Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Design po generacích: Porsche Cayman – Krokodýlí evoluce

Kupé Cayman prochází generační obměnou, která přináší nové a moderní prvky – to vše při zachování tradičních tvarů a úcty k historii designu výrobce.
Zpět na článek
2. 12. 2012 14:51
2. 12. 2012 20:00
2. 12. 2012 21:25
2. 12. 2012 20:08
2. 12. 2012 21:01
2. 12. 2012 21:06
2. 12. 2012 21:24
2. 12. 2012 21:49
2. 12. 2012 22:00
2. 12. 2012 21:18
2. 12. 2012 21:48
2. 12. 2012 21:39
2. 12. 2012 21:51
2. 12. 2012 22:00
2. 12. 2012 21:08
2. 12. 2012 21:16
2. 12. 2012 21:19
2. 12. 2012 21:48
2. 12. 2012 21:58
2. 12. 2012 22:16
3. 12. 2012 09:26
2. 12. 2012 22:47
3. 12. 2012 09:44
3. 12. 2012 11:44
4. 12. 2012 08:10
4. 12. 2012 17:02
2. 12. 2012 14:51
PSANÍ
Není co psát, zde se jen zdvihají palce :yes: :yes: Vždy krásné, vždy definující, vždy úchvatné. Aktuálně svým jemným zahraněním Cayman opět definuje malého bůžka silniční GT pravdy. Rovněž s odkazem na "hubičkovou" cenu nelze než vzdát upřímný hold:

BRAVO PORSCHE :yes: :-!

P.S. Není mnoho hlubších garážových zážitků, než vyrazit do Zuffenhausenu, tam vejít naproti museu do nečekaně velké prodejny, a v ní nerušeně (opravdu nerušeně) hodiny a hodiny obskakovat všechny vyráběné modely ve všech možných výbavových konfiguracích, rozeseté ve třech patrech. Všechno vidět, všechno osahat, všechno obsedět, a všechno pochopit. Tehdy ti to doklapne. Pravda o tobě, pravda o garáži a pravda o automobilce PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
4
2. 12. 2012 19:54
Re: PSANÍ
s tímhle se nedá než souhlasit, zbývá však všetečná otázka, která zřejmě nebude zodpovězena, ale přesto, co tvá garážička, parkuje tam nějaký kousek "aus Zuffenhausen" ? jestli ano, pak jedině :yes:
2. 12. 2012 20:00
Re: PSANÍ
Ano, to je největší umění. Udělat nejlepší fór dne s naprosto kamennou tváří. :yes: >:D

Dnes vítězíš.
2. 12. 2012 21:25
Re: PSANÍ
Nemám auto, gil54 mi to zakázal... >:-[]
Avatar - šmoula nešika
3. 12. 2012 21:07
Re: PSANÍ
BRAVWO GTI, ty zas válíš...

P.S: Víš, co 2x to P a S znamená?
2. 12. 2012 14:57
2. generace je hezčí
BRAVO PORSCHE!!!
Design opravdu nepotřebuje text. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
2. 12. 2012 15:20
Re: 2. generace je hezčí
Úžasné
2. 12. 2012 16:31
Každý to máme jinak
Porsche mám rád, ale ne každé. Mé první - 356 SC jsem miloval a dodnes mě mrzí, že jsem si ho nenechal navždy. Ostatně jako mé první auto v 18 letech Citroën 11 BL. Už tehdy byla 356ka dlouho mimo výrobní program, ale i přesto jsem se na některé tehdejší současné modely díval s despektem a nejen já. (Zejména 914 a 924). Dlouho jsem se, i přes famózní obchodní úspěch, nemohl smířit s řadou Cayene.

S Caymanem to není tak zlé (rozhodně lepší než Boxster), ale řada 911 a Panamera jsou z, mého hlediska, víc Porsche.

P.S. Do autosalonů já tedy nechodím. Jedinou výjimku dělám v případě vážného zájmu resp. koupě vozu. To je také jediný důvod ke zkušební jízdě s příslušným vozem. Auta v autosalonu jsou určena k prodeji a ne k tomu, aby do nich kdejaký zastydlý puberťák lezl a okopával je a ochmatával je. Je to divné, ale i ta auta, co stojí v autosalonu někomu patří a s tím je třeba k nim přistupovat a zbytečně do nich nelézt. Čert mě může vzít, když popíjím na zahrádce kávu a dva metry ode mě mi někdo leze na zaparkovanou motorku, okopává jí, protože na ní ani neumí vlézt a ještě se diví, že stříkám. Vždyť se chtěl jen vyfotit. A v zahraničí v autosalonu Porsche ? Když odtamtud v jednom neodjíždím, tak tam nelezu, jen ostuda. Je jedno, že jsou mnohdy prodavači shovívaví. Jistě si myslí své, když jdou pak ta ochmataná a okopaná auta s prachovkou ošetřit.
Rozbalit vlákno
71
2. 12. 2012 16:37
Re: Každý to máme jinak
Ad P.S. Tohle taky moc nechápu. Spousta lidí tu vypisuje, jak se dokonce vozí s auty z autosalónů jen aby se projeli, ale holt jsme v čechách...
2. 12. 2012 16:46
Re: Každý to máme jinak
Alespoň jeden slušný a normální.

Také si o všech těch "autosalónových a garážových kovbojích" - abych použil zdejší terminologii - myslím své.

Snad jim to konečně "doklapne".
2. 12. 2012 16:51
Re: Každý to máme jinak
Až budu kupovat auto, klidně projdu autosalony všech značek, abych správně vybral. Ale předstírat, jakože chci něco koupit, abych se jen povozil na testovací jízdě a pak tu šířil rozumy, to mi fakt rozum nebere. Jako nesolventní zákazník bych si tohle v životě nedovolil, ale co jiného čekat od národa, co si na dovolené chodí do restaurace sníst tři dny staré řízky v alobalu.
2. 12. 2012 16:58
Re: Každý to máme jinak
Proces vybírání nového auta nemůžeš začít návštěvami autosalonů. Možná to i tak myslíš, akorát jsi to nenapsal. Nejprve ujasnění kategorie, příprava doma, internet, reference známých a pod. A potom z předvybraných dvou až tří vozů mohou následovat návštěvy autosalonů. Jinak by ses uběhal.

A za řízky :yes: >:D
2. 12. 2012 17:03
Re: Každý to máme jinak
Ano, to samozřejmě, kouknout se jdu až na ta auta, která připadají v úvahu. Jen jsem trochu vyhnal do extrému ten rozdíl mezi člověkem, co si chce auto koupit a co to jen hraje. Přesně jak píšeš, ve většině tříd bych se nerozhodoval mezi více než třemi auty.
2. 12. 2012 17:01
Re: Každý to máme jinak
Tohle pochopíš, až budeš mít jednou řidičák a budeš si vybírat auto. Zatím setrvej u oblizování výloh, je to dobrá průprava. Jasně, zvenku >:D
2. 12. 2012 17:15
Re: Každý to máme jinak
Mám to za sebou a stále jsem to nepochopil. Už odedávna mi to přijde jen jako projev čecháčkovství.
2. 12. 2012 17:19
Re: Každý to máme jinak
U tebe to nepochopení není ničím překvapivé, je to tvá soustavná diskusní platforma. Dobří zákazníci dostávají nový model auta i na víkend k podrobnému seznámení, ale tohle ty nech zatím plavat, pokud je mi známo Bburago to zatím nechystá... >:D
2. 12. 2012 17:24
Re: Každý to máme jinak
Chystat ani nemůže, měl bys vědět že Bburago zkrachovalo před sedmi lety. ;-\
2. 12. 2012 17:28
Re: Každý to máme jinak
Ano, dobří zákazníci, u kterých je šance, že si u nich koupí další auto a prodejce se je snaží nalákat. Ne člověk z ulice, co se chce jen povozit, toho nemá nikdo zájem nechat s něčím seznamovat.
2. 12. 2012 17:54
Re: Každý to máme jinak
Ten tvůj člověk z ulice je právě ten potenciální zákazník, kterého salon nezíska ani z notoriků, ani oslovováním profesních či firemních skupin. Toho tvého člověka z ulice prodejce naopak vítá. Svůj dokonalý brajgl v hlavě dokumentuješ právě tím negativnímn akcentem na "prostého" člověka z ulice. Styď se a propadni se dokonalou hanbou za bezcharakterní postoj. Ty házíš bezostyšně, otřesně a neurvale "obyčejné lidi z ulice" přes palubu.

Tvoje plochost, dělit než na dobré zákazníky a na ty druhé na ty "z ulice"... neuvěřitelné, jak tě s tímhle světonázorem mohou vůbec rodiče pustit ven přes práh kuchyně!

Na jedno se však spoléhej, na čich prodejců, ostatně vyzkoušej si to sám, pokus se dostat za volant BMW X6, vymetou tam s tebou podlahu, že na to nikdy nezapomeneš >:-[]
2. 12. 2012 18:06
Re: Každý to máme jinak
Já nemám nic proti prostým lidem z ulice, sám jsem jedním z nich. Jen mi nepřijde normální se jít povozit s autem do autosalonu, když to auto nechci, nejsem ochoten si ho koupit a třebas na něj ani nemám. To žádný potenciální zákazník není, přesto to je v této zemi velmi rozšířený jev.

Tak samozřejmě. Někdy člověk musí prokázat i stav konta, jinak by se tu kde kdo jen tak zadarmo proháněl ve Ferrari. Jsem tedy rád, že na závěr uznáváš, že prodejci jde o peníze a není to člen charity, co nechává lidi jezdit zadarmo s auty.
2. 12. 2012 18:12
Re: Každý to máme jinak
A jak asi, ty rozumbrado, jednou zjistíš, že to auto máš chtít, že je to dobrý vůz, že ti sedne ergonomie, technika, jízda, kdyby sis ho neprojel?
2. 12. 2012 18:20
Re: Každý to máme jinak
Samozřejmě, pokud si chci koupit auto, projdu autosalony a vyzkouším. Ale my se tu celou dobu bavíme o lidech, co si auto koupit nechtějí a chodí se jen vozit a ohmatávat.
Nebo ty sis tam snad vybíral svoje Porsche a pak si řekl "Ne, mně nevyhovuje ergonomie 911, zítra zajedu do Sant'Agaty a koupím si tam Gallardo, to bylo lepší." ? >:D Co tu na mě zkoušíš, proboha?
2. 12. 2012 18:34
Re: Každý to máme jinak
A ty by sis nechtěl koupit Caymana? No a kde jinde bys zjistil, jestli se vůbec do Caymana vejdeš? Pokud žiješ s auty, pak "koupě auta" to není jen dva měsíce v životě, to je v podstatě soustavné udržování informací na jisté potřebné úrovni.
2. 12. 2012 18:46
Re: Každý to máme jinak
Chtěl, ale nemám na něj, takže když se budu chtít povozit, půjdu do půjčovny a pronajmu si ho. Určitě nepůjdu k prodejci a nebudu předstírat, že si ho chci koupit.
Samozřejmě, proto tu jsou novináři, kterým automobilky auta půjčují a oni nás informují. Nehledě na to, že klasický spotřebitel nemá zájem na to se udržovat permanentně informován, toho zajímá vždy jen aktuální nabídka, když auto kupuje a je to pochopitelné.
2. 12. 2012 18:53
Re: Každý to máme jinak
No jo, ale skutečnost, že ty nemáš na Caymana přece nemůžeš absolutizovat. Tam nemáš co předstírat, to ten prodejce na tobě pozná na sto metrů. Pokud je to pravda, vyzkoušej si to na Proseku, soukej se do třeba do Panamery, oni ti to vysvětlí tak přehledně, že tu tyhle dnešní nesmysly nebudeš už nikdy psát >:-[]

Já tě chápu, psal jsi to nyní i dole, ty vyznáváš folosofii, že do auta se má posadit jen ten, kdo si konrétní auto chce zítra koupit, nikdo jiný. No, tak k tomu snad jen - hadry, hadry, hadry >:D

