Novinky
augustin
0
To som naozaj prekvapeny, cakal by som tak asi 1/3 z toho. V Rakusku som ju videl za cely ten cas asi len raz a to malo nejazdim.
mbrzda
0
Překvapených tady bude asi víc. Když Citroen přišel s řadou DS, většina zdejších diskutérů ji nepředvídala příliš velký úspěch. No, alespoň DS3 se, jak je vidět, prodává docela dobře.....
Hammunasakra
0
V Rakousku jsem DS3 viděla asi "-setkrát" - a to zas tak moc NEjezdím.. 😉
augustin
0
no tak ja tu zijem a jazdim kazdy den uz roky, asi sa nejak miname 😉 . A ze som ta tu este nestretol? 😄
Hammunasakra
0
Třeba "stretol" 😄
PeterLuk
0
JJ, ale je to parádne auto a Citroenu gratulujem :yes:
by byl údaj, kolik se vyrobilo, resp. jak se např. letos celkově prodává C3 ve srovnání s DS3.
No C3 asi přece jen VÍC (minulé generace celkově asi 2 mibliony kusů - tedy spolu s technicky shodnou C2
PS: Mne by (asi) zase "potěšilo" srovnání s audi A1
PS: Mne by (asi) zase "potěšilo" srovnání s audi A1
A1 se prodává cca 120 tis. ks ročně. Tedy - více jak DS3.
Díky 😄
PS: NEpsali (i tady na auto.cz) že původní plány prodejů audi A1 se (na 100.000 kusů) NEdaří plnit..? 😉
PS: NEpsali (i tady na auto.cz) že původní plány prodejů audi A1 se (na 100.000 kusů) NEdaří plnit..? 😉
To seš tak 3 roky zpátky. Ale, že opět nemáš relevantní informace, to mne nepřekvapuje. :-!
Tak výroba není prodej, že. Něco jim určitě zbylo, protože letos prodali víc třídveřových A1, než jich vyrobili.
3 roky "zpátky"? Tou dobou se to snad ještě ani NEvyrábělo, ne? 😉
Nn jsi on-line plan je hezká věc, ale na 100k ks ročně to nevidím. Jak víme závěr roku prodejům moc nesvědčí, tj budou rádi, když se dostanou k 80k ks. 😉
Kdo? A1 se za tři čtvrtletí vyrobilo cca 97 tisíc kusů.
Celkem podobně.
A1😒br /> 2010, začátek výroby, plán 50 tisíc: 51.937
2011, plán 80 tisíc, po navýšení kapacity: 116.749
2012 1-9: 38.173
Sportback😒br /> 2011, začátek výroby: 817
2012 1-9: 59.316
Za 1-9 šla výroba oproti minulému roku z cca 89 tisíc na cca 97 tisíc jednotek. Jen dříve to byla prakticky exkluzivně třídveřová verze, dnes má pětidveřová cca 60% podíl.
A1😒br /> 2010, začátek výroby, plán 50 tisíc: 51.937
2011, plán 80 tisíc, po navýšení kapacity: 116.749
2012 1-9: 38.173
Sportback😒br /> 2011, začátek výroby: 817
2012 1-9: 59.316
Za 1-9 šla výroba oproti minulému roku z cca 89 tisíc na cca 97 tisíc jednotek. Jen dříve to byla prakticky exkluzivně třídveřová verze, dnes má pětidveřová cca 60% podíl.
Na Tiscali je porovnanie DS3 s A1 a s Mitom : [odkaz]
Prekvapivo a nezvyčajne, Citroen vyhral. SUPER!
PS : Už mi došlo, chcela si porovnanie predajov, ale nevadí. 😉
Prekvapivo a nezvyčajne, Citroen vyhral. SUPER!
PS : Už mi došlo, chcela si porovnanie predajov, ale nevadí. 😉
DS3 je velmi povedená verze, jel jsem jak se 120, tak se 150 koňovou verzí a oproti C4 coupe co má přítelkyně je to auto daleko vepředu ve všech směrech, asi jako Felici k Superbu 😉
Citroen C2, že je shodný se starou C3, kde jsi na tom byla? >😁 >😁 >😁
Citroen C2 sdílí pouze prvky interiéru z C3 a základní nudný motor u té nejslabší verze a ve verzi VTR a VTS se 120 koni, to byla taková malá C4 by Loeb jen tak pro info
Citroen C2 sdílí pouze prvky interiéru z C3 a základní nudný motor u té nejslabší verze a ve verzi VTR a VTS se 120 koni, to byla taková malá C4 by Loeb jen tak pro info
Koukám na Mats blog Evropa 1-7/2012😒br />
Citroen C3 15. Místo 103795 ks
Citroen DS3 67. Místo 40384 ks
A pro srovnání DS3 vs A1😒br />
A1 41.místo 61726 ks 😉
Citroen C3 15. Místo 103795 ks
Citroen DS3 67. Místo 40384 ks
A pro srovnání DS3 vs A1😒br />
A1 41.místo 61726 ks 😉
Btw ještě MiTo 123.místo 17351ks - no žádná sláva 😉