Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Renault Sandero pro Latinskou Ameriku je vyráběn z horších plechů a bortí se

94 komentářů

wolff
Tanto článek je na 100% posledním, na který tady reaguji, pokud mě nevyprovokuje ještě větší hovadina, než tento článek... a pokud se tady objeví ještě větší hovadina, pak to znamená, že je tento server na úplné spodní hranici bulvárnosti...

Takže😒br /> - plechy můžou být silné a tenké jak chtějí, na pevnost auta mají minimální vliv a její tloušťka má pramalý vliv na borcení automobilu.
Špatný výsledek je hlavně daní za to, že auto nebylo testované s aribagam. Rozdíl mezi tímtéž autem s a bez aribagu jsou povětšinou právě min. ty dvě hvězdičky.
Např. nový model VW Gol bez airbagu má úpně stejně mizerné vlastnosti jako jeho konkurent od Renaultu. Stejně jsou na tom ostatní.

Uvedení Bory je mimo mísu, ta byla testovaná s bagy a při tom dosáhla jen na ubohé tři hvěždičky... Konkurent od Renaultu Fluence jich má 4....

Takže bravo redakce... svému platiteli, jste učinili za dost... (my víme, že folksfágen je nejlepší i v té americe), ale jsou to jen nesoudné kakance.

Děkuji, už Vás číst nehodlám, nějaké nápisy stop bulváru zjevně nepomáhají (byť je to pro Vás ostuda jak mraky), takže jediné co pomůže je, nechodit sem ty srance číst.

Děkuji, sbohem a šáteček. :no😒br />
P.S. Nikdy sem nepomyslel, že to napíšu, ale už než vy je fakt pomalu lepší ten největší zoufalec na internetu co znám, pan Dalibor Žák z autowebu. To je taky verbež, ale vy jste ho trumfli. Masakr. Být Dacii a Renaultem, tak Vás Vy bando jedna darmožroudská zlodějská ženu k soudu za nekalou reklamu a špinění dobrého jména automobilky, neboť Váš text naprosto nepodloženě avizuje, že renault schválně vyrání a prodává někde druhořadou techniku, narozdíl od slovutného folksvágenu. A při tom je to azse jen nepodložená a vycucaná lež.
papa broučku :-!
jossalito
To jsou zase výblitky.

Tvé technické znalosti jsou tragické. Od kdy má vliv na výsledek zborcení se karoserie samotný airbag? To si myslíš, že ten, do volného prostoru vystřelenej, vzduchovej vak vyztuží kastli? Co to je zase za kravinu?

Že to auto je očividně z nějakého měkkého plechu, je holý fakt. Stačí se podívat na test Euro NCAP a strovnat ho s Latin NCAP. Máš tam fotky, máš tam film. Sám můžeš zhodnotit, že ten Renault má zkřížené dveře a je pomačkaný až po zadní blatník, zatímco u Dacie vydržely dveře zavřené i a prakticky od nich směrem dozadu je auto "netknuté". Testuje se za stejných podmínek a rychlostí.

[odkaz]
[odkaz]

Takže závěrem, táhni do zádele, takové nesmyslné a urážlivé hovadiny, to může vytvořit jen nuzák jako ty. :-!
Avatar - Choochoo
Choochoo
No chce to vice cist mezi radky, takze Wolff ma jednoznacene pravdu v tom co delaj v clanku hovadiny jako je😒br /> " její vnější plechy, které jsou evidentně vyráběny z tenčí a měkčí oceli."
Vnejsi plechy proste nemaj na deformaci zadny vliv, nosna je jen karoserie, pricniky, atd.
To ze testuji auto bez bagu a pak je tu prirovnavano k autu s bagama je proste pro porovnani konstrukce auta a ochrany posadky mimo. Kazdy vi (wolff o tom ani nepise), teda asi mimo tebe, ze na karoserii bag vliv nema, ale na ochranu pasazeru ano a o tom je rec 😉

Co asi chudaci, co maj plastovy blatniky, to jsou tedy asi sebevrazi >😒]

