Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C-Elysée: Také bratr 301 zná své české ceny

České ceny C-Elysée začínají tak jako u Peugeotu 301 na částce 220.000 Kč.
Zpět na článek
10. 11. 2012 13:59
10. 11. 2012 15:04
10. 11. 2012 17:05
10. 11. 2012 19:48
10. 11. 2012 15:32
10. 11. 2012 16:51
10. 11. 2012 17:19
10. 11. 2012 18:00
10. 11. 2012 19:11
10. 11. 2012 19:31
10. 11. 2012 19:41
10. 11. 2012 19:48
10. 11. 2012 20:03
10. 11. 2012 20:18
10. 11. 2012 22:15
10. 11. 2012 22:36
10. 11. 2012 23:33
11. 11. 2012 11:13
11. 11. 2012 18:18
10. 11. 2012 22:18
11. 11. 2012 14:59
11. 11. 2012 18:27
12. 11. 2012 08:10
12. 11. 2012 09:16
13. 11. 2012 10:10
10. 11. 2012 17:19
10. 11. 2012 18:01
10. 11. 2012 19:31
10. 11. 2012 19:43
11. 11. 2012 11:14
10. 11. 2012 20:38
11. 11. 2012 18:19
10. 11. 2012 17:21
10. 11. 2012 17:23
10. 11. 2012 17:32
10. 11. 2012 17:37
10. 11. 2012 17:37
10. 11. 2012 17:42
10. 11. 2012 18:03
10. 11. 2012 18:11
10. 11. 2012 18:47
10. 11. 2012 18:52
10. 11. 2012 20:02
10. 11. 2012 20:04
10. 11. 2012 20:10
11. 11. 2012 00:54
11. 11. 2012 18:44
10. 11. 2012 19:18
10. 11. 2012 20:03
10. 11. 2012 20:06
10. 11. 2012 22:14
11. 11. 2012 01:00
11. 11. 2012 11:52
11. 11. 2012 11:58
11. 11. 2012 12:08
11. 11. 2012 13:24
11. 11. 2012 13:30
11. 11. 2012 21:31
12. 11. 2012 10:33
13. 11. 2012 10:24
11. 11. 2012 05:36
11. 11. 2012 11:57
11. 11. 2012 13:05
11. 11. 2012 13:29
13. 11. 2012 10:27
10. 11. 2012 17:45
10. 11. 2012 17:54
11. 11. 2012 18:53
10. 11. 2012 17:47
10. 11. 2012 18:04
10. 11. 2012 18:36
10. 11. 2012 18:07
10. 11. 2012 18:14
10. 11. 2012 18:36
10. 11. 2012 18:19
10. 11. 2012 18:33
10. 11. 2012 18:37
10. 11. 2012 19:40
11. 11. 2012 10:11
11. 11. 2012 07:11
10. 11. 2012 19:34
11. 11. 2012 00:56
11. 11. 2012 10:11
11. 11. 2012 11:33
11. 11. 2012 16:48
10. 11. 2012 21:52
10. 11. 2012 22:31
11. 11. 2012 00:23
11. 11. 2012 00:58
11. 11. 2012 11:48
11. 11. 2012 00:57
11. 11. 2012 11:36
11. 11. 2012 11:56
11. 11. 2012 13:38
12. 11. 2012 08:16
10. 11. 2012 17:46
10. 11. 2012 19:24
10. 11. 2012 22:01
11. 11. 2012 11:38
10. 11. 2012 18:04
10. 11. 2012 21:59
10. 11. 2012 22:22
11. 11. 2012 11:44
11. 11. 2012 11:41
10. 11. 2012 18:20
10. 11. 2012 18:23
10. 11. 2012 18:39
10. 11. 2012 18:45
11. 11. 2012 09:07
11. 11. 2012 09:14
11. 11. 2012 09:18
11. 11. 2012 11:29
11. 11. 2012 01:20
11. 11. 2012 02:45
11. 11. 2012 09:04
11. 11. 2012 11:08
11. 11. 2012 11:16
11. 11. 2012 13:28
11. 11. 2012 07:07
11. 11. 2012 08:35
11. 11. 2012 09:06
11. 11. 2012 11:22
11. 11. 2012 11:33
11. 11. 2012 11:51
11. 11. 2012 11:53
11. 11. 2012 12:00
11. 11. 2012 12:07
11. 11. 2012 12:47
11. 11. 2012 13:06
11. 11. 2012 13:22
11. 11. 2012 13:32
11. 11. 2012 11:54
11. 11. 2012 12:04
11. 11. 2012 12:31
11. 11. 2012 12:52
11. 11. 2012 13:02
11. 11. 2012 13:19
11. 11. 2012 13:33
11. 11. 2012 16:27
11. 11. 2012 20:13
11. 11. 2012 20:35
11. 11. 2012 21:55
11. 11. 2012 09:25
11. 11. 2012 09:35
11. 11. 2012 09:43
11. 11. 2012 14:50
11. 11. 2012 15:30
11. 11. 2012 20:17
11. 11. 2012 10:35
11. 11. 2012 10:36
11. 11. 2012 11:25
11. 11. 2012 12:06
11. 11. 2012 12:55
11. 11. 2012 13:37
11. 11. 2012 13:56
11. 11. 2012 14:51
11. 11. 2012 16:04
11. 11. 2012 19:22
11. 11. 2012 20:19
11. 11. 2012 12:14
11. 11. 2012 12:57
11. 11. 2012 13:39
11. 11. 2012 19:09
11. 11. 2012 19:16
11. 11. 2012 19:18
11. 11. 2012 19:29
11. 11. 2012 19:39
11. 11. 2012 19:59
11. 11. 2012 20:30
11. 11. 2012 20:25
11. 11. 2012 20:35
11. 11. 2012 20:49
11. 11. 2012 20:54
11. 11. 2012 21:00
11. 11. 2012 21:03
11. 11. 2012 21:15
11. 11. 2012 21:47
11. 11. 2012 19:14
11. 11. 2012 19:17
11. 11. 2012 19:26
11. 11. 2012 19:36
11. 11. 2012 19:51
11. 11. 2012 20:07
11. 11. 2012 20:17
11. 11. 2012 20:19
11. 11. 2012 20:33
11. 11. 2012 23:02
11. 11. 2012 23:07
11. 11. 2012 13:23
11. 11. 2012 14:43
12. 11. 2012 08:23
Avatar - Starfighter
10. 11. 2012 12:29
C-Elysée, 301 vs Elantra
To jsou konce. Pekáč Elantra, trakař téměř na úrovni Thalie, je o 105 000 Kč dražší, než dvojice od PSA, která je svými kvalitami úplně někde jinde.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
10. 11. 2012 15:41
Re: C-Elysée, 301 vs Elantra
tak v Amerike o Elantre píšu ako o, citujem : "druhom najlepšom kompakte, ktorý sa dá na severoamerickom trhu kúpiť". (prvý je Focus). Ak by si neveril, tak si pozri insideline.com.
Avatar - 3_diamanty
10. 11. 2012 12:39
cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
vsetko lepsie auta ako rapid ( motormi, priestorom, kvalitou, imageom, dizajnom ) a este su aj lacnejsie.....