Podle toho co tu píšeš, bych tě tipoval na šestnáct, pravdoláskovej čtenář, co zatím vyká i Fabii ;-) Nečerti se, myslím to dobře.
2. 12. 2012 18:59
Re: Každý to máme jinak
Myslel jsem, že už ti došlo, že ti tyhle řeči nežeru. Nevím, o co se snažíš.
2. 12. 2012 19:07
Re: Každý to máme jinak
Jediný, kdo se tu snaží jsi ty. A je to znát. Moc to dře Martine.
2. 12. 2012 19:16
Re: Každý to máme jinak
Já se jen bavím a ty zřejmě taky, rozdíl je v tom, že ty provokuješ a píšeš nesmysly. Tudíž terčem posměchu jsi ty. Ale je dobré, že si dokážeš dělat srandu sám ze sebe, to se cení, jen to občas už dost přeháníš. Ono to několikaleté vysedávání u auto.cz leze na mozek a člověk má pak problém od počítače rozlišit ten reálný svět. ;-)
2. 12. 2012 19:18
Re: Každý to máme jinak
:-)
2. 12. 2012 19:38
Re: Každý to máme jinak
Myslíš ten reálný svět v němž auta jezdí jen ti, co si je zítra jdou koupit >:D
2. 12. 2012 19:03
Re: Každý to máme jinak
Tak i z Panamery na Proseku tě vymetli ? Aby sis v ní poseděl tak jsi musel jet až do Německa? >:D >:D >:D

A řekni, které z aut co jsi za posledních 5 měsíců u prodejců okopával, sis nakonec tedy koupil, Rapida, Peugeota 301, Kiu Cee´d, nebo snad Volvo V 40 ? >:D >:D >:D (Viz. tvé blogy)
2. 12. 2012 19:11
Re: Každý to máme jinak
Velmi tě chválím, za poctivou četbu mého blogu, tohle mi dělá radost. Vezmi to ještě trochu více do minulosti, že máš krátkodobou pamětˇje znát, no starší kousky jsi již asi zapomněl, nezlobím se, přeci jenom nepatříš k těm, kvůli kterým ten blog píši. Ale jako křoví tě beru 8-s >:D
2. 12. 2012 19:15
Re: Každý to máme jinak
K věci, které ?
Avatar - jazva
2. 12. 2012 19:32
Re: Každý to máme jinak
P 508 to nebol... >:D

" 20. 4. 2011 v 14:22Lucie Grobárová

Vážený pane doktore, je zajímavé číst Vaší recenzi, a ještě zajímavějším aspektem je to, že když jste se mnou absolvoval testovací jízdu 508 SW, vaše komentáře, které jsou výše uvedeny jako negativní, prezentoval jste mi je jako pozitivní např. tvrdost sedadel, podvozek, design … Mrzí mne, že jste vše neřekl na rovinu a teprv na svůj blog sdělil své pocity …. ale možná, že se Vám tyto pocity změnili při psaní, a při jízdě byli jiné…. Každopádně je mi také jasné, že asi tento komentář v nejbližší době smažete. Ale i přes toto vše Vás zase ráda přivítám u nás na saloně a prodiskutuji s Vámi Vaše názory a pocity na vozy Peugeot. Hezký den."
2. 12. 2012 19:36
Re: Každý to máme jinak
>:D :yes: >:D >:D
2. 12. 2012 19:42
Re: Každý to máme jinak
Není to od tebe ke slečně Luci příliš galantní, ale tvoje diskusní nevychovanost tu překvapí asi málokoho. Ve vztahu k eurotestům bych ti měl však asi poděkovat, podtrhuješ mou neutuchající snahu to napsat objektivně, oprostěné od subjektivních vjemů.
Avatar - jazva
2. 12. 2012 19:48
Re: Každý to máme jinak
Takže ty klameš slečne Lucii do očí a mňa chceš poúčať o galantnosti?! Choď sa hanbiť do kúta a nesmrď tu už! >:-[]
2. 12. 2012 19:53
Re: Každý to máme jinak
Posuzuješ to z veliké dálky. Jistě jsi si všiml, že jsem dotčený příspěvek ponechal na blogu bez reakce. Právě pro tu galantnost. Předpokládám tedy, že o mé schopnosti odpovědět příliš nepochybuješ.
Avatar - jazva
2. 12. 2012 19:56
Re: Každý to máme jinak
posudzujem to presne tak ako to je. Klamal si jej do očí. nič viac nič menej. To úplne stačí... >:-[]
2. 12. 2012 19:58
Re: Každý to máme jinak
Možná že ne ;-)
2. 12. 2012 19:35
Re: Každý to máme jinak
Normální. Normální křoví. Klaka.
2. 12. 2012 18:11
Re: Každý to máme jinak
Tak ty jsi si chtěl zkusit BMW X6 ? >:D >:D >:D
2. 12. 2012 18:14
Re: Každý to máme jinak
Myslíš jako to tvoje? >:-[]
2. 12. 2012 16:59
Re: Každý to máme jinak
Popletl sis portál, zde nemůžeš aplikovat své dosavadní zkušenosti s nákupem rohlíků. Ohmatenej rohlík je jiná komodita, než auto, které je určené k tomu, aby se s ním každý návštěvník podrobně seznámil, a to jak staticky, tak v jízdě. Avšak tvé milieu chápu, když ti kámoš leze doma po stěně s plakátem motorky, to potom špatně utírá, s tím souhlas.

Předsednictvo Zlatého ventilku současně děkuje, neb takovýto blábol se tu napíše jednou maximálně dvakrát za deset let >:-[]

P.S. Ta prachovka je skvostná... >:-[] >:-[]
2. 12. 2012 17:02
Re: Každý to máme jinak
Nestojíš mi za reakci.

Každý to máme jinak.
2. 12. 2012 17:05
Re: Každý to máme jinak
>:-[] :yes:
2. 12. 2012 17:09
Re: Každý to máme jinak
S tou první a druhou větou bych docela i souhlasil, auto skutečně není rohlík, jen bys musel vyměnit slovo "návštěvník" za "vážný zákazník". Pak by to i dávalo smysl, ať se solventní zájemci klidně seznamují, ale to není ten případ, o kterém se zde bavíme.
Zbytek nestojí za reakci, jak už napsal kolega.
2. 12. 2012 17:16
Re: Každý to máme jinak
Na mně si svou zlost nevybíjej, svoje naivní takřka dětské představy o tom, jak to chodí v autosalonech sem však piš dál. I takovýto naivní humor tu má totiž své místo.