PS: koukam ze jste ty VNEJSI plechy rozebrali i dole, takze asi nema cenu rozebirat znovu 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Byl si vo fous rychlejsi... :yes:
augustin
Tiez suhlasim. Wolff ma v mnohom (ci vo vsetkom neviem) pravdu. Bez toho, ze by som bol nejakym odbornikom, hned urcite veci bili do oci, zvlast o tych plechoch. Zasluzilo by si to nejaky komentar od tej firmy, co to robila a nakoniec by sa mal k tomz bez odkladu vyjadrit i Renault. Ved tu ide predsa o meno, o povest Renaultu a Renault patril vzdy medzi spicku bezpecnosti. Bol medzi prvymi, ktori dostavali v crash-testoch po 5 hviezd. Zeby koli cene dokazali az takto hazardovat so svojim menom???
jossalito
Takže se chystáš zpochybnit výsledk testu?

Co tam člověk vidí, je, že to auto je na tom mizerně. Nemá cenu za to lynčovat redaktora a omlouvat automobilku. Figuríny jsem osobně nehodnotil, jen kastli.
augustin
Aby som nieco zpochybnoval, musel by som byt na slovo vzaty odbornik a to urcite nie som, ani voci tebe! Snazim sa len zapojit zdravy sedliacky rozum a premyslat. A ten rozum mi vravi: 1) ze ma Wolff v mnohom pravdu 2) ze neviem pochopit, ze...ak je ten test pravdivy..., ako moze Renault tak hazardovat so svojou znackou. Nic viac, nic menej.
pogo26
Renault s ničím nehazarduje. Jen dělá stejná auta jako konkurence. Všechna auta bez airbagu mají jen jednu hvězdičku a je celkem jedno jestli je to Corsa, Uno, Sandero,.....
jossalito
Já moc dobře vím, co jsem napsal. Ale to, že tady vlček opět vyplodil kopu kravin, to je prostý fakt.

Např.
"plechy můžou být silné a tenké jak chtějí, na pevnost auta mají minimální vliv a její tloušťka má pramalý vliv na borcení automobilu" - To je prostě nesmysl sám o sobě, a není zde prostor k žádné diskuzi.
pogo26
Ty plechy opravdu nemají skoro žádný význam. Dnes se proto často na plechu ubírá a přidává se na výztuhách. Za výsledkem testu spíš hledej absenci airbagů, starší konstrukci bezpečnostních pásu a dalších blbostí, které jsou v EU povinné a každý na to tady kvůli těm nařízením EU nadává.
jossalito
Tyhlety blbosti ale nikdy nebudou mít vliv na pomačkanou kysňu. Co pořád máte proti těm plechům? Copak z nich nejsou dělaný taky výztuhy?

Ono totiž neleze takto obecně prohlásit, že plechy nemají vliv. Mají.
pogo26
Podívej se na ostatní testy. Všechny auta od kohokoliv končí bez airbagu na jedné hvězdičce. I ten tvůj VW. Auto.cz jen zase trochu provokuje. Prostě klasickej bulvár. :no:
jossalito
Tady se snad bavíme o tom střepu nahoře, ne? Figuríny nehodnotím, nenapsal jsem k nim zde ani čárku.

Ale výsledek testu je jasný snad i tobě. Takže tu přestaň mlet něco o VW, a změř se na toho Renaulta.

PS: Jestil potřebuješ srovnat s VW, máš tam třídně obdobný Gol, který je taky bez bagů. Bohužel pro tebe, dopadnul o něco lépe.
wolff
Lépe?
>😁
No jo půl procentního bodu ze 16ti... a s jednou hvězdičkou... tak tomu zlatíčko, když si hraješ na toho odborníka (pominu-li ty hlouposti o plechu co tady píšeš, no dkyž máš potřebu se shazovat, tvoje věc) můžeme říkat chyba statistiky. Jsou to plus mínus stejně stará auta a dopadla na chlup stejně blbě. >😁 >😁 >😁

Ale jo, pro tebe je to zásadní záležitost... tomu rozumím... To i v té rdakci byli chytřejsí a raději neférově vytáhli Boru s bagy... >😁
jossalito
Neměl si být už dávno pryč?