dovod na kupu draheho rapida s poruchovymi motormi som stale nenasiel alebo zeby? -( ako exponat do muzeua?, autoskola?, ako testovacie auto do filmu na buracky? ) neviem... nevidim ziadny dovod.... ani keby zlacnel o 1500 eur .... stale je tu lepsia a lacnejsia konkurencia a aj krajsia... tah skodovky s rapidom akosi nevysiel... stava sa.... , ono ludia a konkurencia nie su az taki blbi ako si v skodovke myslia.... dalsia predrazena skoda uz nikoho neohuri a neprekvapi....
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Magnetofon
10. 11. 2012 12:47
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
Hyundai Elentra a Chevrolet Cruze su nekaly bezcolny import z Juznej Korei tak to sa ani nesmie brat do uvahy. :no:

Ostatne auta su vyrobene v Europe tak to je v poriadku...no ehm Fluence v Turecku.
10. 11. 2012 14:14
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
Co je na dovozu vozidel z Koreje nekalého? Pouč mě...
Avatar - PeterLuk
10. 11. 2012 15:43
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
Chlapče, prečo más na profile vlajku EU, keď práve ona za import áut zo zahraničia a úpadok európskeho automobilového priemyslu môže?
11. 11. 2012 00:14
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
EU podporuje pristahovalcov a ciganov! :-)
Avatar - positivemind
10. 11. 2012 12:53
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
Rapid z těch všech vypadá navenek nejdospěleji... dělá to ta hranatá kastle
Avatar - Starfighter
10. 11. 2012 12:55
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
Toppor, ty důvod "na kupu" Rapida ani nehledej. Na to by měl mít člověk nejdříve love ve šrajtofli...
Avatar - escorpion
10. 11. 2012 13:02
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
Imidžom asi ťažko.
Stále píšeš o všetkom, že je predražené. Golf, rapid, ...

Poruchové motory ? Možno pár reťazí u TSI preskočilo, ale k pomeru všetkých predaných áut s týmto motorom je to maličké percento. Nie každý motor musí byť zákonite poruchový.

