Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes AMG chce vsadit na pohon 4x4

V Affalterbachu se chystá revoluce. AMG chce výrazně rozšířit nabídku modelů s pohonem všech kol.
Zpět na článek
19. 11. 2012 10:26
19. 11. 2012 10:35
19. 11. 2012 13:10
19. 11. 2012 20:26
19. 11. 2012 11:13
19. 11. 2012 11:31
19. 11. 2012 11:48
19. 11. 2012 12:05
19. 11. 2012 12:09
19. 11. 2012 12:17
19. 11. 2012 12:21
19. 11. 2012 14:06
Avatar - salamoon
19. 11. 2012 10:26
hmm
a steering assist to dostane? >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 10:35
to jezdí..... můj prodejce se kterým jsem se o tom bavil, mi o tom vyprávěl, když byl na předváděčce SLS AMG GT v Alicante... PREJ to má dávat kilo za 3.8 v Éčku. Jinak Éčko taky dostane DCT převodovku místo MCT. Čeká se u Éčka revoluce s velkým R.
Rozbalit vlákno
2
19. 11. 2012 13:10
Re: Už
faceliftovaná E63 má mít 4matic standard a podle americké specifikace má zrychlit na 60mil za 3,4 s.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 20:26
Re: Už
..nojo, když většina lidí auta "hodnotí" podle "číslíček" (navíc těch co jsou víceméně "o ničem" - jako je 0-100 km/h :-|
PS: Auta pro "náročnější" se holt přestěhují (jen) do VYŠŠÍCH cenových relací..
..(třeba) do SL snad nafta a 4x4 (hned takú NEdorazí.. :-)
19. 11. 2012 10:56
Super. Opravdu.... (?)
Dva pohledy. Efektivita. Pravděpodobně se brzy dozvíme odpověď na otázku jak dobře by AMG umělo naladit auto pro co nejvyšší efektivitu. Přiznám se, že v možném výsledku vidím masakr. Jen aby to podtrhovala převodovka. Z pohledu charakteru obecně a trochu schizofreního charakteru AMG Mercedesů dnes bude velmi zajímavé sledovat rozdělení prodejů mezi RWD a AWD. Troufnu si předpovědět, že drifteři budou překvapeni a opět to nepochopí.
Rozbalit vlákno
115
Avatar - Ham.
19. 11. 2012 11:02
Re: Super. Opravdu.... (?)
Je jasné, že to dělají kvůli prodejům, 4x4 okamžitě zaujme minimálně 60-70%, možná i víc.
Teď ještě pořádné diesely. >:-[]
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 11:28
Re: Super. Opravdu.... (?)
Jistě.... maximální problém je s přenosem Nm.... vlastní zkušenost.. na mokru se s tím skoro nedá jet. Celkem podstatné číslo lidí z okolí mi říká, že by si AMG koupili, ale že to není 4x4.

Volba 4x4 zde bude 100% volba rozumu, protože znova opakuji, ty výkony a točivý momenty jsou tak extrémní, že to nejde přenést. Já mám 500kilo s úpravou a i na suchu to nejde rozjet bez hrabání.

Fuj diesly nikdy :-) Jediné co bych jim schválil (ale já mužu kecat co chci) by bylo, kdyby v rámci AMG paketů ten paket obsahoval i malé zvýšení výkonu, třeba jako BMW performance. Namátkově třeba 350cdi 195kw 620Nm v AMG paketu třeba 210kw a 660Nm... takové malé, ale zaručené, se zárukou atd... to by bylo hoodně ff pořádku :-)
Avatar - Dinar
19. 11. 2012 13:39
Re: Super. Opravdu.... (?)
Jo, awd je logickým vyústěním honby za výkonem, když jsem viděl zmítání se C63 amg black, bylo mi toho auta až líto. E AMG s awd se bude prodávat, něco uzme RS6ce, je to nutné, protože nakonec z čistě rwd pohonu sleví i M5, jakkoliv ta má image tak silnou, že rwd ustojí.

A dýzly ano, nějaký amg paket stejně jako Mperformance, jen to chce pořádný motor, 350cdi akutálně nestačí na základní 3,0 dýzly konkurence, proti biturbo a triturbo nemá MB reálně co postavit.
Avatar - white label
19. 11. 2012 13:43
Re: Super. Opravdu.... (?)
AMG a 4x4, Kylii z to jebne, pokud už se tak nestalo... >:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 17:54
Re: Super. Opravdu.... (?)
(skoro) Stalo :-)
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2012 17:54
Re: Super. Opravdu.... (?)
este ju neeblo 8-s

ked som si precital vsetky doterajsie prispevky, a predpokladam ako to moze pokracovat,
tak v Ingolstadte mame trosku problem ;-\ ... ale, skor, nez sa oni poriadne rozbehnu, bude dufam uz poriadna RS6 nachystana, vraj sa momentalne pracuje na zvyseni odolnosti S-tronicu az za 700Nm, tak uvidime. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 17:55
Re: Super. Opravdu.... (?)
No (skoro) ANO ;-)
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 14:20
Re: Super. Opravdu.... (?)
350cdi je dustojnou konkurenci zakladnich dieslu z D3. Nebo snad nekdo ma 195kw a 620Nm z jednoturboveho 3litru?? Az teprve ted se dotahlo BMW s 190kw ale momen ma mensi. Audi ma 180 a zaklanich 500Nm, pry kvuli 7st kterej vic neumi a nebo kvuli 3BiTdi marketingove, aspon ze ten zaklad je fantasticky vyladenej prubehem. Problem?? toho 350cdi je v tom ze jede odspodu tak do 3400 a pak brzo vadne, je to idealni motor pro MB sila odspodu a kultivovanost. Narozdil ale od BMW postrada tu "sportovni tocivost".....ale slabej rozhodne neni.
Avatar - Dinar
19. 11. 2012 14:44
Re: Super. Opravdu.... (?)
Mě jde spíš o reál,195kW a 620Nm vypadá hezky, ale v reálu je 530d rychlejší a úspornější a A6 3,0tdi je na tom s E350cdi stejně, jak v dynamice, tak spotřebě, jenže k tomu táhne awd.
A pak projev, sám to píšeš, ten motor je oldschool turbodýzl, pomaleji se točí, nahoře nejede, z tohohle se "čipem" konkurence pro bitdi nebo 35d, nemluvě o 50d, udělat nedá. Pro nějakou výkonnější AMG paket verzi potřebuje MB nový motor, a nepochybuju, že na něm dělá.
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 14:55
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ano a ten rozdil dela prevodovka...dvojspojka v AUDI a 8ZF v BMW dela presne ten rozdil... Jak dynamickej tak ve spotrebe.
Avatar - Dinar
19. 11. 2012 15:01
Re: Super. Opravdu.... (?)
To je klidně možný, jenže bez převodovky to srovnat neumím. :-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 17:46
Re: Super. Opravdu.... (?)
To je ale "skoro jisté" = MarTin1 má PRAVDU! ;-)
PS: A proto také u MERCEDESu pilně pracují na nové 9ti stupňové (kterou by chtěli "dohnat" /předehnat?/ náskok ZF8 - snad "do roka a do dne" :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 17:43
Re: Super. Opravdu.... (?)
DělaLLLL - dle (snad opravdu REÁLNÝCH) info vývoj V6 Bi-CDi 245 kW ve finálové fázi ZASTAVILI?!? 8-s Čemuž NE plně rozumím, ale JE to tak :-|
Avatar - Ham.
19. 11. 2012 17:41
Re: Super. Opravdu.... (?)
195kW nemá nikdo, ale stejně ten motor dynamicky nestíhá, podívej se na reálně naměřené hodnoty zrychlení, problém bude v průběhu výkonu. A naměřená spotřeba je také hodně špatná.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 17:48
Re: Super. Opravdu.... (?)
Jakto že "nikdo"?? 350 CDi samozřejmě MÁ 195 kW :yes: ;-)
Problém je JINDE - správně na něj poukazuje MarTin1 ve 14:55
(na jeho "odstranění" zas já v 17:46 :-)
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 18:27
Re: Super. Opravdu.... (?)
Když už se teda na to podíváme, tak by sis měl uvědomit že je tam rozdíl: 1812 kg A6 a 1926 kg E-klasse a dále 7st dvojspojka vs 7st HDM automat. Takže srovnávej srovnatelné.

110kg a "primitivnější převodovka" to je podstatnej rozdíl. Těch 20koní a 40Nm k dobru se tu smazává, navíc A6 je o cca 3 roky mladší auto a sme znovu u toho.

Vs BMW 5 už ten rozdíl neni tak markantní

Povíme si to po FL kamaráde :-)
Avatar - Ham.
19. 11. 2012 18:34
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ta auta jsou plně srovnatelná, to že MB má problém v převodovce je možná pravda, ale jak ti napsal Dinar, bez převodovky se motory porovnávat nedají. I tak, ale se stříbrnou a zlatou převodovkou stáhnout 2,3 sec z 0-160 a 1,5 litru na reálné spotřebě bude asi mission impossible. Uvidíme co předvedou při upgrade Ečka začátkem příštího roku.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 18:42
Re: Super. Opravdu.... (?)
Já bych vliv převodovky NEpodceňovala! (ani v akceleraci a už vůbec než ve spotřebě, tam to možná dokonce nebude "Mission impossible" (4 díl z Dubai mne docela "příjemně překvapil" :-) ) ale "procházka růžovou zahradou" ;-)
PS: A současný 7mi stupŇovým automat není vůbec špatný - to jen ZF8 trochu "předběhlo dobu" - ostatně "Imperium (o Mercedesu se tak v souvislosti s automaty myslím DÁ hovořit) je připraveno vrátit úder" :-)
PPS: Takže "Příští rok ve stejnou dobu" ;-)
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 22:00
Re: Super. Opravdu.... (?)
Takže se do toho trošku pustíme pane tabulkář. Cca 120kg tzn. jeden atletický mladík a modelka k tomu. Dále dvojspojková převodovka VS HDM automat ze své podstaty komfortní tudíž v případě MB né moc rychlá. Dále možná můžeme vzít v úvahu systémy 4x4 jelikož je 4matic stálý plnohodnotný pohon 55 a 45, kdežto AUDI je inteligentní už bez TORSENU tak zde je prostor další decilitry a setinky, protože může jít až 85% na jednu nápravu. A poslední neméně podstatná věc je to stáří... 3 roky náskok.