Ano, napsal jsem, že dopadnul o něco lépe. A on taky o něco lépe dopadl, nedopadl podstatně lépe, ani drasticky lépe.
A ty tvoje moudra o pleších, chlapče, jsou to blbosti. Z plechů je totiž celá kastle. S miř se s tím. Tvá reakce byla zbytečně vulgární a zbytečně hloupá.
pargi
No, já bych taky řekl, že plechy karoserie se na tuhosti automobilu a odolnosti při nárazu moc nepodílejí. Nosné části kastle navíc nemusí být ze stejného materiálu, jako oplechování (oplastování). Navíc takhle tvarované plechy nemají ideální způsob namáhaní a ani jasně definovaný deformační mechanismus, jako skořepina nefungují, jako deska taky ne (mizerná tuhost v ohybu), jako stěna taky ne (téměř okamžitě začne docházet ke klopení a boulení), jako deskostěna taky ne (v kombinaci zatížení v "rovině" plechu a kolmo na tuto "rovinu" plech skolabuje úplně nejsnáz)... Určitě není jejich vliv žádný, ale já bych řekl, že je zcela zanedbatelný.
jossalito
Mě už to tady fakt přijde na palici. 8-s

Základní fyzika, o co jde v crash testu? Z fyzikální podstaty?
O přeměnu energie. Ta přeměna se někde musí projevit, největší část právě jako deformace.
Deformace znamená, že deformovaný předmět pohltil část energie.

Kdyby ony zmuchlané plechy, neměly na "odolnost při nárazu" žádný nebo malý vliv, buď se nebudou deformovat vůbec, nebo jen málo.
A ono je dobře, že se deformují, ale je taky dobré dodat, že onu deformaci je nutno udržet na místech, která nebudou ohrožovat osádku vozidla.

A za poslední, mluvíme tady obecně o plechu na kastli auta. A z toho je celá (samonosná) kastle konvenčních vozidel. Včetně výztuh, nosníků, mnohdy i částí náprav. Také se na vozidle prakticky nevyskytují plechy, které by nebyly nějak vyztužené, ať už svým tvarováním, tak doplněním o výztuhy, či technologickým procesem. Nikde nepadlo ani slovo o tom, že všechny plechy na autě jsou ze stéjného materiálu, protože nejsou. Nikde taky nepíšu, že tě při čelním nárazu zachrání deformace předních blatníků, to je další nesmysný extrém.
pargi
Na palicu z toho být nemusíš. Ale pěkně po pořádku. Nejdříve si sjednotíme terminologii, abychom se nepřeli zbytečně a v podstatě si jenom nerozuměli. Mluvil jsem o oplechování (oplastování) karoserie, sem patří haubna, přední blatníky, nárazníky (nikoliv výztuhy v nich), plechy dveří, mřížka chladiče atd.
Všechny výše vypsané karosářské díly se při nárazu zdeformují, vo téém žádná, ale jejich pohltivost energie je "mizivá" (v podstatě postačí tak na pohcení energie při špatném parkování, popř. při srážce s chodcem, nikoliv při nárazu do překážky v sedmdesátce). Energii tedy pohltí, ale řádově úplně jiné množství energie musí pohltit výztuhy v náraznících, šroubové spoje (spoje obecně), čelo, nosníky motoru...
Jenom pro ilustraci, zkus si představit, že do překážky narazí auto bez těchto pohledových dílů a pak si představ, že narazí pouze okapotovaná karoserie bez všech nosných a absorpčních dílů v motorovém prostoru. Prostě k zdeformování lp blatníku stačí opravdu málo, k zohýbaní nosných částí pod haubnou by se jeden sakra nadřel 😄 jinak z čeho se auto skládá, o tom se bavit nemusíme, tady nejsme ve při :yes:
jossalito
Ok, odpovím postupně.

