Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2012: Volkswagen Golf – Pět hvězd pro sedmou generaci

Volkswagen Golf předvedl v testech Euro NCAP výsledky, které vzhledem k důležitosti tohoto modelu nejspíš nikoho nepřekvapí a pouze potvrzují současnou pozici německé automobilky.
Zpět na článek
28. 11. 2012 16:48
28. 11. 2012 16:53
29. 11. 2012 15:11
28. 11. 2012 17:04
28. 11. 2012 17:16
28. 11. 2012 18:00
28. 11. 2012 17:37
28. 11. 2012 21:44
28. 11. 2012 16:48
XXXXX
:yes: :-!
Rozbalit vlákno
2
29. 11. 2012 15:11
Re: XXXXX
5krát X? To už muselo být opravdu husté péčko ;-)
28. 11. 2012 16:52
Giulietta těsně vítězí
Golf :yes: , ale v ochraně dospělých cestujících si Alfa Giulietta přesto udržela vedení v rámci třídy, byť o jediný bod:
[odkaz]
[odkaz]

Alfa :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Ham.
28. 11. 2012 17:02
Re: Giulietta těsně vítězí
V40 má v ochraně dospělých lepší výsledek (98%)
28. 11. 2012 17:07
Re: Giulietta těsně vítězí
Máš pravdu, Volvo jsem přehlédl. Ale celkem dlouhou dobu byla Giulietta na špici třídy, Volvo přišlo až asi dva roky po ní.

Takže :yes: :yes: :yes: také do Švédska
28. 11. 2012 17:11
Re: Giulietta těsně vítězí
Ty sis výsledky popletl s abecedním pořádkem, v něm to skutečně Alfa povětšinou nandává celému světu... :*)
Avatar - white label
28. 11. 2012 17:46
Re: Giulietta těsně vítězí
>:-[]
Já myslím, že by to tu mohl Magistr napsat všechno do jednoho příspěvku a ušetřit si tak práci a místo na webu, vypadalo by to asi takhle:
Bravo všem: :yes: :yes: :yes:
Kromě koncernu: :no: :no: :no:
>:D
28. 11. 2012 18:01
Re: Giulietta těsně vítězí
>:D
Avatar - Ham.
28. 11. 2012 17:13
Re: Giulietta těsně vítězí
Starý Golf měl také 97%. ;-)
28. 11. 2012 17:20
Re: Giulietta těsně vítězí
No jo, nový Golf má méně % než předchozí...? Čím to?
Avatar - Ham.
28. 11. 2012 17:31
Re: Giulietta těsně vítězí
Že by metodikou, která se z roku na rok zpřísňuje? Starý Golf má při čelním nárazu obě holeně žluté a při bočním nárazu žlutý hrudník. Nový Golf má při čelním nárazu jenom levou holeň žlutou a jinak vše ostatní zelené.
28. 11. 2012 19:24
Re: Giulietta těsně vítězí
Pokud vím, metodiky hodnocení čelního nárazu se od roku 2010 (Giulietta) do dneška neměnila. Pokud se pletu, prosím odkaz na info o změnách. Sama organizace EuroNCAP má na stránkách jen info o změnách platných od roku 2009:
[odkaz]

Měnilo se možná hodnocení asistenčních systému a podobné věci, ale o tom teď řeč nejde.