Tohle je nutné brát v úvahu a ne jen hltat údaje z autobildu, kterej má někdy obecně dost zajímavé výsledky testů >:D když si pak přectu např. autocar atd, tak se nestíhám divit :-)
Avatar - Ham.
19. 11. 2012 22:24
Re: Super. Opravdu.... (?)
- údaje které jsem dal jsou z AMuSu
- ano Autobild je závodní časopis MB, takže jeho údaje je potřeba brát s rezervou jako "cinknuté ve prospěch MB".
[odkaz]
- ztráty v pohonném řetězci Audi budou cca stejné, nepoužívá sice torsen ale jeho náhrada je stále mechanický člen. O něco málo nižší ztráty má BMW s haldexem "naruby".
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 22:33
Re: Super. Opravdu.... (?)
Koukám, že ti došly argumenty mistře.... že si sem dal takovou bulvární srač....ku... nezlob se na mě. Neodpověděl si krom 4x4 ani na jednu věc....někdy mi připadáš jako demagog... promiň. Já sem tady psal objektivní srovnání, kde sem vzal v úvahu x věcí.....

Pardon, že sem si spletl AMS a Autobild.....
Avatar - Ham.
19. 11. 2012 23:00
Re: Super. Opravdu.... (?)
Jakou bulvární ***? To se stalo a v Německu z toho měl MB z ostudy kabát a má dodnes.
A na co chceš odpovídat? Že je Audi lehčí, no je, na tom není nic k odpovídání. Snad jenom k HDM, automat ZF v BMW je také HDM a s nižším papírovým výkonem má auto lepší parametry (a lehčí je jenom o tu modelku). Jeden stupeň navíc je dobrý hlavně pro měření normované spotřeby EU (kvůli nim to výrobci poženou do 9 i 10st. převodovek), pro reálný život (spotřeba zrychlení) je přínos dalších stupňů malý (ano 8ZF je daleko modernější a hlavně daleko komfortnější než 7st v MB). Realita je prostě taková, že 350CDI s bídou stíhá střední motorizace konkurence, na vyšší nemá MB vůbec žádné odpovědi.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 01:07
Re: Super. Opravdu.... (?)
K vaší ZÁVĚREČNÉ větě:
1) myslím že "oč jde" vám ohledně 350 CDI 195 kW Již bylo "osvětleno" - jde o převodovku a ta "bude" (PAK uvidíme..
2) proč přesně byl zastaven vývoj motoru Bi-CDi 245 kW se asi NEdozvíme - že je to prodejně spíš OKRAJová motorizace ale "víme"
3) já popravdě CHÁPU přístup klasické prémiové automobilky že u nafty (která je a bude víceméně JEN pro "upadající" Evropu) končí na 195 kW. A oceňuji (stejně jako ten VELKÝ "zbytek" planety) pestrost nabídky v(e velkých) BENZÍNových motorech - což je typ pohonné jednotky která do velkého prémiového vozu patří... Realita je prostě taková že audi s bídou stíhá střední motorizace MERCEDESu, na vyšší NEmá vůbec žádné odpovědi...
A to bude pro dnešek VŠE - zív zív DOBROU noc ;-)
Avatar - Dinar
20. 11. 2012 08:25
Re: Super. Opravdu.... (?)
Jasně u RR vychvaluješ V8 dýzl, u "klasické premiové automobilky," chválíš, " že u nafty (která je a bude víceméně JEN pro "upadající" Evropu) končí na 195 kW." >:D >:D Copak MB nemá GL nebo ML, resp. x dalších modelů, do kterých potřebují silnější dýzl jako prase drbání? A co biturbo v Jaguaru XJ? A co na to Jan Tleskač?

Jinými slovy, MB prostě aktuálně nemá silnější dýzl, ale pracuje na něm, zastaven vývoj byl na jedné variantě se spec. řešením turba, nebyl zastaven vývoj víceturbového V6 dýzlu jako takového. Celé tohle tvé "premiové" blábolení o nepotřebě dýzlu, protože upadající Evropa >:D vezme za své, až MB příští rok ten motor předvede. Jsem moc zvědav, jak tuhle svou xtou nesmyslnou prognózu pak budeš obhajovat...ale ono to nějak pude, že, jako dycky. ;-)
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 10:34
Re: Super. Opravdu.... (?)
Tohle je rozumný :yes: přesně tak to je, na motoru se dělá a půjde i s převodovkou.

Můj osobní odhad je, že se ho dočkáme v novém S-ku i s 9kvaltem a pak se strašně těším, na ty "stolařské kecy" jak S.ko strašně nestíhá konkurenci...
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 13:59
Re: Super. Opravdu.... (?)
:yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 12:26
Re: Super. Opravdu.... (?)
Nojo - to ZPRACOVÁNÍ info.. :-)
Ona to bude (evidentně) PRAVDA, že 85% lidí NEzvládá informaci plně pochopit a vsadit jí do souvislostí.. ;-)
V6 195 kW naprosto STAČÍ - svezte se třeba mnou zmiňovaným JAGUARem s výkonem 202 kW/600 Nm a zkuste (se) přesvědčovat že je potřeba VÍCe.. (ale že vývoj ohlášeného Bi-CDi 245 kW pokračuje, to MNE osobně "těší" :yes: :-)
..neboť zatímco do "běžných osobních" vozů silnější nafta opravdu až tak třeba NENí neNí NEní neNÍ nEnÍ není NENÍ, tak do ML apod. by se "hodila" (a znovu musím ocenit místní text/test Range Rover TDV8 :yes: - v TAKOVÝCH vozech silný diesel smysl má - v osobních je JEDNOZNAČNĚ lepší benzínový 8mi či 12ti válec (když někdo chce výkon) - což ten zbytek planety naštěstí VÍ (no tu a tam i někdo v té UPADAJÍCÍ Evropě ;-)
Nicméně asi možná jste četl testy nového Range Rover, kde někteří za NEJ"zajímavější" motorizaci dokonce považují V6 3.0 190 kW = 195 kW až takový problém NENí NEní není.. :-)
Biturbo v Jaguar jsem již zmínila - ve chvíli kdy Mercedes "vyrovná" ztráty na převodovce (Jag používá famózní 8mi stupňové ZF) bude rozdíl 195 kW od MB vs 202 kW JAGu myslím víceméně "zanedbatelný" - "drsná" pravda je, že již jeho slabší verze 177 kW je těžké "naplno využít" (skoro zázrak že takový motor někdo nabízí za takové peníze jako je v Citroën C5, že? :yes: :-)
Co na to Jan Tleskač NEtuším - na potomka MAŽŃÁKa bych tipla spíš VÁS ;-)
PS: No a že Evropa "upadá" je FAKT (jestli nebo kdy si to uvědomíte zrovna VY je celkem FUK - to na věci NIC NE(z)mění :-)
PPS: Nicméně váš "útočný" textový balast měl přeci jen (výjímečně) nějaké PLUS = díky za info že vývoj V6 Bi-CDi pokračuje (a to BEZ ironie!)
Takže (ještě jednou - za DOBROU zprávu) DÍKY a
Pěkný den ;-)
Avatar - Dinar
20. 11. 2012 12:42
Re: Super. Opravdu.... (?)
Fakta:
MB nemá dýzl nad 200kw a citelně mu chybí,
MB pracuje právě na takové víceturbové verzi motoru.
Ta capslock smajlíková omáčka je prostě jen... omáčka. Hezký den za volantem C5 HDI. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 13:49
Re: Super. Opravdu.... (?)
Fakta část II.:
MB opravdu končí "jen" na 195 kW a 620 Nm (což mi příjde víceméně "stejné" jako JAGUAŘí 202 kW/600 Nm = větší rozdíl je možná v reálu mezi převodovkami - ZF8 v Jagu je opravdu :yes: :yes:
Bylo to MOC textu? :-| Mám to přepsat BEZ CapsLock? ;-)
Děkují NÁPODOBNĚ (klidně i v jíném voze :-)
20. 11. 2012 08:30
Re: Super. Opravdu.... (?)
Myslíš jako, jak Audi (a i BMW) neumějí postavit mastodontní motor "bez vršku", který je o mamutím kroutícím momentu, který stejně musí být uměle škrcen, aby to pobrala převodovka a koncepce auta ? Jo, to opravdu neumějí, resp. nedělají. Kam to Mercedes dohnalo ukazuje tento článek.
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 10:30
Re: Super. Opravdu.... (?)
Pokud vím, tak ta situace se vyřešila tak, že MB pozval světová média na letiště, kde jim asi stokrát ukazoval jak to má fungovat a funguje a ani jednou to neselhalo. Problém byl v té garáži, která pohlcovala radarové záření a Distronic selhal. Normálně se tam udělala kouřová clona z dýmovnic a ani jednou nebyl problém. MB o tom věděl, proto to chtěl uhrát s tím redaktorem.... každopádně systém funguje, mám ho v autě a funguje to naprosto spolehlivě.

Takže pane expert znovu.... OD ZACATKU se tu řeší jen a jen motor!!! Ne auto!!! Dinar tady namítal, že 350cdi MOTOR ztrácí na konkurenci, já jsem namítal, že parametrama rozhodně NE!! Ty si sem nacpal test z AMS, kde si papouškoval hodnoty měření.

1: Váhovej rozdíl (A6 vs Eklasse, zkus si dát do auta 2 lidi a pak si změř 0-160 a uvidíme!!!!)
2: Rozdíl v převodovce (že počet stupňů má malej vliv na akceleraci?? No tak doposavaď sem tě bral jako odorníka, ale teď sis podřizl větev. BMW X5 s 6st 0-100 8.4s 8st 7.6 s, X6 to samé... jo skoro vteřina na kilo není vůbec rozdíl... sakra chlape!!!! To samé spotřeba rozdíl mezi 7 a 8 je cca 6-8%.

3: Různé systémy 4x4, ano obrácenej HALDEX je úspornější než permanentní pohon 4x4... notabene od 120kmh BMW jede jen na jednu nápravu a systém je odpojen za standardních podmínek.

No že by byl 8ZF komfortnější než 7G Plus to bych se i hádal...ale dejme tomu.

350cdi je plně konkurenceschopnej motor v rámci středních motorizací D3. To, že MB nemá Biturbo je jen otázka času. Audi má po x letech první dieslové biturbo super, MB zase narozdíl od AUDI má V8 či V12, který nemusí převrtávat od VW resp Lamba aby to jelo a má vrcholný motorizace, který nemusí krást Lambu či Bentley (bavím se tu o předešlých letech, ne o současném skvělém 4.0 T), jediněj skvělej motor, kterej bych si koupil i já je v RS4 4.2 FSI.

