Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Policejní honička v ulicích Prahy

Dramatická policejní honička nemusí být výsadou akčních filmů. Pronásledování motorkáře nabité rychlostí zachytila kamera v policejním voze v polovině letošního července přímo v Praze.
Zpět na článek
20. 11. 2012 22:21
20. 11. 2012 23:12
21. 11. 2012 01:28
21. 11. 2012 12:02
20. 11. 2012 23:02
20. 11. 2012 23:02
20. 11. 2012 23:15
21. 11. 2012 00:07
20. 11. 2012 23:20
20. 11. 2012 23:26
20. 11. 2012 23:49
20. 11. 2012 23:54
21. 11. 2012 00:09
21. 11. 2012 00:22
21. 11. 2012 00:28
21. 11. 2012 08:15
21. 11. 2012 00:36
21. 11. 2012 08:01
21. 11. 2012 08:19
21. 11. 2012 11:50
21. 11. 2012 08:03
21. 11. 2012 08:15
21. 11. 2012 00:33
21. 11. 2012 08:05
21. 11. 2012 11:02
20. 11. 2012 23:14
20. 11. 2012 23:15
21. 11. 2012 00:40
20. 11. 2012 23:32
20. 11. 2012 23:42
21. 11. 2012 15:44
20. 11. 2012 23:39
20. 11. 2012 23:54
21. 11. 2012 00:41
21. 11. 2012 07:38
21. 11. 2012 08:08
21. 11. 2012 10:23
21. 11. 2012 11:02
21. 11. 2012 11:39
21. 11. 2012 16:57
21. 11. 2012 00:00
21. 11. 2012 00:00
21. 11. 2012 10:27
21. 11. 2012 08:21
21. 11. 2012 08:53
21. 11. 2012 10:30
21. 11. 2012 20:55
21. 11. 2012 11:52
21. 11. 2012 21:41
Avatar - Nerez
20. 11. 2012 22:21
Slušný
To video bylo nedávno na konkurenčním serveru.
Řidič Octavie si to celkem dával, jel hlavou, ale dostatečně rychle, aby mu pitomec na mašině neujel. A se šťastným koncem :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pekelná Micinka
20. 11. 2012 23:05
Re: Slušný
No hlavou. V tom tunelu bych měl obavu, není kam uhnout u výjezdu to bílý auto podjel zprava. Stálo to za to? Odpověď: protože se nic nestalo, tak ano, kdyby někoho srazilli, tak jim motorkář ujede a někdo ZEMŘE!!!
20. 11. 2012 23:12
Re: Slušný
Problém je, že když se to vezme takhle, tak proč dodržovat maximální povolenou rychlost - když se jede na motorce rychle, tak je to v pořádku? To se nic nemůže stát? A co těch mrtvých motorkářů každý rok - náhoda?
Avatar - Pekelná Micinka
21. 11. 2012 00:03
Re: Slušný
Ne to ne, ale v tom centru mi to přišlo poměrně riskantní a jen proto, že se nic nestalo nikomu jinému, to lze hodnotit kladně.
Avatar - Ozzman
21. 11. 2012 01:28
Re: Slušný
Motorkářů (i ostatních účastníků provozu) umírá čím dál méňe.. Zabýval jsem se tímto tématem. statistiku mohu doložit v případě enormního zájmu:D Nicméně že sou to většinou prasata... na tom nic nemění
>:-[]
21. 11. 2012 12:02
Re: Slušný
V tom souhlas, ale není to zásluhou ukázněnosti motorkářů, ale celkovou bezpečností na silnicích a mimo jiné právě díky takovýmto zásahům - jak píšeš, netýká se to jen motorkářů, ale všech účastníků). Kdyby se nikdo nepustil za motorkářem jako např. v tomto případě, jezdili by po Praze 200 km/h i více. Toto je dobrá prevence.