P.S.
Nevidíš žiaden dôvod ? Ja nevidím dôvod jazdiť hrdzavou felíciou, ktorá sa prestala vyrábať v roku 2001 a onanovať pritom nad úžasnou šikmookou zárukou nového auta.
Avatar - 4hill
10. 11. 2012 14:30
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
S tou tvojí nenávistí vůči všemu koncernovému nebo českému jsi už ubohý.Rapid se i přes tvoje nepodložené bláboly prodávat bude.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 16:51
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
lepsie auta ako rapid ( motormi, priestorom, kvalitou, IMAGEOM, dizajnom)...

Aha, takže v PSA jsou úplní tupani, kteří prodávají svá auta málem o statisíce levněji, než jakou mají tržní hodnotu 8-s >:-[] :no:

Tobě to opravdu moc nepálí... Víš, proč je tento Citroen či Peugeot TAK levný? Proto, a jen proto, že si je u nás na víc nikdo necení. To je krutá pravda, a může to být 10x lepší kára než Rapid...

A toppere div se, zatímco na Rapida budou málem pořadníky i za těch "od 300", tak u PSA budou rádi za těch pár prodaných kousků :-!
Avatar - twistedTSD
10. 11. 2012 16:53
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
Píšeš ptákoviny, jako téměř vždy. Zeptal bych se, čím že je Rapid motory, prostorem, kvalitou, image, a designem (ač ten je subjektivní) horší, ale nedělám si naděje, že by mi nějaké argumenty byly předloženy...O tom, jak tah nevyšel, se můžeme bavit až budou k dispozici prodejní čísla.
10. 11. 2012 20:42
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
Toper, už se fakt nech vyšetřit, myslím, že Chocholoušek má práci...
10. 11. 2012 22:30
Re: cruze, 301, c-elysee, fluence, elantra.....
No dneska jsem seděl jak v Rapidu, tak v Cruze, C-elysee, Elantře a musím říct, že Rapid je bída, sice velký kufr a dost prostoru vzadu na nohy, ale vpředu místa bídno, hodně úzký a vzhledově vnitřek je 2 světelný roky za Cruze a světelnej rok za Elentrou či citrónem. Nejvíce mě překvapil právě Cruze, kterej vypadá skvěle, i Elantra, ale Rapid opravdu jako lowlowlowcost, což při porovnání cen je zarážející. I thalia vypadá líp, o lodgy ani nemluvě (ač zvenku divná krabice)
Avatar - Guttalax
10. 11. 2012 13:59
Korcoreakce
;-) Už je mi jasné ,proč korci rychle slevnují Ceeda. Asi tuší ,že by ostrouhali mrkvičku. :-! :-!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - escorpion
10. 11. 2012 14:24
Re: Korcoreakce
Je to tak. H/K má problém. Škandál so spotrebou a výkonom im tiež nepridal.
10. 11. 2012 15:04
Re: Korcoreakce
Jooooo, jo Karle... taky si myslim, ze se brzy prestanou prodavat 8-s
Avatar - escorpion
10. 11. 2012 15:28
Re: Korcoreakce
Kiež by si mal pravdu, ale neprestanú :no:
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 17:05
Re: Korcoreakce
kéž by měl pravdu? Tady má někdo pocit, že máme málo nezaměstnaných 8-s ?

Buďme rádi za to, že auta, které se u nás vyrábí, nemají (zatím) nouzi o odbyt. Taky by to mohlo vypadat jak v Genku...
Avatar - escorpion
10. 11. 2012 17:46
Re: Korcoreakce
Nezamestnaných máme dosť a budeme mať ešte viac. Nikdy však nekúpim auto z fabriky, kde zamestnanci úmyselne poškodzujú auta, pretože sú nespokojní.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 19:48
Re: Korcoreakce
a ty víš o nějaké konkrétní kauze? Jinak selhání jednotlivce nikdy nelze vyloučit, navíc nevím, jak by to měl udělat, když jsou pod kamerovým dohledem...
11. 11. 2012 00:17
Re: Korcoreakce
Dotycny je velmi naivny,nevie,ze sa to moze stat hocikde inde...nielen v Nošoviciach...ale vsade a aj mimo automotive...
10. 11. 2012 15:32
Re: Korcoreakce
Ceed je o pul tridy vyse. Jeho konkurence je C4, takze duvod slevnovat zatim nemaji.
10. 11. 2012 16:51
KONEČNÁ
Ukončete výstup a nástup, dveře se zavírají, příští stanice... Lowend. Člověku se při pohledu na ty tvary chce doslova plakat. Ano ano, to nahoře to je opravdu... citroen - [odkaz] nebo že by? [odkaz] :-( :-(

Tady vidíš, jak prozíravý je Volkswagen, když umožnil, aby Škoda svěřila design svého levného vozu jednomu z nejvýraznějších designových mágů dneška. Dopadlo to takhle - [odkaz] :yes: :yes:

Klasická evropská mainstreamová automobilka prostě nemůže podcenit design, jako se tomu stalo u dvojčat peugeot/citroen, tohle se v Evropě nepromíjí. A to navíc citroen bohužel dopadl vlastně nejhůře, musel akceptovat peugeotovskou záď, a tak se snaží vymezit jen přídí. Smutné, smutné... smutné.

