Ale tak... já myslím, že Topper zas není tak daleko od pravdy... Féčko dnes již jasně míří na onu špici! Janda, Autoforum.cz: "Je to nesporně jedno z těch Hyundai, která v rámci své třídy míří na špičku." - >:-[] ... [odkaz]
Dlouhá verze, zde musíme ctít diskusní zásadu - padni komu padni, si žádá - :yes: Krátká verze je s odkazem na zadní boční okénko k uzoufání, tohle získalo vyváženost, proporce a styl.
Tvůj tenký nos čichá člověčinu správně a není důvod k upejpání - na tomhle Santa Fé už se projevuje ex-bavorská ex-banglovská ruka Chrise Chapmana, kterého Hyundai přes časem rekrutoval do amerického design centra v Irvinu, Cal. jako šéfa designu pro americkou větev: [odkaz] . Osobně bych taky šel do prodloužené verze, kdybych tedy potřeboval tak velkou mašinu.
Je to celé zároveň trochu z nouze ctnost: velká SUV Hyundai ani Kia v US moc neprodává, trh je pořád trochu vystrašený a jde spíš po menších autech. Kia takhle prodělala kalhoty na Borregu, takže teď v H/K šalamounsky naroubovali velkou kabinu na model o segment níž.
Pěkný den přeji :-)
Jo. Sto sekund se dívámHyundai a nemohu se vynadivat. Ech co, třeba Kudrjaš....oči má a k Santafe je slepy....zato Lomonosov, moudry člověk....zkušeně dívá, Touarega vzývá....
Tojo. Jen poznámka: U Hyundaie to mají se sjednocením designu obtížnější, než u Kie. Zatímco u Kie má pro celou Zeměkouli jasně první i poslední slovo Schreyer, u Hyundaie pořád probíhá tiché přetlačování mezi severoamerickou, evropskou a asijskou větví - v Americe velí designu Chris Chapman (ex-BMW), v Evropě Thomas Bürkle (ex-BMW) a v Koreji domácí Oh Suk-geun, který má ale poslední slovo nade vším. No a Oh Suk-geun je u Hyundaie od roku .... 1984, prošly mu přes stůl vlastně všechny modely, které kdy Hyundai dělal. Bürkle v jednom rozhovoru opatrně naznačoval, že není úplně jednoduché na ústředí v Koreji obhájit nápady. Hlavní přetlačovaná ale asi běží mezi regionálními řediteli - Johnem Krafcikem (Američan, Hyundai Motor America od r. 2004 (GŘ od 2008) - předtím Ford) a Allanem Rushforthem (Angličan, Hyundai Motor Europe od r. 2007 (obch. ředitel od 2011) - předtím Rover, Land Rover, Audi, VW). Krafcik se nechal slyšet, že pro něj jsou na příští roky priorita SUV, Rushforth zase, že pro Evropu jsou nutné sporťáky.
Jo taky bych řekl, dlouhá verze Santa Fe je první novodobý Hyundai, který mě zaujal. Vypadá dobře a přijde mi vyváženější než verze krátká. Dokonce bych snad byl i ochoten o něm uvažovat jako o autu pro rodinu. Verze 2+2+2 vypadá zajímavě :yes:
Víte někdo jestli půjde tato dlouhá verze do Evropy? ;-)
Na Carscoopu to píšou takhle: "While North America will also get a 7-seater, 4,905mm long version called the Santa Fe LWB, Europe will make do with the regular model that measures 4,690mm long model, but which will be offered with a choice of either five- or seven-seat configurations." Čili, prodloužená skoro pětimetrová verze má být jen pro Ameriku, zatímco Evropa si musí vystačit se standardním modelem (d=4690), který se tady prý bude nabízet jako 5 nebo 7 sedadlový. To jsi asi slyšet nechtěl... ;-\ odkaz: [odkaz]
No popravdě pak je zbytečné o tom i uvažovat, jelikož v "krátkém" modelu budou ty dvě sedadla v kufru nepoužitelná. Navíc US dlouhý model vypadá lépe a hlavně se mi zamlouvalo uspořádání 2+2+2. Takže buď dovoz z US nebo se mrknout jinam ;-)
Asi tak. Na druhé straně, u Hyundaie nikdy nevíš - v minulosti byli zvyklí většinu modelů napřed odzkoušet na US trhu, a když to s ostrou tužkou vyhodnotili jako ok, vzali je potom do Evropy. Takže bych možnost dlouhé verze do Evropy stopro nevyloučil, ale by s tím nespěchali.
Ježíš to není SsangYong? No vyvolává to ve mě stejné dojmy. Ani 21cm navíc ve mě nezanechalo lepši pocity... Aktuální generace SanraFe mě aspoň neděsí. Když tohle člověk uvidí v zrcátku, aby si vozil pytlík...
co viac na to povedat---- toto keby vyrabali frantici tak by sa do pruserov nikdy nedostali ale oni radsej modusy 1007micky C3 pluriely C2ky a podobne nepodarky ;-)
Hmmm - těch 21cm = Majestátní paráda! :yes::yes::yes: "Je to nesporně jedno z těch Hyundai, která v rámci své třídy míří na špičku." - Janda, Autoforum.cz >:-[] ... [odkaz]
No jasně! Natáhnout, zamířit na komoru a bum a (pro jistotu) ještě jednou bum. Je lovecká sezona... Tak dobře miřte myslivci, ať nemusíme zvracet z vrcholu třídy... >:D
Díky za rychlou odpověď. Omlouvám se, článek jsem si nepřečetl pozorně a jaksi automaticky jsem předpokládal, že tam dají dieselový 6 válec, proto srovnání krouťáku u kratší dieselové verze, která se prodává u nás, a benzínem v Santa Fe LWB, který je určen zejména pro USA, je mimo mísu.
Díky ;-)