A když už zmiňuješ ty zelené a žluté zóny, nezapomeň si taky u bočního nárazu přepnout na políčko "Pole" (tedy sloup), z toho se ta % počítají taky... A řidičův hrudník je při nárazu do sloupu u NOVÉHO Golfu dokonce oranžový (stupeň ochrany "marginal"), to u minulého Golfu nebylo a u Giulietty taky ne.
Tak bacha aby "Guru" neskončil se zlomenými žebry
8-s
Avatar - Ham.
28. 11. 2012 20:15
Re: Giulietta těsně vítězí
Starý Golf se testoval 2008 (zveřejněn v lednu 2009), co od té doby bylo všechno za změny by se muselo dlouho hledat. Nicméně z videí je patrné, že nový Golf má pevnější strukturu kabiny, např. při čelním nárazu se u starého Golfu prohne A-sloupek (centimetrová fuka mezi rámem a dveřmi) a vrátí se do původní polohy, u nového se ani nepohne. U starého popraská přední sklo před řidičem, u nového přední sklo zůstane vcelku. stejně tak při nárazu na kůl je po odražení zásah do karoserie u nového modelu menší (boule na střeše jsou u nového Golfu minimální, u starého je na střeše vlnolam) etc.
Avatar - white label
28. 11. 2012 17:42
Re: Giulietta těsně vítězí
Ještě, že se nestydíš zeptat, když něco náhodou nevíš, Magistře... >:-[] ;-)
28. 11. 2012 17:46
Re: Giulietta těsně vítězí
>:D :yes:
28. 11. 2012 18:53
Re: Giulietta těsně vítězí
Otázka je, jestli má smysl mu to vysvětlovat...
28. 11. 2012 19:30
Re: Giulietta těsně vítězí
Tak se nestyď odpovědět, pokud to víš... Ale o tom dost pochybuju.
28. 11. 2012 19:40
Re: Giulietta těsně vítězí
Lepší než Golf je Hyundai Santa Fe a Opel Mokka. Ale redakce potřebuje z té jedné tiskovky [odkaz] udělat ještě dalších 13 článků.
Avatar - blake26
28. 11. 2012 19:54
Re: Giulietta těsně vítězí
jeezis sa nepokakaj z tej alfy aj tak bol golf v roku 2009 najbezpecnejsim autom takze asi tak [odkaz] [odkaz]
28. 11. 2012 20:08
Re: Giulietta těsně vítězí
2009 možná. 2010 po testu Giulietty už ne.
Avatar - blake26
28. 11. 2012 21:30
Re: Giulietta těsně vítězí
pozri hovor co chces pre mna su stale najlepsi nemci a nie tam jedno auto od makaronov no vazne byt sa do prs ake su uzasne talianske auta v dnesnej dobe nebud smiesny nehovorim ze nemecke su dokonale tiez maju chyby ale urcite tym co ponukaju su na svete top ( okrem oplu samozrejme >:-[] ) a keby si niekomu spomenul inde ako v europe ake auto sa im vybavi ked spomenies Taliansko tak je to nejake ferrari nic viac takze ich povedomie je tak ci tak nizke v automobilovom priemysle
28. 11. 2012 21:50
Re: Giulietta těsně vítězí
O kdo se ještě v roce 2009 jinej testoval, když už píšeš o nejbezpečnějším autě?
Avatar - blake26
28. 11. 2012 21:58
Re: Giulietta těsně vítězí
niekto z roku 2009 [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] myslim si ze je tam dost adeptov ktori su nie uplna konkurencia ale dost zvucne znacky ziaden brilance kludne daj este nejaku mudru otazku do plena resp. ked tak strasne chces vediet viac staci pouzit google >:D
28. 11. 2012 22:05
Re: Giulietta těsně vítězí
No jo, google je lepší než hlava. Některá. :-)
Avatar - eliot
28. 11. 2012 21:05
Re: Giulietta těsně vítězí
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Choochoo
28. 11. 2012 21:41
Re: Giulietta těsně vítězí
V textu:
Zlepšit je třeba ochranu chodců a bezpečnostní výbavu vozu.

A dle 71% za asist. systemy, kdy stejnych % dosahl i Rapid je to trochu bida, na auto co je prej kralem nizsi stredni ;-)
29. 11. 2012 00:51
Re: Giulietta těsně vítězí
Tohle jsou dvě kategorie, kterých se snad (někdy, aby se neřeklo) dává tak, aby auto nepřišlo o pátou hvězdu. :-)
Avatar - PeterLuk
28. 11. 2012 17:04
To bolo jasné
To bolo jasné, tento článok je zbytočný - ak by Golf nedostal 5 hviezdičiek, bola by to pohroma.
Rozbalit vlákno
0
28. 11. 2012 17:16
IKONA IKON
Ty, ikono ikon, co svým světlem naše životy prozařuješ. Ty, GURU z největších, co svou mocí nám cestu otvíráš.

Ty, první Svatý ze svatých, který svou vírou dlouhé táhlé vyhráváš. Ty, GOLFE, smaragde našich nocí a slunce našich dní.

My, nezlomní a žádoucí, my, nadějní a oddaní, my v záři tvé síly klopíme zraky své a v prachu cest tušíme mapy svých snů.

