Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Choochoo
Tak at tam presunou vyrobu Lodgy, o to jiste zajem bude 😉
Ford by mel zlevnit a o prodej bude postarano.
Ford by mel zlevnit a o prodej bude postarano.
1) zlacniet
2) pre europu pozmenit dizajn
3) zvysit kvalitu (Kuga bola u nas za rok okrem beznej prehliadky 2x v servise koli elektrike a co pocuvam v servise Ford, tak to nie je vynimka.
2) pre europu pozmenit dizajn
3) zvysit kvalitu (Kuga bola u nas za rok okrem beznej prehliadky 2x v servise koli elektrike a co pocuvam v servise Ford, tak to nie je vynimka.
VW😒br />
1) neplati
2) plati
3) neplati
Idea Ford managerov bola, ze radsej predaju 1kus za 300t Kc a ziskom 1000eur namiesto toho aby predali 5 kusou so stratou 100eur ako to robi PSA, Renault a Fiat. Problem ale je, ze v tychto vyssich cenach uz posobi VW a co si budeme hovorit, ked sa ma obycajny zakaznik rozhodnut medzi VW a Fordom, vieme kto to vyhra.
2) plati
3) neplati
Idea Ford managerov bola, ze radsej predaju 1kus za 300t Kc a ziskom 1000eur namiesto toho aby predali 5 kusou so stratou 100eur ako to robi PSA, Renault a Fiat. Problem ale je, ze v tychto vyssich cenach uz posobi VW a co si budeme hovorit, ked sa ma obycajny zakaznik rozhodnut medzi VW a Fordom, vieme kto to vyhra.
To usuzuješ z čeho?
co konkretne myslis?
No třeba, že když se má obyčejný zákazník rozhodnout mezi VW a Fordem, víme kdo vyhraje. Já to tedy nevím, to je podle mého případ od případu.
No ja to teda viem, ked sa pozriem na europske predaje, ale popravde FIesta na tom je lepsie nez Polo. Ale od Golfu vyssie je to opacne.
Tak tady to není o ceně,ale spíš o pocitech a sypmatiích a jistě všichni víme,že prní liga je ford a vw a ostatní de facto jenom paběrkují.
Přesně tak. Jen to jen o pocitech a sympatiích. A ty má každý trochu jiné. Až půjde dolů UK, tak bude paběrkovat i Ford. I když i dnes ten rozdíl mezi paběrkováním a první ligou není moc velký a Ford bude muset hodně s Fiestou zaválčit (cenově), aby ho Renault s Peugeotem nepředběhli. 😄
Já bych řekl, že VW na to jde trochu jinak a namísto velké slevy (Renault, KIA, P+S) dá velkou výbavu za pár korun. Tím pádem tlačí na dodavatele, aby zlevnili, a VW tak nepřijde o svoji marži.
Nevím o tom, že by VW dokáazalo porovnatelný modely prodávat dráž než Ford. Kupoval jsem v rozmezí 2 měsíců Mondeo a Passat a vyšly na zhruba ty samý peníze s podobnou výbavou.
Ja som zase vyberal Focus-Golf a Golf vysiel o 3500 Kc lacnejsie a mal 2 prvky vybavy, ktore Ford ani neponukal. A to je to co pisem hore. Ford sa pred asi 2ma rokmi po problemoch v US a strategii One Ford rozhodol nejst do cenovej vojny s Francuzmi, ale drzat ceny vyssie. Kedysi to tak nebolo, Golf bol o nejakych 30tis drahsi nez Focus.
kde pořád všichni berou, že Renault prodává se ztrátou - to se týká PSA, možná i Fiatu, ale Renault / Dacia je v zisku. Jsou sice levní, ale zase si hlídají výrobní náklady - vemte si jen továrny: v Rumunsku, Turecku, Severní Africe. To je obrovský rozdíl oproti PSA a Fiatu, když mají vše v zemích vyspělé evropy. Navíc Dacia hodně šetří na vývoji - je to jen skládačka ze starších dílů Renaultu.
Tzn. že Thalia, která se v ČR prodávala za 109 900,- ( dotovaný úvěr Renault ČR ) se asi vyrobila za kolik? za 50 000? Francouzský importéři v ČR jdou na trh pouze s dotovanými cenami přímo z Francie, jinak by ty *** nikdo nekoupil. Na druhou stranu český trh je podobnými podpůrnými akcemi pěkně zkurvenej
Sr.ačky ? Nj, pán je znalec. >😁 Na příkladu Thalie posuzuje celou produkci.
Nepsal jsem, že jsem znalec gumo. A to i přesto, že auta ( jak nové tak ojeté ) prodávám 9 let. A názor na francouzský auta nikdy nezměním - byly, jsou a budou to ***, ale to sem nepatří. Jinak to co jsem psal byla pouze má reakce. . Pokud jsi to nepochopil, tak se ti omlouvám, měl jsem to asi srozumitelněji.
Někdy dva příspěvky v diskusi stačí, abychom věděli, co je přispěvatel zač... Jen marně přemýšlím, co má být to 1979 u jména. Rok narození to nebude, třicátníci většinou bývají rozumní...
Vyroba Meganu v Turecku ma prekvapila - ale Golf sa tiez kedysi vyrabal v Bratislave. Niekde som cital, ze naklady na pracovnu silu su iba zlomkom celkovych nakladov na auto. Samozrejme, aj male znizenie nakladov je dnes dolezite.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No nevím, nakolik zrovna Česká TPCA nějak ovlivní Peugeot v celkových nákladech na pracovní sílu, když vyrábí pár aut a ještě maličkých...
Jo a ti tvoji manažéři nasadili stejné ceny jako na Slovensku v celé Evropě? Dle tvých dětských představ a dedukcí asi jo. Lidi, co tady dle českých nebo slovenských cen dělají hluboké analýzy, už snad nejsou ani k smíchu. To je takový problém trošku zapojit mozek. 8-s
Ako zakaznik Fordu dostavam ten ich firemny casopis a tam bol rozhovor s prezidentom Ford of Europe ktory povedal presne tie slova, ze nepojdu do cennovej vojny s Renaultom a spol a radsej sa sustredia na vyssie ceny. Tym myslel celu EU, nie nejaky CSR trh a nove modely pocnuc Focusom su toho dokazom.
Já jsem zase četl rozhovor s šéfem Renaultu a ten zase tvrdil, že nepůjde do cenové války s VW. Ale to jsou jen řeči. V reálu se pak Fiesta prodává ve Francii za 9 000,- Euro (nové Clio od 14 000,-). Nebo Focus za 15 000,- oproti Méganu za 20 000,-. A těch příkladů se dá najít na všech stranách docela dost. Pokud chceš argumentovat nějakými PR žvásty, tak je to s tebou ještě horší než jsem čekal. B-Max se neprodává proto, že třída malých MPV je mrtvá. Když už jsme v té Francii. Tam se vyprodává za 13 990,-, za cenu Clia.
