Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda a Fiat zvažují další možnosti spolupráce

Japonská automobilka a italský koncern zatím plánují společný vývoj a výrobu sporťáku.
Zpět na článek
4. 12. 2012 09:52
4. 12. 2012 11:16
4. 12. 2012 11:49
4. 12. 2012 14:13
4. 12. 2012 22:45
5. 12. 2012 13:18
6. 12. 2012 03:39
4. 12. 2012 09:52
juhIT
Jihoitalska tovarna, to mi nahani hruzu 8-s
Mazda symbol spolahlivosti, preciznej mechanickej vyroby akoby zo 70tych rokov (minule som videl reportaz z ich tovarne) a skonci na juhu Italie odkial odisla aj Alfa pre problemy s kvalitou? Ze vraj Fiat otvoril tovarne na juhu po tlaku vlad, ktore tam mali svojich volicov. Potom to s nim islo z kopca. Dnes robi vacsinu uspesnych modelov v Polsku, Mexiku a Srbsku.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
4. 12. 2012 11:16
Re: juhIT
Museli by to tam kompletně vést lidi od Mazdy, italský management by ze hry musel být vyloučen. A potom by to mohlo jít.
4. 12. 2012 11:49
Re: juhIT
No, tam jde o to, že i sami Italové se museli s tou nevalnou kvalitou nějak vypořádat, takže tam maximum práce dělají roboti, lidí je minimum.
4. 12. 2012 14:13
Re: juhIT
Nie vsetko ide robotizovat, ale tak aspon sa minimalizuje riziko
Avatar - shamal
4. 12. 2012 22:45
Bláboly
Páni tady se zase sešli chytráci a znalci italské (ne)kvality. Tak si poslechněte tohle: jeden známý jednoho známého má známého a jeho dědeček měl tuhlentu jak ono se to jmenuje Škodovku. Ty bláho mělo to normálně motor vzadu, rezlo to, do kopce nejelo a v zimě v tom člověk musel jezdit v kabátě aby nezmrz. Barva tomu vybledla do roka, dveře dělaly při otvírání takový divný cvak, cvak a kufr, fakt, nekecám vepředu. Normálně šílený auto. Ty češi vůbec neuměj vyrábět auta, bych si teda nikdy tu, jak ono se to jmenuje Škodovku nekoupil. Pěkná blbost co?

Mě spíš na tom článku zaujalo, jak Fiat hledá odbyt na platformu Punta. Znamená to, že se průměrnýmu výrobci v Evropě už nevyplatí vyrábět malý auto samotnýmu? Anebo je to jen zase hon za optimalizací.
Rozbalit vlákno
3
5. 12. 2012 01:58
Re: Bláboly
Pověst je největší problém Fiatu. Spousta lidí má před očima prorezlé rozpadající se Uno a podle toho si myslí, že současná produkce se rozpadne stejně. Přitom třeba jeho nástupce Punto je dnes jedno z nejlepších aut své třídy, má osvědčené jednoduché motory a perfektní nestárnoucí design od Giugiara. Současné překombinované kreace bezejmenných designérů se na něj vůbec nechytají. Nemůžu si pomoct, ve třídveřáku v oranžové barvě je prostě dokonalé :-)
[odkaz]
Jinak můžu potvrdit, že Fiaty jsou minimálně od dob Seicenta hodně kvalitní - včetně kompletního pozinku, korozi už prostě neznají.
5. 12. 2012 13:18
Re: Bláboly
Povesť nevzniká sama od seba.
Taliani majú povesť nekvality nie len v automobilizme. Niečo na tom je. Ľudia na juhu talianska, to je úplne iná mentalita ako germánske typy na severe talianska. Stačí sa ísť pozrieť do Neapola. O Sicílii nehovoriac.
Mazda v tomto nie je blbá. Dobre vedia čo robia a určite nedovolia, aby povesť kvality hodili do záchodu tým, že začnú produkovať autá niekde na juhu Talianska.
Avatar - shamal
6. 12. 2012 03:39
Re: Bláboly
Slovaci maji povest nekvality nejen v automobilizmu. Podivejte se na strep TAZ 1203, to je neco jineho nez germansky high-tech Tatra 613, ktery produkuji vyspeli Cesi. Nikdo neni blby aby tam zacal produkovat auta! Taky pekna blbost! Co?