Evropskou nabídku Hondy čeká v příštích pár letech několik zajímavých novinek. Tou nejdůležitější je bezesporu nový model, zacílený na malý crossover Nissan Juke.
Toto auto som pred par rokmi miloval...tak staticky :-) To som chodil na 3 disco tyzdenne (oldies, students a klasicka disco) a hladal nieco, co by to nahradilo >:D
Juke je designovka a od koncernu tomu nemuze fakt konkurovat nic. Ty proste nedelaj design, ale jen premistovadla s faceliftem svetel, ktere nekde oprasknou, treba momentalne od BMW ;-)
Jinak to HR-V, jestli se něčemu od hondy za poslední roky dalo říkat stylovka, pak tomuhle crossoveru, který mimo svou stylovost také pojetím předběhl dobu... předběhl až si naběhl, osud podobný Audi A2, například. Každopádně stojí za to, tohle auto připomenout. :yes:
Nedávno jsem ho nechával servisovat dědovi a úplně mě dostalo jak emisema nesešněrovaná 1,6 dokáže upalovat. Auto lehký, příjemný na ovládání, funkční a zvenku pořád trendy ;-)
Nojo, je to marné, BMW je prostě trendsetter, zase se to ukázalo. :-)
Pokud jde o HR-V, tam těžko hledat důvody neúspěchu. Mohlo jít o kombinaci různých faktorů, ale největší problém byl asi v tom, že mezi CR-V a HR-V byl rozdíl asi 50.000. Takže si myslím, že Honda to auto pohřbila sama.
Jj, také bych řekl, že problémem byla hlavně vysoká cena. Mám ten pocit, že nejdřív tenhle model dorazil jako 3dv ( což se u SUV moc nenosí ) a později až jako 5dv a pak to stáhli ;-)
No snad to bude o dost povedenější než design Juku, takovou originalitu/šílenost/hnus/...lze vytvořit snad jen jednou >:D
Ti rikam uz to čůčo nepij, to musis mit snad uz po dedovi, ne? Nemas to uz zkvaseny? Se Ti divim ze si uz nekoupis poradny piti a auto >:-[]
Dokud tu 3-valec neni, neni se ceho bat, jsou to jiste jen babsky poudacky a koncernovy pomluvy >:-[]
HR-V bylo první auto ženy, 1,6 v automatu, strašně příjemná motokára s vysokou spolehlivostí. Teď jí má kamarád a strašně si ji chválí. Myslím tu Hondu ;-)
[odkaz]
Nova honda to je vzdy velky sviatok, ak bude tato nova mala honda vyzerat tak dobre ako vacsie CRV tak ma juke vazny problem... nissan vychytil tu eru crossoverov a ako prvy si vytvoril urcity naskok.... ten ale nebude mat vecne.... dnes uz ma crossover viac automobiliek a za rok za dva ich bude mat takmer kazda vacsia znacka... uvidime ci aj potom bude nissan taky uspesny ako teraz.... kazdopadne nissan si za odvazne auta ako kaskaj a juke zasluzi obdiv :yes:
Sorry, ale za JUKE si zasluzi akurat tak kopnut niekam.Nie som kocernista a sam mam japonske auto, ale JUKE je katastrofa. Mal som ho 2x z pozicovne na sluzobke a presiel som s nim dokopy nejakych 1200 km. Nazor na dizajn je samozrejme vec osobna, ale podla mna auto vyzera ako zaba. Ked som na nom prisiel vyzdvyhnut kolegu, tak sa ma opytal, ci som nabural alebo co. Interier je podobne hrozny. Plasty lacne az hroza, vsade tvrde. Laktova opierka na dverach je len latkou potiahnuty plast, takze po case zacne tlacit. Sedadla su nepohodne. Prevodovku tam davaju asi francuzku, lebo auto malo nejakych 8000 km ale fofrstock sa pri zaradene rychlosti kyval v kulise horsie ako na starej felicii. Ako ceresnicka na torte display radia s grafikou digitalok z 88-ho. Kufor nulovy, kolega si uz musel dat svoje veci na sedadlo. Motor (benzin 1,6) na dialnici tocil pri 120 nejakych 4000 otacok (len 5-rychlostna prevodovka) , auto hucalo a zralo odhadujem 10 litrov. Jasne, je to auto primarne do mesta a nie je urcene pre rodinu a bla, bla, bla..., ale za tie peniaze (cennikovo od 15k) sa podla mna daju zohnat podstatne praktickejsie a lepsie urobene auta (Auris, Astra,Golf...).
len pre zaujimavost.... mne sa juke nepaci , ja ho v prispevku nechvalim ...... to ze sa predava dobre je jeden fakt a to ze sa mi absolutne nepaci je druhy fakt.... v zivote by som si tu ostaru menom juke nekupil.... to len tak aby bolo jasne ;-)
o juku som popisal toho viac... skus pozriet nejake starsie clanky o nom.... a zistis moj nazor na tu ohavu menom juke :yes:
stále považuji za nejhezčí SUV. Ve zlaté metalíze se 3 dveřmi vypadá naprosto skvěle. Co se týká designu, skutečně auto předběhlo dobu celkovým pojetím i detaily - třeba hezkým spoilerem na střeše. CRV je od začátku konzervativní klasika, s HRV se nemůže rovnat.
Chtěl jsem do HRV jít, ale bohužel mě odradila nespolehlivost motoru. Mnoho majitelů reportovalo fatální závady už kolem 150 tisíc i když motor pravidelně servisovali. A sehnat do HRV nový motor, to není zrovna sranda za pár kaček.