A tedy tobě, Golfe jediný, klademe na oltář touhy svou naději, klademe tobě svou krev. Klademe tobě věčnost svou raději, vždyť jen tys ta… trefa tref :-! :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - woody-alien
28. 11. 2012 17:48
Re: IKONA IKON
GTI, já si to s dovolením přepíšu,Golfa nahradím jménem své ženy a dám jí to. Určitě jí to potěší. ;-) >:D :yes:
Avatar - white label
28. 11. 2012 17:53
Re: IKONA IKON
Dobrý nápad, jen škoda, že už to bude mít jen "in memoriam". :-O :*) >:D

P.S. Nápis na jednom španělském náhrobku:
Pane, přijmi mou ženu s takovou radostí, s jakou ti ji posílám. :-O 8-s >:-[]
Avatar - woody-alien
28. 11. 2012 18:23
Re: IKONA IKON
No, myslím, že až zjistí jakou se stala "ikonou" na MACZ, budu mít co vysvětlovat a takové "psaníčko" se bude hodit. :-| >:D
Avatar - white label
28. 11. 2012 18:28
Re: IKONA IKON
To určitě.... >:-[]
Počkej, až mi ji třeba jednou představíš a já řeknu, tak to je ta svatá, co vstala z mrtvých?
:-O :-)
Avatar - miromen
28. 11. 2012 17:37
Rapid
take za 5 :yes: ......Lodgy hm za 3.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
28. 11. 2012 21:44
Re: Rapid
Jenze Lodgy uveze vic lidi, tudiz ty ztraty budou v % nizsi ;-)
28. 11. 2012 19:54
golf drtí konkurenci
Krom bezpečnosti si golf vede velmi dobře i ve srovnávacích testech:

[odkaz]

Hlavně fandové korejců nebo hondy to budou mít hezky seřazený... :-)

Ale i srovnání s prémií golf překvapivě vyhrává, takže vw opět nenechalo nic náhodě...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Choochoo
28. 11. 2012 21:51
Re: golf drtí konkurenci
Ale jo, v nemeckym platku se neda ocekavat nic jineho. Upravis duraz na jednotliva hodnoceni a vyjde neco jineho ;-)

Vezmu hned prvni prispevky a je jasne odkud vitr fouka, kdo asi ten platek plati:
der neue Golf 7 ist gegenüber dem 6er lauter geworden (um 1dB). Der Kofferraum wurde effektiv kleiner (siehe ADAC Test). Auch der Tank wurde um 5 Liter kleiner und bei den Türen wird Hartplastik statt aufgeschäumten Material verwendet.

Napriklad u Civica doslo v kazdem vysse uvedenm ke zlepseni o tridu a u podvozku o 2tridy, kdy bezna torzka ma oproti Golfu hydraulicke silenbloky a na 18" je 9G lepsi jak 8G na 16" kolech ;-) Kufr, sklapeni sedacek, celkovou variabilitu radsi nebudu jmenovat, abych toho Gura moc nezostudil.

Dalsi rovnez zajimave:
Jaja das aufpreispflichtige adaptive Fahrwerk. Ohne diese extra läßt VW keinen Golf zum Test. Warum wohl? Das die Golf-Versionen erst ab 122 PS ein modernes Fahrwerk haben und nicht das wieder aufgelegte Uralt Fahrwerk vom Golf IV auftragen müssen, erwähnt auch wieder keiner. Und dann natürlich noch die grottenschlechte Langzeitqualität der mechanischen Teile drittklassiger Qualität. Habe die "VW-Qualität" selbst beim Golf IV erleiden dürfen. Einmal und nie wieder VW Golf.

Der Golf 7 ist schon ein Rückschritt gegenüber von Golf 6. Es gibt es z.B. nur eine Verbundlenkerachse bis 122PS, der Tank ist um 50 Liter geschrumpft, mehr Hartplastik(Golf 6 hat auch viel Hartplastik z.b. unter der Tür oder unterhalb des Armaturenbretts).
Außerdem nur TSI-Motoren!!

Tankstelle mehr als die Konkurrenz mit den wirklich moderneren Triebwerken und darf aufgrund schlechter Langzeitqualität und kurzer Garantiezeit kostenintensive Ehrenrunden bei Werkstätten und TÜV drehen.
Aus solchen Enttäuschungen resultieren sodann die schlechten Kundenzufriedenheitswerte: JD Powers USA 2012 (VW=Platz 31 von 34) und ADAC AutoMarxX
2012, Berichtsteil Kundenzufriedenheit (VW=Platz 29 von 33).
29. 11. 2012 09:20
Re: golf drtí konkurenci
jak jsem čekal, tak jsou jedinci, co neunesou srovnávací test a tak maj stále spoustu výmluv, proč ten jejich křáp zkrátka neskončil lépe... >:-[]