No nic nebudem si tu měřit pin---ry, ale srovnávejme srovnatelné a říkat od stolu, že jeden motor nestíhá druhýmu, protože veze 2 lidi navíc atd atd je úsměvné.
Avatar - Ham.
20. 11. 2012 11:07
Re: Super. Opravdu.... (?)
Problém MB není v tom, že by distronic nefungoval. Problém je v tom, že se Mercedes nestydí podvádět a evidentně si kupovat spřátelené novináře aby podváděli s nim. Volvo to před novináři také napralo pod kamion, ale řekli na rovinu kouzlo se nepovedlo.
Váhový rozdíl 5er a MB-E je minimální, motor v BMW slabší a přesto daleko lepší výsledky.
U silného motoru, speciálně s turbem kde je dostatečně dlouhé pásmo nejvyššího výkonu velký počet stupňů může zrychlení paradoxně zhoršit, protože čas na přeřazení u HDměniče ubírá cenné desetiny.
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 11:46
Re: Super. Opravdu.... (?)
Stalo se, naviják v případě vyjíždění skokanského můstku by AUDI měl být taky jen a pouze k tomu aby to auto nesjelo nekontrolovatelně dolů a ne aby to vytáhlo to auto. To samé jejich zázračné quattro při snaze vyjet sjezdovku na Svatém Petru.... taky tam musely být speciální gumy.... pak jim BMW s novou X3 vypálilo v Peci rybník, když na zimních gumách vyjelo Bramberg... no nic stane se >:D

Mám pocit že už to asi nemá smysl se tu s tebou bavit... my se tu bavíme o motoru 350cdi, kterej dle tvrzení od stolu nestíhá průměrné motory konkurence.... což je totální volovina.

"U silného motoru, speciálně s turbem kde je dostatečně dlouhé pásmo nejvyššího výkonu velký počet stupňů může zrychlení paradoxně zhoršit, protože čas na přeřazení u HDměniče ubírá cenné desetiny" AHAAA, takže u X5/X6 ta vteřina mezi 6st a 8st se vzala kde? někdo si to vycucal z prstu??? Ehmm

"Váhový rozdíl 5er a MB-E je minimální, motor v BMW slabší a přesto daleko lepší výsledky. " lehčí o 40kg o 7 koní míň a dobře o 60Nm míň, rozdíl skoro ve všem od cca 0,8 a 1.5 vteřiny při 160kmh, "DALEKO LEPSI"..... no comment. Tenhle rozdíl je jasná převodovka a systém 4x4, kdy ti prakticky u x-drive zabírá jen jedna náprava v tomhle zrychlování.

Zrychlení z 0 na mach 10 ti je tak akorát k honění trika někde na Tuningu Průhonice, kde jsou údaje u pružnosti??

350cdi je naprosto konkurenceschopnej motor, kecy že nestíhá střední konkurenci jsou jen a jen kecy od stolu. Lidi srovnávejte motory a ne neporovnatelný věci... nohy Useina Bolta na 100kg týpkovi taky nepoběžej stovku pod 10 vteřin.

Dál už to asi nemá cenu.
Avatar - Ham.
20. 11. 2012 12:04
Re: Super. Opravdu.... (?)
Samozřejmě, že ten kdo z 0-160 zrychlí lépe a s každou průběžnou rychlostí náskok zvyšuje zrychlí i lépe třeba z 80 na 140 nebo z 100 na 160. Takže mluvit o pružném zrychlení u 350CDI je stejně předem ztracená záležitost nehledě na to, že u automatů se klasické pružné zrychlení (tedy zrychlení na stejný převodový stupeň z jedné rychlosti na vyšší rychlost) neměří protože automaty s různým počtem převodů a vlastní logikou řazení takové měření činí nesmyslným.
Tak jinak E350CDI zaostává v rámci D3 skoro ve všem včetně pohonného řetězce. Spokojen? >:D
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 12:24
Re: Super. Opravdu.... (?)
Proto v tom AMS testu co si sem dal, bylo poslední BMW 5 viď? >:D >:D >:D Hame vysvětli to těm x desetitisícům spokojených zákazníků v Německu, že to jejich auto je vlastně nejhorší...

I já osobně uznávám, že E-klasse v současné době není top, auto zestárlo a ten interiér mě moc nenadchnul.... je na trhu skoro 4 roky... už se čeká na FL jako sůl.

Ale tohle vážně nemá smysl, užívej své A6 (nebo s čím si říkal že lítáš 200+ po dálnici a za 10tkm sjedeš brzdy a potřebuješ keramiky), máš nejlepší auto z D3 dušička má pokoj a přeju ti hodně spokojenejch km, ale dál na to nemám sílu :-! >:D >:D
Avatar - Ham.
20. 11. 2012 12:41
Re: Super. Opravdu.... (?)
určitě nebyla poslední kvůli motoru
není top, ano s tím lze souhlasit
nemáš sílu, no to jsi na tom jak motor z E350CDI >:-[]
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 12:47
Re: Super. Opravdu.... (?)
Já jako 350cdi mám 620 Nm >:D síla by byla, ale převody mi to už nezvládají >:D Tohle mě baví, my se přestřelujeme a pak je z toho nakonec estráda >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 13:44
Re: Super. Opravdu.... (?)
:yes: :-)
Avatar - MarTin1
22. 11. 2012 01:14
Re: Super. Opravdu.... (?)
Tak sem se trošku u tebe inspiroval: [odkaz]

C-klasse těžší, horší převodovka... 7 let starej model. Audi po FL, lehčí, 4x4 ale zase nižší výkon, dvojspojka, BMW úplně novej model, lehčí, lepší převodovka..

Takže je to plus mínus vyrovnaný no a tady se mi nezdá, že by 350cdi byl *** motor... prostě není :-)))
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2012 22:54
Re: Super. Opravdu.... (?)
:yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 14:00
Re: Super. Opravdu.... (?)
..takže STÁLE stejný NEsmysl (s tím zrychlováním a elasticitou) - někdo je holt NEpoučitelný.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 19:22
Re: Super. Opravdu.... (?)
:yes: :-)
Avatar - JDM
19. 11. 2012 14:03
Re: Super. Opravdu.... (?)
4x4 je asi správnej krok jak přilákat lidi , znamená to zjednodušení ovladatelnosti toho auta , rozjezdy s plynem na podlaze , plyn na podlaze při výjezdu ze zatáčky atd. atd. možná to je na úkor zábavy oproti rwd ale těch lidí co dokážou krotit RWF AMG je asi málo :-!
19. 11. 2012 14:11
Re: Super. Opravdu.... (?)
Jo, opájet se šíleností auta, jeho motorem a tím, jak je to prostě moc a řidič to nemůže zvládnout a ve finále i elektronika toho má až nad hlavu může být určitou dobu zábavné, ale do určité míry.
Avatar - Dinar
19. 11. 2012 14:37
Re: Super. Opravdu.... (?)
Na letišti to vypadá dobře, na okruhu se tím dá bavit, ale i jen na mírně vlké silnici se s tím nedá jet. Myslím plynule rychle, prakticky pořád tě po noze mlátí elektronika, stejným autem s polovičním výkonem se na stejném úseku protáhneš rychleji a bez nasrá.ní.

