značku. A Škoda má lepší zvuk!
BTW: Som asi jediný kto nevidí väčšiu praktickosť liftu oproti sedanu?! Veď pri rovnakých objemoch je to prakticky to isté! Nie?
9. 11. 2012 12:56
Re: Plná palba
Ani ne čověče, lift má mnohem větší vstupní otvor a můžeš tak přepravit aji něco většího nebo neskladného. Sám mám lifta a není problém dovnitř uložit 2 kola a bagáž. Tohle u sedanu nelze.
Avatar - Snooob
9. 11. 2012 13:10
Re: Plná palba
Taže mi chceš povedať, že do liftu s rovnakým objemom dáš viac? Veď si stále obmedzený výškou kufra!
Nie ako v kombajne kde môžeš naložiť po strop.
9. 11. 2012 13:17
Re: Plná palba
Sklopíš zadní sedačky a máč docela velký prostor, postupně ustupující záď dovolí naložit aji neskladný předmět, který bys už do sedanu nenacpal. No a jestli naložíš do jednoho ze dvou aut se stejným objemem (ale jinou koncepcí) víc, je otázka. Záleží, jak prostor využiješ. Když vozíš malé předměty, je to vesměs jedno. Jakmile máš jeden objemnější, neskladnější, lift má výhodu.
Avatar - Snooob
9. 11. 2012 13:30
Re: Plná palba
Sklopiť sedačky možno aj v sedane, nie? A keď uz sklapam sedačky tak väčšinou nakladam z boku, cez bočné dvere. + sklon okna/zadku v lifte nie je vôbec veľkorysý a na celkovom objeme moc nepridá.
9. 11. 2012 13:36
Re: Plná palba
Tys asi nic neskladného přepravovat nemusel, že ne? Jinak by ses takhle neptal :-)
Avatar - Snooob
9. 11. 2012 14:33
Re: Plná palba
Ide len o to, že v našej stredoeurópskej kotline sa berie liftback ako niečo extrémne praktické.
Pre mňa je praktické kombi - lift a sedan na skoro rovnakej a omnoho nižšej úrovni.
Možno keby sa spýtame majiteľov Supa 2, tak prídeme na to, že liftové otváranie využil max. predajca pri predvadzaní.
9. 11. 2012 14:39
Re: Plná palba
Ptal jsem se našeho panského kočího, jak často to při vození papalášu využije a on říkal, že pokaždé když tam dává třetí a další kufr. Řešení v Supu mi přijde optimální. 9x otevřeš jen víko, po desáté i s oknem a nemusíš hrát tetris. Jenže je to drahé a pro kategorii low costů nepoužitelné.
Avatar - Snooob
9. 11. 2012 14:49
Re: Plná palba
To tí papaláši asi budú ženy! Keď majú toľko báglov :-)
9. 11. 2012 14:52
Re: Plná palba
2 ze 3 obykle jezdících jsou :-)
9. 11. 2012 23:33
Re: Plná palba
>:D Dokáži zaplnit 400 litrový kufr sám. ;-) Když cestuji s přítelkyní, využijeme plně i zadní sedadla. Stejně se s tím počítá. A i tak se musíme omezovat. >:D
Avatar - white label
9. 11. 2012 23:40
Re: Plná palba
Zatím si se tu nikdy o své úchylce kočovat nezmínil, Dežo... :-O >:-[] >:D
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2012 00:31
Re: Plná palba
>:D >:D >:D >:D >:D o jej.... :yes:
10. 11. 2012 14:58
Re: Plná palba
>:D A to si toho moc neberu. Ne že by auto bylo narvané po střechu, musí to mít nějakou kulturu. Když jedu na aktivní dovolenou, tak věci cestují samostatně v dodávce (pokud to není do Alp, tak cestují kurýrní službou - aerolinky by je akorát ztratily anebo zničily, nemluvě o poplatcích, které bych musel zaplatit za takové množství zavazadel; nejvíc mne dostává ten vtip, že cenné věci si máš vzít na palubu). >:D

Alespoň jednou určitě ano. ;-) Zvládnu cestovat i na lehko (a je to příjemně osvěžující), ale většinou tomu tak není. Vezmu si s sebou tolik věcí, kolik úložné prostory vozu dovolí. Vzhledem k tomu, že většinou mají malinkaté kufry, tak toho stejně tolik nebývá (ono se to nezdá, kolik prostoru pár obleků, košil a bot zabere). Kdybych hrál golf a chtěl s sebou vzít jednu sadu holí, tak už do kufru žádné zavazadlo nestrčím. Ale je to miláček, takže mu to prominu. ;-) Přítelkyně rozhodně není šťastná z mého výběru povozů. :-!