P.S. Pravděpodobně se domníváš, že návštěvníci autosalonů chodí do aut konzumovat pečené buřty, ne? Ty jsi nikdy nedostal do schránky pozvání z autosalonu na jízdy s novým modelem? Vlastně... co to píšu, promiň >:-[]
2. 12. 2012 17:26
Re: Každý to máme jinak
Ne, domnívám se, že lidi se chodí do autosalónů vozit s auty, která si ani nechtějí koupit. Pro což jsem využil paralelu s další českou specialitou, kdy si lidi jdou sníst vlastní jídlo do restaurace a nic si neobjednají. Snad už je to pochopitelné.
Pozvání na testovací jízdy se pochopitelně posílají kupcům nových aut, u kterých je předpoklad, že si u nich koupí další auto. Což je pořád případ solventního zájemce, o nichž zde řeč není.
2. 12. 2012 17:59
Re: Každý to máme jinak
Koukám, že jsi zatím nebyl nikdy ani v autosalonu ani v... restauraci... >:-[] Už toho proboha nech, zlatý ventilkek praská ve švech.

Osobním dopisem se oslovují notoričtí jezdci, firemní a profesní skupiny, veřejnost se oslovuje přes motoristická media oznámením, že toho a toho dne si mohou projet nový vůz. Právě tam se loví noví zákazníci.

Dost už, školka Martine volá, umýt uši a do hajan, tohle zatím přesahuje práh tvé představivosti.
2. 12. 2012 18:10
Re: Každý to máme jinak
Samozřejmě, tam se loví noví zákazníci. Ale pokud tam jde někdo, kdo na to auto ani nemá, tak je to přesně to čecháčkovství. Předstírat, že mám vážný zájem, povozit se a jít domů, tomu já fakt nerozumím. Přesně jak píšeš výše, dozvědět se to ten prodejce, tak okamžitě letíš pryč.
2. 12. 2012 18:19
Re: Každý to máme jinak
Ty to všechno vnímáš jednosměrně. Co je to ten tvůj vážný zájem. Přece když kupuješ auto ze třídy třeba kompakt, pojedeš před tím asi tak s deseti modely. Ale koupíš model jeden. A to jako má zbylých devět prodejců tohoto "zájemce" zatratit?

Absolval jsi už někdy vůbec takovouto jízdu? Víš ty vůbec, že to zpravidla obnáší i vlastní prezentaci, hovor s prodejcem, telefonní číslo, na které ti zavolají že je vůz připravený, či ti ho přistaví ke kanceláři. Vždyť ty na to nahlížíš jako kluk z řetízkového kolotoče, co přijde k maserati a řekne, že se chce povozit.
2. 12. 2012 18:22
Re: Každý to máme jinak
Opakuji, jak již píši výše, celou dobu se tu bavíme o lidech, co si žádné auto nekupují, jen zájem předstírají a vozí se. Pokud jsem ochoten platit, pak je samozřejmě naprosto legitimní nabídku vyzkoušet.
2. 12. 2012 18:30
Re: Každý to máme jinak
V podstatě nejsou lidé, kteří nekupují a jen se "vozí". Jednak jsou to lidé, kteří mají řidičák, tedy jsou potenciálními kupci. A když už se vydají do prodejny, asi nějaký zájem mají. Nezatracuj lidi, kteří třeba aktuálně na nový vůz nemají a jdou se s autem seznámit. Za půl roku může být všechno úplně jinak. Zrovna tak, jako u těch, co třeba na auto mají, projedou ho a za týden ovšem zkrachují. Život je složité předivo, nehledej v něm naivní jednoznačnosti.
2. 12. 2012 18:41
Re: Každý to máme jinak
Právě že ti lidé jsou a je jich tu plná diskuze. Zajímají se o auta, tak se jdou povozit, aby pak mohli po webu šířit poznatky. Od toho tu jsou ale novináři. Taky bych si rád vyzkoušel spoustu aut jen tak ze zvědavosti, jako to tu spousta lidí dělá, ale takhle to fakt nejde.
Jinak lidí, co mají na nové auto a za týden zkrachují a těch, co za půl roku zázračně zbohatnou, asi moc nebude.
2. 12. 2012 18:46
Re: Každý to máme jinak
Aha, už jsme tě pochopil... ty by sis také rád vyzkoušel auta, jako zdejší naši kolegové, ale něděláš to proto, že to dělají oni a jak píšeš, cituji: "takhle to nejde".... >:D >:D

No, zkus ty hadry >:-[]
2. 12. 2012 18:55
Re: Každý to máme jinak
Důvody, proč to takhle nejde, už jsem několikrát zmínil výše. Zde jsem se už nerozepisoval, protože jsem to považoval za nadbytečné. Omlouvám se, příště zohledním tyto aspekty.
2. 12. 2012 18:59
Re: Každý to máme jinak
Nemusíš se omlouvat, vidím do tebe jak do hubený... mazdy >:D
2. 12. 2012 19:05
Re: Každý to máme jinak
Pro mě není taková přítěž k příspěvku dopsat "viz příspěvek z ...", když si to už nepamatuješ. I když bych to asi musel psát ke všemu, protože celou dobu píšu to samé a jen tě usměrňuji. Neustálé připomínání toho, o čem se bavíme, je vpravdě otravné, čili asi ano, omluvu beru zpět a trvám na tom, že jsem to napsal adekvátně bez zbytečného balastu.
2. 12. 2012 19:12
Re: Každý to máme jinak
>:-[]
2. 12. 2012 19:23
Re: Každý to máme jinak
Předvádění aut je součástí jejich propagace. Jako obchodníka mě především zajímá, aby si zkoušející odnesl dobré dojmy.
Pokud o nich bude referovat na netu, pak pro mne může mít klidně větší přínos, než kdyby si u mě pouze koupil auto.
2. 12. 2012 19:37
Re: Každý to máme jinak
Ano, to je pravda. Na druhou stranu pokud někdo takhle hluboko v diskuzi napíše větičku o tom, že se mu líbil motor v nějakém autě, myslím, že tam žádný reálný dopad není. Půjčit auto novináři je mnohem účinnější, protože tím čtenáři jak na podnose naservíruje komplexní test. Je to dost diskutabilní. Samozřejmě pokud v obchoďáku dělám prezentaci mixéru a lákám na to náhodné nakupující, je to o něčem jiném, na tom se dá dost vydělat.
Nic to ale nemění na tom, že je to z mého pohledu dost podřadné chování, které dost hraničí s tím, když si jdu do restaurace sníst vlastní jídlo. Skutečně česká specialita, co nemá obdoby. Těm lidem, co to dělají, skutečně nerozumím. Že jim to není hloupé.
2. 12. 2012 19:50
Re: Každý to máme jinak
Diskutuješ tu s puberťákama, jimž se mlží brejle i před prodejnou s loganem, a jejichž životní zkušeností je to, že do restaurací prý chodí lidé jíst vlastní jídla. Na to se snad nedá ani nic slušného napsat :-) Těžko těm klukům vysvětlit danou problematiku. Přečti si je pozorně, jsou to prosťáčci, jimž vadí hlavně to, že zde naši kolegové píší na diskusích o zkušenosti s daným autem či motorem a jim doma pořádně nejede ani autíčko na klíček. Je to odraz zoufalosti kam až se mohou dostat mladí kluci v této době. Na jejich omluvu snad jen to, že doba je složitá a orientace poměrně náročná.