Francii bych vzhledem k nám jako bernou minci nebral, v de je cena nižší střední vyrovnaná, Focus 16.5, Megane 16, i30 16, to že jsou francouzi ochotni předražené auta kupovat je jejich věc. Podobně u nás Škoda. Je fakt, že tenhle segment se teprve rozjíždí a možná se nerozjede vůbec.
Spíš bych řekl, že tento segment už dojel. Rozjíždějí se malá SUV. Ty ceny bych taky neřešil. Výrobní ceny jsou hodně podobné a na každém trhu má každá automobilka jinou pozici a zkouší prodávat, jak to jde. s kvalitou použitých materiálů,.... to moc společného nemá.
Je fakt, že třeba u nás v tomhle segmentu prodávají jen Škoda, HyuKi a pak dlouho nic. Malé rodině menší auto ve stísněném velkém městě s dostatečnou variabilitou může pomoci, ale tady to B max prodrbal. U malých SUV jsem si jist, že se budou prodávat jako stylovky a druhé auta do rodiny.
Nepleť sem hrušky s jablkama.Ford je kvalitativně a technicky trošku jinde a nechá si to zaplatit jako ostatní.Proč tam třeba nepřesunout japonce,ty jsou drahý a skoro nikdo to v evrovropě kromě kašlaje nechce.
element
Ludia si nebudu kupovat auto len kvoli nejakym dveram.
A nechapem ako sa mohli ludia vo Forde samopresvedcit o uspechu toto auta.
A nechapem ako sa mohli ludia vo Forde samopresvedcit o uspechu toto auta.
Svým způsobem to je geniální řešení, ale sám bych to nechtěl. Nevím proč, prostě nechtěl 😄 měli radši integrovat škrabku na led do víčka nádrže, na to lidi uslyší víc, než na revoluční konstrukci bez "b" sloupků. Nebo je v b-maxu "b-sloupek ten vzadu? 😄
Oni mají všichni manažeři velký oči, všichni plánují, jak budou zvyšovat výrobu, ale to nejde, když už ten auťák každý má. A koupí si další, až mu minulý doslouží. Když se připojila východní Evropa bez aut, tak se vyrábělo o sto šest. Jednak ti na západě auto snadno prodali na východ a koupili si nový, jednak i na východě se prodávala nová auta. Teď jsou bazary plný aut a nikdo je nechce. Ceny nových klesly tak hluboko, že se bazarový nevyplatí kupovat. Radši nový a méně vybavený (většina lidí nepotřebuje blbý asistenty apod.). A to nový lidem vydrží min. 10 let, spíš 15. V Evropě je 700 mil. lidí včetně kojenců a důchodců, průměrně bude 1 auto na 5 lidí, takže se vyrobí max. cca 140 mil. aut za 15 let, tedy 9 mil. aut za rok. Současná produkce cca 12 mil. aut je tedy nadhodnocená.
EU zase vymyslí nějaký nový předpisy, aby si lidi koupili nové auto, ale tím ještě více podrazí nohy ekonomice, protože peníze místo na jiný věci lidi použijí na auto. Takže bude ještě hůř.
EU zase vymyslí nějaký nový předpisy, aby si lidi koupili nové auto, ale tím ještě více podrazí nohy ekonomice, protože peníze místo na jiný věci lidi použijí na auto. Takže bude ještě hůř.
Výborně a myslím si, že i rozumně a logicky napsáno. Také s tím souhlasím i když jsem veliký milovník aut a tohle se mi poslouchá špatně. Ale je to tak :yes:
No a kde máš služebáky? Ty dělají podle mě dost velké procento prodejů, minimálně vykryjí těch zbývajícíh 3 mil. aut
Služebáky jsou v tom už započítaný. Stejně většina lidí se služebáky v něm jezdí i doma a nemá své vlastní auto. Navíc celkový průměr stáří nesnižují, protože se pak po 4 letech přeprodají soukromým osobám a jezdí dále. Jasně že se můžu mýlit, je to vše jen odhad, ale podle mne značně reálný, situace na trhu to potvrzuje.
jo připomíná mi to boom lyží v 90tých létech. Všichni výrobci si mysleli, jak budou zásobovat lyžaře každej rok desítkami milionů párů lyží. No výsledek je ten, že přežili jen někteří a jiní se dodnes nevyhrabali ze srabu. Produkce jsou třetinové a nestoupají. Prostě odrážejí zájem. Produkce nových modelů taktéž. Je pravda, že byznys s lyžema povětšinou neovlivní EU blbci.
cerrbion
to auto je nápadem dobré včetně řešení dveří, je jen prostě drahé.
na prospektu to vypada fajn, ale ty zadni dvere jsou dost debilne udelane.. ze zadnich sedadel se vystupuje dost spatne a hlavne.. cela ta karoserie je tak malinkata, ze mas sice paradni bocni pristup, ale do stisneneho interieru, coz je jaksi k nicemu.
A udelat to auto vetsi asi nejde kvuli tomu, ze by se to kroutilo...
A udelat to auto vetsi asi nejde kvuli tomu, ze by se to kroutilo...
Šírka otvoru zadných dverí je proste malá, bez otvorenia predných dverí to nie je bohviečo, chcelo by to ešte aspoň 10 cm dozadu. Navyše tam zabudli prirobiť riadne masívne madlo, pri nástupe dozadu sa nejak niet o čo oprieť. Autíčko je dosť malé, to máš pravdu.
Čo sa krútenia týka, tiež o nie je žiadna sranda, vyriešiť by sa dalo aj väčšie auto, ale bolo by to pekných pár kg ocele najviac, a hlavne do strechy, čím by sa ťažisko ešte viac posunulo hore. Celé by to vyriešili kompozity, ale na veľkosériovú výrobu dnes nie sú technológie.