I kdybys mi dal 600 litrový plně využitelný kufr, tak stačí přihodit nějaký ten oblek pro každou příležitost se vším, co k tomu patří, a nejspíš ho také zaplním. A doma to asi ani nebude znát, že jsem právě odvezl "600 litrů" oblečení. Vždyť to zdaleka není ani metr krychlový. A to vůbec nemluvím o přítelkyni, ta by potřebovala stěhovák. :*) >:D
10. 11. 2012 15:29
Re: Plná palba
Takže takhle já kočuji. >:-[]
Avatar - rohYpnol
9. 11. 2012 15:24
Re: Plná palba
Naprosto se mýlíš. Sám můžu porovnávat a liftback je někde na třetině cesty ke kombíku. Ale popořadě:
- jistě, v objemu to často není, jenže u liftbacku sklopíš zadní sedadla a máš obrovský průchozí prostor ničím neomezený, pouze sklonem zadního skla. naložíš pohodlně kola, křesla velký CRT monitor či starou TV, barely, skříě atd. Jediné, co tě limituje je to, abys dovřel zadní víko, ale naložíš cokoliv. Dá se tam pohodlně převážet pes (živý) atd. atd.
- sedan? objem kolikrát stejný, ale velmi záleží na velikosti zadního víka. Větší předměty tam prostě nedostaneš. Prostě jen nějaké to běžné nakupování, případně ploché krabice, přepravky na ovoce. Navíc jsi omezený tím, co naložíš - začneš skládat a nahoře ti zůstane třeba 5 cm pod plechem a skončils, nevyužiješ to. U liftbacku bys tam ještě naskládal věci a pak přikopil víkem.
- průchodnost sedanu - sice taky obvykle sklopíš sedadla, ale v 95 procentech je průchozí prostor mizerný, ve zbylých 5 % naprosto nepoužitelný.
- a hlavně - uložení víka sedanu! Pokud máš víceprvkové zavěšení s plynovými vzpěrami, tak takovýto kufr je alespoň skvěle využitelný. Jenže dnes? Takovéto řešení se vlivem snižování cen prakticky vytratilo. Cruze, Thalia, Fluence... všude ty stupidní háky... A pokud ti tam čučí mechanismus a nedej bože lezou ty háky... kufr doslova k ničemu, pokud je plochý.
A P301 má bohužel poměrně velké háky a dost plochý kufr, alespoň na první pohled ;-\

Tedy závěr - praktičnost sedanu se nedá s liftbackem srovnávat. Dá se porovnávat objem - to ano. Ale ne praktičnost. A jestli to někdo nechápe, tak je vidět, že nikdy sedan/liftback neměl ;-) Nebo měl staré klasické sedany, kde opravdu byl přístup "shora". Dnes už se bohužel (bohudík) hraje na aerodynamiku a takovýto sedan příliš není k nalezení.
9. 11. 2012 16:34
Re: Plná palba
V liftu jsem odvezl dokonce troje nové zabalené osmdesátky dveře :-) víko jsem sice nedovřel, ale náklad odvezl.
9. 11. 2012 16:40
Re: Plná palba
Myslím, že tady nikdo netvrdí, že lift není výhodnější po praktické stránce, Jde o to že není třeba zatracovat sedan jen proto, že dvakrát za život povezu dveře. Od toho je střešní nosič nebo vozík (což je i bezpečnější varianta než jet s otevřeným kufrem a dveřma opřenýma o temeno hlavy....) ;-)
11. 11. 2012 21:39
Re: Plná palba
Nemám tažný a na střechu bych takovou váhu asi nedal. Já, jinak, sedan nezatracuju, pouze se bavíme o zvýšené praktičnosti liftu právě proti tomuto řešení karoserie. A navíc se mi hodně aut líbí víc v liftu v porovnání se sedanem (Avenstis první generace, primera p11, mondeo mk3.. ), v nižší střední pak sedany vypadají opravdu podivně (focus, c4, mazda 3), o třídu níž to pak je ještě horší (fabia sedan). Já jsem prostě na liftbacky :-)
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 12:14
Re: Plná palba
taky jsme odvezli v liftu 80/197 - 1 ks, zato víko zavřené >:D Na 4,5 m dlouhý vůz podle mě obdivuhodný výkon.
9. 11. 2012 15:24
Re: Plná palba
On se ti jen snaží vysvětlit, že i když se vana 150-ka teoreticky vejde do oktávky i do VW jetta, můžeš pro ní jet z těchto dvou jen oktávkou, páč do jetty jí přes malé víko kufru nenarveš (pokud ji nedáš na střešní nosič) >:-[]
9. 11. 2012 13:33
Re: Plná palba
U sedanu jsi omezen velikostí vstupních otvorů. Ve chvíli, kdy se dovnitř snažíš strčit něco, co se tam sice vejde, ale dveřmi neprojde (u mne to byly typicky krabice s technikou), tak jsi namydlený. V určitou dobu pro mne byl liftback ideální kompromis, no stejně jsem skončil u sedanu.