Těch pohledových a "nefunkčních" plechů na samotné kastli dnes už moc není. Jak jsem už dnes psal, někde udělají plastové šroubované blatníky (typicky francouzské vozy), někde jsou blatníky plechové šroubované (koncern), někde vařené (ford). Z mého pohledu je problém jinde. Nevyztužený plech se na autě téměř nevyskytuje. Možná právě v podobě oněch blatníků, ale to ještě ne všude.
Jinak střechovice je plná přivařených výztuh, dveře jsou plné výztuh (boční náraz), sloupky jsou plné výztuh, podběhy, prahy i haubna jakbysmet. A to jsou taky pohledové plechy. Být tam jen výztuhy, nebude to nikdy fungovat. Tohle všechno "žije" v symbióze. To k závěru tvé reakce.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To nepochybně na výsledek testu mělo velký dopad, ale je pravdou, že ve srovnáním s EuroNCAP testem (který byl zřejmě proveden velmi podobně), se ta kabina bortí více.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Wolff ale nikde nenapsal, ze absence airbagu ma vliv na borceni karoserie. Poradne si to precti... 😉
Hendly
A co má vliv na borcení karosérie když ne plechy ze kterých je?
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hendly
Co to je za odpověď? Tak co má vliv když ne plechy? Má snad klasické auto karosérii z něčeho jiného než z plechů?
jendas
Na borcení karoserie mají hlavní vliv výztuhy respektive nosný rám a ne plechy, jak již bylo psáno výše, na těch naopak většina automobilek ubírá(jednak kvůli váze a jednak kvůli ceně).
jossalito
Výztuhy jsou z plechu, nosný rám moderní auta nemají, ty mají samonosnou kastli - z plechu. Rám zůstal snad jen už klasickým off-roadům.
Jestli myslíš jen přední rám co např drží motor, ten je taky z lisovaných a svařovaných plechů.
augustin
a...i koli bezpecnosti, ak hovorime samozrejme len o prednej kapote 😉 . Pri zrazke chodca a jeho pade na kapotu musi byt plech pokial mozno najtensi, aby eliminoval moznost urazu pri naraze o ten plech. Ta hrubka plechu ma samozrejme aj potom vela "vyhod", napr. staci, ak trosku "silnejsie" poprsi a mozes si ist dat vyrovnavat plech po krupach. :-!
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ondris
Tak kde jinde šetřit, než na rozvojových trzích, že?
Brazilské Sandero se trochu pomačká, americkému VW CC zase upadnou při větším ťukanci dveře.

V prvním případě to je materiál na celý článek, v druhém případě na jednu větu...
A jak už nahoře píše wolff, plechy opravdu nejsou při crash testu důležité. Mégane i další Frantíci měli blatníky z plastu nebo hliníkový kapoty a hvězdiček v NCAPu pomalu jak na vlajce USA.

Tak mě napadá, nehledáte dalšího redaktora? Vyrobit článek na základě dvou vět umím taky, řidičák mám, techniku jsem nestudoval. Takže veškerý kvalifikační předpoklady splňuju.
gil54
Když ještě slíbíš, že po sobě nebudeš nikdy nic číst, máš šanci. 😄
Ondris
To nedělám nikdy...profíci jako já jedou vždy na první dobrou. :-!
Avatar - STi 2008
STi 2008
Ale musíš psát oslavu na koncern VW!! I kdyby to měl být žebřiňák! 😄
Vencator
to si myslim ze by pro odana mohl byt nevetsi problem, ale at se napise na hodiny ke GTImu a myslim si ze naucit se da vsechno >😒]
Ondris
Ale vůbec ne, řada Volkswagenů (Scirocco, Golf V a VI, Touareg, Phaeton) se mi líbí tak moc, že bych na ně psal ódy dnem i nocí. Na některý modely bych ale opravdu potřeboval motivaci. 😄
jossalito
Plechy a nejsou důležité? Odkdy? Výztuhy jsou udělaný z čeho? Z lipovýho dřeva? 8-s :no:
Ondris
Někdy jo. :-!
[odkaz]