Čo sa krútenia týka, tiež o nie je žiadna sranda, vyriešiť by sa dalo aj väčšie auto, ale bolo by to pekných pár kg ocele najviac, a hlavne do strechy, čím by sa ťažisko ešte viac posunulo hore. Celé by to vyriešili kompozity, ale na veľkosériovú výrobu dnes nie sú technológie.
wolff
Ale jo napíšu to, proč ne? Pokud je toto auto ve srovnaelné výbavě se srovnatelným motorem dražší než F 500L, těžko to nerozhodnutá osoba koupí. Tohel auto je škaredé, malé, drahé a nepraktické. Dveře to nezachrání. Potká ho nejspíš stejný osud jako 1007 (pokud sem si nespletl označení).
tak podle mě ošklivé není a nemyslím si, že by vzhled by byl hlavní příčinou malé prodejnosti, malé je protože malé má být, vetší je C-Max. Nepraktičnost je už úplně mimo mísu, to auto právě díky absenci B sloupku praktické je alepsoň v rámci třídy nejmenších MPV. Problém je jen a jen v ceně a v přesycenosti trhu. Fusion, taky nemá ultra kufr ani neni uvnitř kdovíjak prostorný a prodává se a přitom to je od začátku výroby nevzhledná škatule.
Tvůj příspěvek a i jiných vychází pouze z "hejtu" vůči Fordu nebu čemukoliv jinému co neodpovídá tvému automobilovému vkusu a názoru. Ovšem takových zakoplexovaných diskutéru je tu víc, je to zde takový kolorit..
Tvůj příspěvek a i jiných vychází pouze z "hejtu" vůči Fordu nebu čemukoliv jinému co neodpovídá tvému automobilovému vkusu a názoru. Ovšem takových zakoplexovaných diskutéru je tu víc, je to zde takový kolorit..
No jak myslíš. V rámci segmentu, kam zamířil je to co sem napsal bohužel pravda. Dveře to nevytrhnou. Kufr je pro určení toho auta prostě malý. Rozvor náprav - malý, délka - malá...
Zatímco F 500L může být plnohodnotným konkurentem nižší střední třídě, B max ne. Za stejné peníze je tedy Fiat lepší volbou. Být B-Max levnější než Fiat o cca 20 - 30 tis. jistě by to jeho prodejnosti pomohlo. Cena s prodejností bohužel souvisí. Vzhledem ale k nákladům na ty povedený dveře bude mít Ford nejspíš velký problém s cenou hýbat... což je příklad, jak už sem uvedl 1007 u Peugeotu... Capisto? Úplně stejnou cestu právě zvolil ten Peugeot (a to v lepší době), ale nikdo to neocenil. A 1007 nebyla špatný auto.
Zatímco F 500L může být plnohodnotným konkurentem nižší střední třídě, B max ne. Za stejné peníze je tedy Fiat lepší volbou. Být B-Max levnější než Fiat o cca 20 - 30 tis. jistě by to jeho prodejnosti pomohlo. Cena s prodejností bohužel souvisí. Vzhledem ale k nákladům na ty povedený dveře bude mít Ford nejspíš velký problém s cenou hýbat... což je příklad, jak už sem uvedl 1007 u Peugeotu... Capisto? Úplně stejnou cestu právě zvolil ten Peugeot (a to v lepší době), ale nikdo to neocenil. A 1007 nebyla špatný auto.
fuj porovnava Fiat v jeho situaci s Fordem? na co šlapnou to jim nejde 😉 technologie taky nic moc....kdeže ty doby jsou. Proč by potom nemohl byt B-Max drahsi? ok proda se jich o par kusu mene..m.ozna ani to ne (osobne neverim zer bude Fiat 500L prodavanejsi nezli B-MAX v cele EU) ale rozhodne na nem vic Ford vydela...a o to jde 😄
Nesmysl. Fusion má kufr 330 litrů, což je na poměry auta segmentu B docela dost (ne nadarmo je to dle velkého TP kombi). To, že je to objem získaný na výšku, někomu vyhovuje (mi sice přijde ten půdorys méně praktický než u starého punta I nebo II, ale na malý kufr jsem nikdy nenadával). Hloupost ale je, že fusion uvnitř není prostorný - zejména s tím sklopným PP opěradlem lze snadno změnit na náklaďák - já do něj naskládal najednou 2 finská křesla (vlezla by se i 3), odvezl ledničku a vlastně se celkově 2x přestěhoval.
Problém Fordu je jinde - už neřeším, jestli jsem měl jen zmetkový kus, nebo je to typické pro celou produkci. Horší auto jsem zkrátka nikdy nevlastnil, ale to by se dalo přežít. Za fatální považuju přístup autorizovaných servisů a i Fordu ČR. Tím mě značka totálně odradila, definitivně. A má-li takové zkušenosti více lidí (známí s C-maxem zažívali podobné situace), tak se není čemu divit, že se auta jako B-max neprodávají. Do flotil se nehodí a soukromí lidé si fordy kupuji raději ojeté z vyšších kategorií.
Problém Fordu je jinde - už neřeším, jestli jsem měl jen zmetkový kus, nebo je to typické pro celou produkci. Horší auto jsem zkrátka nikdy nevlastnil, ale to by se dalo přežít. Za fatální považuju přístup autorizovaných servisů a i Fordu ČR. Tím mě značka totálně odradila, definitivně. A má-li takové zkušenosti více lidí (známí s C-maxem zažívali podobné situace), tak se není čemu divit, že se auta jako B-max neprodávají. Do flotil se nehodí a soukromí lidé si fordy kupuji raději ojeté z vyšších kategorií.
Snooob
Integrovaný B-stĺpik mala už Mazda RX 8 ikxs rokov dozadu! ... len sa inak otvárajú!
Naviac tá Mazda vyzerá "k svetu"
Naviac tá Mazda vyzerá "k svetu"
Ano, v MPV revoluční...
Revolučné je niečo čo je použité 1. krát, nie? Toto sú už len také pseudo inovácie.
B-max nie je MPV je to len nafúknuté malé auto. Ani riadny kufor namá! ...ani chadničku,či práčku, ani "majču" neodveziem! :no: :no: >😁
B-max nie je MPV je to len nafúknuté malé auto. Ani riadny kufor namá! ...ani chadničku,či práčku, ani "majču" neodveziem! :no: :no: >😁
Kromě spousty hloupých emotikonů se ti toho moc nepovedlo. Nedomnívám se, že si tohle auto koupí někdo na lednici, ale jako druhý auto do města na nákupy a převoz dětí.
Tak zrovna ta pračka by se tam naložila naprosto v pohodě - sklopit sedačku spolujezdce a dát ji tam z boku, délkou zepředu dozadu.
Lednice se v autě naležato vozit nemá, jinak by to šlo úplně stejně.
A mimochodem uvedený způsob je mnohem pohodlnější, než se s těmi kraksnami sunout do kufru. To jen tak pro úplnost.
A až to Ford dá za ceny, srovnatelné s Fusionem, bude kupců dost.
Lednice se v autě naležato vozit nemá, jinak by to šlo úplně stejně.