To mi připomíná, když autosalon testoval A7, tak Pepa demonstrativně strčil do kufru křeslo. Zkus ho narvat do sedanu. ;-)
9. 11. 2012 13:37
Re: Plná palba
No, tak to jsou srandy českých novinářů....
Kolikrát poveze majitel A7 v kufru křeslo?
9. 11. 2012 13:46
Re: Plná palba
Pominu-li, že i teď dávám přednost A7 před A6, tak kdyby takové auto bylo roky zpět, kdy jsem A6 kupoval, tak vezmu právě liftback. Tu díru do kufru bych využil. Pravda, křesla jsem nevozil. >:-[]
Avatar - Ozzman
9. 11. 2012 13:12
Re: Plná palba
Můžu se zeptat co máš za liftback, že do něj dáš 2 kola a bagáž? Rozložený kola? Já mám celkem velké kombi ( Mondeo MK IV) a kola dám pouze se sklopenými zadními sedačkami. Na bagáž už tam moc místa nezbývá. Bavím se o celých nerozložených kolech. Stejný problém jsem pozoroval v Renaultu Laguna kombi v O II kombi... >:D Asi máš nějaký zázračný zavazadelník >:D

Jinak k tématu, Sedan je nepraktický, ale když vozíte malé předměty, je někdy až neuvěřitelné kolik se jich tam dá naskládat :-)
9. 11. 2012 13:27
Re: Plná palba
Samozřejmě, že ty kola rozložím. Mám Toyotu Corollu. No a co se týče rozmístění, silničku poskládám do kufru úplně bez problémů, nejdřív rám a na to pak uložím kola. S bikem je to horší, ten se takhle do kufru nevejde. Na něj mám takový transportní pytel, sundáš kola, narveš do pytle odstrojoný rám, kola do bočních kapes v pytlu, objedeš zipem a celé jak to je to šoupnu na zadní sedačku. Do prostoru pro nohy zadních pasažérů naskládám bagáž (je mi líto ji pokládat na poměrně drahou silničku v kufru). Nebo zadní sedačky sklopím úplně a uložím 2 kola s bagáží do vzniklého prostoru. Takže v jakékoliv konfiguraci můžou jet 2 lidi, 2 kola, bagáž. Nebo sis to představoval nějak jinak? Zázračný kufr nemám, ale přepravit to takhle jde.
9. 11. 2012 13:32
Re: Plná palba
Zlatá koule se stojanem...
9. 11. 2012 13:36
Re: Plná palba
Někdo preferuji kola převážet uvnitř. Třeba já.
9. 11. 2012 13:39
Re: Plná palba
OK, ale jak to popisuje Pargi - všechno rozložené - tak myslím (netvrdím jistě), že by se to do sedanu dalo dát úplně stejně.....
9. 11. 2012 13:41
Re: Plná palba
Třeba do sedanu bych rám bez kol asi nenarval, už s liftbackem je to docela tetris. Samozřejmě, že nerozkládám vše, jenom dám pryč kola.
9. 11. 2012 13:46
Re: Plná palba
Jo, říkal jsem že to netvrdím jistě...
Každopádně pokud je někdo tak vášnivý cyklista, že má bicykl dražší než auto a chce ho vozit jen vevnitř a vozí ho hodně často tak má asi lepší než polemizovat o vhodnosti sedanu/liftbacku rovnou koupit kombík nebo nějaké menší MPV a nemusí ty kola rozebírat vůbec...... ;-)
9. 11. 2012 13:52
Re: Plná palba
I z mého pohledu má liftback smysl hlavně ve chvíli, kdy jeho přepravních kapacit využíváš jen občas. A nechceš kombi. Je to pak slušný kompromis.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2012 13:55
Re: Plná palba
pargi: Jo tak, takhle to je normální:D bez rozložení bys potřeboval aspon Transita:D Tahle to potom ale narvu i do sedanu :-) ale mě štve to pořád rozebírat. Na tohle je kombik zlatej, když to potřebuješ narychlo převézt, hodíš to tam cely a jedeš:D.

Jinak to řeším nosiči na střechu. Ideální, sice s tim nemužeš krouhat zatáčky, ale je to celkem pohodlné :-)
9. 11. 2012 16:20
Re: Plná palba
Ano, kombík bude vždy praktičtější, vo teeem žádná :-) ale jak už psal MT nahoře, lift je velice povedené kompromisní řešení, když potřebuješ příležitostně něco neohrabaného převézt, což je můj případ. Většinou jezdíme v autě 2, až budou aji prďoši, budu jezdit v S-Maxu :-)
9. 11. 2012 18:10
Re: Plná palba
Tak já kolo dycky fláknu do auta (Primera liftback) celé bez toho, aniž bych cokoli rozebíral. Sklopím zadní sedačky a je to tam. Proto mě štve, že Accord (který si chci koupit) je jen sedan a ne lift, kombi nechci.
