Novinky
na druhu stranu su vodici(ky), pri ktorych je lepsie keby za nich prebrala volant automatika. >😒] :yes:
😄
a dalsich 50 let budou rychlejsi, levnejsi a spolehlivejsi nez sebelepsi elektronika made in Taiwan naprogramovana silhavymi a polointeligentnimi nedouky made in India...
a dalsich 50 let budou rychlejsi, levnejsi a spolehlivejsi nez sebelepsi elektronika made in Taiwan naprogramovana silhavymi a polointeligentnimi nedouky made in India...
Automatika ridici cely automobil je opravdu nesmysl, ale z jinych duvodu.
Individualni doprava stoji a pada na tom, ze je individualni v plnem vyznamu tohoto slova. Letadlo je pro lidi, kteri si naplanovali cestu z bodu A do bodu B v case T a tam je automatika OK.
Kdyz jedu s 3 detma na vikendovy vylet s cilem pujdem na koupak pokud bude pekne nebo na houby pokud nebude pekne anebo do kina, pokud bude prset, tak jak chete tohle zadat do samoridiciho auta ? A jak mu chcete vysvetli, ze Anicka chce tedka hnedka curat, Pepik chce, aby se jelo rychleji a abychom predjeli tamtoho pana ve Felicii a Terezka musi naprosto nutne videt ten novy dalnicni tunel, ktery postavili pred 14 dny..
Nez tohle vysvetlim nejakemu plechovemu mozku, tak se z toho osypu a to si to radsi odridim sam a podle sebe.
Individualni doprava stoji a pada na tom, ze je individualni v plnem vyznamu tohoto slova. Letadlo je pro lidi, kteri si naplanovali cestu z bodu A do bodu B v case T a tam je automatika OK.
Kdyz jedu s 3 detma na vikendovy vylet s cilem pujdem na koupak pokud bude pekne nebo na houby pokud nebude pekne anebo do kina, pokud bude prset, tak jak chete tohle zadat do samoridiciho auta ? A jak mu chcete vysvetli, ze Anicka chce tedka hnedka curat, Pepik chce, aby se jelo rychleji a abychom predjeli tamtoho pana ve Felicii a Terezka musi naprosto nutne videt ten novy dalnicni tunel, ktery postavili pred 14 dny..
Nez tohle vysvetlim nejakemu plechovemu mozku, tak se z toho osypu a to si to radsi odridim sam a podle sebe.
😄
jenze to co ty popisujes je auto, ktere by SKUTECNE umelo samo sebe ridit.
takove neexistuje a nejmene dalsich 50 let existovat nebude z pricin, ktere jsou prilis hluboke, nez aby se to dalo rozebirat ve webove diskusi..
jenze to co ty popisujes je auto, ktere by SKUTECNE umelo samo sebe ridit.
takove neexistuje a nejmene dalsich 50 let existovat nebude z pricin, ktere jsou prilis hluboke, nez aby se to dalo rozebirat ve webove diskusi..
Stačí sa pozrieť na letecký priemysel ...
Dopravné lietadlá dnes bez problémov lietajú v automatickom režime, ale VŽDY musí jeden pilot všetko kontrolovať a v prípade potreby zareagovať ....
A to je vzduch "čistejší" a predvídateľnejší než cesta na zemi ....
Ak to aplikujeme na autá, tak VŽDY musí byť jeden člen posádky pripravený na zareagovanie a prevzatie riadenia ....kto asi ?
Ináč povedané o nejakom oddychovaní za volantom môžu snívať tak akurát samovrahovia, alebo hlupáci ....
Dopravné lietadlá dnes bez problémov lietajú v automatickom režime, ale VŽDY musí jeden pilot všetko kontrolovať a v prípade potreby zareagovať ....
A to je vzduch "čistejší" a predvídateľnejší než cesta na zemi ....
Ak to aplikujeme na autá, tak VŽDY musí byť jeden člen posádky pripravený na zareagovanie a prevzatie riadenia ....kto asi ?
Ináč povedané o nejakom oddychovaní za volantom môžu snívať tak akurát samovrahovia, alebo hlupáci ....
Máš pravdu, ale zdál ses mi dnes takový bez jiskry, tak abych tě nastartoval. Chytil´s ale na první šlápnutí. 😄
Nedochází mi, proč diskusi o autopilotech považuješ za tlachání o kravinách ;-\ Je to podle mého velmi aktuální a věcné téma.
Souhlasit jistě lze.
I když mi bylo 25, tak jsem se na automatické převodovky a první tempomaty díval s despektem a opovržením a na řidiče, co to chválili, jako na řidičské nuly, bez kapky sportovního ducha. A dnes ? Volba mého posledního auta pro běžné použití byla podmíněna právě nutností přítomnosti této výbavy. Mimo jiné.
Skočím-li do auta bez, dokážu se samozřejmě bez potíží rozjet, dát z trojky dvojku aby to necuklo a ve městě udržet padesátku, když chci.
Asi je třeba citlivě rozlišit, kdy se jedná o komfortního pomocníka a kdy o pí*ovinu. Autopilot do auta zatím já řadím také do skupiny 2.
(Na tebe zatím nemám, ale taky umím tlachat o kravinách, co ?) 😄
I když mi bylo 25, tak jsem se na automatické převodovky a první tempomaty díval s despektem a opovržením a na řidiče, co to chválili, jako na řidičské nuly, bez kapky sportovního ducha. A dnes ? Volba mého posledního auta pro běžné použití byla podmíněna právě nutností přítomnosti této výbavy. Mimo jiné.
Skočím-li do auta bez, dokážu se samozřejmě bez potíží rozjet, dát z trojky dvojku aby to necuklo a ve městě udržet padesátku, když chci.
Asi je třeba citlivě rozlišit, kdy se jedná o komfortního pomocníka a kdy o pí*ovinu. Autopilot do auta zatím já řadím také do skupiny 2.
(Na tebe zatím nemám, ale taky umím tlachat o kravinách, co ?) 😄
Českem prolétl tento týden jako blesk z nebe rozsáhlý rozhovor s mistrem Chrisem Bangle(m). Co slovo to perla automobilového věrozvěsta. Vyjadřuje se též k autopilotům, a to zásadně kriticky. Víme, že je to testováno, a naději to údajně nemá proto, že není možné prostě jet do Kolína na autopilota a za Kolínem si převzít řízení. Jezdci tu proměnu prý nejsou schopni ustát. Bangle říká, že dobrým řidičem se stáváš nikoliv tím, že by ses střídal s autopilotem, nýbrž tím že... řídíš. Tomu lze jistě všema deseti přitakat.
uz to dokonce i neco umi.. treba se ty roboty nerozhodi kdyz jim uklouzne packa nebo do nich nekdo kopne... ale ze by mely tolik ozumu, aby si vybraly nejschudnejsi teren, tak to ani omylem....
[odkaz]