Mě vadí něco jiného - např. jako na Czechtecu - když policisté stojí a koukají, všichni je drbou, že nic nedělají, za co je platíme. Když zasáhnou, tak v tu ránu je to policejní stát, překročení pravomoci, atd. a mají z toho oplétačky.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 11. 2012 12:34
Re: Slušný
Ale smrad, nebo nahluchlá bába, když půjdou přes cestu, tak mají 2x šanci, že je srazí motorkář a nebo cajti. Ideálně oba, aby netrpěli, že.
20. 11. 2012 22:38
Skvělí zákrok
Bohužel takovýchto policistů je pomálu, proto se motorkáři chovají tak, jak se chovají - např. si myslí, že čára mezi dvěma pruhy je zvlášť pro ně a není dělící nýbrž vodící :)...

Poklona policii za dobrý zásah. :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Papír1
20. 11. 2012 22:42
Re: Skvělí zákrok
Ten a té motorce udělal chybu, že nejel dále v koloně v Duškové do Plzeňské a na Radlickou. Tam by je setřásl. Výhoda motorky je, že se protáhne, tam kde auto musí stát.
20. 11. 2012 23:02
Re: Skvělí zákrok
Co je na tom skvělýho, ohrozili spoustu aut a vlézt jim někdo na Vrchlického do cesty, tak je mrtvej. To by rozhodně stálo za jednoho motorkáře, co si dovolil bez čísla fintit na Matrix, že? Máš zjevně mindrák z motorkářů, zřejmě ti vadí, že oni projedou, zatímco ty v autě stojíš, co?Typickej Čech, ty nechceš svoji kozu, ale aby sousedovi chcípla. A když už tady trousíš takový moudra, zkus to aspoň bez hrubek na úrovni žáka třetí třídy ZŠ.
20. 11. 2012 23:07
Re: Skvělí zákrok
Už je zima na fichtla, co?
21. 11. 2012 07:55
Re: Skvělí zákrok
>:-[] :yes:
Avatar - Nerez
20. 11. 2012 23:07
Re: Skvělí zákrok
To můžou rovnou každýho pouštět a nic neřešit, ať si klidně každej dělá co chce. Dyť je to v pohodě, že?
20. 11. 2012 23:10
Re: Skvělí zákrok
Je fajn, že ty jsi ji vychodil... Já se ti jen snažil přiblížit... Je mi jedno, komu co chcípne. Faktem je, že se chovají arogantně a dost hazardují nejen se sebou (což by mi nevadilo - když se chtějí zabít), ale bohužel ohrožují i ostatní a to už mi jedno není - když vytáčí motor pod okny, kde mi spí syn, s tím problém nemám, ale když jedou v bytové zástavbě 100 km/h vedle školky a přechodů, kde chodí i mé děti, s tím už jo. Snad jsem neudělal zase nějakou chybu, abych se nepropadl do druhý :*)
21. 11. 2012 07:58
Re: Skvělí zákrok
Hele, jel rychle, v pruhu kde neměl, bez značek a ujížděl policejní hlídce. Tohle chování chceš tady hájit nebo co?
21. 11. 2012 00:37
Re: Skvělí zákrok
Nevím co si myslí motorkáři, motorkář nejsem pouze občasný uživatel motorky, ale když jedu předpisově, tak se mi 90% autařů lepí a najíždí na zadek a klepe si na čelo, cože jedu tak pomalu... Takže bych se tu chtěl zeptat, proč se autaři chovají tak, jak se chovají? ;-)
21. 11. 2012 10:56
Re: Skvělí zákrok
Protože mají obdobné zkušenosti s motorkáři, jako jsou na videu.... :-) Takhle se nechová pouze jedinec na videu, ale všichni. Na takového jako píšeš ty jsem ještě nenarazil - a to jezdím po Praze celkem dost.
21. 11. 2012 13:01
Re: Skvělí zákrok
Nesouhlasím. Co vidím na silnicích, tak se chování motorkářů hodně zlepšilo. To, co předváděli bezmozci v 90tých letech bylo jiné kafe. Občas se najde exot, ale to i s autem a jejich výskyt je spíše vyjímkou.
Avatar - DidierA
21. 11. 2012 14:34
Re: Skvělí zákrok
Nesouhlas...většina jich sice jede rychleji, než těch 90/130, ale povětšinou tam, kde jede více i kravaťák s Octávkou a výkonostně podobnými auty. Jezdím na motorce a nejsem prase, z mých kamarádů, co mě k tomu dovedli, taky nikdo není. Když jezdím autem, tak jim logicky nepřekážím a oni jsou za to rádi a i poděkují. Jo, občas se stane, že okolo prosviští nějaká Ninja a já se divím, odkud se vzal, ale to samé se děje i s řidiči aut. Ono totiž motorkář nejezdí striktně jen na motorce, ale jezdí i autem a pochybuju, že ve chvíli, kdy sedne za volant, se tranformuje z prasete na slušňáka...
21. 11. 2012 15:37
Re: Skvělí zákrok
Moc Tě štve, že motorkář bezpečně (a na vlastní riziko) jede, zatímco ty stojíš, viď... já celou zimu trpím a uhýbám statečným, co to dávaj i v zimě. Když jedu, jedu rozdílovou rychlostí do 30 km/h, abych byl schopen reagovat na *, co občas mezeru zlovolně zavřou. V takovém případě vyčkám, až se zase cesta otevře... zrcátka neukopávám, halt má ten člověk asi nějaký psychický problém a já nebudu jako slabší a ohroženější na mašině přilívat oleje do ohně. Těch pár vteřin mě netankuje. Myslím si své, jeho slepičí mozeček má pokoj a jede se dál.

