Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nástupci Peugeotu 107, Citroënu C1 a Toyoty Aygo zůstanou sourozenci

David Bureš David Bureš 26. 11. 2012 • 17:10
5
Současná generace trojčat z Kolína se vyrábí od roku 2005.

Peugeot potvrdil, že bude pokračovat ve spolupráci s Toyotou na poli miniaut. Nástupci tria Peugeot 107, Citroën C1 a Toyota Aygo tak zůstanou technicky spřízněni. Informoval o tom britský Auto Express.

Budoucí trojice miniaut se tak jako jejich předchůdci bude vyrábět v továrně TPCA v průmyslové zóně Kolín – Ovčáry. Nová generace kolínské trojky se na trhu s největší pravděpodobností neobjeví dříve než v roce 2014.

Peugeot 107, Citroën C1 a Toyota Aygo se vyrábějí od roku 2005, na počátku letošního roku prošly všechny faceliftem.

Peugeot podle svého šéfa Maxima Picata nehledá nová partnerství. Stávající spolupráce s Toyotou, BMW Group a koncernem General Motors však bude pokračovat. „Máme teď dostatek partnerství, jen se musíme ujistit, že všechna fungují,“ řekl Picat britskému Auto Express.

S Toyotou francouzská automobilka od letošního roku spolupracuje také na poli dodávek. Toyota bude od Peugeotu kupovat užitkové vozy a prodávat s vlastní značkou. Dodávka se znaky japonské automobilky bude odvozena od dvojice Citroën Jumpy a Peugeot Expert.

Spolu s BMW koncern PSA Peugeot-Citroën vyvinul rodinu malých motorů. Jednotky se objevují pod kapotami Peugeotů, Citroënů, BMW i Mini.

S GM koncern PSA spolupracuje od letošního roku, a to v rámci nové aliance. Na konci října automobilky oznámily, že budou pracovat na čtyřech společných projektech. Těmi jsou platforma pro kompaktní MPV značky Opel/Vauxhall a crossover značky Peugeot, platforma pro kompaktní MPV značek Opel/Vauxhall a Citroën, malé auto se zvlášť nízkými emisemi CO2 a vývoj modelů střední třídy pro značky Opel/Vauxhall, Peugeot a Citroën.

Témata
27. 11. 2012 06:16
Re: Konečně
A co je na "lepším" motoru lepší ?
Avatar - Rubb
26. 11. 2012 19:44
Re: Konečně
Tak rozhodně kolínská trojčata vedou hlavně v designu exteriéru a lepším motorem. Na druhou stranu souhlas se zastaralým interiérem oproti VW group a menší nabídkou nových technologií.
Každý má na výběr, buď hezkou karoserii, vynikající motor od Toyoty a kvalitu díky tolik pilovanému výrobnímu systému TPS, nebo hezčí interiér a k tomu třeba integrovanou navi s pal. počítačem (ovšem pak za úplně jinou cenu)...
Flai - že by ten poslední rok ta fabrika nezvládla bych se nebál. Navíc se hlavně potřebuje připravit na výrobu nových trojčat ;-)
26. 11. 2012 18:04
Re: Konečně
Tak podle mě motor a nízká spotřeba jsou jedny z nejdůležitějších parametrů.

Jinak C1 Furio stojí 174tis.
A Citigo Active 189tis.

Na straně Škody je asi bezpečnost a na straně C1 výbava za nižší cenu.

Za sebe bych si Škodu nekoupil, protože se mi vůbec nelíbí, zatímco trojčata z Kolína působí sympaticky.

Škoda se snaží působit dojmem většího auta. Ale třeba Sandero minimálně zvenku vypadá ''luxusněji''.
Avatar - Flai
26. 11. 2012 13:15
Re: Konečně
Nová generace kolínské trojky se na trhu s největší pravděpodobností neobjeví dříve než v roce 2014. No jestli ta fabrika do té doby přežije. Co chtějí vyrábět-prodávat do té doby? ;-\
Avatar - chetoos
26. 11. 2012 12:11
Konečně
konečně budou navržena nová kolinská trojčata. U dosavadních modelů nevidím moc důvodů proč je kupovat. Snad jen výkonný a úsporný motor s nízkou spotřebou. Jinak je auto dosti drahé a interiér už nezapře svůj pokročilý věk. Tvrdé plasty, málo techniky. Nový model přivítáme určitě všichni

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku