Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nástupci Peugeotu 107, Citroënu C1 a Toyoty Aygo zůstanou sourozenci

Současná generace trojčat z Kolína se vyrábí od roku 2005.
Zpět na článek
26. 11. 2012 12:11
26. 11. 2012 13:15
26. 11. 2012 18:04
26. 11. 2012 19:44
Avatar - chetoos
26. 11. 2012 12:11
Konečně
konečně budou navržena nová kolinská trojčata. U dosavadních modelů nevidím moc důvodů proč je kupovat. Snad jen výkonný a úsporný motor s nízkou spotřebou. Jinak je auto dosti drahé a interiér už nezapře svůj pokročilý věk. Tvrdé plasty, málo techniky. Nový model přivítáme určitě všichni
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Flai
26. 11. 2012 13:15
Re: Konečně
Nová generace kolínské trojky se na trhu s největší pravděpodobností neobjeví dříve než v roce 2014. No jestli ta fabrika do té doby přežije. Co chtějí vyrábět-prodávat do té doby? ;-\
26. 11. 2012 18:04
Re: Konečně
Tak podle mě motor a nízká spotřeba jsou jedny z nejdůležitějších parametrů.

Jinak C1 Furio stojí 174tis.
A Citigo Active 189tis.

Na straně Škody je asi bezpečnost a na straně C1 výbava za nižší cenu.

Za sebe bych si Škodu nekoupil, protože se mi vůbec nelíbí, zatímco trojčata z Kolína působí sympaticky.

Škoda se snaží působit dojmem většího auta. Ale třeba Sandero minimálně zvenku vypadá ''luxusněji''.
Avatar - Rubb
26. 11. 2012 19:44
Re: Konečně
Tak rozhodně kolínská trojčata vedou hlavně v designu exteriéru a lepším motorem. Na druhou stranu souhlas se zastaralým interiérem oproti VW group a menší nabídkou nových technologií.
Každý má na výběr, buď hezkou karoserii, vynikající motor od Toyoty a kvalitu díky tolik pilovanému výrobnímu systému TPS, nebo hezčí interiér a k tomu třeba integrovanou navi s pal. počítačem (ovšem pak za úplně jinou cenu)...
Flai - že by ten poslední rok ta fabrika nezvládla bych se nebál. Navíc se hlavně potřebuje připravit na výrobu nových trojčat ;-)
27. 11. 2012 06:16
Re: Konečně
A co je na "lepším" motoru lepší ?