dokonce i v hmotnosti to civik nějak golfu nenandal... asi to bude tím, že ta nová platforma je tak špatná a těžká... >:D
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 19:03
Re: golf drtí konkurenci
Jo dokonce >:D Kdo muze konkurovat vahou motorum do sekacek, co zdechnou za 20tis >:D
28. 11. 2012 21:53
Re: golf drtí konkurenci
Ještě jsem dej nějakej ten testík s 1.2 TSI nebo 1.6 TDI. To bude potenciální zákazníky zajímat trochu víc. Nebo si snad myslíš, že jim bude stačit pocit, že silnější verze s jiným podvozkem vyhrály?
Avatar - Choochoo
28. 11. 2012 21:58
Re: golf drtí konkurenci
Ani u te nejsilnejsi verze jiste bez tlacenky nevyhrali ;-)
Avatar - Ham.
28. 11. 2012 22:32
Re: golf drtí konkurenci
Vzhledem k tomu, že A3 s 1.6 TDI má plný počet hvězd
[odkaz]
Tak Golf 1.6 TDI bude mít nejspíš ještě o jednu víc. :-) a protože všechny ostatní family hatche se srovnatelnou motorizací mají jenom 4* nebo dokonce jen 3*
[odkaz]
tak není co řešit.
28. 11. 2012 22:40
Re: golf drtí konkurenci
Uvidíme. Tipoval bych, že u čistě mainstreamového Golfu bude cost-cutting (odhlučnění, plasty...) citelnější než u Audi.
Avatar - Ham.
28. 11. 2012 22:46
Re: golf drtí konkurenci
To vůbec netipuj, z německých testů je vidět, že odhlučnění nového Golfu je spolu s A3 nejlepší ve třídě a naměřená hlučnost nejnižší.
29. 11. 2012 00:23
Re: golf drtí konkurenci
Ten 1dB naměřil Autobild - ne ve standardním testu, ale ve zvláštním článku [odkaz] - je to přehled různých drobností.

Ale když vidím ty naměřené výsledky hlučnosti... například Touran má v různých testech Autobildu (při 130km/h) hlučnost: 67dB, 72dB či 73dB. :-O A pak hluk hodnotí dokonce dvakrát: "vnitřní hluk" a "dojem z hluku". A testy ADACu naměří zase něco jiného.
To už pak těžko brát nějak moc vážně rozdíl 1dB. :-|
Avatar - Ham.
29. 11. 2012 00:36
Re: golf drtí konkurenci
Záleží na tom kde přesně hluk měříš a každá redakce/zkušebna to měří jinak, protože neexistuje nějaká dohodnutá metodika a je pravda, že třeba 1dB rozdílu poznáš maximálně ve studiu, když ti ty rozdílné hladiny pustí hned po sobě. Při přesednutí z auta do auta takový rozdíl většina lidí nepozná. 3dB už se poznat dají. A "dojem z hluku" je logická veličina (byť hodně subjektivní), protože různé části spektra člověk vnímá velmi různě, v určitých částech i velké zvýšení člověku nevadí, v jiné části i malé navýšení se jeví jako nepříjemné. Proto objektivní veličina doplněná o subjektivní pocit z hluku. Samozřejmě to první jde naměřit velmi přesně, to druhé u deseti lidí může dát deset různých výsledků (dokonce se vnímání zvukového spektra liší u stejného člověka s věkem).
29. 11. 2012 01:01
Re: golf drtí konkurenci
Tak ostatně fungují některé tlumiče u zbraní. Zvuk samy o sobě primárně netlumí (k nějakému útlumu samozřejmě dojde), ale mění ho tak, aby ho dostaly mimo spektrum, které vnímá člověk, popřípadě do spektra, ve kterém nám není tolik nepříjemný, spíš splývá s přirozeným hlukem prostředí atp.

Složení ruchu je nesmírně důležité. Jsou frekvence, které člověka dokáží neskutečně otravovat i při malé intenzitě. A jak píšeš, v nuancích jde o velmi individuální záležitost. Co se týče věku, jak stárneme, stárne i naše sluchové ústrojí a ztrácíme schopnost zvuk rozlišovat. Typicky přicházíme jako první o schopnost slyšet vysoké frekvence.
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 08:58
Re: golf drtí konkurenci
Civic 1.6 i-DTEC neni tak tichy jako v Golfu, ale nabizi vetsi vykon, tah vocpoda alias kroutak a ma pritom nizsi spotrebu plus lepsi prevodovku, jak uz bylo drive psano.
Dale mene tvrdych plastu, lepsi variabilitu prostoru, kufr skoro o tridu vyssi, v NCAP o bod lepsi a vyhlasenou spolehlivost japonskych aut.
Takze mas pravdu, ze neni co resit a H :yes: ;-)
Avatar - white label
29. 11. 2012 09:07
Re: golf drtí konkurenci
>:D
H jako Ho...? >:-[]
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 13:45
Re: golf drtí konkurenci
Honda ??? Ze by??? >:D
Avatar - white label
29. 11. 2012 13:51
Re: golf drtí konkurenci
Ho...dně těsně vedle. >:-[]
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 19:04
Re: golf drtí konkurenci
kuva, tak nevim >:D
Avatar - miromen
29. 11. 2012 09:41
Re: golf drtí konkurenci
Civic prohral i nad G6 a to i v anglii prostě Honda neumi.

Co ta horši hlučnost,co ten podstatně horši vyhled,co ta horši přistupnost na zadni sedadla,co to horši vytapěni inteieru,co ta vyšši hlučnost,co ten strašny stopovy pruměr,co ty horši brzdy,co ta vyšši spotřeba,horši posaz,klimatizace atd. atd. Prostě Civic činska hračka ktera na prvni pohled upouta ale ve skutečnosti je to pěkny nepodarek.

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 13:23
Re: golf drtí konkurenci
Diesel koncernu 1,6 nestaci ani na veterana v Citroenu:
Srovnávali jsme dieselová provedení. Záď naftového rapidu při jízdě vyššími rychlostmi ztrácí jistotu a lehce "pluje". Zato s lehkou nohou jezdí za 4,6 litru a do pěti litrů se musí vejít každý (ozkoušeno dálkovou jízdou napříč Německem i poskakováním po Praze).
S úplně stejnou spotřebou jezdí i c-elysée 1.6 HDi. Jeho turbodiesel je lepší než ten škodovácký. Má mnohem měkčí a tišší chod a jeho 68 kilowattů si s dietními 1 170 kg relativně velkého auta hravě poradí. Motor zabírá od nízkých otáček plynule, ale sílu cítíte. Přes dva tisíce ho moc vytáčet nemusíte.
Zdroj: [odkaz]

Jinak spousta nemeritelnych a subjektivnich prkotin, u kterych bezny ridic rozdil nezaznamena. Horsi posez, kdy do Civica sednes jak * na hrnec a u koncernu hejbes sedackou a volantem a ne a ne se usadit, pac volant ma horsi sklon, sirokej stredovy panel, vyssi pristrojovku. Jaky mas a jak casto meris rychlost vytapeni na zadnich sedadlech, jakou mas hlucnost, co stopovy prumer? Prej klima, doufam ze funguje lepe jak u 1,2TSI, kdy majitel vubec pochybuje nad jeji automatickou funkci [odkaz]
Papir a nemecky test snese vse, ale penezenka majitele ne. Na standardni spotrebu vykonejsiho motoru Hondy predhodis verzi BlueMotion o 100tis v zakladu drazsi, ktera usetri 0,1litru na sto za predpokladu, ze jejich palubak nekeca, ikdyz vsichni vime ze keca 10% ;-)

Proste jak jinak nemecke a subjekrtivni hodnoceni vs objektivni a pro majitele dulzetych vlastnosti ;-) Neminim dnes ani zitra byt pokusnym kralikem a dojnou kravou
Aus solchen Enttäuschungen resultieren sodann die schlechten Kundenzufriedenheitswerte:
JD Powers USA 2012 (VW=Platz 31 von 34) und ADAC AutoMarxX
2012, Berichtsteil Kundenzufriedenheit (VW=Platz 29 von 33).
Avatar - miromen
29. 11. 2012 14:15
Re: golf drtí konkurenci
Od kdy je Citroen Honda ? Navic se lze dočist proč je Rapid dražši.
Ano ona sposta neměřitelnych věci a ne jen jich děla z Golfa špičku třidy o čemž se muže Civicu jen zdat. Mrskaš to za Hodu nevalně a nepravdivě a ikdyby jsi se snažil vice tak ji to nepomuže.
Jinak ten odkaz na toho pitomce ktery viděl Golfa 1.2TSI z rychliku už tu davaš po ktere ?
29. 11. 2012 19:03
Re: golf drtí konkurenci
preco je na naftova 1,6 od PSA veteran?
Avatar - Ham.
29. 11. 2012 10:44
Re: golf drtí konkurenci
Jo na papíře je Civic jako Drak. A nabízí toho mnohem víc. Nebuď skromný.
- zoufalý výhled dozadu
- milion malých čudlíků se zmateční logikou místo nějakého integrovaného ovládání
- menším řidičům nebo řidičkám pohled na rychloměr nad obroučkou volantu nebo přímo za obroučkou.
- slabé brzdy
- jeden z nejslabších handlingů ve třídě navíc s velkými náklony karoserie v zatáčkách a brzkým nástupem nedotáčivosti
- jeden z nejméně pohodlných posedů jak vpředu tak vzadu
- v rámci třídy velmi slabé pérování, které navíc při příčných spárách otřásá celou karoserií
- tupé řízení na úrovni Citroenu ovšem na rozdíl od něj nemá příliš dobrou stabilitu v přímém směru kdy vyžaduje poměrně časté korekce
- u některých motorizací zoufalou převodovku (enormně těžké převody), jak trefně poznamenal jeden novinář, to auto má jedničku, dvojku, trojku a pak šestku, osmičku a desítku.
- karoserii kočkopsa, ani klasický HB ani kombík ani liftback. Takže není prostorná jako kombi a není skladná ve městě jako HB (poloměr otáčení, délka)
A jistě by se našla ještě dlouhá řada výhod, vybral jsem jen pár nejlepších vlastností.
29. 11. 2012 11:39
Re: golf drtí konkurenci
Kéž by těch kočkopsů bylo víc. 470l už pro rodinu s dětmi stačí, přitom to je o dost kratší a méně krabicoidní než kombík.
Ostatní nebudu komentovat, na to mám vyzkoušeno málo jiných aut. (Snad jen milion malých čudlíků - to vadí u služebních aut, kde řidiči střídají různá auta. U auta vlastního si člověk zvykne snad na všechno, dneska mi Civic přijde naopak velmi ergonomický, vím kam pro co sáhnout.)
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 13:44
Re: golf drtí konkurenci
Prestan popisovat Golfa anapis neco o Civicu,
- vyhled ma Civic asi horsi, pac ma kufr o cca 30% vetsi
- Cudliku maj asi tak stejne, ale jelikoz 8G byla spicka v ergonomii tak pochybuji ze tomu bude u 9G jinak. U koncernu nechapu jeste dnes poustu cudliku ve sluzebnich autech. Neschopny nacek je pouze na neco zvykli a vydava pouze svou neschopnost za neco vice.
- pohled na rychlomer u skla je jasna vyhoda kvuli rychlemu preostreni, subjektivne si nemcky lempl neumi nastelovat sedacku a volant
- slabe brzdy? Brzdy rychle reaguji, dobre davkuji, nevadnou
- naklony ve tride, jak to merili? To ja kdyz jedu Fabii, tak se mi skoro v zatackach prevraci
- posez je spicka ve tride, tak jako byl u 8G
- perovani nove vyladene s hydroulickymi tlumici jsou dle testu posun skoro o 2 generace
- rizeni bez komentare, jedna z nejvetsich nesmyslu, rikam ti porad nemluv o Golfu, ktery ma s timto problem kazdou generaci. Chvala na rizeni Civica je v kazdem testu.
- prevodovka je tradicni prednost Hondy, kdy presne razeni je spickou ve tride spolu s M3. Coz rekne i slusne ovlivneny auto.cz Diky vhodnemu odstupnovani spotreba Hondy 104kW motoru shodna se 77kW konkurenci, coz je rozdil 25% vykonu >:D
- karoserie delkou na urovni Golfa, variabilitou a prostornosti na urovni Variantu v kombiku, to asi ty nacky zere taky slusne