Jinak samozřejmě oceňuji upřímnost. Též si myslím, že suma sdělovaných zkušeností s daným produktem, od článků, přes profesionální testy až po zkušenost jezdců amatérských dá ve výsledku třeba i slušný obraz o daném produktu.
2. 12. 2012 21:43
Re: Každý to máme jinak
Předváděcí jízda něco stojí. A je na prodejci, aby usoudil, jestli se mu vyplatí, nebo ne. Propagace jako každá jiná. Jen nevím, z čeho usuzuješ, že tolik lidí lže a vydává se za někoho jiného. Když nemám zájem, tak řeknu, že jsem jen zvědavý. Přesto předváděcí jízdy nabízí. A můžeš si být jist, že si tě otypují, hlavně u exkluzivnějších značek. Občas se samozřejmě spletou. Umět odhadnout člověka je základní schopnost pro úspěšného prodejce. Nemluvě o situaci, kdy musíš složit kauci, než ti auto půjčí.

Jinak tu nejde jen o zázračné zbohatnutí. Za půl roku si můžeš vybudovat dostatečný kredit na to, aby sis daný vůz mohl pořídit.
2. 12. 2012 21:52
Re: Každý to máme jinak
No, je to na prodejci... On kdyby věděl, že na to auto ani nemáš, tak tě v tom jezdit nenechá. Přesně jak píšeš, u exluzivních značek si na to dávají o to víc pozor. Na propagaci má novináře. Jak už jsem psal, nějaká pochvalná větička schovaná tady na diskuzi nemá ve srovnání s článkem reálný dopad.
Já neříkám, kolik lidí lže, já tady jen občas čtu, jak se tu lidi nepokrytě chlubí s tím, jak si byli projet to a to, za rok to mohou být v extrému snad i desítky aut a mně to prostě nepřijde normální, když si žádné auto nekupuji a dělám to jen ze zvědavosti. Naštěstí takhle oprsklých lidí snad moc není.
2. 12. 2012 22:11
Re: Každý to máme jinak
Snes to na svojí přirozenější lať, auta tě evidentně přerůstají. Jak to děláš například se sluchátky? Odtušuji tedy, že jako mladý kluk posloucháš muziku. Zajímáš se o sluchátka, chodíš si poslechnout novou produkci třeba od Koss, abys případně obměnil dosavadní model? Nebo i tam tupě zaujímáš názor, že jsou to všechno, jak píšeš - oprsklí lidé? :-)

Nebo jak to děláš s hodinkama, ty nemáš svého klenotníka, který tě zve na prezentace nových modelů, zkoušíš funkce, komplikace a tak?

Kde ty sbíráš vědomí o věcech spotřeby? Čteš auto.cz, za to tě chválím. A co dále?

Mimochodem, když si přečteš svůj horní příspěvek, dojde ti, čemu se tu směji, dojde ti ta tvá puberta, dojde ti tvá úvahová úroveň - lidé se tu chlubí >:D neříkám,kolik lidí tu lže >:D oprsklí >:-[] na tohle má novináře >:D

Ty jsi dítě.
2. 12. 2012 22:25
Re: Každý to máme jinak
Ano, když si chci koupit sluchátka, vyzkouším je. Ale jde o to, že si je chci koupit a za některá z nich utratím peníze. Nechodím si jednou týdně do obchodu poslouchat oblíbené písničky do nových drahých sluchátek, v tom je ten rozdíl.
Bohužel je to trochu jinak. Píšeš zde o mém věku, řidičáku a že tu vystupuji i pod jinými nicky, bohužel nic z toho není pravda, čili se ta snaha o zesměšnění jaksi obrací a nakonec jsi to ty, kdo tu je za trotla
No nic, měj se, nadávky už mě neberou, dokud jsem se mohl smát vám "testérům", tak mě to bavilo. Zdar.
2. 12. 2012 22:32
Re: Každý to máme jinak
Už zase nezvládáš přiměřenou razanci formulací. Kroť se. Nenařknul jsem tě, že měníš nick. Naopak, oceňuji že ty nesmysly, co tu píšeš přiřazuješ soustavně nicku MB.