Upravuji svojí formulaci, VNĚJŠÍ plechy nejsou při crashtestu zásadně důležité. To já už trénuju na post redaktora, ti také píší članky tak, aby je čtenáři mohli a museli dodělat. 😄
jossalito
Opět špatně.
Důležité nejsou ty plechy, které nejsou pevně (nerozebiratelně) spojeny s kastlí. Příkladem budiž některé typy blatníků, haubna apod. Střechovice, která je napevno přivařená, včetně jejich výztuh, vliv má, stejně jako zadní blatníky, prahy apod.
:yes:
Ondris
Dobře, žes tam napsal některé...😉
Ono má celkem podstatný vliv i čelní sklo, naopak prahy a zadní blatníky jsou celkem často z plastu.
jossalito
Odane, jsi mimo, tím bych to uzavřel. :-!
Ondris
Teď jsi mě odhalil, připadám si úplně nahý.

No, každej má nějaký slabší místo, proto taky aspiruju na místo pisálka. Naopak třeba v tvém zájmu doufám, že se nikdy nebudeš hrabat v motoru. Ale doplňování informací ti celkem jde. Jak už jsem psal, architekt, statistik, konstruktér, odborník na pružnost a pevnost, závodník...no prostě renesanční člověk. Dobře, že tu někoho takového máme, na wiki taky není vše.
jossalito
Já, narozdíl od tebe, zkoušku z pevnosti a pružnosti dělal - úspěšně. :-!
Ondris
No však to nahoře píšu! Odborník na slovo vzatej.
jossalito
Starej se hlavně o sebe, to cos tu opět vyplodil, to je fakt dílo. 8-s :no:
Ondris
Ale tak pobavil ses, to je hlavní. 😉
Někdy se směješ ty mně, někdy já tobě. To je život.
jossalito
Měl by ses spíš zaměřit na to, jestli fakt dokážeš chápat. Často ti pak nezbyde nic jiného, než se smát - ale sám sobě. :-!
Ondris
No jak by se dal postavit přeplňovanej benzinovej motor s kompresním poměrem 20:1 opravdu nechápu. Ale tam rozhodně problém nebude na mém přijímači.
jossalito
A já někde psal o takovém motoru? Ne.

Jen jsem napsal, že onen motor, který by měl být v S3, ten kompresní poměr nemá nikterak extrémní. A klidně půjde ještě zdvihnout. Že ty sis někde přečetl větu o tom, že je to strašně moooc, a nic s tím už dělat nejde, to je především tvoje "znalost". Protože z hlediska materiálů a konstrukce jdou dělat dneska divy.
Jak říkám, neumíš chápat. Jen něco papouškuješ.
A jestli máš pochybnosti, počkej, co s tím motorem udělá MTM, až bude k dispozici.
Ondris
Ne, napsal jsi něco ve smyslu: "Co se divíš, nafťáky jsou taky přeplňované a mají kompresní poměr daleko vyšší". To, co zmiňuješ jsi začal psát až ve chvíli, kdy se ti začali posmívat.

Je zajímavý, že zmiňovanou diskusi nemůžu najít.
jossalito
Je zajímavý, jak mnozí jedinci nejsou schopni pochopit hyberbolu. Ale ono to většinou ukazuje na méně bystrou mysl.
PS: Já vím, co jsem tam psal.
Ondris
Hele, tenhle ještě neznám...debiIitu nazývat hyperbola a svádět nepochopení na oponenta. Píšu si, to se bude hodit, my méně obdaření se musíme inspirovat u těch lumenů.