Jinak jsem jako zelenáč dumal, co na to policajti... vesměs nejaktivněji uhýbaj a nikdy v životě neměli problém, i když jsem vedle nich na středový čáře stál na semaforu a měli příležitost to komentovat. Stejně tak jízda v BUS pruhu... autem je to prasárna, auto se pak musí zařadit a zdrží všechny za sebou. Na mašině žádné zdržení neindukuju, protože plynule pokračuju pořád dál, tj. to nikomu (vč. policajtů) nevadí.

Tenhle zákrok, jestli byl jen kvůli BUS pruhu, potažmo SPZ, je totální prasárna, kde podstoupili obrovské riziko kvůli banálnímu přestupku a nakonec ohrozili na zdraví motorkáře a zničili mu mašinu - přitom kdyby ho nechali bejt, nic by se nestalo. Landa o tom kdysi napsal písničku...

"Předpis je předpis, vůl zůstane volem,
zákon je zákon a život jde kolem.
Předpis je předpis, vůl zůstane volem,
zákon je zákon a život jde kolem dál."
21. 11. 2012 20:52
Re: Skvělí zákrok
Tak na tebe jsem ještě nenarazil - minulý týden jsem už už myslel, že za mnou jede opravdu slušný motorkář - to trvalo tak minutu, pak udělal dvě myšky, natáhl to přes dělící čáru a byl v háji. Chci tím říct jedno - v koloně nikdy nevidíš stát motorku - proč? Když na magistrále stojí všechny tři pruhy a nejede to, kolem tebe kličkuje motorka. Chvilku jede mezi levými pruhy, pak zjistí, že před ní přejíždí auto, tak to švihne mezi ostatními auty doprava a objede z druhé strany.

Já nemám problém s tím, že spěchají, ale někdy auta minou o cm a většinou je to spíš náhoda, že nikoho nezraní.

