Novinky
že k těm autům v policích se nedá přiblížit na míň než cca 5 metrů? Tak pro koho pak takovéhle muzeum je... 😒 :no:
To je zase kravina mít auta v regálech to mi jako pučí řebřík?
Po prohlídce muzea mě bude bolet za krkem,jak budu stále koukat nahoru.
Novější auta dají dolů a např,440,1201 nahoru co to má za logiku.
😒 😒 😒
Po prohlídce muzea mě bude bolet za krkem,jak budu stále koukat nahoru.
Novější auta dají dolů a např,440,1201 nahoru co to má za logiku.
😒 😒 😒
JJ, je to trochu nepraktické, ale do Sixtínské kaple se chodí také dívat na strop. 😄 Ale designově se mi to líbí. Je to takové designově čisté. Hold Škoda nemá peníze, ani prostory na vybudování muzea jako Má BMW či Porsche. Ale je škoda že Škoda nedala starší exemláře dolů a novější nahoru. Ale stačí říct šikovnému "ještěrkáři" a ten to prohází do hodinky. 😄
to je proti logice .Do muzea jdu abych si mohl e😜onát prohlednout,sáhnout do detailu a nemusel jej pozorovat z x metrů jen co regál dovolí .Staré provedení omezené prostorem bylo hřejivější a né tak studené a neosobní jako toto provedení .Ten nápis na budouvě je třešínka na tomto nepovedeném dortu zvaném Muzeum ŠKODA .
řekněte mi jak se mám na ta auta v těch "policích" podívat
muzeum je zrekonstruované pěkně, ale ty police to je teda úlet. Hlavně že dole je OI a opravdu zajímavé e😜onáty jsou u stropu :no:
Je otázka, jestli to co vidím na fotkách je finální podoba. Třeba se ještě dodělávají nějaké lávky. Každopádně, jestli ne, pak je to úlet pořádní.
to jako ,že by jsi se uvazoval jako horolezec ? Pokud by tam byly lávky tak zábradlí by bylo nutností při kolaudaci 😄 Umíš si představit jaké jsou děti neuhlídatelné ................. .
No tak to je snad jasný, že jsem myslel lávky se zábradlím. Píšu snad někde něco jiného? Prohlídkové lávky existují v určitých galeriích. Jen mi uniká smysl vystavených aut na policích, když si je nemůžu prohlédnout. Pravděpodobně se asi jedná o finální verzi, což považuji opravdu přinejmenším za nerozumné.
To se moc nepovedlo podle fotek si připadám jak v krematoriu, kde ty auta čekají na zuhelnatění. :no:
Naposledy jsem tam byl asi před deseti lety, a byl jsem nadšenej z modelů, které jsem nikdy v životě neviděl. Auta stála na zemi stejně jako návštěvník, takže si je mohl prohlédnout. Tento nový způsob uskladnění tedy moc nepobírám, z druhé strany nebo zevnitř už to auto asi neuvidíte. Tohle si můžete prohlédnout na fotkách na internetu a nemusíte tam jezdit. Na podobných muzeích mám přitom nejraději ty detaily na autech, které na fotkách nejsou. Navíc ty staré Škodovky ještě na rozdíl od nových měly něco do sebe.. Dobové kabriolety, roadstery, kupéčka, prototypy poskládané ze známých komponentů socialistických Škodovek :yes: Možná to vidím moc růžově, ale nebylo by lepší a snad i levnější se vykašlat na takové vystajlované regály, a postavit obyčejnou halu podobnou velkoskladům tesca, kde by auta zas normálně stála na zemi a lidi si je mohly prohlédnout?
Podle mě taky nic moc. Za co ale musím dát škodovce :yes: :yes: :yes: jsou ty motory a podvozky. Ty mně ve starém muzeu docela chyběly, a tak jsem vždy radši šel do depozitáře, tam měli opravdu zajímavá a vzácná auta.
Jo, pravda s těma podvozkama. Když jsem viděl u známého stavbu veterána a prohlížel si komplet zrenovované šasi s motorem, tak mi bylo líto, že dnešní auta už postrádaj takovou kouzelnou jednoduchost.
Ano. Na netu moc obrázků ke škodováckým šasím není 😒 (asi to bude i tím, že od Populara se stihlo změnit možná tak odpružení na přední nápravě, kastle, interiér, objem motoru a pár drobností). Teď si bude člověk moct podvozky a motory prohlédnout z dostatečné blízkosti, takže třeba i zjistí, jak to fungovalo. 😄
Po špatné zkušenosti ze Muzea Škoda v roce 2006, mě tam už nikdo nedostane , ani nyní to není lepší spíš horší a k tomu ještě určitě drahé vstupné.
Děkuji Ne .
Půjdu raději do Muzea Tatry v Kopřivnicích.
Děkuji Ne .
Půjdu raději do Muzea Tatry v Kopřivnicích.
Jinak to dokazuje, že škodovka je jenom německá montovna, která je tady proto, aby hloupým "čecháčkům" prodávala předražená auta s technikou odloženou německými částmi koncernu.
Že tady škodovka na rozdíl od skutečných montoven (TPCA nebo Hyundai) dává peníze vlastní výroby, ale třeba i do školství a především výzkumu a vývoje, to si místní "tydýti" nepřipustí, hlavně když mají na co remcat. Reportáž s Česany by byla taky zajímavá.
Článek je super, za prohlídku to stojí určitě, na fotkácj to vypadá pěkně a zajímavě, ale z reakcí některých individuí je mi spíš špatně, než smutno.....
To jen k NOVE e😜ozici jako takové .