Odmyslic si zavistlivce s kudlou chtejici mi prorezat strechu nedovedu si predstavit duvod proc nejezdit s boxstrem klidne celorocne (s poctivym sklem vzadu s vyhrevem a s moznosti si strechu dat kdykoliv dolu). Proste to je pro me neuveritelna pridana hodnota.
Tam kde boxster konkurenci nema (Z4 a SLK jsou proste "jine"), tam ji treba Cayman podle me mel v 1M coupe, ktere bych osobne uprednostil navic za mensi peniz, a doufam ze M2 pujde v podobnem duchu :-)
EDIT: mel puvodni Cayman uz elektronickej posilovac?
Nemuzu si pomoct ale vedle Boxstra mi bude Cayman vzdy pripadat jako spatna volba. Vytoceny boxerek v 1320kg vazicim aute bez strechy je proste vic nez v aute se strechou >:D
Tohle je ta pravá garážová výzva, žádný motor z raketoplánu, navi z karbonu a cena vilky na Hanspaulce, tohle auto není plakát na zeď. Vytočený boxerek za hlavou, zadní kola v driftu, vše ve vlastních rukách a to bratru za jeden a půl... zhmotněný důvod proč se snažit. :-):yes::yes:
No to samozřejmě také... Ale i kastle je celá jiná... Samozřejmě,že rozdíl je asi stejný,jako mezi O2 a O3, ale na první pohled se jedná o úplně nový vůz.