Pokud jezdíš tak, jak máš, tak jsi v pohodě a nemusíš se zastávat někoho, kdo nejezdí správně. Abych byl spravedlivý - platí to i u aut, ale aut jezdí nepoměrně víc nehodovostně jsou na tom líp.
20. 11. 2012 23:02
negratuluji
Tak ja se nepripojim ke gratulaci Policii CR, z meho pohledu kvuli marginalite nebylo potreba jet skrz spicku a mesto takovou rychlosti - minimalne jednou prejel na cervenou ve velke rychlosti, nekolikrat tam byl velmi neprehledny usek se zebrou, tohle byla otazka stesti, ze nikdo nebyl na prechodu.
Rozbalit vlákno
22
20. 11. 2012 23:15
Re: negratuluji
Měl to naprosto pod kontrolou, byl to strážmistr školený špičkovým závodníkem Tomášem Skérem
21. 11. 2012 00:07
Re: negratuluji
Dovedu pochopit argumentaci, ze musi merit vsem stejne, protoze potom by byl bordel vsude. Dobre. Ale psat, ze mel vse pod kontrolou je mimo (nevim jestli to nebyla ironie - jestli byla sorry za nechapavost).
20. 11. 2012 23:20
Re: negratuluji
Od toho mají policisté na vozech výstražná světla a sirény - aby jim ostatní účastnící silničního provozu umožnili vykonávat jejich práci. V tomto případě dostižení a zadržení osoby, která si z předpisů moc nedělá.

Jinak všechna čest, řidič octavie jel skutečně hlavou a dokonce i zastavení motocyklu bylo provedeno bezpečně.
20. 11. 2012 23:49
Re: negratuluji
Rika se tomu risk management. Kdyby slo o podezreleho z vrazdy, popripade o podezrele treba z loupezneho prepadeni banky se zbranemi - nenapisi ani popel. Riziko je adekvatni k vysi spolecenske nebezpecnosti. Kdezto v tomto pripade (za predpokladu toho, ze je pravda co se pise v clanku) typek nemel jenom SPZ - tudiz spolecenska nebezpecnost asi moc vysoka nebyla. Skoda, ze neni konstatovani kdo to vlastne byl, dohledavat se mi to ve statistikach nechce.
20. 11. 2012 23:54
Re: negratuluji
A pokud tedy skoro nic neudělal, proč nezastavil? Na začátku k tomu měl několik příležitostí, a to ještě než se začal nebezpečně proplétat mezi auty (od Mrázovky dál).
21. 11. 2012 00:09
Re: negratuluji
Viz nize dohledal jsem zaznam, ktery zverejnila policie.
Avatar - Ham.
21. 11. 2012 00:22
Re: negratuluji
Říká se tomu jasnovidectví. U člověka s helmou na hlavě, oblečeného v kůži, na mašině bez SPZ se lehko pozná zda je podezřelý z vraždy nebo vyloupení banky nebo je to jenom prosťáček z vesnice na výletě ve městě co zapomněl omylem zastavit. To prostě policajt koukne a vidí.
21. 11. 2012 00:28
Re: negratuluji
Jiste, nejaka kooperace pres vysilacku neexistuje, takze realne se nemuze dozvedet policista v aute o koho se muze jednat, ze?

Kritizovat je snadne, ted to dopadlo dobre. Vetsina tleska. Priste nekoho srazi - je jasne, ze argumentace bude kauzalita - kdyby neujizdel -> policie by treba neprejela. Taky mozna obhajoba. Ja jen tvrdim, ze ta jizda v meste byla nebezpecna a bylo tam nekolik krizovych momentu kde stacilo malo a mohlo se stat nestesti.
Avatar - white label
21. 11. 2012 00:34
Re: negratuluji
Jak mají přes vysílačku zjistit o koho se jedná? Mají snad zavolat na linku "Volejte věštce"? Motorkář má na sobě helmu a jede bez SPZ. Ještě pořád ti připadá tvůj názor racionální...? 8-s
21. 11. 2012 08:15
Re: negratuluji
viz nize reakce na hama.
Avatar - Ham.
21. 11. 2012 00:36
Re: negratuluji
Komunikace s centrálou
Pronásledujeme motorkáře, ujíždí nám, je celý v černém a na hlavě má přilbu, prosím ověřte nám kdo to je...
Hele a co kdybys nám řekl SPZ...
No on žádnou nemá...
Tak to je problém, já se zeptám náčelníka...

Následná komunikace mezi posádkou
Hele woe, tak to asi bude nějakej hodnej strejda co si nás akorát nevšiml...
Jo, to bude vono, tamhle je Shellka, zajeď tam, dáme kafe a promyslíme to...

