Novinky
Fabiánek
0
Podle mě motor zůstane vždy motorem at vypadá jak chce >😁 hlavní je co je v něm 😄
Přejít do diskuze
Jde o to, ze plastovy dekl je proste bida. Do nedavna nam tady tvrdili fandove nejmenovaneho koncernu, jaka je to krasa ten dekl a jak maj krasny motorovy prostor a ted takova prasecina pod deklem. Zase mi to pripomina heslo navrch lacine huj, uvnitr... 😉
Me tahle nafta od Hondy neprijde jako konkurence 😉 Takhle vypadaj koncernovy benziny, ikdyz mozna taky s deklem >😒]
[odkaz]
[odkaz]
Me tahle nafta od Hondy neprijde jako konkurence 😉 Takhle vypadaj koncernovy benziny, ikdyz mozna taky s deklem >😒]
[odkaz]
[odkaz]
Ale no tak. Kdyz se na ten motor podivate zblizka, uvidite "Handcrafted in Crewe, England". Wiki: "This 6.75 litre V8 is a legacy engine, developed by Rolls-Royce Limited before the takeover of Bentley Motors Limited by the German Volkswagen Group, but still used during their ownership."
Ještě lepší je cítit to teplo,zvuk , vibrace a sílu pod pedálem měl jsem čest to poznat u 458 Italia
jak jinak, když je to předohrab. Spíš najděte designéra, co klasiku uloženou podélně které má nikterak půvabné sání, předělal napříč a prosadil si tu chromovanou nádheru.
Toyota je spickova znacka a jeden z lidrov v oblasti automobiloveho priemyslu. Kedze o Toyote viem z inej strany mnoho, nechcem ju hanit. Ale radit jej motor z GT 86 je tu asi omylom, pretoze na pohlad vyzera ako bezny motor v beznej znacke, ak neratam trojvalce ci HTP. Je pravdou, ze ako auto je to dobra technika, ale v tomto clanku mali byt daleko ine motory plechovych krasavic. S ostatnymi sa da suhlasit... su to nie len technicke ale aj umelecke diela na pohlad 😄
Moc se mi líbil wankel RX-8ky, když jsem na něj koukal pod kapotou ve třech áčkách v roce 1998. :yes:
Nejen 3.0 litr a nejen ve 164
Modelu bylo vic...75,164,166,GTB,147,156 atd atd
2.5 V6
3.0 V6
3,2 V6 (napriklad 147 GTA a 156 GTA)
2.0 V6 Turbo
atd...
p.s. sam tento motor mam pod kapotou a musim rict ze je to proste nadhera a o zvuku nemluve !!!
Modelu bylo vic...75,164,166,GTB,147,156 atd atd
2.5 V6
3.0 V6
3,2 V6 (napriklad 147 GTA a 156 GTA)
2.0 V6 Turbo
atd...
p.s. sam tento motor mam pod kapotou a musim rict ze je to proste nadhera a o zvuku nemluve !!!
Preboha, tam snad nieco muselo vybuchnut, alebo ktosi odtial nieco ukradol a pritom tam narobil bordel, nie? Neverim ze to naozaj takto dodavaju zakaznikom.
Bal bych sa aj dolievat tam vodu do ostrekovacov. Cele mi to pripomina tela slizkych votrelcov z tej kultovej filmovej serie...
Bal bych sa aj dolievat tam vodu do ostrekovacov. Cele mi to pripomina tela slizkych votrelcov z tej kultovej filmovej serie...
Maserati a potom Bentley. Ale ten Aston, taky dobrý. Jen mě zklamalo Pagani. Tam jsem čekal trochu více zajímavější design.
No, jako novopečený majitel Subaru Forester Boxer diesel nesouhlasím, Subaru diesel není podobný ničemu co jezdí po silních a vypadá o dost lépe než v článku prezentovaný toyotí boxer.
Aventador je modla superšportov, sú aj lepšie autá. Ale nie jazdím obyčajným približovadlo, ale po jazde s GT-86 som bol sklamaný, čakal som viac a za podobné peniaze sú lepšie autá
Tak to je nejvíc, motorářská práce lahodící oku i uchu. :yes: :yes: :yes:
Alfa Romeo V6
Alfa Romeo V6
Já jsem zase pro lambo, protože už je staré asi tak deset tisíc let, i přes to motor vypadá stále dobře. Ten kryt a chrom na něm sice trochu připomíná kryt hlavy u feldy, ale jinak ten šedočernej lak... nádhera. Jinak ostatní Italové a Angličané mají v tomto výběru taky nádherný design. Zbytek už je trochu nuda a imitace.
Po sundání deklu tenhle australský šajz taky není nic extra, stejně jako 90% dnešních motorů. A je úplně jedno zda je to VW, Fiat nebo Hindustan.
Hodnotit krásu motoru lze už jen u podobně výjimečných vozů, co jsou v nabídce článku.
Hodnotit krásu motoru lze už jen u podobně výjimečných vozů, co jsou v nabídce článku.
Nebo že by něco z jiného soudku?
[odkaz]
Imho jiný sport, než tvůj prezentovaný německý "šajz" ;-D
[odkaz]
Imho jiný sport, než tvůj prezentovaný německý "šajz" ;-D
Nejdřív jsem taky začal hledat fotky a najednou jsem si uvědomil, že tomu Lexus taky moc nedal. Teda spíš že tomu tím plastovým sáním dal pěkně na frak. 😐 I když na funkci to rozhodně vliv nemá. >😒]
No tak jestli jsi myslel místo, kde se vyrábí tento konkrétní motor (nikoli sídlo koncernu VW/Audi), tak to jo, to na východ je, jenom to není kousek, ale spíš kus, přesněji od západu na východ Evropy. 😉
Tak tohle neomylně poznám. Tenhle pohled se prostě nedá zapomenout. >😒] Docela rád bych viděl rozebranou současnou verzi. Budu se muset porozhlédnout.