Já mám dnes celkem jasno, ve vyšší střední nejsem schopen reálně využít víc než nějakých 300ps (max. 500Nm), myslím současných, softturbených, kdy většinu času stačí jet na krouťák, a při pile točit, výkon i krouťák takového motoru zvládá v pohodě i rwd, elektronika je v klidu, dá se jet plynule, rychle, efektivně a s nějakou mírou zábavnosti, tu stejně nejvíc určuje provoz. Na ohromování zátahem na dálnici je 500 koní s awd skvělé, ale to je zábava, která omrzí tak za dvě hodiny. A brát si EAMG nebo M5 na okruh je pro mě to samé, jako brát si tam X5M, ta auta jsou tam vzhledem ke své váze neuvěřitelně schopná, ale zábava je to jako u většiny aut jen při jízdě s vypnutou elektronikou a na samotné hraně, a ta je u těchto technologických zázraků posunutá tak daleko, že na to většina lidí nemá nejen koule, ale ani schopnosti, sebe nevyjímám. ;-)
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 14:56
Re: Super. Opravdu.... (?)
Konecne rozumnej nazor, podepisuju!!! :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
19. 11. 2012 15:01
Re: Super. Opravdu.... (?)
:yes:
19. 11. 2012 15:25
Re: Super. Opravdu.... (?)
;-) :yes:
Avatar - JDM
19. 11. 2012 16:22
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ale to potom nepotřebuješ vyšší střední od AMG ;-) a odpověď je jasná když na to nemáš koule tak si to nekupuj ale kup si normál Ečko AMG style . AMG , eM, RS , GTI ,GT.. takový auta by neměly dělat ústupky jen proto aby si je mohli kupovat i neschopní řidiči.
19. 11. 2012 17:05
Re: Super. Opravdu.... (?)
A proč by automobilka měla ignorovat potencionálně reálný trh ? Automobilový průmysl není charita pro bychaře.
Avatar - JDM
20. 11. 2012 07:02
Re: Super. Opravdu.... (?)
ale AMG není běžná automobilka která chrlí jedno auto za druhým ale je to kusová ruční práce pro náročnýho automobilovýho fandu kterej hledá něco víc než běžný auto ale je taková doba , vydělat za každou cenu
20. 11. 2012 08:34
Re: Super. Opravdu.... (?)
AMG byl samostantný výrobce, který "spadl" pod MB a plní funkci sportovní divize. Pokud konkurence prodává nějak zaměřené TOP modely a trh si je žádá, byli by v MB hlupáci, kdyby neudělali to samé. A TOP výkonné modely má v rámci MB na starosti kdo.....
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 17:52
Re: Super. Opravdu.... (?)
To byl (pokus o) FFFTIP? Se zadokolkou AMG zvládne jezdit "s pustem v nose" i malá holka - 4kolková mánie je JEN móda (+ může mít smysl od těch 900 Nm "nahoru" apod, ale jinak JEN "móda" ;-)
Avatar - Dinar
20. 11. 2012 08:02
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ano, věřím, že jet (pohybovat se po silnici) svede s AMG i naše zdejší malá teta, ale já píšu o rychlé a hladké jízdě za jen trochu horších adhezních podmínek. Kdybychom o tom chtěli vést seriozní debatu, jakkoliv s tebou taková věc není možná, pak bychom začali a nejspíš skončili u toho, co si kdo představuje, když se řekne rychlá jízda.
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 10:37
Re: Super. Opravdu.... (?)
Realita je taková, že i těch mejch já nevím necelejch 780Nm je namokru prostě totálně na hnědáka.... na suchu to hrabe taky. Rychle se rozjet bez blikání protiprokluzu prostě skoro nejde. To samé SLS, když sem s tím jezdil a bylo kolem 8C a asfalt byl studenej + gumy tak sem se s Launch Controlem nerozjel rychleji než za cca 4.4, oproti papírovejm 3.8 fail...
Avatar - Dinar
20. 11. 2012 10:59
Re: Super. Opravdu.... (?)
Jistě, jde o rozdíl mezi tebou a "malou holkou s prstem v nose", ty víš, o čem mluvíš, ona dvakrát vezla AMGéčkem buřtíka z hospody domů. >:D ;-)
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 11:50
Re: Super. Opravdu.... (?)
Vy jí dáváte za uši teda :-)
Avatar - Dinar
20. 11. 2012 12:21
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ono jde spíš o to, že tohle chytrácké, ale bohužel velmi povrchní, plkání, tady od tety Kylie čtem už nějaký ten rok. V téhle diskusi jde u ní, jako vždy, jen čistě o to, nějak se "povozit" na audi, a jako nástroj tu zrovna funguje Mercedes. Obecně, zkušenost nula, její buřtík má nějaké AMG, tak s tím párkrát jela, ale srovnání s čímkoliv jiným zcela chybí, a pokud píše, že s tím autem umí jezdit rychle s prstem v nose, pak mám celkem logicky pochybnost, jak o tom prstu, tak o té rychlosti. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 13:52
Re: Super. Opravdu.... (?)
Nojo - pravda (holt) "bolí" (a NE každý jí "unese" ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 13:50
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ach jo - tak TAKHLE to u vás doma "funguje" ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 15:59
Re: Super. Opravdu.... (?)
No HLAVNÍ rozdíl bude v tom - že mne 6 desetin vteřiny (když je mokro) FAKT NEzajímá (o tom auto NEní neNí není NENí ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 14:08
Re: Super. Opravdu.... (?)
Věřte NEvěřte JÁ teta (ničí) NEjsem.. :-)
No a co se týče jízdy za deště (s SL AMG) - to jsme tu již (dost důkladně) PROBÍRALI - jestli vy žijete "v představách" že na smyk má vliv pohon kol, je mi LÍTO (přitom to TOLIKRÁT znovu a znovu vyšlo v různých automagazínech - snad možná o tom byl text i tady...?)
Smyk způsobí rychlost a stav pneu - vliv poháněných kol je zcela marginální..
PS: Já si pod pojmem rychlá jízda představuji jízdu na tempomat v rychlosti ca 220-230 km/h v CITRIËNu C5 V6 a ve Ferrari California dlouhodobější jízdu rychlostí ca 280 km/h, co vy? ;-)
20. 11. 2012 08:37
Re: Super. Opravdu.... (?)
Potom jaksi "nepotřebuješ" AMG.
Avatar - JDM
20. 11. 2012 09:10
Re: Super. Opravdu.... (?)
jako módu bych to neviděl ale spíš jako cestu k miň zkušeným řidičům aby nemuseli na mokru jezdit s miliardou elektronickejch pomocníků a mohli jet víc jak 90 a na plyn šlapat jak v autíčku na autodromu aby nedopadli takhle [odkaz]
19. 11. 2012 21:30
Re: Super. Opravdu.... (?)
mat v amg pakete nejake drobne zvysenie vykonu by bolo fajn, nastastie je to mozne riesit napr. cez Carlsson alebo Brabus aj bez straty zaruky

inak velky krutak ja pri zadokolke fakt smrt, a v beznej premavke si treba davat majzla

ono sranda vie byt aj v slabsich autach - jja mam v c coupe novu benzinovu 1.6 (a teraz sa spustil smiech) no ked ju clovek drzi v otackach, tak je kazda zakruta a to aj v meste zabavna, ono mat za zabavu kazdu cestu do prace a z prace a kazdy den je krajsi ;-) a nechat si utrhnut * a potom ju pekne zrovnat na volnej krizovatke je pre okolie celkom sranda, pricom pri vypnutom esp je c coupe krasne citatelne (samozrejme na suchu, na mokru ciste klzisko) >:D

nevravim, ze by som nechcel radsej c350 alebo dokonca c63 amg, ale holt kazdy mame svoj rozpocet 8-s
Avatar - JDM
19. 11. 2012 13:57
Re: Super. Opravdu.... (?)
prej diesely >:D šéf AMG to řekl dobře , ví že jeho zákazníkům jde o sportovní zážitek a k tomu patří i brutální zvukový projev takže s dieselem nepočítej >:D jojo když chceš vypadat tvrdě budeš muset jít pro BMW a dieselový eMko >:D bože >:D už se těším až nějaký takový potkám >:D
Avatar - Dinar
19. 11. 2012 14:02
Re: Super. Opravdu.... (?)
Raději šetři smajlíky, mohamede, abys nebyl špatným prorokem, dýzl s nějakým odkazem na AMG je čistě otázkou času, můžem se jen dohadovat, jak to MB pojme, jesli to bude klička stranou jako u Mperformance nebo vymyslí jinou fintu.
Avatar - JDM
19. 11. 2012 14:05
Re: Super. Opravdu.... (?)
no píšu co jsem četl, myslím byl to SM ;-)
Avatar - Ham.
19. 11. 2012 14:18
Re: Super. Opravdu.... (?)
Nesmíš věřit všemu co čteš v časopisech, ještě předevčírem by tu všichni fandové AMG řičeli, že 4x4 nikdy a přes jejich mrtvolu a pi.c kozu do vazu v podstatě plošné nasazení. Takže chvíli počkej a máš v AMG na beton diesel. Samozřejmě, že o něm nebudou mluvit nyní, když žádný pořádný MB nemá, jen co bude pojede to jak po másle. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 19:16
Re: Super. Opravdu.... (?)
To jste (nejspíš) ŠPATNĚ pochopil! Pro "stálé" zákazníky AMG jsou dál v nabídce NEJlepší konstrukce pohonu, tedy ZADOkolky - jen k nim přibudou (dle módních požadavků zákazníků) 4kolky = prostě to bude jako u Audi, jen OBRÁCENĚ. Vozy stavěné jako ZADOkolky, s možností varianty 4x4 (a uvidíme jaké budou prodeje, tipuji že "stejné" jako u audi = VĚTŠINA předo-/zde ZADOkolek + část 4x4 ;-)
Avatar - KANKUNEN
19. 11. 2012 14:21
Re: Super. Opravdu.... (?)
Já to uměl přečíst, zatím na to nemáme dostatečně silné diesly a tak musíme čumět, jak zákazníci chodí ke konkurenci. Ani AMG není dobrosrdečná organizace.
Avatar - Ham.
19. 11. 2012 14:23
Re: Super. Opravdu.... (?)
:yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 19:21
Re: Super. Opravdu.... (?)
Je fakt že Mercedes má momentálně (když už má Audi "14 dní" v nabídce konečně to bi-turbo ;-) ) slabší naftu než Jaguar, BMW a výhledově asi i Maserati - i to má být bi-turbo :yes: :-)
..ale jeho 195 kW se mi jeví jako "zcela bezproblémových" (vím jak se chová 202 kW v Jaguar), navíc je na cestě nová 9ti stupňová převodovka která (jistě) umožní motoru ukázat "jeho PRAVOU sílu" ;-)
PS: ...a AMG již pár let PATŘÍ Mercedes(u) = dobrosrdeční budou přesně TAK jak jim "pán přikáže" :-)
20. 11. 2012 08:40
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ono ani tak nejde o to bi-turbo, jako o V8, kterou pořád tak ráda opomíjíš.
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 10:41
Re: Super. Opravdu.... (?)
Troufám si odhadnout, že naftovou V8 už od MB do osobních aut (nepočítam SUV a jiné těžkotonážníky )neuvidíme... není důvod. Složitost, váha atd tohoto motoru vzhledem k současnému velkému pokroku u V8 benzínů už je skoro nesmyslná, dneska ti V8 benzín normální jizdou dokáže mimo město jezdit kolem 8-10 litrů.... V8 nafta o litr míň???
20. 11. 2012 10:56
Re: Super. Opravdu.... (?)
O tom žádná a souhlasím. Nevím, jak dlouho sleduješ diskuzi, ale tady jde spíše o to, že když něco (cokoliv) dělá Audi, tak je to u tety špatně. Když to dělá někdo jiný, je to v pořádku. Fakt je ten (když pominu smyslnost/nesmyslnost), že Audi má osmiválec v naftě v určité výkonové kategorii na který nemá MB odpověď. Nic víc. Nic míň. Netřeba za tím hledat snahu o obhajování, nebo pomlouvání nějaké značky. ;-)
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 11:12
Re: Super. Opravdu.... (?)
Jistě kolego, MB samozřejmě V8 naftu měl (420/450cdi), bohužel ten motor se celkem nepovedl... štípal převodovky, byl realtivně těžkej, spotřeba taky zrovna úžas nebudila a ten motor byl dost složitej. například originál rozvody 60 tisíc s prací :D.

Já si myslím, že MB moc dobře vědí, že teď v tomhle ztrácej... zatím jim celkem nahrává fakt, že Evropa jde ke dnu a pestrá nabídka V8 to vyváží na jinjech trzích, což se taky děje. Prodeje táhne USA, Indie, Čína, Rusko... tam naftu zatím tolik neřešej...

Tak hele já si myslím, že tohodle je plnej portál....audisti, bmwkáři, mercedesáři..... a každej se bude hádat do morku kosti :D.... já mám taky sympatie spíše k BMW a MB (obě sem jezdil/jezdím), ale AUDI úplně nezavrhuju (dokonce bych si RS4,Q5,A7 i koupil...) ale jejich politika, velkohubý prohlášení a celé to mytí mozků mi je proti srsti. Navíc mám takovou osobní zkušenost, že pár xindlů, se kterejma naše firma dělala byznys a nebo je znám jako lidi, tak to byly lidsky žumpy.
20. 11. 2012 11:36
Re: Super. Opravdu.... (?)
;-) :yes:
Avatar - Dinar
20. 11. 2012 12:34
Re: Super. Opravdu.... (?)
Souhlas, já jsem si taky zatím žádné audi nekoupil, a pokud bude bmw dělat auta, která na audi budou stačit, tak asi ani nekoupím, ale jde čistě o osobní preferenci, která přece nemůže v obecných debatách o kvalitách jednotlivých modelů nebo značek hrát roli. Ono stačí se akt. generacemi audi projet a je jasné, že jdou dopředu, a občas rychleji než konkurence, teď debatujem o čtyřkolkách v ostrých verzích nebo aktuálních kvalitách dýzlů, tady to prostě vypadá tak, že je to MB, kdo momentálně tahá za kratší konec. Nenarodili jsme se ale včera, takže víme, že mezi D3 to už nějakých čtyřicet let funguje na principu, každý chvilku tahá pilku, je to většinou otázka toho, kdo má zrovna v dané třídě nový (mladší) model.