A mimochodem uvedený způsob je mnohem pohodlnější, než se s těmi kraksnami sunout do kufru. To jen tak pro úplnost.
A až to Ford dá za ceny, srovnatelné s Fusionem, bude kupců dost.
Lednici i pracku ti prece privezou az domu, proc bych je mel proboha nakladat do auta??? 😲
ked kupi pouzitu alebo ju chce previest na chalupu, najdu sa rozne situacie.
Člověk, který nemá barák, a život tráví v paneláku, není schopen pochopit, že by se v autě dalo převážet i něco jiného, než vlastní zadek. 😉
Chapu. Vase lordstvo zrejme samo prevazi nekolikrat rocne lednici i pracku mezi letnim a zimnim sidlem... >😒]
Jelitaku, panelaku, ty opravdu nikdy nezklames... >😁 :yes:
Jelitaku, panelaku, ty opravdu nikdy nezklames... >😁 :yes:
On nekdo opravdu vykupuje pouzite lednice ci pracky? Leda opravar, ale ten bude mit dodavku.
Kolikrat za rok takhle prevazis lednici nebo pracku na chalupu? Pujcit si pri takove prilezitosti dodavku neni problem, vlastni zkusenost...
Kolikrat za rok takhle prevazis lednici nebo pracku na chalupu? Pujcit si pri takove prilezitosti dodavku neni problem, vlastni zkusenost...
Ked som bol mladsi tak som prevazal pouzitu chladnicku od znamych vo Fieste a vozil som vnutri aj bicykle, bez prednych kolies (rychloupinaky) ale uz som sedel dost nalepeny na volante. 😉 Vo Focuse hatch backu ich vozim bezne so sklopenymi sedackami, ak by sa mi s tym chcelo hrat, tak by vosli aj s prednymi kolesami (nastastie na zadnych sedackach mame zatial volno). Viezol som tam aj pracku alebo vsetky skrine z Ikey. Sedacka do obyvacky vosla, ale v 1/3 bol skok, tak sa nedala viac zasunut dovnutra. Musel som si zobrat dodavku - celkom problem pre Slovaka pozicat si dodavku v CR v Asku. Vedla pan nakladal do Mondea kombi a hodil nejaku poznamku na mensi Focus 😉 Ta dodavka ma bavila - Ducato multijet 2.3. Citil som sa ako maly kamionak, ale kazda vypozicka nieco stoji ze jo :-!
Ad kola v aute - existuji prece nosice, at uz na strechu, nebo na zadni dvere ci kouli. Nechapu, proc bych si mel dobrovolne prasit interier.
Nevim jak Ikea ci Asko, ale kazdy solidni prodejce nabytku ti koupene veci priveze domu. Sedacku jsem kupoval primo u vyrobce v Italii a privezli mi ji az domu. To same jidelni a barove zidle.
Vypujcka samozrejme neco stoji, nikdo ti neda nic zadarmo. Pokud se to zda drahe, zkus treba kamarada, co ma dodavku, budes to mit za dve piva.
Nevim jak Ikea ci Asko, ale kazdy solidni prodejce nabytku ti koupene veci priveze domu. Sedacku jsem kupoval primo u vyrobce v Italii a privezli mi ji az domu. To same jidelni a barove zidle.
Vypujcka samozrejme neco stoji, nikdo ti neda nic zadarmo. Pokud se to zda drahe, zkus treba kamarada, co ma dodavku, budes to mit za dve piva.
Nemam nosic, asi preto, ze nieco stoji a kola na streche zvysuju spotrebu :😉
Lednice (kompresorová) se naležato vozit může, jen se nesmí hned po vyložení zapnout (má se počkat 24 hodin, až chladicí médium steče dolů do zásobníku)
Breaky74
ale je drahý.S dětmi posuvně dveře oceníte ,při parkování dveře také oceníte.Děti otvíraji často dveře bez rozvahy,tyto vám zůstanou 😄 Dětí snad taky..
😄 😄
Jinak za mne - o trošku větší kufr a nižší cena - pro mne se 2 dětmí ideal
😄 😄
Jinak za mne - o trošku větší kufr a nižší cena - pro mne se 2 dětmí ideal
Právěže s dětmi to moc neocením, protože posuvné dveře nejde odsunout, tak aby odkryly celé zadní sedadlo a když chceš upoutat děcko do autosedačky, tak si musíš zkroutit ruce. To mi přijde velmi nepraktické.
uz vidim tie male decka ako bojuju s tymi zadnymi dvermi chudence male sa natrpia pri nastupovani..... toto fordu nevyslo.... ale anketu o najnepraktickejsie rodinne auto vyhra s prehladom 😉 :yes😒br />
no nevadi - hlavne ze tam mame jeden a polmetrovu fugu a stlpik nikde... ake prakticke >😁
no nevadi - hlavne ze tam mame jeden a polmetrovu fugu a stlpik nikde... ake prakticke >😁
sir
..zajímalo by mě jestli je to oficiální zpráva.....B-MAx se po Evropě začíná prodávat dobře, navíc na začátku měli asi měsíc spoždění s dodávkama.
Tak že po prvním plnohodnotném měsíci těžko dělat nějaké závěry 😊)
Tak že po prvním plnohodnotném měsíci těžko dělat nějaké závěry 😊)
planeta
v CR 114 ks, to nie je az take zlee 😉
Stejsn
když je něco unikátní, tak to znamená že je to jediné. Stejný systém otevírání dveří bez středového sloupku už měl ovšem v roce 1981 Nissan Prairie.
[odkaz]
Dlouho mu to ale nevydrželo, v další generaci už tam byl sloupek zpátky.
[odkaz]
Dlouho mu to ale nevydrželo, v další generaci už tam byl sloupek zpátky.
jozephko
Už som si zvykol, že o úspešných a neúspešných modeloch áut platí jednoduché pravidlo. autá, ktoré si páčia sú spravidla úspešné. A funguje to i naopak. Samozrejme že sa občas vyskytne výnimka potvrdzujúca pravidlo.
Svedčí to o jednom - o nákupe auta rozhoduje síce aj rozum (spotreba, výkon, objem kufra, variabilita), ale dôležitú úlohu hrá aj fakt, či sa auto jednoducho páči alebo nie. Či má pekné, vyvážené, harmonické a symetrické tvary alebo nie. Autá, ktoré tieto podmienky nespĺňajú, môžu byť neviem ako dobré, ale skončia ako predajné prepadáky.
Tento B-max mi pripadá, ako by práve vyšiel z reťazovej havárie - t.j. že má natlačený predok aj zadok 😄 .
