Novinky
Rekl bych hodne povedeny facelift 😉 Prodeje 9G, ac je kritizovana, jsou nejlepsi v dejinach a ted jeste tahle krasa.
Skoda ze se zde neobjevil clanek o novem Type-R s oturbenym dvoulitrem, vykonem 300 koni a aktivním řízení zadních kol prej za prijatelnou cenu 😉
Skoda ze se zde neobjevil clanek o novem Type-R s oturbenym dvoulitrem, vykonem 300 koni a aktivním řízení zadních kol prej za prijatelnou cenu 😉
presne tak, nerozumiem tej kritike..... ved je to nadherne auto, nakrajsi civic vsetkych cias :yes😒br />
predaje vravia jasne 😉 :yes: suhlas
predaje vravia jasne 😉 :yes: suhlas
Ten facelift je nad očekávání vydařený. :yes:
Vypadá to konečně jako auto, design sice velmi jednoduchý, ale už to nepůsobí tak moc levně. Rozhodně o kus lepší než evropská verze, je docela znát, o které trhy hondě jde.
Hondí design je vždycky maximálně jednoduchý na tom se nic nezměnilo, ale vizuální stránka věci je úplně jinde. S evropským bych to nesrovnával. Jednak je k dispozici zatím málo fotek, druhak to nemá cenu řešit s konzervativně orientovaným pozorovatelem. 😉
pro zacatek by uplne stacilo, kdyby predelali tu silenou ozdobnost vzadu na evropskym HB. predek jde, tuzersky chromovane vicko od nadrze se da jeste prehlednout, ale ta zad a zadni svetla... konec.
Mne by zas stacilo kdybys mi ukazal to tuzersky chromovyny vicko nadrze u 9G 😉 Predek by meli predelat dle 9G sedanu pro ameriku a zadek je funkcni design a ne tuctove priplacle svetla z 20 let staryho strepu na 20 let starou kastli s Cx 0,30 jako bylo pred 20 lety 😉 Design neni o tom faceliftovat 20 let starej verk porad dokola. To je to same jako kdyz si nekdo plete ergonomii s tradicnim vwusporadanim >😒]
Já bych na 9G nic nepředělával, jen bych přidal do motorového portfolia dvoulitr z CR-V. 😉
Já si toho Civica vyzkoušel a vše bych nechal jak je, jen odřezal ty trčící zadní světla a udělal to tak, aby to ladilo jak minulá generace.
Nemuzu si pomoct ale tohle je proste nadhera 😉
[odkaz]
[odkaz]
Máš zvrhlé představy. 8-s
Když si nemůžeš "pomoct" sám, zkus doktora... >😒]
Teď mám úplně strach zeptat se tě, jak podle tebe vypadá nádherná ženská, teda aspoň doufám, že nemáš slabost pro bradavice na pr.deli i u žen? 😲 :😉 >😁
Teď mám úplně strach zeptat se tě, jak podle tebe vypadá nádherná ženská, teda aspoň doufám, že nemáš slabost pro bradavice na pr.deli i u žen? 😲 :😉 >😁
Individuální vkus na design bych neřešil, představ si, že někomu se třeba líbí Golf. Někdo ulítává na žižkovském vysílači, jiný prostě raději Normana Fostera. 😉
Spis bych rekl, ze i dle aut asi budes ten vetsinovy typ, co zboznuje Venusi a mas doma peknou hrusku, ne? >😒]
Jedine co te zachranilo, byla noha tvoji zeny :yes😒br /> Osobne mam doma zenu, co dela do umeni, takze 8G ji prijemne prekvapil a 9G jsem s ni neresil 😉
Jedine co te zachranilo, byla noha tvoji zeny :yes😒br /> Osobne mam doma zenu, co dela do umeni, takze 8G ji prijemne prekvapil a 9G jsem s ni neresil 😉
Ano, dobrovolně se přiznávám, že jsem "úchyl", co se mu líbí ženy, které se líbí naprosté většině normálních chlapů, tedy (dle tebe) "většinový" typ.
"Menšinové" typy (např. s bradavicí na pozadí) rád přenechám vám, designovým fajnšmekrům! 😲 :😉 >😁
Dělá do umění..., to zní vznešeně, jestli ji máš rád, tak s ní 9G ani neřeš. 8G se některým ženám líbí, je to podobná beruška jako třeba F500, i když je to už trochu větší "hromádka/kopeček". 😉
"Menšinové" typy (např. s bradavicí na pozadí) rád přenechám vám, designovým fajnšmekrům! 😲 :😉 >😁
Dělá do umění..., to zní vznešeně, jestli ji máš rád, tak s ní 9G ani neřeš. 8G se některým ženám líbí, je to podobná beruška jako třeba F500, i když je to už trochu větší "hromádka/kopeček". 😉
Přesně tak. A ještě když na to správně zasvítí a vyniknou ty hlavní linie [odkaz] , paráda. Předek, ten je "jen" pěkný, agresivní [odkaz] , ale zadeček je prostě geniální [odkaz] .