A co se týká žumpy, mě se před pár lety jako největší xindl předvedl člověk, který měl shodou okolností prakticky stejně nakonfigurovanou E60 jako já. Život je občas paradox, jestli ho ještě někdy uvidím, doufám, že bude sedět v autě jiné značky. >:D ;-)
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 12:45
Re: Super. Opravdu.... (?)
Přesně přesně tak, vývoj letí strašně dopředu a každej rok na autě je znát, AUDI šlape fakt fantasticky, má za sebou VW, tak se není čemu divit!!!

"Nenarodili jsme se ale včera, takže víme, že mezi D3 to už nějakých čtyřicet let funguje na principu, každý chvilku tahá pilku, je to většinou otázka toho, kdo má zrovna v dané třídě nový (mladší) model."
:yes: :yes: :yes:
Novej model bude vždycky lepší než někdo kdo je dýl na trhu, kdyby nebyl byl by to v současné situaci průser. Mě prostě neskutečně se***ou ty kecy těch expertů od stolu, co tim nikdy nejeli atd, co říkají, že je MB v *, že už není v TOP, že mu ujíždí vlak, že S-klasse je mrtvá, když vidí čísla prodeje vs nová A8 po 7 letech výroby a tak dále....
Avatar - white label
20. 11. 2012 14:32
Re: Super. Opravdu.... (?)
To mě vždycky pobaví, jak někoho se*re nepřiměřená kritika "jeho" značky, ale sám má obecně jasno o majitelích konkurenční značky... >:-[]
Podobně prodeje, v případě konkurence nemají s kvalitou žádnou souvislost, ale v případě "jeho" značky s nimi klidně argumentuje proti případnému tvrzení, že "jeho" značce částečně ujíždí vlak. Není to nic proti ničemu, ale více konzistence by taky případně neškodilo. ;-)
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 14:47
Re: Super. Opravdu.... (?)
Pravil člověk co uctívá koncern a jako modlu má A8 s V8 TDI...

Jo a nejsem si jisztej zda v případě S-klasse MB ujíždí vlak...
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 15:38
Re: Super. Opravdu.... (?)
To audi A8 "ještě snad" - ale v něm V8 Tdi?!? To FAKT "sorry" ;-)
PS: Já osobně si myslím že v případě S-Klasse MB opravdu "ujelo" (že ostatní dokonce občas "hledají koleje" :-)
Avatar - white label
20. 11. 2012 16:49
Re: Super. Opravdu.... (?)
Vyjadřovat se k podstatě mé reakce se ti zjevně nehodí, takže kličkuješ jak politik před volbama, který nechce řešit nic, co je mu jakkoli nepříjemné.
A zrovna od tebe podobně zoufalé narážky sedí, viz i tvůj "nezaujatý" avatare...
Můžeš sem dát jakoukoli citaci, která by prokázala nesmysly, které jsi v diskusním afektu napsal? Dokonce jsem ani nikde nenapsal, že eSku ujíždí vlak, takže jediné, co z tvé reakce zní opravdu přesvědčivě je fakt, že si v tomto ohledu "nejsi jistej"... ;-)
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 18:36
Re: Super. Opravdu.... (?)
Proboha můžeš mi někde ukázat, že sem říkal že TY se vyjadřuješ o tom, že někomu ujíždí vlak? Psal jsem snad někde "White Label měl kecy jak komu ujíždí vlak atd". NE NEPSAL. TO, že ses jako jedinej ozval na to, že mám nějakou zkušenost s majitelama Audi potrzuje staré dobré pravidlo "potrefená husa se ozve" >:D >:D >:D teď tu máš tři :-!
Avatar - white label
20. 11. 2012 20:49
Re: Super. Opravdu.... (?)
Máš vážně tak velký problém pochopit větu v mé reakci:
"Můžeš sem dát jakoukoli citaci, která by prokázala nesmysly, které jsi v diskusním afektu napsal?"
Beru tedy ohled na tvou diskusní sklerózu a ty nesmysly ti ocituji: " Pravil člověk co uctívá koncern a jako modlu má A8 s V8 TDI..."
Mám snad v profilu jako auto snů A8 V8 TDI? Mám snad (na rozdíl od tebe) na avataru logo Audi, RS, nebo fotku V8 TDI? Takže bys alespoň mohl citovat nějaký text, ze kterého sis podobně stupidní a extrémní závěr udělal.
Kdes přišel na to, že tvrdím něco ve smyslu, že TYs říkal, že JÁ se vyjadřuji o tom, že někomu ujíždí vlak, netuším.
Moje následující věta: "Dokonce jsem ani nikde nenapsal, že eSku ujíždí vlak" je o tom, že já nejsem ten, kdo by v této diskusi chtěl něco podobného (minimálně v obecné rovině) tvrdit.
Tedy, když už, piš pokud možno k věci, v tomto případě k těm nesmyslům které jsem citoval.
Avatar - white label
20. 11. 2012 14:24
Re: Super. Opravdu.... (?)
Přesně tak, všechny ty různé kecy na téma souzení majitele podle (značky) jeho vozu (zvlášť v rámci D3) jsou uboze jednoduché a dospělý jedinec by se k nim (pokud možno) neměl ve vážné rovině vůbec uchylovat. 8-s ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 14:28
Re: Super. Opravdu.... (?)
Krásná teorie.. ;-)
PS: Tak a co PRAXE? Mám C5 V6 a jsem s ním SPOKOJENA :yes: :-)
Avatar - white label
20. 11. 2012 14:36
Re: Super. Opravdu.... (?)
To je v pořádku, já jsem tu snad někdy řešil majitele C5 V6 HDI obecně??? Napsal jsem tu snad někdy, že musí být všichni jako ty apod.? To bych si ani vůči nim nikdy nedovolil. :-O >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 15:38
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ok (my jsme prý u "mého" servisu snad 3.. ;-)
..nebo 4 - nevím jestli to bylo "se mnou" nebo "beze mne" :-)
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 14:48
Re: Super. Opravdu.... (?)
Pravil majitel AUDI >:D >:D
Avatar - white label
20. 11. 2012 16:54
Re: Super. Opravdu.... (?)
Takže k věci opět nic..., jen křečovitě se smějící smajlící (pro "jistotu" dva), kteří ani chudáci neví, čemu se smějí, že by tobě?
To je skoro tak ubohý "argument", jako: napsal ješitný majitel MB s logem Brabusu na avataru. 8-s ;-)
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 18:45
Re: Super. Opravdu.... (?)
Co chceš k věci?? Co ti mám jako k tomu říkat?? Nemusím ti říkat vůbec nic... moje zkušenosti s lidma jsou moje zkušenosti nazdar a můžu si říkat co chci, nebo mě tu jako diskuyní GURU auto.cz chceš výslýchat?? Fakt ne sorry sjednej si schůzku :-!

Ješitnost? Já tady snad někomu cpu jaký mám auto a jak je to moje nejlepší?? Já jen fakticky argumentuju k těm kecům, že jě někdo odepsanej, nekonkorunceschopnej.... viz. počátek vůbec celé diskuze v tomto tématu, nikde nic nevynáším do nebes a naopak uznám kvality konkurence, ale tyhle rychle hotový řeči od stolu, že je něco K.O.
Avatar - white label
20. 11. 2012 21:24
Re: Super. Opravdu.... (?)
Nebuď směšně hysterický, kde jsi (v mé reakci) vyčetl, že tu cokoli MUSÍŠ? NIKDE! A teď si ještě ke všemu představ, že tu na nikoho (včetně mě!) nemusíš reagovat vůbec. Neuvěřitelné, co? ;-)
Jako diskusní GURU se tu cítíš asi spíš ty, když chceš sjednávat schůzky ohledně reakcí.
Tady si může "říkat" každý co chce (pokud možno slušně), tedy nejen ty, a čím dřív to pochopíš, tím lépe i pro tebe.