Komunikace s centrálou po 20 min.
Tak nám ujel, byl strašně hustej provoz a jako na potvoru nám padla červená dole na Vrchlického u strojíren, tak jsme ho ztratili...
Nic si z toho kluci nedělejte, hlavně že jste nikoho neohrozili a neponičili auťák jako minule...
Jo a stejně byste brzy projeli příděl benzínu na tenhle měsíc a je teprve desátýho
tak čus...

Jo o tom se dá kooperovat přes vysílačku celé hodiny.

Když policajti nepůjdou do žádného rizika tak nikdy nechytnou žádného lumpa, ale jenom ty co jedou na výjezdu z obce 55km/h.

Pokud někdo začne ujíždět před policajty tak je důvodné jej podezřívat z nejhorších zločinů. Zloděj bonbónů v supermarketu nebo neplatič alimentů důvod ujíždět nemá. Takže do toho nemusíš tahat kooperaci přes vysílačku ani risc management, stačí do toho zapojit zdravý rozum.
21. 11. 2012 08:01
Re: negratuluji
Zdravý rozum?
Jen to nééé >:D

Každopádně taxík, ani X6 jim nevadili, jen motorka.

Edit: Mašina neměla značku, tak to je jiná.
Avatar - Ham.
21. 11. 2012 08:19
Re: negratuluji
A co by jim mělo na taxíku nebo X6 vadit? Vždyť jejich řidiči evidentně nic neprovedli.
21. 11. 2012 11:50
Re: negratuluji
Připadalo mi, že se za tou mašinou pustili kvůli rychlosti, až pak jsem si všiml, že jí chybí poznávačka...
Už jsem si poskočil.
21. 11. 2012 08:03
Re: negratuluji
>:D :yes: :yes:
21. 11. 2012 08:15
Re: negratuluji
Moje poznamka byla obecne - tj. ze se policista muze dozvedet o koho se muze jednat. Takze zadne "jasnovedectvi". V tomto pripade motorka nemela spztku a zacali ji honit. Prave proto jsem napsal, ze policista musi vyhodnocovat jestli bude reagovat a kdyz ano - jak.
21. 11. 2012 00:33
Re: negratuluji
No to sice jo, ale třeba v tunelu tohle riziko za to nestálo, případně na výjezdu jak píše výše P.M. Sirény neznamenají, že můžou riskovat. Mají upozornit ostatní. Poliši měli v ruce zase něco lepšího než Fábku, a tak prostě museli toho borečka sejmout - asi někoho zavraždil, nebo zajel děcko, a nebo měl pod * milion ukradený někde na benzínce.
Avatar - white label
21. 11. 2012 00:41
Re: negratuluji
Takže kdyby před tím skutečně někoho zavraždil/zajel/oloupil atd., pak by to najednou bylo naopak naprosto v pořádku... 8-s Ty by ses podíval a hned bys věděl, že zrovna tento nic neudělal, jen náhodou nemá RZ, ujíždí jen tak z prd*ele a určitě ani nebude pod vlivem omamných látek apod.
A pak takový idiot-motorkář řekne dalším motorkářů, ať nemají z fízlů žádný strach, že si je ani netroufnou stíhat a svoje RZ, nebo papíry, ať neřeší vůbec, prostě ať si na cestě klidně dělají co chtějí... :no:
21. 11. 2012 11:02
Re: negratuluji
Asi nečteš noviny - každou chvíli se píše, že po policejní honičce zadrželi podezřelého, byl zfetovaný, auto bylo kradené - co k tomu dodat? Když jsi slušný a překročíš rychlost, tak neujíždíš. Zastavíš, omluvíš se, požádáš o domluvu, zaplatíš pokutu a jedeš dál....Tohle je podle mě správný postup a pokud to takhle nejde, mělo by se jednat....
20. 11. 2012 23:14
Super
Klobuk dole pred tymito policajtmi. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
20. 11. 2012 23:15
Motorkář
Očividně to nebyl příliš zkušený motorkář. Když ujíždět, tak musím vědět, že na to mám. Hlavní je, že nezpůsobil žádnou bouračku ;-)