No, tohle však naštěstí nemusí rmoutit kupce z Česka, neb vybírat v daném kvalitativním subsegmentu a nekoupit si Rapida, to snad je vyloučené již ze své podstaty.

Dejme si ještě pár inspirativních snímků, je na co koukat - [odkaz] [odkaz] [odkaz]

BRAVO RAPID :yes: :-!
Rozbalit vlákno
91
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 17:19
Re: KONEČNÁ
Zato mezi Toledem a Rapidem je těch rozdílů mnohem víc než mezi 301 a C-elysee >:-[] Tady tvá kritika opravdu padla na úrodnou půdu >:-[]

Zatímco tyto sedany jsou svébytné, tak Rapid coby levná ořezaná varianta Octavie III, nebo také Octavia I r.v. 2012, to je opravdu povwedené...

Jen malé srovnání:
[odkaz]
vs.
[odkaz]

Jasně vede Rapid >:D >:D >:D >:-[]

Nebo světe div se, u lowendu 301 jde zepředu stáhnout i zadní el. okna >:-[]

[odkaz]
10. 11. 2012 18:00
Re: KONEČNÁ
Nic jsi nepochopil, jde o kvalitu designu, o schopnosti stvořit v rámci koncernu universální karoserii, kterou pak individuální firemní markanty jen dotáhnou k potřebnému výsledku. Citroen nahoře, to není citroen. Na rozdíl od Toleda resp. Rapidu. Bohužel, právě horní dvojmodel ukazuje, jak si aktuálně stojí francouzská produkce, a kam se bude ubírat.

Rapid není ozeřaná varianta O III přesně tak, jako elisée není ořezaná varianta C4. Všechno jsou to samostatné levné modely. Skutečnost, na jaké kvalitativní a estetické výši stojí koncern VW a na jaké PSA, to právě máme možnost porovnat.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 19:11
Re: KONEČNÁ
Výborně - zřejmě sám uznáváš, že řešit konkrétní věci na C-elysee vs. Rapid vede k tomu, že Rapid nedokáže svoji cenu a kvality obhájit.

Takže klidně začnu uvažovat dle tebe v "obecné rovině", v obecných mantinelech kvality designu. Jednoznačně tady vyvstává otázka, v čem je design Rapidu hodnotnější? odpověď je jednoduchá - v ničem. Tradiční linie Octavie v minimalistickém pojetí Kabana vs. Tradiční koncepce sedanu v pojetí C-elysee...

Proporce - jednoznačný vítěz C-elysee. Rapid se svojí "bachratostí" prostě neustojí lehké linie C-elysee, který nepotřebuje k akceptovatelnému vzhledu min. 17p. kola... Ne Rapid opravdu není žádná zářivá hvězda na noční obloze, jak se snažíš tu namluvit. C-elysee ničím nezaostává, spíše naopak. Tradiční sedan s dokonale vyváženou siluetou. Nikde nevystavuje na obdiv svoji prodejní cenu. Takto má vypadat správný lowcost produkt :yes: Rapid ani nevypadá kdovíjak zázračně, ani nestojí málo.
10. 11. 2012 19:31
Re: KONEČNÁ
Bohužel to u designu C-Elysée končí. Nic jiného nenabídne.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 19:41
Re: KONEČNÁ
Stále je na tom líp než Rapid - ten nenabídne ani tu cenu >:-[]
Teď vážně - první testy dopadají víc než dobře, chválí se zpracování, bytelnost podvozku, komfort, spotřeba dieselového motoru, cena je doslova podbízivá... Jediné, kde na Rapida znatelně ztrácí, je kufr a zadní sedadla. Tam opravdu Rapid nemá konkurenci.
Avatar - das_autos
10. 11. 2012 19:48
Re: KONEČNÁ
Ještě mají tyhle frantíci strašný řazení dlouhá kvrdlačka s nepřesnou a hlučnou kulisou jak kdyby převodovku vybrakovali ze starýho P309 a designově i ergonomicky rozháranou palubku.Vepředu mi připadal oproti rapidu vzdušbnější díky víc utopený palubce.
10. 11. 2012 20:03
Re: KONEČNÁ
ok, pojdme na tu ergonomii, co je spatne?
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 22:15
Re: KONEČNÁ
myslíš u Rapida >:-[] ? Souhlas :yes:
10. 11. 2012 22:36
Re: KONEČNÁ
Co je u rapida špatně, nebo spíše bude až se doladí což je slíbeno?
Myslím Citroen a ovládání uprostřed.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 23:33
Re: KONEČNÁ
jo aha, "až se doladí" >:-[] >:D jasné, já zapomněl, že koncern slíbil tam tuhle okrajovou věc doplnit při dalším FL a nazve to další generací >:D
nebo máme další variantu, že ano - dyť von je to přeci koncern! Takže vono tam bude pasovat ovládací panel z Octavie, nebo Golfu, nebo Pola, nebo Passatu, nebo Superba, bo Touarega, Phaetona, Gallarda, Reventona ... >:-[]