To, že argumentuješ k případným kecům, "že je někdo odepsanej, nekonkorunceschopnej" je zcela v pořádku a do jisté míry s tím (celkem pochopitelně) souhlasím, ovšem dovolil jsem si nesouhlasit (omlouvám se, že bez předem s sjednané schůzky) s tvým paušalizováním majitelů podle značky jejich vozu, samozřejmě bez ohledu na to, o jakou konkrétní značku se jedná, což je možná pro tebe naopak určující.
A druhá věc se kterou jsem si dovolil (asi jsem si opět dovolil příliš) nesouhlasit, je argumentace prodeji, kdy se jednou tvrdí, že prodeje ohledně obecné kvality nic neznamenají, ale na druhou stranu se s nimi "argumentuje" přesně opačně. Přičemž tohle nebylo jen na tebe, ani pouze k této diskusi.
Tvoje "argumenty" k tomu, že mám zrovna teď AUDI, nebo, že je údajně A8 V8 TDI nějaká moje modla, jsou (mírně řečeno) hodně nedospělé.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 14:14
Re: Super. Opravdu.... (?)
To přece není o "opomíjení"! Velký těžký V8 v naftě se do běžného osobního vozu NE"hodí" (je "cítit" dokonce i v Range ROVERu!) - smysl má ve vozech typu RR, kdo chce výkonnější motorizaci tak snad sáhne po (daleko lepším) BENZÍNu..
..jen "pako" by vyměnilo ... třeba V8 4.4 bi-turbo z Alpina B5 za naftu.. ;-)
PS: A dnes má už i audi k dispozici VÝBORNÝ V8 4.0 - boha PROČ by si majitel A8 měl kupovat HORŠÍ slabší naftu (která mu navíc bude zhoršovat ovládání vozu)?!? No (řekněte) PROČ? :-)
PPS: (zdá se že) Povedené nové Bi-TDi MÁ smysl - V8 TDi je (do osobních vozů) NEsmysl (jakýs takýs smysl bude dávat v "krabicích" od Bentley Porsche či Lamborghini - i když MNE OSOBNĚ tam nafta TDi také nijak NE"blaží" ;-)
Avatar - Dinar
19. 11. 2012 14:22
Re: Super. Opravdu.... (?)
V tomto ohledu nevěřím žádným prohlášením, u sportovní derivátů D3 to začínalo před deseti lety prohlášeními, "u nás nikdy automat", přes "v našem autě nikdy turbo"... a teď jsme u "v našem autě nikdy dýzl". Bude, a jestli se osvědčí i nějaká forma hybridu pro tyhle vysoce výkonné verze, něco na způsob generátorové GT3 Porsche, pak budou i AMG, M a RS hybridy. ;-)
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 14:31
Re: Super. Opravdu.... (?)
:yes: bohuzel
19. 11. 2012 20:27
Re: Super. Opravdu.... (?)
:yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 20:33
Re: Super. Opravdu.... (?)
No ano (bohužel) MÁ pravdu.. ;-)
Avatar - white label
19. 11. 2012 15:05
Re: Super. Opravdu.... (?)
Jo tak ono to bylo v SM... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 20:30
Re: Super. Opravdu.... (?)
Bože V ČEM vidíte "..schizofrení charakter AMG"??? Já tedy v pár "párkrát" jela a FAKT NEtuším co můžete mít na mysli.. :-)
PS: Ale to "rozdělení" to mne také ZAJÍMÁ - tipla bych že bude jako u Audi (tam samozřejmě PŘEDOkolky vs 4x4) = VĚTŠINA ZADOkolek a menší část 4x4
Prostě se mi NEchce věřit že současný spokojený majitel ZADOkolkového MERCEDESu si příští vůz koupí 4kolku (PROČ by to dělal??
Avatar - Dinar
20. 11. 2012 08:08
Re: Super. Opravdu.... (?)
Budeš se ho muset zeptat. Je až s podivem, jak naprosto zjevné věci, které je s to pochopit drtivá většina zde diskutujících tobě nedocházejí, při všem tom šermu technikou, jízdami v amg atd. Ta neschopnost oprostit se od náhledu na jakoukoliv věc skrz vlastní garáž a vlastní preference, to je něco, co jsem schopen pochopit u nějakého pospubescenta, v tvym věku, teta, je to děs. :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 14:19
Re: Super. Opravdu.... (?)
Takže "klasika" - NEosvětlíte NIC, ale aby v příspěvku alespoň něco bylo, zkusíte trochu "urazit" - PARÁDA :yes: :yes: :-)
PS: Jste na sebe "PYŠNÝ"? ;-)
20. 11. 2012 08:46
Re: Super. Opravdu.... (?)
To, že velkou část charakteru tomu autu dává právě motor, který ční nad celkem a zároveň ten motor to auto zabíjí. Největší plus je zároveň největší mínus.
Nejde o současné spokojené majitele, jde o ty, kteří jdou jinam, protože by chtěli AMG, ale chtějí 4x4.
Pokud ti tohle nedochází a občas se oháníš ekonomickými analýzami, tak jsi ještě hloupější než jsem si myslel.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 14:21
Re: Super. Opravdu.... (?)
To jste ale HODNĚ NEpochopil (vlastně vůbec NEreagoval na) můj text ;-)
20. 11. 2012 14:46
Re: Super. Opravdu.... (?)
??? Ptala jsi se na to v čem vidím schizofrení charakter AMG. Pokud na svou otázku nechápeš mou odpověď je absolutně zbytečné se jakkoliv snažit směřem ke tvé zabedněné hlavě dostat jakoukoliv informaci. A na otázku na rozdělení prodejů jsem ti také odpověděl. Tedy opět jako vždy. Buď nechápeš a nebo jako kličkovanou v ho..ě do kterého jsi opět šlápla nechceš chápat.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 15:47
Re: Super. Opravdu.... (?)
Text vaší odpovědi "chápu" - jen NEchápu jak jste k němu "došel" :-)
NEvím kolika vozy AMG jste jezdil a kolik s nimi najezdil (nebo jestli nejde jen o "představy"), ale já "charakter/pojetí" vozů AMG chápu a příjde mi VÝBORNÉ
PS: Když tak (zase) čtu o "ZABEDNĚNÉ HLAVĚ" (apod.) - vás NÍKDY NEnapadlo, že se občas můžete mýlit také VY (a třeba já mít "občas/někdy" také pravdu? ;-)
20. 11. 2012 16:02
Re: Super. Opravdu.... (?)
Konkrétně v konfrontaci s tebou mě to opravdu nikdy nenapadlo. V konfrontaci s jiným ano a nemám problém to přiznat.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 16:11
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ok - ono to JE to docela vidět při "rozhovoru" o "tomtéž" se mnou a s MarTin1 :-)
PS: Já mám na věc STEJNÉ názory jako on (kdyby vám to NE"došlo" ;-)
20. 11. 2012 21:29
Re: Super. Opravdu.... (?)
Myslíš třeba, kdy MarTin1 je pro 4x4, protože sám vidí v přenosu výkonu na silnici problém.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 22:34
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ale já také nejsem "principielně" PROTI (občas to smysl MÁ - u opravdu VELMI silných motorů, viz oněch AMG zmiňovaných 900 Nm apod.) - ale představa lidí že KAŽDÉ auto KAŽDÝ motor je "lepší" když má 4x4 je prostě (naprosto TOTALní) "bubost"
21. 11. 2012 11:45
Re: Super. Opravdu.... (?)
Ale proč do toho taháš každé auto a každý motor. Diskutujeme pod článkem o AMG a vzhledem k výkonům, které AMG nabízí je právě ta otázka 4x4 velmi relevantní. Když se nedržíš tématu a souvislostí, nedá se diskutovat.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2012 12:18
Re: Super. Opravdu.... (?)
No (bez urážky) myslím že tu moc "vhodnějších" diskutujících (majících s vozy AMG a jinými ještě "sportovnějšími" vozy letitou PRAXI) spíš NEbude... ;-)
..a pokud VÍME že výkon 525 PS 630 Nm a zadní pohon není nejmenší problém = PROČ "vymýšlet" že "by měl být". Ostatně JEDNOZNAČNĚ to vyznívá i z textu - 4x4 je vhodnější až ca od 900 Nm = i v nabídce AMG jde prodejně spíš o "okrajové" modely. TAM jistě pohon všech kol již smysl má - tyto doslova EXTRÉMní výkony už je opravdu lepší přenášet na všechna kola (ani to není NUTNÉ - viz vpodstatě VŠECHNY supersporty - ale musí na to být postaven celý vůz - což "civilní" základy MB přeci jen nejsou..
PS: Chápu že se vám mé (a to vlastně nejsou jen mé) názory opírající se o teorii i praxi "nehodí" - nicméně TAK to v reálu prostě je (masové rozšíření pohonu 4x4 je daleko více "móda" než "nutnost"
Avatar - positivemind
20. 11. 2012 11:10
Re: Super. Opravdu.... (?)
AMG jsou fajn auta. Když bude konstrukce řešená nějak inteligentně, tedy pořád půjde víc krouťáku na zadek, bude z toho použitelné a zábavné auto zároveň :yes:

500HP na zadek dělá v zimě problémy už i v Praze
Avatar - KANKUNEN
19. 11. 2012 11:09
Tak jsme na to přišli,
že AMG není okruhový speciál, že AMG má nejvíc odriftováno v TV pořadech, že 4 relé a 8 čidel nenahradí pohon přední nápravy. Všem novým majitelům přeji ty nádherné zážitky jak auto sebevědomně zrychluje i na mokrém asfaltu na dvojku.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 19:08
Re: Tak jsme na to přišli,
..a celou tu VĚTŠINU času na suchu se trochu blběji ovládá - těm "fandům do 4kolek" NEzapomeňte také připomenout.. ;-)
Plus to že 4kolka na mokru NENí "bezpečnější" - jak si mnozí "představují" :-)
PS: Teorii a fyziku NE"ukecáte" - NEJlépe se jezdí se zadokolkou (přední náprava se věnuje JEN směrování, zadní JEN pohonu) - čistěji to NEjde..
PPS: 4kolka je vhodná především (skoro)jen na hory apod. - vše ostatní je "módní výstřelek" - většina lidí si MYSLÍ že to je "lepší" = automobilky jim to "dávají", aneb..
..když pohon všech kol tlačí audi DÁVÁ to smysl ("prémiová" předokolka NEzní moc dobře) - u vozů (správně) konstruovaných se ZADNÍM pohonem volit "horší" pohon všech kol? Fakt ÚPADEK ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2012 19:31
Re: Tak jsme na to přišli,
Tak momentalne je situacia, ze 4x4 je proste fajn - pochopili uplne vsetci:
Audi - priekopnici, BMW - nechcelo zaostat, Mercedes zistil, ze mu uchadza vlak a preto nastupuje do rozbehnuteho rychliku ;-) ...pochopili to uz aj Amici, Japonci, Taliani-Ferrari FF !!!, korejci by to tiez radi, ale zatial je to pre nich dost okrajove - myslim stale vykonne auta "ober klasse"...

len Ty to este stale nemozes prekusnut :'-( Cikat proti vetru sa neda >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 20:17
Re: Tak jsme na to přišli,
Tak audi je v instalaci 4x4 průkopník spíš v PŘEDSTAVÁCH (jako "obvykle" :-)
Když chcete mluvit o vozech D3 - vývoj pohonu 4x4 začali všichni 3 během necelých 2 let a audi dokonce (někdy) ani nejvíce vozů s pohonem všech kol NE-PRODÁVÁ (ale prodává NEJvíce PŘEDOkolek - a V TOM jí asi nikdy žádná prémiová automobilka NEtrumfne ;-)
NEJvíce o něm ale MLUVÍ - logicky, kdo by se v "prémiové" kategorii chlubil předním pohonem.. :-)
Ferrari FF je sice dokonce mé AUTO SNŮ - ale jeho pohon 4kol jste asi (evidentně) NE-pochopil (a NEmalou "část" tam hrálo "namíchnout" kohosi ze "sousední vesnice" - nápověda: jmenuje se SantˇAgata ;-)
Bohužel VĚTINA lidí autům NErozumí (maximálně tak fandí téhle nebo tamté automobilce) - a já abych pak "opravovala" a VYSVĚTLOVALA... tak jako teď VÁM :-)
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2012 21:22
Re: Tak jsme na to přišli,
toto je uz kuaa normalne osocovanie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Strc sa tam kde Ti staci ten tvoj citron vy.rdany!!!!!!!!!!!
Uz si ma fakt vytocila do nepricetnosti, ak tu niekto nerozumie autam tak si to len a len Ty!!!!!
Samozrejme, ze viem ako funguje Ferrari FF, a koli komu - Lambu - a to je koho - AUDI !!! sa toto vsetko deje v tomto s.urvenom automobilovom svete plnom obmedzencov tvojho kalibru ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Sa pozri na predaje detailne a nie cez citron optiku a potom pochopis kolko coho v akej triede predo / quattro Audi predava - aby sme sa pochypili - za poriadne Audi ja povazujem tie s pozdlzne ulozenym motorom a medzinapravovym diferencialom a nie s nejakym Haldexom !!!
A vobec , uz len cakam kedy pride dufam ze Ferrari s SUV a Dieselom, nech Ta uplne slak trafi a bude pokoj svaty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… :-! >:-[]
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 22:05
Re: Tak jsme na to přišli,
Nechci ti brát iluze, ale MB děal 4kolky, když BMW si "ještě hrálo na písečku".... např. současná 7ma šla ve 4x4 dlouuuho koupit jen v 750i, kdežto MB měl v Sku 4x4 v nejžádanějších verzí hned zkraje. Navíc narozdíl od BMW má MB plnohodnotnej pohon 4x4... nebavím se o SUV.

