Novinky
Navtech
0
Hmmm, jasně, Paroubek tě tam vezme na byt a my blbci zatím zůstaneme na Zemi se škodovkou...
Přejít do diskuze
Tohle bych taky nějak neprožíval, dnes to koneckonců v automobilovém průmyslu není nic zvláštního. Že by tak extrémně riskovali a odvážili se to dotáhnout do Evropy, to snad nehrozí.
Klid to jsou auta jen pro čínu ne pro evropu či usa, pro čínu at si to vyrábí třeba v bangladéši, to je mi volný >😁
To jsi mimo, tak o deset let, dnes se možná ještě něco do Číny stěhuje, ale je to něco, co se má prodávat na čínském trhu. Pokud člověk nahlédne do čínských pravidel, omezení a prakticky až sankcí za import, pochopí, proč je reálně jedinou konkurenceschopnou variantou výroba přímo v Číně, chci-li daný produkt na čínském trhu prodávat. Na druhé straně doba, kdy se výroba prakticky čehokoliv masivně přesouvala do Číny je dávno pryč, to mluvíme tak o letech kolem milénia. Teď, například ve strojírenství, nastává pozvolný návrat, čínská výroba začíná být podobně nákladná jako kdekoliv jinde, masivní vládní podpora různými e😜ortními antidaněmi atd. je pryč, podražily úvěry, energie i pracovní síla. Jinými slovy, jsme ve fázi obratu trendu, začíná stěhování z Číny.
Dnes se vše stěhuje do Číny, za chvilku se tam bude vyrábět všechno a v Evopě se bude jen prodávat. Prostě chceme Mercedesy za cenu Škodovky.