11. 11. 2012 21:02
Re: Plná palba
Jestli máš lift Primeru p11, tak to je jedno z nejlepších a nejhezčích aut vůbec :yes:
Avatar - Uhlik
9. 11. 2012 15:37
Re: Plná palba
Kolo do sedanu das, ja som tak jedno previezol. Minimlane do Inisgnie to ide bez problemu. Staci dat dole predne koleso.
9. 11. 2012 16:30
Re: Plná palba
Já ale někdy vozím kola dvě. A v autě o půl metru kratším. Se sedanem by to šlo možná taky, ale o uživatelské přívětivosti by nemohla být ani řeč..to není ani u toho liftu :-)
9. 11. 2012 13:51
Re: Plná palba
Preferuji z kola nesundavat nic, což znamená většinou dodávku, nebo krytý přívěsný vozík. I kdyby se do kombi/ MPV/ SUV vešlo, tak budeš mít problém s uchycením. Pokud ti nevadí sundat přední kolo, tak jsou držáky za přední vidlici do kufru.
9. 11. 2012 13:38
Re: Plná palba
Já mám kola dražší než auto, byl bych nerad, kdyby za mnou třeba někdo nedobrzdil 8-s
9. 11. 2012 13:57
Re: Plná palba
Nemusí být ani dražší než auto. Dobré kolo není levná záležitost a jen tak ho vystavovat vnějším vlivům není každému po chuti.
9. 11. 2012 16:12
Re: Plná palba
Moje auto má 13 let, kola jsou (byla při koupi) opravdu dražší, než je dnešní hodnota auta :-) a byla dražší, i když to auto mělo 8 let, když jsem ho kupoval :-)
9. 11. 2012 13:41
Re: Plná palba
Nerozložené kolo se vešlo i do Felicie hatchback !!! se sklopenýma sedačkama. Pak jsem se hodně divil, že do Fabie Combi se mi ho nepodařilo nasoukat ;-\
9. 11. 2012 12:58
Re: Plná palba
Není, do sedanu krabici (nebo cokoli jiného) vyšší než vstupní otvor nedáš. Ale za 4 roky ze sedanem jsem zjistil, že jsem velkou krabici převážet nepotřeboval.
9. 11. 2012 13:30
Re: Plná palba
Přesně. Každý si musí uvědomit, jak auto používá - pokud jsi živnostník a převážíš často nějaké větší bedny, tak asi sedan nebude ta pravá volba (ale tady se asi nejvíc hodí kombík). Pokud jde o běžnou rodinu (nebo třeba ještě lépe starší pár už bez dětí) myslím, že potřeba převážet objemné věci je minimální. A když už, použiješ střešní nosič nebo ještě lépe přívěsný vozík....
U sedanu je zase výhoda třeba v tom, že při každém otevření kufru v mínus dvaceti nevětráš v celém autě.
Já osobně mám velký kombík, ale co jsem dostavěl barák, užitnou hodnotu v podstatě nevyužiju. Kombíky se mi ale líbí vzhledově, takže jsem zvědav, jestli PSA přijde s kombi verzí těchto dvojčat - i když si myslím, že spíš ne......
Avatar - rohYpnol
9. 11. 2012 15:32
Re: Plná palba
podle mě pro živnostníka ideální sedan + vozík :-! aspoň si člověk nevozí v autě herberg a přepravní kapacita vozeju je přecijen poněkud lepší než cokoliv kombi nevyjímaje. Navíc tam jde vozit opravdu kdeco bez nějakých obav o znečištění vozu - dřeva, cement, zeminu, trřící předměty, skříně, bečky s kvasem...
9. 11. 2012 14:38
Re: Plná palba
Taky si nemyslím, že Rapid skončil. Prodávat se asi bude dobře, ale já osobně bych radši tohle v plný výbavě než za stejný prachy Rapida se zdechlou HTP v holině. ;-\
9. 11. 2012 12:59
Re: Plná palba
Rapid skončil takže Ceed taky skončil, že jo?
9. 11. 2012 13:58
Re: Plná palba
ceed je snad levný sedan ?
9. 11. 2012 14:04
Re: Plná palba
Není ale je to stejná třída a stojí taky více, takže podle jeho logiky taky skončí...
Avatar - Katikakus
10. 11. 2012 06:45
Re: Plná palba
Ta logika ti nejak kulha. Na obe nohy.
10. 11. 2012 20:51