Ač obecně nejsem příznivcem designových úletů, 9G podle mě špatná není.
dokonce bych řekl pro Amíky až moc, tak nějak by to mohlo vypadat pro Evropu kdyby na ní Honda neházela bobek.
Jediný problém u 5-dverovej hondy boli hrdzavejúce lemy blatníkov, pretože tieto Civicy sa vyrábali v Anglicku. Štvordverový model, ktorý sa robil v Japonsku, s tým problém nemal.
Neskoršie hondy civic z hľadiska dizajnu už nestáli ani za fajku dymu. A tak som hondy zmenil za toyotu a neskôr mazdu.
mne osobne sa velmi pacil tento civic aj ked samozrejme vo verzii type-R , 5dverak bol nevkusny ... [odkaz]
Každopádně na 1.5 VTEC-E dodnes vzpomínám, ale určitě ne jako na nejlepší motor té doby. Dlouhé zpřevodování mě ničilo a spotřeba byla dost za očekáváním. Sedan 7G 1.6 VTEC II, za který jsem 3D 1.5 vyměnil, měl o o 4 kW menší výkon, ale díky zpřevodování byl oproti 6G raketa a při stejném jízdním stylu bral méně.
"Neskoršie hondy civic z hľadiska dizajnu už nestáli ani za fajku dymu. A tak som hondy zmenil za toyotu..." tak tos mě rozsekal. >😁 :yes:
Poslední designově opravdu povedený Civic byla 5.g. pak už to šlo s designem čím dál víc z kopce.
:no: 8-s
[odkaz]
[odkaz]
cituji "Mezinárodní porota ocenila celkový výrazný design vozidla, který považuje za revoluční a nápaditý."
Ostatně kvalitu designu 9.g. hodnotí nejlíp sama Honda svým rychlým faceliftem. 😄
Neboj, ani X6 nepovažuji za příklad nádherného designu a třeba zadní partii 5GT už vůbec ne. 😉
Snad tě moc nepřekvapím informací, že zadní partie dnešního sedanu A6 vypadá poněkud jinak😒br /> [odkaz]
V aktuálním Civicu ještě není ani pořádně výkonný motor, ale hlavně že už má křídlo, bez kterého jsou všichni, co ho náhodou nemají taky, najednou úplně nahraní. >😒]
Nehledě na tom, že tam třo křídlo mohlo být i bez toho aby zadní lampy trčely z auta jak bradavice.
[odkaz]
😉
[odkaz]
Teď už se ti devítka snad líbí.
>😒]
Vidíš, další důkaz toho, že může být Civic s křídlem a přitom bez bradavic. >😒]
Chápu, že jsi veselá kopa, srandička tady, fórček támhle, ale je třeba si dávat majzla, aby člověk nezačal působit trošku hloupě. 😉
Jak sám píšeš, aerodynamiku logicky řeší i ostatní, ale zatím se u toho nikomu nepodařilo podobně zprznit design zadní partie. >😒]
Sice velmi dobře chápu, jak moc si zrovna ty přeješ, aby tomu bylo tak, jak to píšeš ty a ne jak to vidím já, ale jako reakce to působí, jako kdybych se bavil s hluchým, takže tě budu muset tvými slovy upozornit, aby sis dával majzla a nezačal působit hloupě. 😉 😄
A co když to třeba mnohem spíš potvrzuje můj zmiňovaný pohled, že se po zveřejnění designu 9.G., začala 8. G. relativně líbit i těm, kterým se před tím zrovna nelíbila...? >😒]
Pokud by ses dívat chtěl, na 8G tu harmonii hlavních linií najdeš, najde ji i úplný dřevák, protože je geometrická. U 9G je to trošku složitější, protože tam je design dělaný méně na efekt a větší roli hraje aerodynamika. Ale pokud jsi viděl alespoň jednu počítačovou simulaci proudění vzduchu kolem auta, objevíš ten DESIGN i na 9G. 😄
Přesto raději překousnu "MPV-HB" 7. G., než ten sopučasný designový hybrid "vše v jednom"? 8-s 😉
Evolucí 5G mohl Civic vypadat skvěle, jenže už 6G se jako evoluce 5G moc nepovedl. Pokud jde o předešlé generace, tam úplně nechápu, o čem mluvíš - Civic 1-2 byl diametrálně odlišný od 3-4 a 5G byl úplně jiný než všechny předešlé.
Ano, od 6.G. už to nešlo s designem Civicu nahoru, ale naopak po(s)tupně dolů...
Civic 1.-.2. g byl podobně diametrálně odlišný od 3.-5.g., jako byl designově odlišný Golf I. II. g. od Golfu III.-VII. generace. Jestli v tomto ohledu nevidíš nic společného u Civicu, neměl bys logicky podobně nic společného vidět ani u Golfu. 😉
Ale, abys neřekl, že neberu ohledy na "handicapované" diskutéry, zkusím to ještě víc polopaticky.
9.g. Civicu považuji za tak nevzhledný hb nižší střední třídy, že mu v tomto ohledu nemůže konkurovat ani o něco méně nevzhledný "MPV-hb" Civic 7. g. Stačí to takhle, aby už to bylo k pochopení i pro tebe? 😉