PS: za průkopníky 4x4 bych spíše označil Švédy, hlavně SAAB, ale ti se tím nechlubí tak jako "Vorsprung durch marketing".
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2012 22:25
Re: Tak jsme na to přišli,
zle pochopene: myslel som tie sportovo zalozene modely - AMG, M, RS.

to ze Bawo pustilo svoje 4x4 do 7my ako posledne v luxusklasse v D3 mi je jasne, a presne ako hovoris bolo to len pre 75O, postupne sa paleta rozsirila...
A prave Bawo malo s tymto dlho najvacsi "moralny" problem, ale trh ich prinutil.
Takisto ako ich trh a emisne limity prinutili zmenit vyhlasenia typu: Do ///M modelov patria vysokootackove benzinove motory... ut tu mame turba, a dokonca aj turbodiesle aj ked to vraj nie je ciste M-ko, takisto reci typu: 4x4 do ///M nepatri, zakratko na to prislo X5M, X6M, a teraz tie 50d X-drive ako M...
Noooo, a napriek tomuto vsetkemu protireceniu si, Bawo sa furt zubami-nechtami drzi na spici v predajoch v ramci D3 a bojuje s Audi.
Noooo, Medo-bedo ma co dohanat, oni mali teda tych "reci" menej, ale aj skutkov... a podla toho to aj dnes vypada - spicka im trosicka odskocila ;-)
No a co sa tych Svedov tyka - historia je pekna... ale pozri sa ako dopadli... 8-s a okrem toho, v poslednej dobe to bol zase len ten predok+HaldexZadok, a to nieje to prave orechove... :-! :no:
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 22:25
Re: Tak jsme na to přišli,
Co takhle nejdřív třeba (alespoň) "trochu zaGOOGLEit" - a až PAK "plácat" a "osočovat" (a TOLIK "vykřičníkovat" ;-)
Ano, s mým Citroën C5 V6 Bi-turbo jsem docela SPOKOJENA - zvládá s neskutečným klidem létat dálnicemi vysoko NADdvěstěkilometrovými rychlostmi (viz i místní test na auto.cz - v tomto směru NEní na trhu ve třídě lepší vůz) a současně s jistotou (díky "fik-fik" systému přerozdělování výkonu mezi levou a pravou stranu) jezdit po zasněžených pláních i kopcích... :-)

[odkaz]

Jsem ráda že víte že byla řeč o Lamborghini - to (snad - doufám) VÍTE který jejich model je označován za NEJlepe řiditelný/ovladatelný atd. - no ano, NEní nad pohon ZADNÍCH kol ;-)
Také NEjsem zrovna fanynka HALDEXu - nicméně jako fanda Audi byste MĚL VĚDĚT:
- že audi tento systém (také) POUŽÍVÁ
- že NEJvíce vozů značky audi byla a jsou PŘEDOkolky
Svůj NEpřehled o autech potvrzujete slovy o naftě a SUV od Ferrari - narozdíl od Lamborghini či Bentley (což už jsou dnes jen vozy Volkswagen Group) ani SUV ani dieslové motory NEplánuje (a svých REKORDních prodejů dosáhlo JEN ryzími sportovními vozy osazenými výhradně BENZÍNovými V8 a V12 :yes: :yes:
PS: Co takhle míst NEsmyslného dívání se na svět optikou JEDNÉ značky si ROZŠÍŘIT znalosti a "pochválit" vždy to auto které je NEJ? ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2012 22:47
Re: Tak jsme na to přišli,
noooo, vidim, ze sme sa trosku ukludnili... a to je dobre, lebo ja moc vela klamstva neznesiem, a to som potom moc ZLYYY !
takze - najlepsie auto vo svojej triede C5 - v tvojej konfiguracii a vybave keby aj just na objednavku z fabriky vyrobene len pre Teba, nesiaha ani po prahy mittleklasse z D3 ! >:-[]
to, ze Gallardo LP 550-2 Ballboni edition bolo vychvalene za ovladatelnost NA OKRUHU a to by si Ty zase mala vediet, nieje argument, aby sa snazili predavat, vyvyjat viac zadokoliek, ked kazdemu asi len okrem teba je jasne, ze vsetko nad XXX PS ale hlavne uz nad 400 Nm je lepsie rozdelit na viac nez 2 kolesa....
To, ze Audi Haldex pouziva je bohuzial fakt, na ktory nikto z nas - obycajnych uzivatelov vplyv nema a asi ani mat nebude, lebo tej drvivej vacsine je to jedno, na ten mokry rozjazd z krizovatky, zablatene cesty a v zime vybehnut na chatu po zasnezenej ceste im to proste staci... :-!
To, ze Audi predava od A1 cez A3, TT, Q3 vela aut s predkom, tomu sa ani necudujem, ale u TT a Q3 - pozor! co myslis ake tam bude % rozlozenie predok / quattro ?
moc ku 50-50 chybat nebude.
no a od A4 hore vyssie, cez Q5,Q7,R8 - tiez Haldex - ale tak spravne - 85/15 Z/Predok s maximom 40% na predok :yes: , tam uz je to hadam jasne, ci nie?
A s tym dieslom vo Ferrari a SUV - priznam sa to bolo len Tebe na protiven, lebo si ma abnormalne vytocila
;-) ;-) ;-)
A k ostatnym znackam - mam myslim si dost slusny prehlad o celkovom auto-odvetvi, len nemam nejako nutkanie zapajat sa do pre mna nezaujimavych debat...
aj ked minule som debatoval aj na temu motor 1,6 turbodiesel od Hondy...o novej Octavke - ale v clanku o predajoch v nizsej strednej u Vas... ale su to skor zriedkavosti, - musi ma tam nieco moc oslovit.
Takze prosim Ta, nerypaj uz do mna, nechcem si na Tebe nic dokazovat, pochop len kvality tych, ktory ich maju, pochop, ze AMG sa Teba pytat nebude, ci ma pracovat na svojich 4x4 verziach a ponukat ich zakaznikom, ktory pochopili, ze aktivna bezpecnost sa ovela lahsie dosahuje s dobrym 4x4, nez s hocijakym ESP. Ok? papa dobru nooooc ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 00:57
Re: Tak jsme na to přišli,
Koukám že máme i něco SPOLEČNÉHO - také NEmám ráda "klamstva"! A také umím být "zlá" - a mám to (tak) RÁDA ;-)
Já psala o CHOVÁNÍ ve vysokých rychlostech a (víceméně) "citovala" (nejen) test z auto.cz - - toť vše :-)
Gallardo Balboni se lépe řídí ovládá VŠUDE - fyzika platí v KAŽDÉ zatáčce, NE jen na okruhu ;-)
Prostě jeden ze ZÁKLADŮ konstrukce aut (který NEmá ŽÁDNOU souvislost se znáčkem na kapotě - je to TEORIE KONSTRUKCE) je že IDEÁL (bohužel konstrukčně nejnáročnější) je když se přední náprava věnuje JEN směrování vozu a zadní JEN pohonu vozu. Tečka (znáčky na kapotě NEhrají žádnou roli).
Tak u "pořádně" stavěných vozů jako je Mercedes tu nutnost pohonu všech kol vidí u 900 Nm - možná to u audi OPRAVDU je už od 400 - budu vám "věřit" :-)
(mimochodem "obyčejný" PŘEDOkolkový Citroën C5 hravě zvládá 450 Nm - a působí že by snesl i DALEKO víc - což samozřejmě NEvím, třeba jen tak "působí" - nicméně 450 jen a pouze VPŘEDU NEní problém.. u CITROËNu ;-)
S tím HALDEXem (u audi) se NEtrapte, brzy bude "hůř" - příští A4 bude mít systém ála HYbrid4 (známý třeba z PEUGEOTu 3008 atd.) = tedy klasická předokolka poháněná spalovacím motorem a QUATTRO bude "simulovat" elektromotor na zadní nápravě..
Když zmiňujete rozložení výkonu/t. momentu mezi přední zadní nápravu - samozřejmě VÍM že (byť konstrukčně jde stále o PŘEDOkolky) tak QUATTRO již nejde víc ve prospěch předku, ale SPRÁVNĚ - tak jako to "odvždy" dělá Mercedes a BMW - dozadu... já v tom cítím trochu DISHARMONIE, neb stavět vůz jako principiální PŘEDOkolku a v případě že je prodáván jako 4kolka posílat více dozadu je... trochu ta "konstrukční DISHARMONIE" ;-)
NEchci "vytáčet" (no i když "občas"... 8-s :-) ) jen "uvádět věci na pravou míru" = klidně řeknu že V6 Bi-TDi je zřejmě NEJlepší bi-turbo na trhu - ale zrovna tak za NEJ vůz vyšší střední vidím Lexus GS 450h a absolutní špička mezi auty je pro mne Mercedes CL a BMW 3 je o level lepší než jeho ("prémioví") soupeři atd. - ostatně i čistě teoreticky je myšlenka že JEDNA značka je NEJ ve "všem" naprosto NEsmyslná...
PS: Já celkem CHÁPU že se mne u Mercedes (AMG) NEbudou ptát zda mají nabízet více 4kolek (trh to žádá = oni to nabízejí), ale BUDU říkat že to (v reálu) NEzvyšuje žádnou aktivní bezpečnost! Neb to tak prostě JE - smyk dostanete ÚPLNĚ stejně se 4kolkou (pokud to nevíte) - byť uznávám že HODNĚ lidí si myslí to co vy..
NEmám "z prinicipu" NIC proti 4kolkám (také vždy /alespoň/ jednu doma máme) ale jejich momentální "masové rozšíření" je opravdu spíše "módní záležitost" = pohon všech kol má smysl jen u EXTRÉMně vysokovýkonných vozů (viz článek - od 900 Nm - KOLIK takových aut potkáte..) a pak do TERÉNU, do HORských oblastí apod. - jinak NEeee
Pěkný den (už se mi také zavírají oči = DOBROU noc :-)
20. 11. 2012 09:01
Re: Tak jsme na to přišli,
Na výjezdu ze zatáčky pod plynem dostanu uplně stejně smyk se zadokolkou, jako se čtyřkolkou ?? >:D >:D
VB se neřídí a neovládá lépe VŠUDE. Za mokra, špatná kvalita silnice (sníh je bezpředmětný) se nebude ovládat lépe než 4x4. Ovladatelnost není jen o zatáčení předních kol.
Začínám mít pocit, že je ti tak 15 a nikdy si neřídila auta.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 14:23
Re: Tak jsme na to přišli,
Jste si JISTÝ že jste (pře)četl (a pochopil) co jsme výše napsala...? ;-)
20. 11. 2012 14:48
Re: Tak jsme na to přišli,
viz.: "PS: Já celkem CHÁPU že se mne u Mercedes (AMG) NEbudou ptát zda mají nabízet více 4kolek (trh to žádá = oni to nabízejí), ale BUDU říkat že to (v reálu) NEzvyšuje žádnou aktivní bezpečnost! Neb to tak prostě JE - smyk dostanete ÚPLNĚ stejně se 4kolkou (pokud to nevíte) - byť uznávám že HODNĚ lidí si myslí to co vy.."
Tak jak si tedy mám vyložit tuto pasáž z tvého příspěvku ?
Avatar - MarTin1
20. 11. 2012 14:52
Re: Tak jsme na to přišli,
4x4 u takhle silnejch aut má smysl jen a pouze při zrychlování.... většinou z místa, pak už je to jedno. Nebo samozřejmě za sníženejch ahezních podmínek.