A co je špatně na ovládání oken na středovém tunelu? Já nikdy třeba nepobral ovládání oken ve dveřích řidiče. A proč? No jednoduše proto, že když řídím, tak levou ruku mám zkrátka VŽDY na volantu, zatímco PRAVOU rukou řadím, obsluhuji klimu, rádio atp. PRAVOU, ne levou. Takže ovládání na levou ruku, i když je to "úzus" dnešní doby, považuji vlastně za nesmyslné, protože musím přechytávat a v tu chvíli mám blokovanou pravou ruku.
11. 11. 2012 11:13
Re: KONEČNÁ
S tím ovládáním oken máš pravdu, už kdysi jsem to měl v Granadě 2.8i a dodnes lituji že od toho výrobci víceméně ustupují. To umistěni na středovém panelu mělo pro mne rozhodně větší logiku.
Avatar - das_autos
11. 11. 2012 18:18
Re: KONEČNÁ
Všechno rozházený jak na smetišti a jinde než by to člověk u normálního auta čekal a dneska jsem se bavil s jedním týpkem a ta převodovka je furt stejná už dvacet let,takže moje zdání,že je jak v P309 se potvrdilo je furt ta samá čvachtačka.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 22:18
Re: KONEČNÁ
ano i ne. Obecně vzato je řazení u frantíků stále často bohužel "strašné", jenže pod tím slovem strašné je třeba si představit zkrátka to, že to není radost jako u koncernu. Praktické potíže ovšem nejsou, jen to není ta cvakačka...
Avatar - BruceWayne
11. 11. 2012 14:59
Re: KONEČNÁ
Ty jsi ovšem trochu mimo, raději mám větší šaltr u ruky než hledat malou šatr v tunelu. >:D Jen tak mimo soutěž o největšího řadiče >:D Víš o kolik desítek metrů musís pohnout rukou při řazení ze Zličína ne Černý most? :-! Myslím tím pohyb z volantu na řadičku!!
Avatar - das_autos
11. 11. 2012 18:27
Re: KONEČNÁ
Tak nebreč a kup si automat nebo starou liazku.Po ruce je stejně jak v rapidu tak ve francouzech akorát kolik zbytečnejch pohybů uděláš než najdeš tu správnou rychlst to je průšvih.Francouzi šetřili trošku víc na technice.
12. 11. 2012 08:10
Re: KONEČNÁ
Zbytocne tu brecis ty, preslo mi pod rukami mnozstvo aut a nikde som nerobil vela zbytocnych pohybov, aby som trafil spravnu spravnu rychlost. Pokial mas s tym problem, tak si zaplat kondicne jazdy v autoskole
Avatar - das_autos
12. 11. 2012 09:16
Re: KONEČNÁ
Ani v jednom si neseděl tak ani nevíš o čem mluvím.Jestli nepoznáš rozdíl mezi dobrou a špatnou převodovkou tak se vrať na tříkolku.
13. 11. 2012 10:10
Re: KONEČNÁ
Sranda - cituji...Rapid coby levná ořezaná varianta Octavie III, nebo také Octavia I r.v.2012 - tak co to vlastně je? Nechtěl by sis to trochu sám ujasnit, než sem napíšeš takovouhle věc?
Avatar - PeterLuk
10. 11. 2012 17:19
Re: KONEČNÁ
Nakoniec to s dvojčatami od PSA nedopadlo tak zle, aj keď je cena vidieť. Lenže Rapid o je o kategóriu vyššie než Rapid, aspoň cenovo. Tak kde C-Elysée končí, tam Rapid začína. takže čo...
10. 11. 2012 18:01
Re: KONEČNÁ
Ano, s tím souhlas, Rapid není designový lowend, v tom je jeho velká výhoda.
10. 11. 2012 19:31
Re: KONEČNÁ
Pravda, design exteriéru (!), převodovka DSG u nejsilnější verze a ceny (!!!) jsou jediné ne-lowendové věci na Rapidu. Zbytek je low-end se vším všudy.