A policistům respekt, že to nevzdali a dohnali ho
Rozbalit vlákno
1
21. 11. 2012 00:40
Re: Motorkář
To nebyl motorkář, to byl idiot...
Avatar - Pepa_007
20. 11. 2012 23:32
???
No nevím. Slušelo by se říci, že chycený motorkář byl třeba šestkrát trestaný a byl podezřelý z třeba vraždy.
Ale jet takto nebezpečně policejním vozem (těch nehod co mohli způsobit) kvůli tomu, že neměl SPZku a předjížděl kolonu?!?!?!?!? No nevím.
Rozbalit vlákno
2
20. 11. 2012 23:42
Re: ???
Z druhé strany - ujížděť polici jen proto, že nemám SPZku a předjížděl jsem kolonu? Pokud opravdu mám jinak čisté svědomí, tak si za takovéhle ujíždění zasloužím papíry na hlavu.
21. 11. 2012 15:44
Re: ???
No spíš by měl vrátit papíry na mašinu, protože kdyby byl co k čemu, tak jim zmizí jak pára nad hrncem, jel dost mizerně... mašinu na to měl... Vemu za to a za 3 vteřiny švestky nevědí, kde jsem... pak v klidu zastavím, slezu z toho, dám si kafe na benzínce a až dorazí, tak jim oznámím, že kamarád se byl projet a teď mi mašinu přivez... JO tak on udělal průser? A to je mi lííííto... >:D