Myslet si, že pohon 4x4 udělá auto sportovnější nebo všemocný na sněhu/ledu a ridič může obcházet fyz. zákony je jen zbožné přání. Naopak přidané desítky kg na té či oné nápravě dělají opak. Teď se nebavím o GTR nebo Impreza/Lancer... kde je to ale logicky jiný příběh.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 15:16
Re: Tak jsme na to přišli,
:yes: :-)
20. 11. 2012 15:26
Re: Tak jsme na to přišli,
S tímhle souhlasím. Jde mi o to paušalizování, že 4x4 je vlastně zbytečné. Nechceš snad rozporovat, že při akceleraci ze zatáčky pod plynem je otázka smyku něco uplně jiného s RWD a 4x4.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 15:29
Re: Tak jsme na to přišli,
Dobrá, ROZEBERU to :-)
- že "se mne ptát NEbudou" naspasal AUDiRS6
- že trh to žádá = MB se rozhodl rozšířit nabídku - jsem napsala (no "a"? ;-)
- že masové žádání pohonu 4x4 je HLAVNĚ "módní" záležitost a že to v reálu NEzvyšuje aktivní bezpečnost je prostě FAKT (který byl xy-krát popsán ve všech možných automobilových magazínech - asi MARNĚ :-)
Je to "lepší"? Ještě něco (někde) "dovysvětlit"? ;-)
20. 11. 2012 08:55
Re: Tak jsme na to přišli,
VB je sice nejřidičtější, ale také se dočteš, že vyžaduje opravdu velké řidičské schopnosti a reálně pomalejší než 4x4 verze. Z tvé strany je to pořád jen a jen póza. Vlastní hlava nic. Pořád tady předhazuješ citrónovou garáž, která je pro tebe nejlepší, ale kamkoliv jinam nejsi schopna tento pohled aplikovat. Smutné. Hloupé. Otravné.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 14:24
Re: Tak jsme na to přišli,
NE"utíká" vám (už) trochu to MNOŽSTVÍ urážek? NEpřeháníte to?
20. 11. 2012 14:52
Re: Tak jsme na to přišli,
Spíš se ještě hodně krotím. Mne velmi uráží tvůj přístup. Nemyslím si, že jsi hloupá, jen řízeně k hlouposti utíkáš jako k prostředku, jak prokličkovat vlastními nesmyslnými příspěvky. Tedy když řeknu, že jsi hloupá, tak je to vlastně ještě lichotka. Upřímná hloupost je jaksi duševně čistá. K tomu, co tady předvádíš vlastně slušné slovo nemám.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 15:14
Re: Tak jsme na to přišli,
Mne zas VÁŠ = takže jako 1:1?
PS: A teď ZCELA VÁŽNĚ - většina mých názorů na auta mám od lidí (bez urážky) kteří PŘEKONÁVAJÍ znalosti (i) místních redaktorů = ať tomu věříte nevěříte, naprostá VĚTŠINA toho co napíši je prostě PRAVDA (byť "obecné" mínění bývá často JINÉ..
..ale tak je to i v jiných oborech - jak občas zmiňuji v souvislosti s hudbou..
20. 11. 2012 15:28
Re: Tak jsme na to přišli,
řekla Kylie, ředitelka patentového úřadu na světovou autopravdu. >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 15:31
Re: Tak jsme na to přišli,
Stačilo "Řekla Kylie" ;-)
..která dá v autech více třeba na MARTINa VACULÍKa - než na "představy" (ty o autech jsou občas...
PS: No (zdaleka) NE jen o autech.. :-)
Avatar - KANKUNEN
19. 11. 2012 21:37
Re: Tak jsme na to přišli,
Je to jednoduché, pokud je těch koní moc, tak na cestu to přenesu nejlíp všemi koly.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2012 22:05
Re: Tak jsme na to přišli,
Ano, s tím se DÁ souhlasit - jak je zmíněno v textu, id ca 900 Nm už je opravdu lepší pohon všech kol (což je podobně mizivé procento vozů jako těch kteří - třeba do hor - OPRAVDU pohon 4x4 potřebují.. :-)
..aneb "malá holka" zvládá NO PROBLEM zadní pohon a 525 koní - v jakémkoli počasí, v (vpodstatě) jakékoli rychlosti - chcete říct že VY CHLAP si NEtroufnete na to co 159 cm vysoká holka? ;-)
20. 11. 2012 09:05
Re: Tak jsme na to přišli,
Na ježdění kolem kasina není třeba 525HP a zvládne to i děcko. Problém je, že pod slovem řídit si ve vztahu k těmto autům každý představuje něco jiného. Ono je trochu něco jiného dálnice ve 200 km/h a okreska při stejné rychlosti, nebo na hraně možností auta na okruhu. Ten, kdo už něco najezdil (a ne kolem kasina) přemýšlí, co ještě může zvládnout a co ne. K těmto autům se přistupuje s respektem (pokud nechceš jezdit jen kolem kasina) a hodně se přemýšlí co si lze ještě dovolit. Někdy je to už na otázku, zdali je to ještě zábava. V tom je kouzlo třeba MX-5, GT-86 a i HH obecně.
Ano, někdo, kdo potřebuje udělat dojem před kasinem nepotřebuje řešit 1000 Nm ve 4x4, nebo Balboniho závoďák. Vypadá to, je to limitka, bylo to drahé. Super.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 14:26
Re: Tak jsme na to přišli,
No a někteří z nás si NE"představují", ale AMG opravdu v garáži mají.. ;-)
Pěkný den :-)
20. 11. 2012 14:53
Re: Tak jsme na to přišli,
Což automaticky nemusí znamenat, že víš, jaké to auto je.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 15:13
Re: Tak jsme na to přišli,
Tak Dinar "vymyslel" že jsem ho řídila alespoň 2x ;-)
PS: Zrovna teď v neděli jsem Buřtíka vezla na letiště (chudák letěl do RUSKA :-) ) tak teď si do nich (do AMGéček) mohu alespoň chodit "sednout" ;-)
20. 11. 2012 15:30
Re: Tak jsme na to přišli,
Schoval ti klíčky, co.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 15:32
Re: Tak jsme na to přišli,
Jasně - a na to letiště jsme jeli CITROËNem ;-)
PS: Aby NEdošlo k "nedorozumění" - Buřtík s ním (s C5 V6) celkem PRAVIDELNĚ jezdí (řídí)! Když v zimě hodně nasněží a parkuji ve spodní garáži :-)
20. 11. 2012 08:48
Re: Tak jsme na to přišli,
V čem spočívá rychlost Nissanu GT-R ?
Avatar - positivemind
20. 11. 2012 11:13
Re: Tak jsme na to přišli,
Tohle platí možná tak v californii, kde nemaj blbý kostky. Když chceš velký AMG (E, S), asi nemyslíš jen na zábavu, ale i na to, že je to dopravák. A pak je na dvě věci nerozjet s v kopci, ne? ;) tohle neplatí jen na AMG, ale obecně
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2012 13:52
Re: Tak jsme na to přišli,
Ano tohle platí i pro Californii - s tou se se ZADNÍM pohonem jezdí také FANTASTICKY ;-)
Avatar - CHerokee
19. 11. 2012 11:13
Affalterbach
pěstuje svou image a pěstuje ji dobře. Osobně jsem nikdy neřídil lepší auto než současné SL 63 AMG.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 11:31
Re: Affalterbach
Jak řekl Chriss Harris: "Its phenomenal car" >:D já měl tu čest s 350 na celej den a 500kilo na cca hodinku, a to auto je oproti předchůdci namíle vpřed...
19. 11. 2012 11:48
Re: Affalterbach
On existuje nějaký mercedes sl 50 000? Už to tady máš napsáno 2krát a 2krát špatně. Buď 5kilo nebo 500. 500kilo opravdu ne :-)
Avatar - MarTin1
19. 11. 2012 12:05
Re: Affalterbach
Pardon vsemocny, priste budu psat "petikilo" aby mela dusicka pokoj...
19. 11. 2012 12:09
Re: Affalterbach
Nemyslel jsem to nijak špatně, ale uznej sám, že 500kilo zní zvláštně..navíc od člověka, který ho aji s úpravou vlastní, jak píšeš nahoře.
Avatar - JDM
19. 11. 2012 14:06
Re: Affalterbach
a co všechno si řídil?? :-)
Avatar - CHerokee
20. 11. 2012 07:24
Re: Affalterbach
No docela dost aut, alespoň mě se zdá. Včetně rally speciálů, různých vozů MB, přes běžné značky atp.

V rámci MB asi všechny třídy, včetně SLS. Asi kromě R a GL.