Novinky
Motor v novom SRT je stále 8,4 V10, aj keď sa pôvodne plánoval/odhadoval objem 8,7...
No a na ten bordel vo VW Caddy sa nedá ani pozerať, mechanici si na príp. opravy budú zrejme volať vešticu alebo zaklínača hadov...
No a na ten bordel vo VW Caddy sa nedá ani pozerať, mechanici si na príp. opravy budú zrejme volať vešticu alebo zaklínača hadov...
Prečo všade Toybaru GT86 všade musia tak vychvaľovať, mal som tú česť a je to obyčajný priemer, nič viac, nič menej
Jasne, my borci čo jazdíme v Aventadore si to všetci myslíme. 😉
GT86 senzace.... 😄 ale co třeba LEXUS LF-A? To, jakou symfonii vydává je málo? 😄
ukázat tyto skvosty vedle sebe, ještě by tam mohli být třeba motory z divize rs, m, amg, případně brabus atd, krása :yes:
ak by sme chceli stát nohami na zemi, tak pred pár rokmi najkrajší seriovo vyrábaný a dostupný motor bol podla mna alfácky 3,2 6valec
[odkaz]
[odkaz]
To je třílitr, jaký měla například 164. Ale jinak souhlasím! 😄
Jojo. Véčko a ve sto-šedesát-čtyřce dokonce napříč. Pěknej motůrek. [odkaz]
Nejen 3.0 litr a nejen ve 164
Modelu bylo vic...75,164,166,GTB,147,156 atd atd
2.5 V6
3.0 V6
3,2 V6 (napriklad 147 GTA a 156 GTA)
2.0 V6 Turbo
atd...
p.s. sam tento motor mam pod kapotou a musim rict ze je to proste nadhera a o zvuku nemluve !!!
Modelu bylo vic...75,164,166,GTB,147,156 atd atd
2.5 V6
3.0 V6
3,2 V6 (napriklad 147 GTA a 156 GTA)
2.0 V6 Turbo
atd...
p.s. sam tento motor mam pod kapotou a musim rict ze je to proste nadhera a o zvuku nemluve !!!
Ze všech motorů se mi nejvíce líbí V8 z Mulsanne a šestilitrová V12 z Vanquishe. Shodou náhod jsou oba motory od britských výrobců. Přijde mi, že Britové si dají na designu záležet všude a to i tam, kde není vidět. Zaujal mě přístup Astonu. Už z dřívější doby vím, že si Aston Martin zakládá na použití materiálů, a to všude. A myslím si, že je v tom jeden z mála. Bezvadná je konstrukce, která je daná přes motor vypadá, jako by měla držet motor, aby nevyskočil na silnici. Na Mulsanne se mi líbí, že tam není žádný hnusný plastový kryt. A už delší dobu považuji motor z tohoto Bentley za jeden z nejkrásnějších vůbec. :yes:
U mě vede tvrdě Ferrari. Design exteriéru a interiéru je úžasný a jak vidno nezapomnělo se ani na motor... Ale krásné motory vyráběla zesnulá automobilka TVR
Já jsem zase pro lambo, protože už je staré asi tak deset tisíc let, i přes to motor vypadá stále dobře. Ten kryt a chrom na něm sice trochu připomíná kryt hlavy u feldy, ale jinak ten šedočernej lak... nádhera. Jinak ostatní Italové a Angličané mají v tomto výběru taky nádherný design. Zbytek už je trochu nuda a imitace.
No tak ten Bentley == Volkswagen (ale prej je pro ně dělaj BMW tak nevím).
U mě jednoznačně vede Ferrari. Bentley Mulsanne taky krása. Pak AM, pak je to jedno.
ten nie je dostatočne echtovný ? 😲
Pre mňa jednotka (podľa článku - nie podľa áut) - Maserati...
Pre mňa jednotka (podľa článku - nie podľa áut) - Maserati...
Snes to na zem, čistá prácička - [odkaz] :yes: :-!
Nebo, že by? [odkaz] bravo... :😉 >😁
Nebo, že by? [odkaz] bravo... :😉 >😁
Sám víš, že stačí sundat ten plast a nalezneš obdobnou změť čehosi vedoucího od nikud nikam. Možná, že to v Bravu nevypadá tak úhledně, ale jako mínus bych to neviděl.Navíc mlžíš. [odkaz]
Tady máš Golfa bez deklu, tak netlakuj.
[odkaz]
[odkaz]
Ale s tím deklem, je to parádá, ne? Podívej se ke kolegovi PM, ten sem dal dekl od brava... 8-s
Nebo že by něco z jiného soudku?
[odkaz]
Imho jiný sport, než tvůj prezentovaný německý "šajz" ;-D
[odkaz]
Imho jiný sport, než tvůj prezentovaný německý "šajz" ;-D
a keď mu ju sundali - tak sa zmohli iba na "jseš hnusnej spratek" >😒]
Tohleto je nádhera [odkaz]
Maserati a potom Bentley. Ale ten Aston, taky dobrý. Jen mě zklamalo Pagani. Tam jsem čekal trochu více zajímavější design.
Moc se mi líbil wankel RX-8ky, když jsem na něj koukal pod kapotou ve třech áčkách v roce 1998. :yes:
Toyota je spickova znacka a jeden z lidrov v oblasti automobiloveho priemyslu. Kedze o Toyote viem z inej strany mnoho, nechcem ju hanit. Ale radit jej motor z GT 86 je tu asi omylom, pretoze na pohlad vyzera ako bezny motor v beznej znacke, ak neratam trojvalce ci HTP. Je pravdou, ze ako auto je to dobra technika, ale v tomto clanku mali byt daleko ine motory plechovych krasavic. S ostatnymi sa da suhlasit... su to nie len technicke ale aj umelecke diela na pohlad 😄
Ještě lepší je cítit to teplo,zvuk , vibrace a sílu pod pedálem měl jsem čest to poznat u 458 Italia
[odkaz]
vs
[odkaz]
Jestli budeš mít možnost, podívej se pod kapotu Passatu, tam je vše srovnáno jaksepatří. A pak to srovnej s takovým Mondeem. Abychom tomu koncernu zase tak nekřivdili.
Malá soutěž: Kdo pozná, co je tohle za motor, vyhraje zlatého bludišťáka.
[odkaz]
A nepodvádět s google images, všechno vidím.
Koukni níž, tam je druhý foto a malá nápověda 😄
Jn pro ty, co mají rádi hádanky.
Druhá nápověda, bludišťák bude jenom stříbrnej. Teď už to musí poznat každej, je to nejrozšířenější větší motor v Česku. Teď mám v garáži jeden úplně odepsanej na rozmontování, chci se na něm naučit, co jak kde je ve velký moderní naftě. Jen nevím, odkud začít. >😒]
[odkaz] >😒]
2.0TDI v Passatu, Supu a Oktě je uklizený krásně, třílitr je strašnej.
Nasel jsem je na tdiclub.com
3.0 TDI jsem myslel, že se vyrábí v Rábu, ale asi ne... Nevíš, kde je dělají?
EDIT: Jo, dělají je v Rábu.
Me tahle nafta od Hondy neprijde jako konkurence 😉 Takhle vypadaj koncernovy benziny, ikdyz mozna taky s deklem >😒]
[odkaz]
[odkaz]
Bal bych sa aj dolievat tam vodu do ostrekovacov. Cele mi to pripomina tela slizkych votrelcov z tej kultovej filmovej serie...