S těmi sluchátky (levnými, vím) to máš poměrně domyšlené... >:D Tak hlavně sleduj u těch sluchátek cenovky, abys nebyl moc oprsklý >:-[] a aby si kámoši nemysleli , že se vytahuješ >:-[]
2. 12. 2012 22:28
Re: Každý to máme jinak
Ani tak nejde o větičku na internetu, jako o budování jména. Jak jim službu vynahradíš, je na tobě. Lidé jsou v tomhle různí. Pro mne je to vztah jako každý jiný.
2. 12. 2012 22:40
Re: Každý to máme jinak
Já nevím, to je jako spoléhat na to, že ten člověk s řízkem v restauraci na internet napíše, že tam mají pohodlné sedačky a tudíž jim tam přijde víc lidí. Hypoteticky se z toho něco získat dá, to uznávám, ale ani tak nejde o to, že to ten prodejce bude se skřípěním zubů tolerovat s vidinou, že třeba něco napíše na internet, jako o toho člověka samotného, že se k tomu vůbec uchýlí. Mně by to prostě bylo hloupé.
Navíc mi to celé tak nějak nejde dohromady s tím, že si spousta novinářů stěžuje, že jim automobilky nechtějí půjčovat auta a dost si hlídají, aby jim to auto nějak nezkritizoval. A najednou by to měli jen tak pro nic za nic půjčovat zvědavým nadšencům, kteří maximálně něco napíšou do diskuze a kdo ví co ještě. Je to fakt dost diskutabilní.
2. 12. 2012 22:55
Re: Každý to máme jinak
Co noty, umíš? >:D Že bys ještě dal - Já jsem malý myslííííveček... >:-[]
3. 12. 2012 18:27
Re: Každý to máme jinak
Nevím, jak si to představuješ. Prodejce chce prodávat. Samozřejmě, že člověk, který nikdy nebude v pozici, kdy by si mohl nové auto dovolit, je pro něj nezajímavý. Ale jak ho pozná? Nemysli si, že všichni lidé dostávají stejné služby. Není předváděcí jízda jako předváděcí jízda. Chápu, že ti vadí lidé, kteří se chtějí najíst zadarmo, tak říkajíc, ale nemusíš být "vážný" zájemce, abys byl pro prodejce zajímavý. Je to hra čísel, jako spousta jiných věcí.

Vztah mezi prodejcem a zákazníkem je jiný než mezi novinářem a automobilkou/ dovozcem. Prodejce a výrobce není jedno a to samé. Samozřejmě, že prodejce zajímá kvalita produktu, který prodává, ale v jeho rukou je hlavně kvalita služeb.
3. 12. 2012 19:53
Re: Každý to máme jinak
Úplně si nerozumíme. Já neříkám, že ho má prodejce poznat. To je na něm, koho povozí a koho ne, toho já vůbec neřeším. Mně jde o praktiky těch rádobyzákazníků. Jak už jsem psal, taky bych si rád vyzkoušel spoustu aut, protože mě zajímají, ale tohle se přeci nedělá. Nechci vyznít jako nějaký moralista, ale jít do prodejny a předstírat, že o něčem uvažuji, abych se mohl svézt, je pod veškerou úroveň. A kdybych prodejci popravdě řekl, že mě jen zajímá, jak to auto jezdí a že na účtu mám jen pár tisíc, tak mě kopne do pr... Určitě mi neřekne "Jen se svez, ono nám to třeba zlepší image značky na internetových diskuzích." Přesně jak píšeš, je to pro mě to samé, jako když by se člověk chodil pravidelně zadarmo navečeřet na nějaké ochutnávky. Ať je tam ten prodejce nechá klidně najíst k praskunutí (jakože nenechá), to je jeho věc, mně jde jen o to, že jsou ti lidé něčeho takového schopni.

Na druhou stranu, tuhle slušnost, nebo jak to mám nazvat, tu nelze sdělit ani nakázat, k té musí každý sám dospět, takže to tu stejně bylo mlácení prázdné slámy.
3. 12. 2012 20:37
Re: Každý to máme jinak
Píšeš to správně a srozumitelně. A poněkolikáté správně. Bohužel, problém je v tom, že ti lidé, (myslím tím ty jalové projížděče, okopávače a ochmatávače) ani neví, že dělají něco špatně, něco, co není vhodné, slušné, etické, normální, přirozené. Myslí si, že ta auta jsou tam právě proto, aby se v nich kdokoliv mohl projet. Nejsou schopni rozlišit kritérium, kdy je tato projížďka na místě a oprávněná a kdy ne.

Je to jako se snažit vysvětlit někomu, kdo se horko těžko nají lžící, že nůž od příboru se neolizuje.

(A jestli ještě nemáš svého klenotníka, kominíka, zahradníka, pekaře, čističe bot a komorníka, tak marně žiješ.) >:D >:D >:D
3. 12. 2012 20:52
Re: Každý to máme jinak
K tomu není co dodávat. :yes:
4. 12. 2012 16:34
Re: Každý to máme jinak
Napsal jsi, že to tu někteří dělají a chlubí se tím. Jak víš, co dělají? Možná mi diskuze, kde se tohle probírá, unikají. Já třeba mám všechno, co potřebuji. Znamená to, že mám ignorovat pozvání na představení modelu, nebo jiné akce, které automobilka/ dovozce/ prodejce pořádá? Nebo že mám ignorovat nabídky prodejce, byť jsem vyjádřil svůj nezájem o koupi a svou zvědavost (proč bych tam jinak byl, můj čas něco stojí)? Sám nevím, jestli mne náhodou neutáhne (no v některých případech si jsem celkem jist). Když mi někdo nabídne na vyzkoušení auto, nebo letadlo, loď, zbraň a zajímá mne, tak jen těžko budu říkat ne, děkuji. Přitom jsem typ, který normálně nad "ochutnávkami" ani nepozvedne obočí a naprosto je ignoruje. K těmhle věcem mám vztah a také se tak chovám. Respektuji cizí majetek.

Nemám problém pochopit, koho myslíš. Ale reálný svět není tak černobílý. I ten "oprskloun" je pro ně potencionální zákazník, kterému můžou něco z nabídky prodat. Nemusí to ani vědět, ale je. To je jejich práce, prodat. Jejich starostí není tvá finanční situace a jestli si tím nevezmeš příliš velké sousto. Proto jsou citlivější u luxusnějších značek a produktů, protože ty chudším lidem jen těžko prodají.

Také jsem neoblézal auta, když jsem na ně neměl. Ale každý jsme nějaký. Pro prodejce vždy budou dobří a špatní zákazníci. A možná si ani neumíš představit, jak problémoví/ nároční někdy bývají ti "vážní".
3. 12. 2012 09:21
Re: Každý to máme jinak
nejde než :yes:
3. 12. 2012 11:19
Re: Každý to máme jinak
Ď.
2. 12. 2012 20:03
oj ty kkt
copak je špatného na tom, zajít do autosalonu, pěkně pozdravit a prohlédnout si nabídku vozidel, ať je to třeba dacia nebo porsche nebo samotný rolls royce, od toho zde tyto prostory jsou, přijď se podívat, pokud chceš vyzkoušej a pokud chceš nakup, pokud ne, poděkuj za prohlídku, opět slušně pozdrav a důstojně odejdi, toť vše, jedno jestli showroom nebo ikea, takto to chodí po celém světe, chceš-li rozumíš, nechceš-li štěkáš, toť vše kamarádi..
Rozbalit vlákno
30
2. 12. 2012 20:08
Re: oj ty kkt
Kbybych mohl dát Do zlatého ventilku celou tuhle diskusi těch garážových doslovných zoufalců, dám ji tam :-) Zde jistě všichni rádi čteme nejen testy ale i diskusní zkušenosti kolegů s auty a zde se dozvíš od těch dvou expertů, že tohle se prostě nedělá... >:D Směji se, ale je to vlastně k pláči...
2. 12. 2012 20:30
Re: oj ty kkt
Nesnaž se to obhájit tím, že hezky pozdravíš. Jde o peníze a od toho tam ten prostor taky je. Nikoliv pro čumily a pseudozákazníky, co se chtějí jen svézt. Takhle to nikde jinde na světě skutečně nechodí, protože jinde v sobě mají lidi alespoň špetku slušnosti a důstojnosti.
Avatar - KANKUNEN
2. 12. 2012 21:01
Re: oj ty kkt
Někde musíš začít, požrat v Tescu z předváděčky, obelhat prodejce ve Volvu, že chceš nové auto. Nakonec to uzavřeš v hospodě, že jsi všechny přečůral a nestalo tě to nic. Rozloučíš se prohlášením, že kdyby jsi kradl, tak na to Volvo máš taky.
2. 12. 2012 21:06
Re: oj ty kkt
To je kruté, to ho rozpláče...
2. 12. 2012 21:13
Re: oj ty kkt
Proč by mělo? Asi ti něco uniklo, ne?
2. 12. 2012 21:24
Re: oj ty kkt
U tebe ne, mlátíš se tu v tom jak čolek v láku od okurek.
2. 12. 2012 21:43
Re: oj ty kkt
Uznej, že ses unáhlil a přestaň se vymlouvat.
2. 12. 2012 21:49
Re: oj ty kkt
Žadoníš o hadry?
2. 12. 2012 21:12
Re: oj ty kkt
:yes: Přesně tak, takhle to v česku bohužel funguje. Některým to očividně přijde normální.
2. 12. 2012 21:18
Re: oj ty kkt
Pohybuješ se v zajímavých sociálních kruzích.
2. 12. 2012 21:41
Re: oj ty kkt
Já se v nich právě nepohybuji, já jsem jen pozorovatel, který to komentuje.
Avatar - KANKUNEN
2. 12. 2012 21:39
Re: oj ty kkt
Krásně tady poznáš, kdo má holý zadek. Jako vlastník čehokoliv bys nebyl rád, aby nějaký šašek zkoušel tvůj majetek bez možnosti zisku.
2. 12. 2012 21:51
Re: oj ty kkt
Nebuď na něho tak krutý, Martin nemá jistě holý zadek, má zatím poměrně holo pod čepicí, ale tohle mu snad promineš, ne? A že by mu vadilo, kdyby kamarádovi půjčil nějaké to burago? No, právě v tom se klube charakter člověka.
2. 12. 2012 21:55
Re: oj ty kkt
Já vím, nedokážeš uznat to unáhlení, tak tu budeš dál hrát divadlo. Co na to říct.
2. 12. 2012 22:00
Re: oj ty kkt
Neříkej nic. Hadry ti pomůžou.
2. 12. 2012 21:08
Re: oj ty kkt
Pubertální světák, hmm. Mimochodem jsi to ty, kdo vedle pod fluence napsal, že náš národ je hloupý? Dobře se tu vybarvuješ.
2. 12. 2012 21:16
Re: oj ty kkt
Jo, to byl jiný expert, omluva. Ty jsi expert přes salony a přes restaurace... >:D
2. 12. 2012 21:17
Re: oj ty kkt
Nikoliv, to se obrať na Pohlreicha.
2. 12. 2012 21:19
Re: oj ty kkt
No píšeš tu, že lidé chodí do restaurací konzumovat vlastní jídlo... >:D Už jsi někdy byl v restauraci?
2. 12. 2012 21:38
Re: oj ty kkt
Ano, někteří lidé tak skutečně činí. Jedou do Alp lyžovat, ve dvanáct zajdou do hospůdky, aby se ohřáli a pohodlně usadili, vytáhnou řízek z domova a krmí se. Pověstné jsou i obědy v autobuse na zájezdech do Chorvatska a podobně. Existuje i spousta parodických scének. Určitě jsi toho byl někdy minimálně svědkem.
Samozřejmě že to není běžná každodenní praxe většiny populace, jak to zde prezentuješ. Měl jsem za to, že víš, o jakém fenoménu hovořím.
2. 12. 2012 21:48
Re: oj ty kkt
Ty děláš, jako by ses tam v těch Alpách dupal ve fraku ústřicema. Nehraj si tu na bonvivána, na to nemáš. Vymezuj se, hledej se, prosím, tohle patří k pubertě, ale tiše, tiše. To, že má soused na Makarské horší plavky než ty ještě neznamená že nemá současně větší hlavu. Tvá naivistická světáckost a bohorovnost je tu ostatním jen pro smích.
2. 12. 2012 21:56
Re: oj ty kkt
Už teda víš, jak jsem to myslel s těmi restauracemi, jo?
2. 12. 2012 21:58
Re: oj ty kkt
Ne, u tebe jsem totiž zatím nezaznamenal ani náznak myšlení.
2. 12. 2012 22:10
Re: oj ty kkt
No jo, dneska ti to moc nevyšlo, tak se tolik nečerti. Příště to zkoušej na lidi, co ti to budou žrát, třeba to bude lepší. ;-) Zdar.
2. 12. 2012 22:16
Re: oj ty kkt
Na dané téma zatím nemáš, nechci tě tu v tom přespříliš koupat, vím, že puberta bývá poměrně výstřední. No... musíš ovšem počítat, že to, co ti prochází na klepadle za barákem s kamarády holt na diskusi se staršími lidmi působí jako občerstvovací úsměvná vložka z Bohnic.
3. 12. 2012 09:26
Re: oj ty kkt
Ano a ne.