U Peugeotu a Citroënu zase nad průměr low-endu vyčnívá v podstatě jen design interiéru, zato ale tomu zbytku přesně odpovídají cenovky.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 19:43
Re: KONEČNÁ
design Rapidu je provedením DETAILŮ naopak ryzí lowend a snaha ušetřit je mnohem viditelnější než u C-Elysee.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 17:23
Re: KONEČNÁ
cena? cože, ono se za Rapida musí platit >:-[] >:D ;-) ?
10. 11. 2012 17:32
Re: KONEČNÁ
Snažej se o to. :-)

Jen se každej den modlím, aby mě životní situace nedonutila přesednout do něčeho jako je Rapid.
Avatar - PeterLuk
10. 11. 2012 17:37
Re: KONEČNÁ
Neboj, za tie peniaze dostaneš aj niečo lepšie. >:D
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 17:37
Re: KONEČNÁ
taky mám respekt z duševních chorob.
10. 11. 2012 18:03
Re: KONEČNÁ
Zdá se ti cena Rapida vysoká? Cena přesně odráží postavení toho kterého modelu na trhu. Pokud však máme uvažovat o nerealistické ceně, pak rozhodně nikoiv u Škody, nýbrž u PSA, ceny jsou nastavené až drasticky nízké, jistě tušíme proč.
10. 11. 2012 18:11
Re: KONEČNÁ
Ano, vysoká. Až dny další ukáží, zda se najde dost ochotných kupců.

Pro mě nekorektní poznámku o ceně konkurentů PSA přecházím raději mlčením. :-|
10. 11. 2012 18:47
Re: KONEČNÁ
Jenomže realita je taková, že mégane se nabízí za dvě pade... Je to trpké, avšak odráží to realitu. Na víc frantíci nemají...
10. 11. 2012 18:52
Re: KONEČNÁ
Uniká mi souvislost. Proč najednou Meg. za 250 ? Článek je snad o citrusu za 220 potažmo v diskuzi porovnáván s Rapidem.

Jestli jsem něco snad nepochopil, prosím o vysvětlení.
10. 11. 2012 20:02
Re: KONEČNÁ
Dvě pade je hladina kompaktního fr. mainstreamu, lowend tedy musí jít s cenou ještě nížeji.
10. 11. 2012 20:04
Re: KONEČNÁ
Blbost, Golf se prodava za 300, paradoxne dnes se dostava Rapid u nas do prime konkurence Golfu coz je dosti neuvazene. Protoze proti Golfu nenabizi nic, cti NIC.
10. 11. 2012 20:10
Re: KONEČNÁ
Stále se snažíš uniknout z podstaty naší diskuze.

Tak zpět. A znovu. Ano, mě se zdá cena Rapida vysoká a PSA stojí přijatelnějších 220 tKč.

Prosím, teď sem nepleť nějaké hladiny ......... , Megany a pod.
11. 11. 2012 00:54
Re: KONEČNÁ
Nesnažím se nikam unikat, vím přesně jak si věc stojí. Francouzský mainstream v kompaktu začíná na dvou pade. Za co bys chtěl prodával francouzský lowend, za půl mega? :-)
11. 11. 2012 18:44
Re: KONEČNÁ
Jenže ty uvádíš Generation, což je v Turecku stavěný model, mix Meganu II a III nabízený pouze na rozvojových automobilových trzích, kam bohužel zatím také patříme. Ve Francii nebo Německu na něj nenarazíš. Normální mainstreamový Megane začíná cca na 290ti, za což skladovku základního Golfu VI dneska koupíš také.

Ale tohle všechno ty víš, jen zde opět účelově mlžíš a v tomto případě si troufám tvrdit že přímo vědomě lžeš.

A ještě poznámka - posuzovat kvalitu vozu dle cen na českém trhu, toť výkon hodný totálního diskuzního prosťáčka.

:no: :no:
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 19:18
Re: KONEČNÁ
Opět střílíš vedle. Cena Rapida se zdá vysoká i samotným prodejcům >:D >:-[] jenže s tím nic nenadělají... Rapid měl stát o 30 papírů míň, jenže pár dní před uvedením Škoda přišla s těmito cenami. I prodejci ví, že ta cena je dlouhodobě neudržitelná a hraje jen na omezenost zákazníka (vždy se najde dost naivek, co to i za tuto cenu koupí)...

Všichni tedy ví, že cena je přemrštěná, jen někteří se snaží obhájit neobhajitelné, že >:-[] 8-s :no:
10. 11. 2012 20:03
Re: KONEČNÁ
Neobhajuji ceu, jen ti připomínám, že Rapid věrně odráží svojí garážovou hodnotu právě ve své ceně. Přesně tak, jako třeba mégane nebo horní citoren.
10. 11. 2012 20:06
Re: KONEČNÁ
Pockejme na prodeje, zatim odrazi predstavy o cene managementu Skoda Auto.
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 22:14
Re: KONEČNÁ
ne, neodráží. Rapid zatím spoléhá na naivitu zákazníků díky nedokonale konkurenčnímu trhu. Za svoji současnou cenu se prodává jen proto, že se najdou naivky, co to i za tolik koupí. Jestliže má cena odrážet tržní hodnotu, tak musí být dlouhodobě udržitelná.