P.S. To je nadsázka, já se s policajtama nehoním, nemá to cenu, v klidu zastavím, pošlu to do správního řízení a "ujedu" jim tam :-)
Avatar - skejpa
20. 11. 2012 23:39
To jsem tusil
Ze tu zase bude banda chytrolinu uvazovat o tom koho pri tom neohrozili. Ohrozoval ten motorkar. Ridic policejni Octavie zasluhuje pochvalu, kdyz byl v uzkych, radsi pribrzdil ale zvladli to. I zachytny manevr byl na jednicku. Kez by takhle umeli ridit vsichni policiste. O tom bohuzel presvedcen nejsem.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Starfighter
20. 11. 2012 23:48
Re: To jsem tusil
PMJ (tuším, že to byli oni) opravdu nejsou na úrovni Simírů z MP Lázně Bohdaneč...
Avatar - Ham.
20. 11. 2012 23:54
Policajti
Když sedí ze zastávkou autobusu na vjezdu nebo výjezdu z obce a měří rychlost tak všichni nadávají, že umí jen stíhat kraviny a skutečné piráty nechají jet. Když dokáží čapnout piráta dokonce na motorce, což je v městském provozu obzvláště těžké, tak se to zase někomu nelíbí, jeli rychle, jeli na červenou, ohrozili spoustu lidí, bla, bla. A ten motorkář neohrozil spoustu lidí? A kdyby ho nechali jet tak by ohrožoval ještě dnes. Lidi vzpamatujte se, jestli tohle nemají policajti dělat tak je pojďme rovnou rozpustit. Já myslím, že přesně tohle je to na co mi nevadí platit daně na rozdíl od milionu jiných konin a přesně toto jsou policajti jak já si je představuji. Smekám klobouk.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Pro_man
21. 11. 2012 07:38
Re: Policajti
Naprosto seouhlasím s Ham. !!! A tomu cypovi který nám motorkářům dělá akorát ostudu-dobře mu tak! A hlídka? Ta předvedla že jsou to profíci. :yes:
21. 11. 2012 00:00
pripad
Včera krátce před sedmnáctou hodinou pronásledovala hlídka Pohotovostní motorizované jednotky řidiče motocyklu, který nereagoval na výzvy k zastavení a snažil se policistům ujet od ulice Vrchlického přes Jižní spojku mimo území metropole. Za Barrandovským mostem se pak ale motocyklista bočně střetl s policejním vozidlem a havaroval. Řidič utrpěl lehké zranění a za účasti policie skončil na ošetření v nemocnici, odkud byl poté propuštěn. Policisté během nehody neutrpěli žádné zranění, které by vyžadovalo lékařské ošetření. Motocyklista se podrobil orientační dechové zkoušce na přítomnost alkoholu v dechu, která byla negativní, avšak orientační zkoušku na přítomnost návykových látek v těle řidič odmítl. Policisté následně v policejních evidencích zjistili, že šestatřicetiletý muž nevlastní řidičský průkaz, od roku 2003 až do roku 2008 měl dva zákazy řízení a celkem tři záznamy za majetkovou trestnou činnost. Vzhledem k tomu, že policisté měli podezření na upravené výrobní číslo motocyklu tovární značky Honda, v následujících dnech proběhne znalecké zkoumání. Celou událostí se nyní zabývají policisté z oddělení dopravních nehod a z místně příslušné služebny policie. Škoda na havarovaném motocyklu a policejním vozidle se prozatím odhaduje na šedesát tisíc korun. Policisté po provedených úkonech propustili motocyklistu na svobodu a celou věc bude následně řešit příslušní správní orgán pro podezření ze spáchání přestupku proti zákonu o silničním provozu.
nprap. Bc. Jana Rösslerová 18. 7. 2012
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
21. 11. 2012 00:06
Re: pripad
To samozřejmě mění situaci.
21. 11. 2012 10:27
Re: pripad
K PMJ mám relativně blízko a dle komentářů se prakticky nestává, že by probíhalo podobné nahánění s běžnými řidiči. Téměř vždy se jedná o podobné kousky, jako je tento popsaný. A jen pro zajímavost, jen ojediněle se stává, že by motorkář ujel. Končívá to téměř vždy havárií.
Avatar - KANKUNEN
21. 11. 2012 08:21
Potlesk
To co ti policajti předvedli je kousek na ocenění. Chyba není v policajtech, ale systému. Osoba blízká ti může maximálně uvařit kafe, až se vrátíš domů. Ještě něco, no kdo by to řekl, viz - [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2012 08:53
Pochvala
Chtěl bych PMJ pochválit za rychlou a bezpečnou jízdu po Vrchlického a Jižní spojce, sám tam jezdím podobným stylem, když jedu z kolonoskopie v Motole. Zákrok byl efektní i efektivní, jak ho naťukli a on se sám dokřípl na zeleném pruhu. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2012 10:30
USA
tam by si toto nedovolil, vím o čem mluvím, normálně by ho sundali z té motorky....i kdyby se měl zabít, tam se s tím nekakaj...jo a btw. kdo tam byl, tak ví, že když vás třeba na highway zastaví policie která má nějaké podezření a jde k vám, tak už má jednu ruku na pouzdře se zbraní a běda tomu, kdo jen na okamžik sundá ruce z volantu.....někdo říká, že to strýček Sam přehání, já říkam, že tam je to nutnost a bohužel by to tak mělo být i u nás.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Stejsn
21. 11. 2012 11:52
Pěkná práce.
Před Zlíchovským tunelem měli kliku, ten bývá ucpaný. Zajímalo by mě, jak je to s tou sirénou - ty přídavný zvuky do ní pouští kdo, řidič nebo spolujezdec? Mi dycky příjde že si s tím spolujezdec hraje a zkouší co nejnemožnější zvuk z toho vyloudit :-)

A ještě ke kameře - na záznamu z kamery je datum 2.1.2010. Událost se měla stát letos v červenci. Myslím, že pokud chtějí používat kameru jako důkaz, tak by si v ní měli taky nastavit aktuální datum :)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Slavek-TDM
21. 11. 2012 21:41
A co ta x6
ktera jela ve vyhrazenem pruhu pro autobusy a taxi? V ty zrejme jel nejakej soudruh znamej advokat, u kteryho kontrola smrdi prusvihem... :no:
Rozbalit vlákno
0