Svedčí to o jednom - o nákupe auta rozhoduje síce aj rozum (spotreba, výkon, objem kufra, variabilita), ale dôležitú úlohu hrá aj fakt, či sa auto jednoducho páči alebo nie. Či má pekné, vyvážené, harmonické a symetrické tvary alebo nie. Autá, ktoré tieto podmienky nespĺňajú, môžu byť neviem ako dobré, ale skončia ako predajné prepadáky.
Tento B-max mi pripadá, ako by práve vyšiel z reťazovej havárie - t.j. že má natlačený predok aj zadok 😄 .
chetoos
No moc mne překvapilo to, že lidé nemají o tento zajímavý model zájem. Ford B-Max je hezký, za dobrou cenu. Snad lidé změní názor. Vím jací jsou evropané na nové věci.
Cena od 370 tisíc za auto velikosti roomstera mi nepříjde jako dobrá cena.
a kde jsi prisel na cenu od 370? kdyz v CR zacina na cca 280 tis 😄
..kdyz si vemu kolik stal kdysi FUsion s 1,8 100koni..t.ak to bylo skoro 400 tis. a pritom levny podvozek levny interier..sedadla des a hruza....proste levne auto s dobrym prostorem.
B-Max je technologicky uplne nekde jinde...kvalitativne co se tyce materialu taky a kdyz vemu jak jede novy 1?0Ecoboost proti te stare 1,6 ....tak uz neni potreba komentovat.
Jen bohuzel tim, ze je krize....tak vetsina lidi radeji ozeli kvalitu..technologie...a koupit co nejvesi auto za co nejmene penez...viz Dacia...uz vubec je nezajima bezpecnost atd.
..kdyz si vemu kolik stal kdysi FUsion s 1,8 100koni..t.ak to bylo skoro 400 tis. a pritom levny podvozek levny interier..sedadla des a hruza....proste levne auto s dobrym prostorem.
B-Max je technologicky uplne nekde jinde...kvalitativne co se tyce materialu taky a kdyz vemu jak jede novy 1?0Ecoboost proti te stare 1,6 ....tak uz neni potreba komentovat.
Jen bohuzel tim, ze je krize....tak vetsina lidi radeji ozeli kvalitu..technologie...a koupit co nejvesi auto za co nejmene penez...viz Dacia...uz vubec je nezajima bezpecnost atd.
B-Max 1,4 Duratec 90k je za 290 tisíc.
C3 Picasso s 1,4 VTi 95k stojí 230 tisíc.
ix20 1,4 CVVT 90k začína na 270.
Aj keď je to všetko pod 300, B-Max proste je najdrahší.
C3 Picasso s 1,4 VTi 95k stojí 230 tisíc.
ix20 1,4 CVVT 90k začína na 270.
Aj keď je to všetko pod 300, B-Max proste je najdrahší.
OK, viděl jsem cenu testovaného vozu tady v jednom souvisejícím článku, byla 370 a další verze tam byly přes 400. Beru zpátky, je to tedy o 80 levnější.
Hezký mi osobně nepřipadá, právě naopak...Od dob minulého Focusu a současného Mondea to jde s Fordím designem pěkně z kopce.
nebezpecnavosa
To lezu na přední i zadní sedačky zároveň ?
presne... totalna haluz v podani nemcov, B max..... si kupi asi len Blb maximalny :yes:
Pro tebe a toppera to auto taky není dělaný.Vy máte fabriku kousek vedle s D na začátku a velkou P.....U ve znaku v jejímž prostředku se můžete s topperem střídat v ukájení.
Týmto príspevkom si sa zaradil akurát tak na ich úroveň. ;-\
Arese
Kdyby Ford vyvinul novou, modernější generaci Fusionu (při zachování jeho předností a ceny, ale v modernějším provedení), problémy s odbytem by rozhodně neměl.
Co se týká B-Maxu, auto je to jistě zajímavé, ale pro čechy má dva naprosto zásadní nedostatky - vysokou cenu a malý kufr - vždyť se tam prý nevejde ani složený hluboký kočárek, což je pro MPV smrtící nedostatek! Doufám, že B-Max nepotká stejný osud, jako Peugeot 1007 😒
Co se týká B-Maxu, auto je to jistě zajímavé, ale pro čechy má dva naprosto zásadní nedostatky - vysokou cenu a malý kufr - vždyť se tam prý nevejde ani složený hluboký kočárek, což je pro MPV smrtící nedostatek! Doufám, že B-Max nepotká stejný osud, jako Peugeot 1007 😒
Kufr je temer totozny s Fusionem...kocarek se tam vejde...ma jen o par litru mene a to zas nahrazuje skrys pod podlazkou 😊Kdyz sednes do obou aut po sobě....tak poznaš kde jde ta cenovka cítit.
Ti kteří mají jin názor..tak v něm evidentně neseděli..neměli přímé srovnání a nejeli 😄
Ti kteří mají jin názor..tak v něm evidentně neseděli..neměli přímé srovnání a nejeli 😄
Přesně, zde se jen vždy objeví spousty hate příspěvků bez opodstatněných zkušeností, nepochopení na jaké zákazníky je ten či onen vůz cílený apod. prostě jak to nemá to správné logo a kufr na převoz sochy svatého Václava tak je to prostě krám.
Spíš bych řekl, že jsi vůbec nepochopil obsah mého příspěvku 😄 Já proti B-Maxu vůbec nic nemám a proti Fordu jako takovému už vůbec nic! Jesli sis ale nevšimnul, tak zdejší diskuse se točí okolo článku, kde se píše, že prodeje B-Maxu nejsou zdaleka takové, jaké Ford plánoval. No a tady uvažujeme, proč tomu tak asi je.
P.S. Že se do kufru B-Maxu nevejde větší dětský kočárek, to jsem četl v nějakém českém testu tohoto vozu, už si přesně nevybavuju kde. Jestliže to není pravda, je to (pro B-Max i Ford) jen dobře. Fakt je ale ten, že v dnešní krizové době lidi zajímá hlavně cena, a tak asi řada potenciálních zákazníků jde spíš k levnější konkurenci, byť musí oželet revoluční bezsloupkové řešení... To ovšem vůbec neznamená, že by B-Max bylo špatné auto! Přesto se nabízí mnou výše napsaná úvaha, proč Ford nepokračoval ve stylu Fusionu, který byl poměrně úspěšný (nebo tomu tak bylo jen v ČR?) a který by byl výrobně určitě levnější (a mohl by tedy být i levněji prodáván).
P.S. Že se do kufru B-Maxu nevejde větší dětský kočárek, to jsem četl v nějakém českém testu tohoto vozu, už si přesně nevybavuju kde. Jestliže to není pravda, je to (pro B-Max i Ford) jen dobře. Fakt je ale ten, že v dnešní krizové době lidi zajímá hlavně cena, a tak asi řada potenciálních zákazníků jde spíš k levnější konkurenci, byť musí oželet revoluční bezsloupkové řešení... To ovšem vůbec neznamená, že by B-Max bylo špatné auto! Přesto se nabízí mnou výše napsaná úvaha, proč Ford nepokračoval ve stylu Fusionu, který byl poměrně úspěšný (nebo tomu tak bylo jen v ČR?) a který by byl výrobně určitě levnější (a mohl by tedy být i levněji prodáván).
Nu já to nerozporuji, viz jak jsem psal o něco výše...je do daň za techniku..kvalitu materiálů..a.td...a bohužel i jak sám píšeše..krize naučila lidi raději vybírat levnější, méně technologicky vyspělé automobily a to jak na straně bezpečé tak na straně použitých materiálů.
A jak sis sám odpověděl..ano úspech Fusionu byl převážně jen u nás v čr..nikde jinde v Evropě tak prodejně úspěšný nebyl. Naopak když se dívám na prodeje v západní Evropě...tak B-Max úspěšný je.. (je to teprve začátek od zahájení prodejů)
Proto mě zajímá, jeslti je to oficiální prohlášení..nebo odkud ta informace vlastně je?
Nebo zdali Ford počítal ještě s razantnějším nástupem prodejů? (spíše co vím nestíhali dodávat....)
A jak sis sám odpověděl..ano úspech Fusionu byl převážně jen u nás v čr..nikde jinde v Evropě tak prodejně úspěšný nebyl. Naopak když se dívám na prodeje v západní Evropě...tak B-Max úspěšný je.. (je to teprve začátek od zahájení prodejů)
Proto mě zajímá, jeslti je to oficiální prohlášení..nebo odkud ta informace vlastně je?
Nebo zdali Ford počítal ještě s razantnějším nástupem prodejů? (spíše co vím nestíhali dodávat....)
B-max asi není špatné auto jak píšeš, ale v konkurenci, kterou se musí probít třeba u nás, no nevím. Cena je fakt vysoká, první použitelný motor ecoboost za 335 tis, no nevím, i ten má stovku za 13.2, takže to bude docela lenoch, prakticky nulová variabilita zadní části, miniaturní kufr, délka kufru pohopouhých 60 cm, takže při shlédnutí reálu se ztotožnuji s testem S/M že se tam kočárek nevejde, kratký rozvor. Podle mě vyšší cena je dan za dveře, jinak ostatní věci jsou zcela standartní včetně podvozku a elektriky. Musejí zlevnit jinak neprodají, ale i tak to bude spíš než pro rodiny tak pro jednotlivce.
B-Max som mal moznost vyskusat, kedze som uvazoval o jeho kupe. Kufor fakt nie je velky a ledva som tam vopchal ,,golfac,, . Velky detsky kociar sa tam podla mna nema sancu vopchat (mozno tak komplet rozmontovany). Ale inak to vidim ako skvele druhe auto do rodiny ak mas maximalne 2 male deti. Vdaka chybajucemu b stlpiku je nakladannie deto do sedaciek naozaj jednoduche. Cely priestor pre posadku je skvele pristupny. Niekto hore pisal, ze je b-max stiesneny, ja som nemal ten pocit. Motor je az prekvapivo dobre odhlucneny. Nie je to ziaden pretekar (skusal som 100 ps Ecoboost) ale na mestsku premavku uplne postacuje.
Chceli sme ho ako druhe auto do rodiny, ako 1 by sa nehodilo. A to bude asi problem v nasich koncinach.
Chceli sme ho ako druhe auto do rodiny, ako 1 by sa nehodilo. A to bude asi problem v nasich koncinach.
3_diamanty
to auto je dizajnovy paskvil
:yes: :yes: :yes😒br />
a tymi nezmyselnymi nepraktickymi posuvnymi dvermi bez stlpika to auto len uplne dorazili.... oprava tohto dverneho systemu je draha.... a samotne zatvaranie pre male deti vzadu neprakticke.... sa divim ze nemci pridu v dnesnej dobe sa takymto shitom 8-s
na jaku * mi je tam jeden a polmetrova diera bez stlpika ked male decko si nebude vediet tie zadne dvere ani otvorit ani zavriet.... ved nenastupujem na predne aj zadne sedadla naraz... totalna kravina.... ze toto spravia nemci tak to som necakal 😉
:yes: :yes: :yes😒br />
a tymi nezmyselnymi nepraktickymi posuvnymi dvermi bez stlpika to auto len uplne dorazili.... oprava tohto dverneho systemu je draha.... a samotne zatvaranie pre male deti vzadu neprakticke.... sa divim ze nemci pridu v dnesnej dobe sa takymto shitom 8-s
na jaku * mi je tam jeden a polmetrova diera bez stlpika ked male decko si nebude vediet tie zadne dvere ani otvorit ani zavriet.... ved nenastupujem na predne aj zadne sedadla naraz... totalna kravina.... ze toto spravia nemci tak to som necakal 😉
Já ti tvůj názor na vzhled B-Maxe neberu, přestože od člověka, který Swift MZ označí za nádherný a Swift NZ za hnus (ačkoliv je od sebe horkotěžko někdo rozezná), ho musím brát s rezervou. 😉
Osobně B-Max považuji po designové stránce za to lepší z dnešní produkce Fordu. K těm dveřím jsem byl také skeptický, ale naživo jsem musel uznat, že to celkem funguje. Není to revoluce, ale byl jsem spíš příjemně překvapen. Malé děcko ať si raději dveře nezavírá a neotvírá a až povyroste, tak to nepochybně zvládne.
Nevím jak v Evropě, ale u nás prodeje jistě sráží vyšší cena, ostatně stejně jako tomu bylo u Fusionu než ho Ford výrazně zlevnil. Sir píše o ceně od 280.000, ale ta s 1.0 Ecoboostem dost dramaticky roste. Takže otázka u nás může znít i takto - mámo, vezmem B-Max nebo ten zbrusu novej Golf ? A tady už to žádný dveře nezachránej. 😄
Osobně B-Max považuji po designové stránce za to lepší z dnešní produkce Fordu. K těm dveřím jsem byl také skeptický, ale naživo jsem musel uznat, že to celkem funguje. Není to revoluce, ale byl jsem spíš příjemně překvapen. Malé děcko ať si raději dveře nezavírá a neotvírá a až povyroste, tak to nepochybně zvládne.
Nevím jak v Evropě, ale u nás prodeje jistě sráží vyšší cena, ostatně stejně jako tomu bylo u Fusionu než ho Ford výrazně zlevnil. Sir píše o ceně od 280.000, ale ta s 1.0 Ecoboostem dost dramaticky roste. Takže otázka u nás může znít i takto - mámo, vezmem B-Max nebo ten zbrusu novej Golf ? A tady už to žádný dveře nezachránej. 😄
jj s tou variantou Golfu mas pravdu, byt zase porovnej jaky je tam standart motor..1,2 bez turba? za 339tis.
B max 1,4 90 koniku...za 280 nebo 289 ted z hlavy nevim.....
ZA 340 je mam pocit 100konikovy 1,0 EB ve vybave trend.
ale i tak to jsou jine kategorie , tak bych to neporovnaval , radeji...byť jak namet je to zajimave...
On hlavne konkuruje FF Kombi za 329 tis. a kdyz vezmu vybavu Titanium u obou...tak B-MAx a FF kombi stoji stejne! (cca 370)
A navic FF ma o 5 koni vice a 6ti kvalt....a tomu ja rikam zabijarna ve vlastni staji 😉😉😉;
B max 1,4 90 koniku...za 280 nebo 289 ted z hlavy nevim.....
ZA 340 je mam pocit 100konikovy 1,0 EB ve vybave trend.
ale i tak to jsou jine kategorie , tak bych to neporovnaval , radeji...byť jak namet je to zajimave...
On hlavne konkuruje FF Kombi za 329 tis. a kdyz vezmu vybavu Titanium u obou...tak B-MAx a FF kombi stoji stejne! (cca 370)
A navic FF ma o 5 koni vice a 6ti kvalt....a tomu ja rikam zabijarna ve vlastni staji 😉😉😉;
Tak samozřejmě, Golfa jsem uvedl jako příklad. Je to nejprodávanější auto v Evropě a s 1.2 TSI 63kW (turbobenzín) a solidní výbavou začíná na těch 340 t.
Kanibalizace ve vlastní stáji (Focus Kombi vs. B-Max) je pro B-Max už vysloveně zničující.
Kanibalizace ve vlastní stáji (Focus Kombi vs. B-Max) je pro B-Max už vysloveně zničující.
a to vem ...okolik je B-MAX u sousedu jeste drahsi...ostatne jako vsechny auta...vyjma Focus ST 😄 tamje o naopak.....
Btw Ford Fusiona "rozdělil" na 2 modely....jedno bued male styloev modernín MPV a druhý bude ECosport, ktery zase neco jakolevne SUV...tedyjsem zvědav, kde že ty ceny budou 😄
btw srovnavam hlavne se svetove nejprodavanejsim Focusem......bratrovrazda 😲
Btw Ford Fusiona "rozdělil" na 2 modely....jedno bued male styloev modernín MPV a druhý bude ECosport, ktery zase neco jakolevne SUV...tedyjsem zvědav, kde že ty ceny budou 😄
btw srovnavam hlavne se svetove nejprodavanejsim Focusem......bratrovrazda 😲
Male deti dvere neotvaraju. To standardne robia rodicia. Ja som to vyskusal a je to naopak prakticke. Problem B-maxu je inde. Auto je prilis male ako hlavne auto do rodiny. Takze u nas jednoducho nema sancu na velke predaje.
Je vidět,že nemáš dítě a sám jsi navíc ještě dítě.Tohle auto je vychytaný a designově ucelený a čistý za dobrej peníz.Každej jistě čekal,že to bude stát dvěsta a kus jako obstarožní fusion,ale b maxův čas ještě přijde.ta díra má tak 1 cm a mohla by vám stačit.
D.U.K.E.
komu neco rikaji aspon zakladni ekonomicke pojmy ohledne marketingu, kupni sily a celkove situace (nejen ekonomicke) u nas, tak mu muselo byt jasne, ze pokud B-Max ma byt nahradou Fordu Fusion, nemuze to minimalne v CR klapnout. Dal k tomu snad neni co dodat. Fusion ma pro tuzemskeho spotrebitele uplne jinou pridanou hodnotu nez B-Max.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
U vás je vůbec ford trošku jinde asi jako u nás fiat.Dobrej autorizák je tak jeden na celým slovensku a prodeje se daj počítat na prstech jedný ruky.U nás se ceny b maxu pohybujou s 1,4 atmo cca od 275 000,- se slevou od dealera,což je o jeden váš hrubej plat míň.
Len "zabudas" spomenut ze ten Ford nie je vyrabany pre Rumunsko ale HLAVNE pre bohatsie krajiny..
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Jasný príklad toho, že nestačí mať na aute jednu revolučnú novinku, a predávať len tú, s riadne nasadnou cenou...
Auto musí byť celé na solídnej úrovni a technická novinka má byť iba bonusom, čerešničkou na torte.
Nakoniec aj tie dvere nie sú technicky dotiahnuté, chcelo by to posúvať ich ešte viac dozadu a v mieste B-stĺpika chýb niečo riadne pevné, čoho by sa človek pri nastupovaní a vystupovaní chytil...
Auto musí byť celé na solídnej úrovni a technická novinka má byť iba bonusom, čerešničkou na torte.
Nakoniec aj tie dvere nie sú technicky dotiahnuté, chcelo by to posúvať ich ešte viac dozadu a v mieste B-stĺpika chýb niečo riadne pevné, čoho by sa človek pri nastupovaní a vystupovaní chytil...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nemáš pravdu.To dítě tam taky musíš dát do tý dětský sedačky nebo s ní a takhle je to mnohem jednodušší a pohodlnější a s pásama taky žádnej problém nevidím.Je to vymyšlený dobře.
šmoula nešika
Ještě aby o něj zájem byl. Rodiny s malými dětmi ocení spíše než bezesloupkovou karosérii velký kufr, a tak si koupí obdobně předraženého Rapida (i když u něj to ještě tak hrozné není). Variabilitu vstupu do MPV pohodlně smaže půl metru místa na kolena škodovky. Na co asi při vývoji B-Maxu inženýři Fordu mysleli, to nepochopím. Dle mého skromného názoru by mnohém lépe udělali rozsáhlým faceliftem Fusionu (klidně včetně interiéru). Ten již sice hrozně zestárl, ale u „českých chalupářů“ se pořád těší velké oblibě.