Sám ale nemám obavy, přijde 301, C-elysee, Logan II a Rapid bude za 249 jen to fikne :-!
11. 11. 2012 01:00
Re: KONEČNÁ
Jasně, cenotvorba aut je odvislá od spoléhání se na naivitu zákazníků. Tohle neplatí snad ani v hračkárně.
Avatar - rohYpnol
11. 11. 2012 11:52
Re: KONEČNÁ
Povíme si za pár měsíců. Cena Rapidu poletí dolů stejně rychle jako Felix Baumgartner >:-[]
Až se dostane na adekvátní cenu, která bude odrážet tržní hodnotu, tedy cenu obvyklou, pak začne Rapid dávat smysl :-!
11. 11. 2012 11:58
Re: KONEČNÁ
Tobě. Buď upřímný.
Avatar - rohYpnol
11. 11. 2012 12:08
Re: KONEČNÁ
Jistě že mě. Pak taky prodejcům, ale to je samozřejmě okrajová záležitost >:-[] :-!
11. 11. 2012 13:24
Re: KONEČNÁ
Ty se s ním hádáš, to nemá cenu...
Avatar - rohYpnol
11. 11. 2012 13:30
Re: KONEČNÁ
nehádám, jen využívám toho, že jednou zase našel GTI odvahu reagovat >:-[]
11. 11. 2012 21:31
Re: KONEČNÁ
GTI: cena Golfu v Nemecku zletela dole este skor, nez sa auto fyzicky ocitlo v predajniach.
12. 11. 2012 10:33
Re: KONEČNÁ
Cenová politika je jasná: Všude v Evropě se Rapid prodává levněji, protože to je jeho prodejní cena. Aby se snížil počáteční zájem v ČR, nasadí se vysoká cena a auto se bude lifrovat jako lowend na evropské trhy. Až se trhy nasytí, sníží se cena v ČR a vyprázdní se sklady... Rapid není nic vyjímečného. A cenová politika je dobře vymyšlená. Přibrzdíme zájem vysokou cenou, těch pár tupců, co nepočkají, obereme. A ti ostatní uspokojíme reálnou cenou, až nasytíme "domácí" německý (a ostatní evropské) trh...
13. 11. 2012 10:24
Re: KONEČNÁ
To je lepší úvaha. Ale ještě jsi zapomněl na dvě základní věci. I dvojka oktávie se dá koupit levněji, je potřeba vyprázdnit sklady. Po Novém roce začne najíždět nová Octavie - řada kupců si řekně (na základě jižtak nějak zmiňovaných tvrzení....), radši koupím Rapida, nová Oktávka bude drahá a když se to zkombinuje s nějakou šikovnou akcí nebo slevou tak to bude prodávat jako vzteklý. No a s plným nájezdem prodejů Oktávie (která až zas tak drahá nebude - viz. ceny Golfa) se cena Rapida sníží a bude.

Jinak nadávat lidem do idiotů a prosťáčků nebo tupců, že dají za auto tolik a tolik vypovídá daleko víc o autorovi tohoto výroku, než o těch lidech, co kupují, stejně jako neustálé omílání "drahých" aut v ČR a odírání nebohých a naivních "čecháčků" zlým německým koncernem.

A stejně tak vypovídá o autorech příspěvků fakt jejich neustále výlevy o drahých autech a proovnávání nejlevnějších verzí. Vypovídá to a tom, že nákup aut je díky jejich možnostem sen, který se nemohou dopřát a tak si touhle formou a tímhle způsobem aspoň ulevují ve své bezmoci.
11. 11. 2012 05:36
Re: KONEČNÁ
Nemluvil bych o naivitě. Je to vlastnost trhu. I kdyby lidé byli plně informovaní, změní se jen jejich distribuce. Nic by jim nebránilo se pokusit slíznout smetanu jako první. Rapid nabízí na všech významných trzích EU, není to jediný jejich model, takže se musí snažit portfolio nějak poskládat. Tím nechci obhajovat cenotvorbu Škody. Při letmém pohledu po několika zemích EU mi nepřišlo, že by Škoda doma Rapidu nasadila vyšší cenu (bráno relativně třeba ke Golfu). Cena je taková, jaká je. A 301 nemá takhle nízkou cenu ve všech zemích. Kdyby nasadili základ na 270 tisíc, tak by asi měli problém prodat. Stejně tak by Škoda měla problém prodat, kdyby tu nasadila základ Rapidu na 370 tisíc. To neznamená, že v jiných zemích si to dovolit nemohou.
Avatar - rohYpnol
11. 11. 2012 11:57
Re: KONEČNÁ
Já se to nebojím nazvat naivitou. KDYBY byli zákazíci dokonale informováni, a kdyby zákazníci plně maximalizovali svůj užitek, rozhodně by mnozí současní zákazníci Rapida nevolili.

Tohle saozřejmě neplatí, a tak mnozí v naivní představě, že kupují lepší vůz než u konkurence, volí Rapida. Přitom za stejnou cenu jinde koupí O MNOHO vyspělejší vůz...
11. 11. 2012 13:05
Re: KONEČNÁ
Jenže informovanost neznamená racionalitu. A ne každý má stejný žebříček hodnot. Nemluvě o irelevantnosti veřejných ceníků. Je to lepší, než kdyby nebyly vůbec (i to je naprosto běžné, ale u produktů, kde nejsou masy odběratelů), ale pořád mají jen orientační hodnotu, jak někde s oblibou píší.

Takže ano, zákazníků by nejspíš ubylo. Ale pořád by byly, informovanost, neinformovanost. Uvidí se, jestli dokáží vytížit výrobu. Rozhodně jim nebudu mít za zlé tržní chování a snahu slíznout příslovečnou smetanu. Nákup automobilů není zdaleka jediná oblast, kde lidé dělají hlouposti. A znáš to... nejvýhodnější koupě je žádná koupě.
Avatar - rohYpnol
11. 11. 2012 13:29
Re: KONEČNÁ
tak je, souhlas.
výrobu bezpochyby dokáží vytížit, na zahraničních trzích zdá se, je cena v porovnání s konkurenty mnohem příznivější než u nás...
13. 11. 2012 10:27
Re: KONEČNÁ
Být tak informováni, jako tady předvádíš ty, tak si koupí za půl mega třeba velorex :-)
10. 11. 2012 17:45
Re: KONEČNÁ
Inspirace jako hrom:

Minimalismus v podani Skoda Auto:
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Krásna kola:

[odkaz]

a pro pobavení - cena lowendu v podani Skoda Auto:

[odkaz]

BRAWO RAPID

:yes:
Avatar - PeterLuk
10. 11. 2012 17:54
Re: KONEČNÁ
Vidieť, že mu vyrástla len o málo drahšia konkurencia vo vlastnom dome.
[odkaz]
PS: že to nieje liftback nikoho, okrem Ádu, Gti-ho, im podobných a československých chalupárov, tj. nikoho rozumného (až na GTIho) nezaujíma.
Avatar - PeterLuk
10. 11. 2012 17:47
Re: KONEČNÁ
Chlapče. Za 13 778 eur dostanem Cruza sedan LT plus s 1.6kou, benzín, 124 koní, vo výbave nastaviteľné sedadlá vpredu, základná biela farba, 16kové disky, manuálna klimatizácia...
Porovnateľný Rapid? 18 333 eur a pritom má menší výkon a objem a DSG-éčko, manuál ani nieje v ponuke! Jedinou devízou Rapidu je kufor a priestor, ináč získaš lacnejšie aj Golf. A to že som Slovák neznamená, že si kúpim Škodu so 400litrovým kufrom (vidíš, ani neviem koľko litrov má - nezaujíma ma to. >:D ).
10. 11. 2012 18:04
Re: KONEČNÁ
Cruze... >:D Na to snad ani nemá význam reagovat.
10. 11. 2012 18:36
Re: KONEČNÁ
Kosforte, ty pořád nemáš dost, co?
10. 11. 2012 21:35
Re: KONEČNÁ
aaaaaaaa olizovac gtiho rekta pribehl
10. 11. 2012 18:07
Re: KONEČNÁ
Že dostaneš..., mi pak vysvětli, proč proboha jezdíš v tom autobusoidním pekáči za tisíc éček? 8-s
Avatar - PeterLuk
10. 11. 2012 18:14
Re: KONEČNÁ
Cruze ani Rapid nemajú sedem miest
10. 11. 2012 18:36
Re: KONEČNÁ
Já se o Rapidu ani Cruze nezmiňoval.
10. 11. 2012 18:19
Re: KONEČNÁ
To je snad jedno, v čem a proč kdo jezdí.

Kdyby neměl auto žádné, tak by sem jako nesměl psát ?
10. 11. 2012 18:33
Re: KONEČNÁ
Pak se to tu hemží přemoudřelými bychaři a diskuze vypadá jako ze scifi filmu, aniž by odrážela aspoň kapku reality.
10. 11. 2012 18:37
Re: KONEČNÁ
Vysvětlení - reakce nic moc. Ale alespoň nějaký názor.
10. 11. 2012 19:40
Re: KONEČNÁ
Narážaš na svoje príspevky? >:D
11. 11. 2012 10:11
Re: KONEČNÁ
zatímco ty auto nemáš žádné ...