..nu ja nevim....kdyz neco koupim za polovic....a rekneme zacinajici podnikavec ci zivnostik nemam penez nazbyt...tak se me to naopak jevi jako vyhodna koupe...navic v bazaru jeste srazim cenu dolu.
..a je pak rozdil pocatecni investici 340 nebo 140......byt v leasingu..
tazko povedat ci je to vyhodne,alebo nevyhodne. 300k km je dost a nikto netusi ako s tym autom zaobchadzali. Staci prva zavaznejsia zavada a uspora pojde z velkej casti na opravu
Tu polovic, můžeš taky nechat na opravách, záleží na kusu a tvém dalším nájezdu.
Pokud to někdo chce na 20tkm ročně, auto poslouží dobře, pokud ale plánuje jezdit 60tkm a více, je to napováženou.
Několikrát jsem řešil dilema nákupu zánovní dodávky, ale když jsem spočítal ztrátu hodnoty, amortizaci ujetých km apod. vyšla z toho vždycky líp, nová.
Amortizace se pohybuje okolo 3-5kč za km, to by toho Transita měl darovat a ještě doplatit >:D
..a je pak rozdil pocatecni investici 340 nebo 140......byt v leasingu..
Pokud to někdo chce na 20tkm ročně, auto poslouží dobře, pokud ale plánuje jezdit 60tkm a více, je to napováženou.
Několikrát jsem řešil dilema nákupu zánovní dodávky, ale když jsem spočítal ztrátu hodnoty, amortizaci ujetých km apod. vyšla z toho vždycky líp, nová.
Amortizace se pohybuje okolo 3-5kč za km, to by toho Transita měl darovat a ještě doplatit >:D