Ano...když jsem vybíral auto pro sebe, zašel jsem "ohmatávat" auta, o kterých jsem uvažoval jen jako do počtu.

Ale na druhou stranu...ty auta musí někdo vyčistit a na showroom připravit.
Je jedno ,jestli jo to valetér a dle "zdejších diskuzních polopravd" socka, nebo manažer oblastních prodejů.

Pokud tam "kovboj" leze jen zadýchat sklo, značí to neúctu k nim.
2. 12. 2012 22:47
PORSCHE
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - bigi25
3. 12. 2012 01:04
Měl jsem podezření už dřív,
ale po této diskuzi jsem si jistý. GTI - ty jsi totální zoufalec, rádoby znalec a teoretik designu s garáží "plnou tajemství" (ukaž mi svou garáž a já ti řeknu, kdo jsi) a pouštíš se tady do osobních útoků proti člověku, který férově přiznal, že si nějaké auto nemůže dovolit. Takových je nás tady asi 95% (včetně tebe), ale martin.blader asi zabrnkal na tvůj komplex a potrefená husa zakejhala :-)
Rozbalit vlákno
3
3. 12. 2012 09:44
Re: ARMÁDA SPÁSY
Souhlas, hejkáš pěkně, jako dokonalý zoufalec. Tvá touha po mé garáži mi až nahání husí kůži. Ještě, že víš, že patřím k těm devadesáti pěti procentům diskutérů, co si nemohou dovolit auto. Tohle uklidní ne? :-)

Spletl sis však portál, armáda spásy má stránky o dveře dál.

Do osobních útoků na diskutující kolegy se tu především pouští malý mysliveček a nyní ty. Já se pouze skromně snažím té tuposti vystavět hráz intelektem, zkušeností a poměrně rozsáhlým vědomím. A jak vidíš, i ostatní kolegové, kteří mu jeho doslovnou zdejší vědomostní a postojovou tmu vyvrací, jsou stejně neúspěšní jako já. Je to ovšem příznačné, proti hlouposti je každý boj marný, jistě i ty velmi dobře víš, že hloupost je věčná... Přesto nelze umdlévat, vždyť to bychom si tu mohli za chvíli číst jen o produkci Bburago.

Konečně, pokud tu někdo přiznal, že si nemůže auto dovolit, pak to je informace, která jde dokonale mimo mne, tyhle zprávy zajímají diskutéry výhradně tvého malorozměru a malocharakteru.

P.S. A těmi 95% se nechláchol, viděl bych to zde spíše obráceně, uznávám ovšem, že krysopsí kvikot oblizovačů výloh tvého kalibru je natolik pronikavý, že přehluší i mnohé naše kolegy, kteří na rozdíl od myslivečka či tebe mají hlavu, zkušenosti a rozum.
3. 12. 2012 11:27
Re: ARMÁDA SPÁSY
Uvědom si konečně, že tyhle povýšené výlevy už tu nikoho nezajímají, ten včerejšek stejně nezachráníš a každý to vidí. Ber toto čistě jako přátelskou radu, je lepší skončit pozdě než nikdy, děláš si to jen horší. Hezký zbytek dne přeji.
3. 12. 2012 11:44
Re: ARMÁDA SPÁSY
Nic zde nezachraňuji, naopak, snažím se kolegovi vysvětlit, že to cos tu se svojí příslověčnou nevědomostí rozehrál je pravděpodobně (pravděpodobně určitě) vůbec největší hloupost, která se kdy na diskusích auto.cz objevila :-)

Jen pro připomenutí tvá úvahová zvěrstva:
- lidé, co se zúčastňují předváděcích akcí na nové vozy, projedou je, aniž by si pak daný vůz koupili jsou oprsklí a pokud se objeví na diskusích, pak se jízdou jenom chlubí... >:-[]
- u sluchátek na poslech hudby si hlídám cenu, abych si poslechl jenom ty, na které mám, ty drahé neposlouchám, abych nebyl za oprsklého >:-[]

Díky martine, je s podivem, že se najde vůbec někdo s tvými (ne)životními zkušenostmi a ještě najde v sobě odvahu je prezentovat ne veřejné diskusi. Osobně to však vítám, je to částečná voda na mé diskusní mlýny. Naštěstí tu nejsi jenom ty a tobě podobní, jsou tu samozřejmě lidé, kteří se zajímají o auta, kteří čtou podrobně AUTO.CZ, lidé, kteří se soustavně seznamují s novými modely aut... prostě lidé, kteří... žijí jako normální dospělí chlapi, jimž jsou auta jak koníčkem, tak každodenním dopravním prostředkem, a jejichž příspěvky, případně blogy je radost číst.

Trénuj život, martine, trénuj názory, postoje, trénuj přesvědčení, to cos tu předvedl totiž zatím nedosahuje ani úrovně výběhu pro poníky.

Sakra, teď si uvědomuji, že jsme při diskusí o těch sluchátkách vynechali sluchátkové zesilovače... :*) tak příště ;-)
Avatar - skejpa
4. 12. 2012 08:10
GTI
Ze te to porad bavi. Vlezu z mobilu na diskuzi a jen se musim smat. Diskuzi co diskuzi te nekdo oznaci za blbce (v tom lepsim pripade) a ty to nevzdavas, stale do toho jdes naplno, stale stejne, se svou predstavou, o ktere si casto mylne myslis, ze je to pravda. Radsi ani nebudu cist, o cem se hadas dnes.

Jo a k clanku - novej cayman je krasnej :-)
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2012 17:02
Re: GTI
On obvykle s tou svou představou moc dlouho nevydrží, on se hádá jen chvíli, protože ho někdo záhy zažene do kouta, tak místo aby toho aby mlčel a relativně důstojně zmizel, tak začne překrucovat výroky, odbíhat od tématu, urážet a ještě si myslí, jak tím toho druhého převezl. Skutečně divadlo, jinak to nazvat nelze.