Jinak spousta dalsich subjektivnich (rozumnej smyslenych) nebo nemeritelnych vlastnosti me fakt nezajima ;-
Avatar - Ham.
29. 11. 2012 14:22
Re: golf drtí konkurenci
- velikost kufru a výhled dozadu nesouvisí, designérský nápad s vyhřezlými světly a rozpůlením zadního skla rampou na dva tankové průzory ovšem ano.
- to napsal jeden z nejuznávanějších britských novinářů Matt Saunders
- to nenapsal německý ale britský lempl, což u téměř domácí Hondy překvapí
- ale brzdnou dráhu má na poměry nižší střední mizernou, víc než dva metry ztráty na Golf při 100-0 je bída
- ladění podvozku šlo v poslední generaci do pohodlna ovšem za cenu vyšších náklonů než v minulé generaci a také platí, že čím vyšší je posed tím citelnější jsou náklony pro posádku, a v Civicu se sedí jak na bidle pro slepice
- posun o dvě generace v rámci poměrtů Hondy jistě ano, přesto na příčných nerovnostech otřásá celou karoserií
- bohužel špička hodnocená až za Focusem, Golfem, I30, Astrou, C4 a dalšími
- ano zásluhou řízení nejpomalejší časy mezi kužely
- a její zásluhou 1.8 žere
[odkaz]
což je víc než daleko silnější motor v Golfu
[odkaz]
a srovnatelný motor v Golfu je pak vyslovený šetřílek
[odkaz]
- s poloměrem otáčení daleko horším než Superb nebo E-kláda tomu říkám hbitý HB do města. Ano, konkurenci od VW musí neskutečně žrát, že nemá prodeje jako Civic, teď jsi na to kápnul.
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 18:46
Re: golf drtí konkurenci
Jasne kufr na vysku velkej, ale zvenku do nizkeho auto, ze. Chapu ze toto by chtel koncern zvladnout, a porad to nejde, asi proto ma Golf kufr porad jako o tridu mensi Jazz pri delce o 30cm delsi.
Srovnavat spotreby aut minule generace je dosti vtipne. Pruznost dle jedne generace, spotrebu dle druhe,...tomu se rika objektivita. Pokud bezi vetsi objem bez start stopu ve meste ma jasne vetsi spotrebu.
Nejak to u aktualni generace vypada se spotrebou jinak
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Kolik podmeruje Golf na ujete vzdalenosti? Jestli to bude jako na rychlosti 10%, tak ta spotreba bude jeste o desetinu, tedy cca 0,5litru horsi. Civic podmeruje 3%.
Otrasani celou karoserii, to zas je asi mysleno na 8G, ne?
Komfortni ladeni podvozku a naklony u 9G je vyborne. Komfort 9G na 18" je vybornej. At koukam jak koukam koncernova torzka nebo multilink, porad mi to pripada ze to tam lita jako hadr na holi a z vetsimi naklony. 8G radsi neobjektivne nebudu ani ukazovat.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Komfortni, pritom oproti koncernu zadny poskakovani a pritom mensi naklon. Jeden z nej podvozku ve tride :yes: >:D
Avatar - Ham.
29. 11. 2012 19:44
Re: golf drtí konkurenci
- 90 litrů v kufru za cenu manévrovatelnosti jak kombajn. Golf variant nebo octa v kombajnu se proti tomuhle otesánkovi otočí na pětníku.
- ano minulé generace. Z nové generace tam má Civic pouhá 4 auta a Golf žádné. Počkej si rok a bude to stejný rozdíl zase ve prospěch Golfu.
- je myšleno 9G, ano proti 8G se tento nešvar trochu zlepšil, ale stále je kritizován a v rámci třídy je stále co dohánět jak v komfortu pružení tak ve schopnostech handlingu v ostře jetých zatáčkách. Jediné co může Golf srazit na tuto úroveň je torzka u nižších motorizací, které se dosud pořádně netestovali. Ale to se teprve uvidí.
A když si prohlížíš videa z NCAP testů tak si také prohlédni podrobné protokoly z měření ESC. Jsou tam vždy tři hodnoty které vyjadřují jak auto reaguje na povely od řízení (lateral displacement, čím větší výchylka v metrech tím lépe) a jak stabilní je auto po provedení manévru simulovaného přejetí z pruhu do pruhu tedy jak stabilně drží přímý směr (Yaw rate ration po 1,00 sec a po 1,75 sec, čím menší procento tím auto lépe drží směr po tomto manévru). Ve všech třech je Golf lepší než Civic. Výsledky Civicu nejsou samozřejmě katastrofa a třeba nový MB-A docela propadl (samozřejmě kritérium ESC splnil, ale je jasně vidět, že je to Mergl, pomalá odezva na řízení a auto rozhozené po provedení panického manévru), ale lze z nich usuzovat, které auto má lepší handling (Golf to absolvoval s torzkou, nová A3 s multilinkem a je také ještě lepší než Golf).
29. 11. 2012 14:22
Re: golf drtí konkurenci
Ty mě bavíš čím dál víc... >:D