Dobře ti tak, Forde >😒]
Dobře ti tak, Forde >😒]
Ale tešil se oblibě jen právě u českych...chaluparu 😊)) ne na "zapadě"
A btw..proc se kupujou m ale stylova auta a ne jen oktavky? Asi nekoho nezajima tahat prave o metr vic po meste....ale radeji chce mit lepsi vyhled a prehled ve meste...coz je dano vyssi stavbou a kratsi delkou ..hmmm 😄
A btw..proc se kupujou m ale stylova auta a ne jen oktavky? Asi nekoho nezajima tahat prave o metr vic po meste....ale radeji chce mit lepsi vyhled a prehled ve meste...coz je dano vyssi stavbou a kratsi delkou ..hmmm 😄
Tak to už je pak samozřejmě na obecné mentalitě a stavu konta zákazníků. Toť i jeden z důvodů, proč se zatím prodalo víc novodobých Fiatů 500 než Octavek (2. důvodem je prodej za velkou louží). Jiný kraj, jiný mrav - v České republice bude mít Fusion před B-Maxem vždycky navrch, a tak je pro Ford životně důležité, aby se béčko uchytilo na západě. A to se viditelně moc nepovedlo.
_Pavel
Nedivím se, že se B-Max neprodává. Nemá totiž skoro komu.
Design se mi líbí, byť interiér je trochu UFO, nabídka motorů výborná, posuvné dveře jsou pro děti v autosedačkách ideální. Vyšší posez je pro řadu lidí fajn.
Jenže: kufr je maličký (pokud nepočítám ty malé Quinny vhodné tak akorát do obchoďáku, tak hluboký kočárek/sporťák se tam sotva vleze a už vůbec ne s dalšími zavazadly), prostor pro nohy vzadu taky nic extra (pokud má řidič 190cm). A variabilita interiéru je na nic, když prostor jako takový prostě chybí – což je společný problém všech malých MPV. Tím pádem se dá učinit jednoduchý závěr: Jako jediné auto pro rodinu nevhodné a bez dětí není moc důvod si to kupovat.
Cena taky nic moc. Ignorujíc low-cost auta typu Rapid/Lodgy/301 (protože tím B-Max není) je ceníkově verze 1.0EB Trend za 409k (v akci za 371k) – za to mám ale Korejské nebo Francouzské kombíky nižší střední prakticky v plné (benzínové) palbě. A i když zůstanu u Fordu, tak cenově je v realistických výbavách daleko praktičtější Focus/C-Max na dostřel (byť ceníkově je 1.0EB Trend Focus za 498k, tak právě běží v akci za 378k).
Takže pro koho to auto vlastně je?
1. Druhé auto do rodiny pro manželku. No jo, jenže té klidně nechám rodinné Galaxy, protože do toho se s děckama pěkně vejde i s libovolným nákupem (někdo to může chápat jako nevýhodu). A bude ho milovat. A já si na cesty do práce pořídím něco „pro sebe“.
2. Pro starší lidi – kvůli vyššímu posedu a celkové variabilitě koncepci je to auto pro ně výborné. Jenže tady krutě naráží na absolutně nekonzervativní design a vysokou cenu.
Design se mi líbí, byť interiér je trochu UFO, nabídka motorů výborná, posuvné dveře jsou pro děti v autosedačkách ideální. Vyšší posez je pro řadu lidí fajn.
Jenže: kufr je maličký (pokud nepočítám ty malé Quinny vhodné tak akorát do obchoďáku, tak hluboký kočárek/sporťák se tam sotva vleze a už vůbec ne s dalšími zavazadly), prostor pro nohy vzadu taky nic extra (pokud má řidič 190cm). A variabilita interiéru je na nic, když prostor jako takový prostě chybí – což je společný problém všech malých MPV. Tím pádem se dá učinit jednoduchý závěr: Jako jediné auto pro rodinu nevhodné a bez dětí není moc důvod si to kupovat.
Cena taky nic moc. Ignorujíc low-cost auta typu Rapid/Lodgy/301 (protože tím B-Max není) je ceníkově verze 1.0EB Trend za 409k (v akci za 371k) – za to mám ale Korejské nebo Francouzské kombíky nižší střední prakticky v plné (benzínové) palbě. A i když zůstanu u Fordu, tak cenově je v realistických výbavách daleko praktičtější Focus/C-Max na dostřel (byť ceníkově je 1.0EB Trend Focus za 498k, tak právě běží v akci za 378k).
Takže pro koho to auto vlastně je?
1. Druhé auto do rodiny pro manželku. No jo, jenže té klidně nechám rodinné Galaxy, protože do toho se s děckama pěkně vejde i s libovolným nákupem (někdo to může chápat jako nevýhodu). A bude ho milovat. A já si na cesty do práce pořídím něco „pro sebe“.
2. Pro starší lidi – kvůli vyššímu posedu a celkové variabilitě koncepci je to auto pro ně výborné. Jenže tady krutě naráží na absolutně nekonzervativní design a vysokou cenu.
Well-being
e😜erimenty a extravagance zákaznící moc nemilují. U VW to už dávno pochpili a je to jeden zdůvodů proč jsou tak úspěšní.
megacruiser
Na rovinu říkám, že Fusion se mi líbí. To auto má vyvážené proporce, pochopitelný, nestárnoucí design, trochu připomíná SUV. Slušně velký kufr, dobrý výhled díky ne moc položeným A sloupkům. Bude vypadat dobře i po letech.
B-max? Je z něj hůř vidět ven, prostor se zdá být víc stísněný, kufr malý, palubka hnusná jak rádio od vietnamců. Variabilita nic moc, ani sedáky zadních sedadel nejdou sklopit. Šoupačky sice vypadají cool, ale jsou krátké a málo se odsouvají.
Pro standardní rodinu je tedy b-max jako jediné rodinné auto nevhodný, protože je objektivně drahý a malý. Nenapadá mě žádný důvod proč koupit zrovna tohle auto.
B-max? Je z něj hůř vidět ven, prostor se zdá být víc stísněný, kufr malý, palubka hnusná jak rádio od vietnamců. Variabilita nic moc, ani sedáky zadních sedadel nejdou sklopit. Šoupačky sice vypadají cool, ale jsou krátké a málo se odsouvají.
Pro standardní rodinu je tedy b-max jako jediné rodinné auto nevhodný, protože je objektivně drahý a malý. Nenapadá mě žádný důvod proč koupit zrovna tohle auto.
podpolanec
Meriva, B-Max. Kto bude dalsi "výmyselnik uz vymysleneho. Take fajne auto do mesta ako IX25, Venga to mohlo byt, a oni to takto pose.u. 😒
Pacho69
Můžete si ho doma pověsit nad bazén, otevřít dveře a skočit si dolů. Děti to určitě ocení. Takže ideální člen rodiny >😁
Tady je to hezky vidět [odkaz]