To s lípou byla taky hyperbola, jaktožes to nepochopil? Nejsi taky trochu přibržděnej? Dělám to takhle správně? 😄
jossalito
Hele, udělat to jednou, není problém, já se o tom u Morganu ani nezmínil. Nebyl důvod. Ale jakmile jedeš ve stejném dál, tak je někde problém. :-!
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak s viagrou dneska udělá zkoušku pevnosti kde kdo...
_MT_
Zadní blatníky z plastu? To dnes bývají na autech největší souvislé výlisky (zdaleka totiž neobsahuje jen blatník). Ono to vůbec není tak jednoduché. I ty nepevně spojené mohou mít funkci. Audi se takhle snažilo využít dveře.
jossalito
Heeej, KTM x Bow... 😉 >😒] >😁
Ondris
Saturny byly jeden čas zvenku komplet plastový (respektive kovem vyztužený plast)...o autech z uhlíkovejch kompozitů se ani není potřeba zmiňovat, tam to funguje stejně trochu jinak.
Schválně jsem tam dal "celkem", tedy něco mezi 0 - 100 %. 😄
_MT_
Kompozity (tedy zvláště CFRP) jsem schválně zanedbal. Lépe řečeno, zanedbal jsem supersporty a podobné výtvory, ty s výskyty moc nehnou. Rozhodně nemohu říct, že se s plastovými zadními blatníky setkávám celkem často. Ať přemýšlím, jak přemýšlím, žádné auto mne nenapadá (dobře, v hlavě mi oxiduje Corvette, ale u ní se přikláním k zanedbání >😁 ). Zhruba registruji, jak Saturn vypadá, asi jsem ho i viděl někde na ulici, ale to je tak všechno.
Avatar - Katikakus
Katikakus
>😒] :yes:
free
Fakt si myslíš že to je lípa?
Ondris
Nee, jasan potaženej hliníkem.
Stejně bys rozdíl mezi jasanovym a lipovym špalkem nepoznal. :-!
jossalito
Mluv spíš o sobě.... :-!

Rozeznat jasan a lípu zvládne snad každej, stačí když ten špalek potěžká.
Ondris
Blíží se zima, máš natrénováno od štípačky, co? >😒]
My topíme plynem, lipovej špalek fakt nepoznám.
jossalito
Štípu v teplejch, Fiskarskou. Dřevo do krbu. Ten na plyn fakt nemám. :-!
Ondris
No ještě aby. 😄
Avatar - Katikakus
Katikakus
Koukam, ze jsi dneska pri chuti... :yes:
...prostě se do toho zamotáváš chlape: "A jak už nahoře píše wolff, plechy opravdu nejsou při crash testu důležité". kde je tam napsáno, že to tak je? Hm? ty bys byl dobrej redaktor, ale leda tak do národní fronty čéče :-!
Ondris
Když budou platit, tak klidně i Ženu a život. 😉
Podle me bys v zene psal tak za dvacet a budes rad. Tim nemyslim, ze bys byl spatnej (i kdyz >😒] ) ale ze to muze psat fakt random pipina po stredni
Ondris
No ono to většinou tak je...a obsah tomu odpovídá. >😒]
já to nečtu, máš dobrej přehled :yes: >😁
Ondris
Přítelkyně dostává zadarmo v práci Joy, Cosmopolitan a právě Ženu, já to pak doma čtu pro zkrácení dlouhý chvíle.
Jen mě zajímá, jestli to ženský berou vážně nebo jestli z toho mají takovou hlínu jako my. >😒]
free
No hrušky s jabkam by šly.

Nové americké testování vycházející z realných situací, je více než drsné pro všechny výrobce a francouzké vozy se takto netestují a netestovaky a to hlavně pro jejich velkou nabídku na US trhu.

Takže nejdříve studovat, pak myslet a nakonec diskutovat.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
Emel
Myslíš proto, že Octavia má jako skoro jediné mainstreamové auto z nižší střední jen čtyři hvězdy, zatímco třeba Megane měl pět už v minulé generaci 😉 ?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je.
Avatar - Emel
Emel
[odkaz]
[odkaz]

Chápu tvou lásku k naší domácí značce, ale tohle mi připomíná strkání hlavy do písku.
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Dacia je levné rumunské auto na kvalitativní úrovni, kde byly vozy VW před 30 lety. Pokud ale má navíc nést vaginální logo, musí se jeho kvalita snížit na úroveň, obvyklou u firmy Rendlík & syn.
newmind
tieto testy mi silne pripominaju dobu, ked sa v Nemecku testoval Logan a bol z toho nakoniec riadny pruser. Ale Daciu neobhajujem, podla mna je jej cena vzhladom na zastaralost vsetkeho prehnana.