Prosím tě, v jaké generaci golfa jsi jel naposled? Ve čtvrté co byla přitažená z německa po bouračce? >:-[]

Většina věcí co píšeš jsou nesmysly a nebo vychází z toho, že stále srovnávaš něco co bylo a není. Poslední ani předchozí generace civiku žádný zázrak není, což ví každej, kdo v tom něco najezdil. Golf (nový golf) je lepší prakticky ve všem. Uznávám, že civik má lepší variabilitu kufru (kterou ale málokdo využije - resp. já určitě ne) a tím jeho výhody asi tak končí... >:D
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 18:52
Re: golf drtí konkurenci
G5, G6 a rozdil jsem nepozoroval, pac nebyl. Vlastne ta G6 zdechla za rok na rozvody, kdezto G5 udelala tech 200tis a jen tak divne vrcela. Az ted co se u G7 zaclo setrit to vypada na rozdil i v ostatnim, ale k horsimu. Plasty, prevodovka, motory snad uz budou aspon prumer, torzka horsi nez u Civica 9G.
Na novy Golf co prislo hodnoceni tak to vyznelo ze je horsi a to skoro ve vsem, ale necetl jsem PR clanky u prodejce to je fakt ;-)
Vozim kocarek, kufr na sniperku 1,2m, 2xkola nastojato a obcas jsem i v aute spal, pac pri soupnuti sedacek do predu je lozna plocha cca 1,9m, proste variabalitu s ostatnimi hatchbacky resit nejde, jedine skombiky ;-)
29. 11. 2012 21:13
Re: golf drtí konkurenci
Tak teď jsi se jasně doznal k tomu, že jsi nového golfa ani neviděl. Interiér je co do kvality a provedení spíš nadstandart střední třídy než průměr nižší střední a to myslím zcela vážně. Osobně jsem to čekal horší s ohledem na snižování nákladů, ale opak je pravdou. Abychom si rozuměli, tak teď nepíšu o designu, ale o technickém a kvalitativním provedení. O ostatním co píšeš snad ani nemá cenu nějak reagovat, protože to je už i pod úrovní toopera...
29. 11. 2012 15:27
Re: golf drtí konkurenci
No ty jsi objektivita sama. >:D
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 18:54
Re: golf drtí konkurenci
Kdyz mluvis o spice trhu tak chapu, ze to zni neobjektivne ;-)
Avatar - white label
29. 11. 2012 16:44
Re: golf drtí konkurenci
>:D :yes:
Piš podobně vtipně častěji, jde ti to opravdu výboně, ani topper už se na tebe nechytá... >:-[]
29. 11. 2012 16:20
Re: golf drtí konkurenci
Tak já to mám seřazený poněkud odlišně... a novou i30 si klidně umístím nad Golf... tady [odkaz] je i30 v klidu před Focusem... :-) ...
Avatar - white label
29. 11. 2012 16:43
Re: golf drtí konkurenci
Ty máš zřejmě seřazeno "poněkud odlišně" víc věcí, ale fakt, že i30 ve srovnávačkách na Golfa nemá, to naštěstí nemůže nijak ovlivnit. ;-)
28. 11. 2012 20:11
Nechápu jak má 5 hvězd
Se na to podívejte - při čelním nárazu airbag řidiče jasně neudržel hlavu řidiče stabilní a ta "vyletěla" z okna ven - akorát to okno bylo nějakým zázrakem otevřené ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
28. 11. 2012 20:38
Re: Nechápu jak má 5 hvězd
- podle metodiky jsou všechna boční okénka stažená, takže žádný zázrak.
- vzhledem k přesazenému nárazu při odražení auta vzniká síla na hlavu šikmo ven, to není věc airbagu ale základní fyziky (hlava se odráží zpět od airbagu kolmo proti původnímu směru jízdy, ovšem auto se po nárazu odráží zadkem šikmo doprava)
- takže hlava letí z okénka (otevřeného) vždy u těch aut co mají dostatečně vysokou kabinu takže řidičova hlava je ve výši okénka a B sloupek dostatečně vzadu
- nebo hlava žuchne do horního sloupku nebo B-sloupku u aut které mají menší životní prostor
[odkaz]
- ve 25 s můžeš vidět jak se lesknou hrany stažených okének
- ve 47 s můžeš vidět hlavu venku