...možná měl autor článku na mysli tzv. posilovač řízení dualdrive se dvěma režimy - normal a city. Ten se, pokud mně paměť neklame, u prvních verzí 1.1 Active neobjevoval...
Ale základní verze u Fiatu se nazývá Actual, Active je už lepší výbava, která obsahuje posilovač řízení. Tady máš dobový ceník Punta z roku 2003, když jsme kupovali Punto, tak Panda byla už na prodej a měla stejné značení výbav. [odkaz]
Jinak kdyby jsi to nemohl přešíst, tak Actual má v základní výbavě pouze airbag řidiče, jinak je vše za příplatek. :-)
Sice jsem osobně s Pandou bez posilovače nejel, ale máme doma Punto r.v. 2003 a to je v základní výbavě bez posilovače. Panda je ještě menší a levnější auto, tak předpokládám, že v základu auto bylo též bez posilovače.
Já mohu jako majitel 100HP popřít ten kamenný podvozek. Než jsem ji koupil tak jsem tuto poznámku našel prakticky v každém testu a měl z toho trochu strach. Ale realita není vůbec hrozná a v pohodě se dají absolvovat i delší trasy... na horší silnici je auto trochu uskákané ale to bych dal za vinu spíše kratšímu rozvoru.
Souhlas, mám stejnou zkušenost. Měl jsem Pandíka 4 roky, najel 90 tisíc a řekl si "jen" o provozní kapaliny a obutí. Kdybych nepotřeboval 5 míst, z domu by nešel...
Máme Pandu 4x4, výborné auto do zimy a zasněžených kopců. Nebo na ježdění "kolem komína", případně do města - zaparkuje a otočí se všude. Ta spotřeba je ovšem u čtyřkolky vyšší, cca 7 litrů, v zátěži ve sněhu i daleko víc. Koupena z druhé ruky, najeto 145 tisíc a pouze mechanické opravy viz článek. Až doslouží, chci znova něco podobného.