No ale tvrdenie, ze "Řidič narazil hlavou do volantu" no bez airbagu je to celkom pochopitelne...bohuzial v clanku nie je zmienka o rychlosti, ani ostatnych parametroch, na celkove hodnotenie predsa vplyva nehorazne mnozstvo premennych.
pogo26
Znovu opakuji. Sandero dopadlo úplně stejně jako ostatní testované auta bez airbagu. S výrobcem to nemá nic společného. Tento článek mohl být klidně o Oplu, Fordu, Fiatu nebo VW. Obsah by byl stejný.
adamzprahy
hmm koukni se níže na muj post kde je odkaz na crash test evropske verze
chester
Takze tu mame pana od fachu a ten nam tu tvrdi, aky velky podiel na bezpecnosti maju plechy...mmm...trosku mimo.
V takonto pripade tu nemas co hladat__a joo, ja zabudol...ty si adminom tohto serveru 😄
Mozno aj ten clanok si pisal ty...
No ale podme k veci.
Ak ma vozidlo vystuhy, nosniky, skelet z vysokopevnostnej ocele (co je v dnesnej dobe bezne)__moze mat blatniky aj z jelitek...jeho bezpecie je zarucene!
Samozrejmostou je airbag 😉

Auto.cz nevie tvorit clanky a snazi sa o provokaciu.
Viac klikov = vyssi zisk

Jo btw__aj vw ma pvc blatniky 😉 mas dost ubohy prehlad...
Hendly
Já to nechápu. To si opravdu někdo myslí že má pod kapotou něco jako traverzu, nebo trubkovou konstrukci?
Celé auto je jen ze svařených plechů celkem slabé tloušťky.
chester
A co ma spolocne hrubka s pevnostou?
jossalito
Hrubky, které produkuješ v míře větší než obvyklé, mají s pevností vlastního debilního úsudku, kterým disponuješ, jednoho společného jmenovatele. Autora disponujícího mdlou myslí. :-!
jossalito
Děkujeme Hyundai pomatenci za příspěvek "k tématu".

Možná ti ve tvojí zářné prozřetelosti dojde, že z vysokopevnostní oceli se vyrábí plechy, ze kterých se poté vyrábí téměř půlka kastle a téměř všechny výztuhy.

Při druhém zamyšlení, vím, ty nemáš čím, by ti mohlo i dojít, že Renault vejš, o kterém je zdejší diskuze předně, nemá z vysokopevnostní oceli skoro nic, na něho bude nesplnitelnej požadavek i obyčejnej pozink. :-!

Ono, když víš guvno, je lepší držet pysk, ať se ještě více neztrapníš. :-!
chester
Ja nereagujem na renault, ale na tvoje pycoviny, aky vplyv maju blatniky na bezpecnost vozidla 😉
Mas vobec nejakeho tucha o konstrukcii vozidiel?
A co ten vw?
jossalito
Já dnes v 18:59: "Nikde taky nepíšu, že tě při čelním nárazu zachrání deformace předních blatníků, to je další nesmysný extrém"

Neumíš číst chlapečku?
Avatar - Ham.
Ham.
klid, jde to i hůř, Číňan nahradí plechy páté kategorie tvrzeným papírem a to pak není srážka ale doslova shrnovačka.
[odkaz]

To se toho od Volva moc nenaučili. >😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
To je crash test z roku 2010. Ted se podivej, jaky pokrok udelali za 1 rok: [odkaz]

Ja myslim, ze se uci rychle... :-!
adamzprahy
Zde je crash test evropské verze - [odkaz] - testem prošlo naprosto suveréně. Nevím proč se zde řeší crash test verze pro chudé trhy. Další článek (po článku, podle kterého je Dacia Duster nejužranější auto), který si nemůžu pomoct, ale snaží se lidi přesvědčit že je Dacia na ***. To zas budu poslouchat jak jsou Dacie nejenom na nic, ale ještě nebezpečné. :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
obchodak
Jo moje rec, osobne znam lidi s loganem i sanderem a nerozdil ode moji fabie se jim nic nesere....Nemeni klouby poloosy, loziska....jen jezdi.A maj auta starsi a vic najeto.A jako bonus jim auto nikdo nevykradl😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.