Jde o to, že řešit jak vypadá dekl u aut i téhle třídy, byť ten koncernový vypadá, samozřejmě jako vždy, lépe >😒] je prostě provokace. Doufám, že nebudeš trvat na opakování ceremoniálu. 😄
Asi jo, já moc nevím, kde ve Francii ty automobilky mají.
3.0 TDI jsem myslel, že se vyrábí v Rábu, ale asi ne... Nevíš, kde je dělají?
EDIT: Jo, dělají je v Rábu.
3.0 TDI jsem myslel, že se vyrábí v Rábu, ale asi ne... Nevíš, kde je dělají?
EDIT: Jo, dělají je v Rábu.
Z čeho si ho vysápal? Motor samotný (umístění filtru, měrky, nalévacího hrdla, sání, svody) mi sedí, ale tvarování motorové přepážky a stěrače nějak neumím přiřadit ke konkrétnímu modelu.
Ale s tím deklem, je to parádá, ne? Podívej se ke kolegovi PM, ten sem dal dekl od brava... 8-s
Sám víš, že stačí sundat ten plast a nalezneš obdobnou změť čehosi vedoucího od nikud nikam. Možná, že to v Bravu nevypadá tak úhledně, ale jako mínus bych to neviděl.Navíc mlžíš. [odkaz]
Ne ne, tohle je véčko.
Koukni níž, tam je druhý foto a malá nápověda 😄
Jn pro ty, co mají rádi hádanky.
Koukni níž, tam je druhý foto a malá nápověda 😄
Jn pro ty, co mají rádi hádanky.
Ne ne, kousek na východ >😒]
Druhá nápověda, bludišťák bude jenom stříbrnej. Teď už to musí poznat každej, je to nejrozšířenější větší motor v Česku. Teď mám v garáži jeden úplně odepsanej na rozmontování, chci se na něm naučit, co jak kde je ve velký moderní naftě. Jen nevím, odkud začít. >😒]
[odkaz] >😒]
Druhá nápověda, bludišťák bude jenom stříbrnej. Teď už to musí poznat každej, je to nejrozšířenější větší motor v Česku. Teď mám v garáži jeden úplně odepsanej na rozmontování, chci se na něm naučit, co jak kde je ve velký moderní naftě. Jen nevím, odkud začít. >😒]
[odkaz] >😒]
ten nie je dostatočne echtovný ? 😲
Pre mňa jednotka (podľa článku - nie podľa áut) - Maserati...
Pre mňa jednotka (podľa článku - nie podľa áut) - Maserati...
U mě jednoznačně vede Ferrari. Bentley Mulsanne taky krása. Pak AM, pak je to jedno.
U mě vede tvrdě Ferrari. Design exteriéru a interiéru je úžasný a jak vidno nezapomnělo se ani na motor... Ale krásné motory vyráběla zesnulá automobilka TVR
Ze všech motorů se mi nejvíce líbí V8 z Mulsanne a šestilitrová V12 z Vanquishe. Shodou náhod jsou oba motory od britských výrobců. Přijde mi, že Britové si dají na designu záležet všude a to i tam, kde není vidět. Zaujal mě přístup Astonu. Už z dřívější doby vím, že si Aston Martin zakládá na použití materiálů, a to všude. A myslím si, že je v tom jeden z mála. Bezvadná je konstrukce, která je daná přes motor vypadá, jako by měla držet motor, aby nevyskočil na silnici. Na Mulsanne se mi líbí, že tam není žádný hnusný plastový kryt. A už delší dobu považuji motor z tohoto Bentley za jeden z nejkrásnějších vůbec. :yes:
ak by sme chceli stát nohami na zemi, tak pred pár rokmi najkrajší seriovo vyrábaný a dostupný motor bol podla mna alfácky 3,2 6valec
[odkaz]
[odkaz]
ukázat tyto skvosty vedle sebe, ještě by tam mohli být třeba motory z divize rs, m, amg, případně brabus atd, krása :yes:
Prečo všade Toybaru GT86 všade musia tak vychvaľovať, mal som tú česť a je to obyčajný priemer, nič viac, nič menej
Sundej dekl v kterémkoli (menším) dieselu a uvidíš víceméně to samý, Hondu nevyjímaje.
Jestli budeš mít možnost, podívej se pod kapotu Passatu, tam je vše srovnáno jaksepatří. A pak to srovnej s takovým Mondeem. Abychom tomu koncernu zase tak nekřivdili.
Malá soutěž: Kdo pozná, co je tohle za motor, vyhraje zlatého bludišťáka.
[odkaz]
A nepodvádět s google images, všechno vidím.
Jestli budeš mít možnost, podívej se pod kapotu Passatu, tam je vše srovnáno jaksepatří. A pak to srovnej s takovým Mondeem. Abychom tomu koncernu zase tak nekřivdili.
Malá soutěž: Kdo pozná, co je tohle za motor, vyhraje zlatého bludišťáka.
[odkaz]
A nepodvádět s google images, všechno vidím.
Motor v novom SRT je stále 8,4 V10, aj keď sa pôvodne plánoval/odhadoval objem 8,7...
No a na ten bordel vo VW Caddy sa nedá ani pozerať, mechanici si na príp. opravy budú zrejme volať vešticu alebo zaklínača hadov...
No a na ten bordel vo VW Caddy sa nedá ani pozerať, mechanici si na príp. opravy budú zrejme volať vešticu alebo zaklínača hadov...